Διυλιστήριο: 10/29/14
ροη αναρτησεων

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Β. Πατουλίδου: Ή θα σταματήσουν οι παρελάσεις ή θα φύγουν τα κάγκελα (VIDEO)

Η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, δήλωσε ιδιαίτερα ενοχλημένη από τα αυστηρά μέτρα ασφαλείας στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης και τα κάγκελα που τοποθετήθηκαν κατά μήκος της οδού Τσιμισκή. «Οι παρελάσεις ή θα σταματήσουν, ή να φύγουν τα κάγκελα. Αλλιώς δεν έχει νόημα να παρελαύνουν τα παιδιά για τα πέντε άτομα που βρίσκονται στην εξέδρα».



Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Και όμως είναι υπουργός!!! ΕΔΕ διέταξε ο Ανδ. Λοβέρδος γιατί δεν παρέστη στη δοξολογία





Και όμως συνέβη και αυτό! 'Ενα απίστευτο αλαλούμ σημειώθηκε το πρωί καθώς η δοξολογία στον Ιερό Ναό Διονυσίου Αρεοπαγίτου για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, τελέστηκε χωρίς τον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο. Και αυτό γιατί όπως υποστηρίζει ο ίδιος δεν τον ενημέρωσαν!

Η δοξολογία καθυστέρησε να ξεκινήσει, αφού οι ιερείς περίμεναν μάταια την άφιξη του υπουργού, ο οποίος κατέθεσε στεφάνι και έκανε την εμφάνισή του στο Σύνταγμα για την μαθητική παρέλαση.




Ειδικότερα, όταν ρωτήθηκε για τους λόγους της απουσίας του από την δοξολογία εκείνος εξεπλάγη και απέδωσε την απουσία του σε κακή συνεννόηση με τους συνεργάτες του, καθώς κανείς δεν τον ειδοποίησε ότι έπρεπε να παραστεί στη δοξολογία.

Μάλιστα μετά το τέλος της παρέλασης, ο υπουργός διέταξε ένορκη διοικητική εξέταση, την οποία ανέθεσε στην διευθύντρια διοικητικού του Υ.ΠΑΙ.Θ κ. Διονυσοπούλου, σχετικά με τις παραλείψεις που υπήρξαν στο πρόγραμμά του για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Δεν δίνετε δάνειο από τις τράπεζες για να κυκλοφορήσει στους δρόμους το θρυλικό PONY !!!

Θα ιδρώσουν για να πάρουν τις άδειες, υποστηρίζει αρμόδιος παράγοντας
Η Ελλάδα δεν μπορεί να μπει στον ευρωπαϊκό χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας διότι χάθηκαν οι ευκαιρίες στο παρελθόν.
Όμως η επιστροφή του θρυλικού Pony αρχικά από δημοσιογραφικά χέρια είναι αμφίβολο και αρκετά δύσκολο να υλοποιηθεί , όπως λέει η πλειοψηφία των μετόχων.
Το Pony είναι το όνειρο του 85άχρονου Πέτρου Κοντογούρη που καθημερινά δίνει μάχη για να το επαναφέρει στη ζωή και στους ελληνικούς δρόμους.
Πόσο εύκολο είναι;
Πάντως το 75% των μετόχων της εταιρείας NAMCO κινείται σε αντίθετη κατεύθυνση με το υπόλοιπο 25% που ανήκει στον κ. Πέτρο Κοντογούρη.
Η πλειοψηφία των μετόχων σιωπηρά παρακολουθεί τις πρωτοβουλίες του θείου τους Πέτρου με σεβασμό και εκτίμηση στο πρόσωπό του.
Όμως εκφράζει φόβους ότι η κινητικότητα γύρω από την ιστορία του Pony μόνο μπλεξίματα μπορεί να τους φέρει.
Ένας εκ των μετόχων μιλά στο www.bankingnews.gr και καταθέτει τα δικά του επιχειρήματα για το Pony.
A) Το ύψος της αρχικής επένδυσης απαιτεί τουλάχιστον 10 εκατ ευρώ τα οποία όμως μπορεί να γίνουν 20 εκατ ευρώ.
Τα κεφάλαια αυτά δεν υπάρχουν και μέχρι σήμερα δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από κάποιον επενδυτή ο οποίος αν εμφανιστεί θα έχει στρατηγικό χαρακτήρα.
Να σημειωθεί ότι το 75% των μετόχων της εταιρείας δεν ψάχνει επενδυτή!
Β) Το κόστος των εργατικών εισφορών στην Ελλάδα σε σχέση με αυτό των γειτονικών χωρών είναι αρκετά υψηλό το οποίο ορθώνει εμπόδια στους επενδυτές.
Γ) Το φορολογικό καθεστώς είναι ασταθές με αποτέλεσμα να δημιουργεί αβεβαιότητα σε έναν ξένο επενδυτή και είναι εύλογο να αναζητήσει άλλη πιο προσφιλή χώρα.
Δ)Το εγχώριο τραπεζικό σύστημα είναι αδύναμο δεν μπορεί να αναλάβει τη χρηματοδότηση επενδυτικού προγράμματος έως 20 εκατ ευρώ. Σήμερα οι τράπεζες μπορεί να σου πουν ναι στη χρηματοδότηση και αύριο να ανακαλέσουν την υπογραφή τους.
Έτσι η κάθε επιχείρηση χάνει αναίτια κάθε πρόσβαση σε χρηματοδότηση.
Άλλωστε το ημερήσιο κόστος λειτουργίας του εργοστασίου για την παραγωγή του Pony υπολογίζεται στο 1,5 εκατ ευρώ το μήνα. Ποιος θα το χρηματοδοτήσει ;
Ε) Οι κινητήρες που θα φοράει το Pony θα είναι προϊόν εισαγωγής από την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που σε καμία περίπτωση δεν θα δίνει εμπόρευμα με δόσεις.
Με τα δεδομένα αυτά δεν μπορεί να δρομολογηθεί η παραγωγή του Pony.
Η προοπτική αυτή μπορεί να απογοητεύει αρκετούς αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, επισημαίνει.
Το όνειρο του Πέτρου Κοντογούρη και υπερδραστήριου παππού είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο να υλοποιηθεί.
Επίσης η γραφειοκρατία «καραδοκεί» παρότι στην παρούσα φάση ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος προσπαθεί να επιταχύνει τις διαδικασίες έκδοσης των απαραίτητων αδειών που αφορούν το δικό του υπουργείο. Ο αριθμός των αδειών που απαιτείται για τη λειτουργία της μονάδας είναι μεγάλος και όπως είπε στέλεχος υπουργείου θα « ιδρώσουν για να τις πάρουν»
Η ιστορία του Pony
To όνειρο παραγωγής αυτοκινήτου στην Ελλάδα τέθηκε σε εφαρμογή από την οικογένεια Κοντογούρη το 1963. Τα τέσσερα αδέρφια. ο Πετρος , ο Βίκτωρας , ο Κώστας και ο Γεράσιμος έφτιαξαν το πρώτο αγροτικό αυτοκίνητο με την ονομασία Farmobil με κινητήρα 900 κυβικά εκατοστά της BMW.
Το 1967 πουλήθηκαν τα δικαιώματα παραγωγής στην αμερικανική εταιρεία Chrysler Corp Detroit.
Το ύψος των χρημάτων που έλαβαν τα αδέρφια έφθανε τα 5 εκατομμύρια δολάρια, πρόκειται για αστρονομικό ποσό της εποχής , όπως και της σημερινής.
Στη συνέχεια έστησαν από την αρχή το αυτοκίνητο pony.
Το 1981 η παραγωγική διαδικασία σταμάτησε εξαιτίας απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων για εννέα μήνες.
Σήμερα το εργοστάσιο υπολειτουργεί και απασχολεί περίπου 10 άτομα τα οποία πραγματοποιούν ερευνητικό έργο.
Ωστόσο τα κόστη λειτουργίας της μονάδας καλύπτονται από το σύνολο των μετόχων.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τίτλοι τέλους..

   
 Μία μέρα μετά την επέτειο της αντίστασης του ελληνικού λαού εναντίον οποιουδήποτε επίδοξου κατακτητή,
..και τα σημάδια οδηγούν σε θλιβερές διαπιστώσεις:

Συνηθίσαμε, δυστυχώς, τα κάγκελα.
Συνηθίσαμε και τις αλυσίδες.
Συνηθίσαμε σε μισθούς και συντάξεις πείνας.
Συνηθίσαμε σε αδικαιολόγητους-ανύπαρκτους φόρους, χαράτσια, και κάθε είδους διαστροφή που γεννά το μυαλό των πολιτικών απατεώνων που κυβερνούν.
Συνηθίσαμε να δεχόμαστε σαν ανθρώπους που μπορούν να κατέχουν κρατικά και κυβερνητικά αξιώματα,
..άτομα ψυχοπαθητικά και νοητικά καθυστερημένα.
Συνηθίσαμε την ιδέα των οικονομικών σκλάβων και της ελεγχόμενης αποικίας,
..από πιστωτές ληστές, μπαταχτσήδες, τοκογλύφους.
Συνηθίσαμε το ψέμα.
Συνηθίσαμε το παραμύθι ότι τίποτα δεν αλλάζει,
..και ότι είμαστε όλοι το ίδιο ηθικά διαβρωμένοι.
Συνηθίσαμε την πείνα, την ανεργία, την μετανάστευση, τους άστεγους, τις αυτοκτονίες δίπλα μας.
Συνηθίσαμε την καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην χώρα μας.
Συνηθίσαμε το ξέσκισμα του Συντάγματος και την παραποίηση του πολιτεύματος.
ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.

Το χειρότερο όμως είναι πως συνηθίσαμε στην σκλαβιά, και παραιτηθήκαμε κάθε προσπάθειας.
Περιμένουμε από εκλογές σε εκλογές, όποτε, και αν, αυτοί επιτρέψουν, για να εκφράσουμε την αντίθεσή μας, τις απαιτήσεις μας, τον θυμό μας, την θέλησή μας.

Υποστείλαμε κάθε σημαία δυναμικής διεκδίκησης του δίκιου μας.
Φοβόμαστε να ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ότι είναι προδότες, αγύρτες, ανθέλληνες, υπάνθρωποι.
Φοβόμαστε να ανασάνουμε.
Να ελευθερωθούμε.
Ή, έστω, να προσπαθήσουμε.

Τίτλοι τέλους για μιά χώρα.
Κι έναν λαό κάποτε ελεύθερο και υπερήφανο,
..και τώρα ζήτουλα και χέστη!..


Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Θεσσαλονίκη: Το συγκλονιστικό μήνυμα πιλότου F- 16 μέσα από το πιλοτήριο:''ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ''


Με την εντυπωσιακή επίδειξη πολεμικού αεροσκάφους F-16 έκλεισε η στρατιωτική παρέλαση στην Θεσσαλονίκη, όπου κορυφώθηκαν οι εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.


Λίγο μετά το τέλος της στρατιωτικής παρέλασης, ο σμηναγός Σωτήρης Στράλης με περισσότερες από 1700 ώρες πτήσης, χειριστής του F-16, έχοντας ξεκινήσει από τη βάση της Λάρισας πραγματοποίησε εντυπωσιακούς ελιγμούς πάνω από το σημείο της παρέλασης, για περίπου 20 λεπτά.

Μάλιστα λίγο πριν ολοκληρώσει την επίδειξη, πραγματοποίησε πτήση σε πολύ χαμηλό ύψος, εκτοξεύοντας φωτοβολίδες και αποσπώντας το χειροκρότημα των επισήμων, μεταξύ των οποίων και του Προέδρου της Δημοκρατίας, ενώ η μπάντα των Ενόπλων Δυνάμεων παιάνιζε τον Εθνικό μας Ύμνο.

Οι φωτογραφικές μηχανές πήραν «φωτιά» κατά τη διάρκεια των επιδείξεων, ωστόσοξεχώρισε το μήνυμα του πιλότου του F-16.

Ο Σωτήρης Στράλης ακούστηκε να λέει:

«Χρόνια πολλά Θεσσαλονίκη. Χρόνια πολλά Μακεδονία. Χρόνια πολλά Ελλάδα. Η ελληνική ομάδα αεροπορικών επιδείξεων εύχεται σε όλους τους Έλληνες χρόνια πολλά και σας καλεί για μια ακόμη φορά: Σηκώστε το κεφάλι ψηλά».

Δείτε τα βίντεο:





Λίγες ώρες μετά το show που πραγματοποίησε ο Σμηναγός Σ. Στράλλης μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έκανε τις εξής δηλώσεις:

«Την ώρα της πτήσης είμαι απομονωμένος. Δεν ακούω αυτό που λέει ο narrator, δεν ακούω τις αντιδράσεις του κόσμου. Δεν ακούω τον εθνικό ύμνο, αν και ξέρω ότι παίζει. Κι αυτό είναι καλό γιατί εργάζομαι σε ένα περιβάλλον αποστειρωμένο, οπότε μπορώ να συγκεντρωθώ απόλυτα και να κάνω αυτά που πρέπει να κάνω με τη συγκεκριμένη σειρά. Η ικανοποίηση και η υπερηφάνεια έρχονται μετά την προσγείωση, όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με την αγάπη του κόσμου και βλέπεις ότι αυτό που κάνεις έχει ανταπόκριση».

Σε μια τέτοια πτήση ακόμη και το δευτερόλεπτο μετράει. «Εκείνη την ώρα είναι τόσο απαιτητικά τα πράγματα, που είμαι σε ένα ήσυχο cockpit και κάνω τους ελιγμούς με τη σειρά και τον τρόπο που πρέπει να τους κάνω, χωρίς να παραβιάσω τα ελάχιστα, γιατί είναι θέμα ασφάλειας. Κι όταν με το καλό τελειώνω το show, παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω να συνειδητοποιώ τι γίνεται. Μέχρι τότε είμαι 100% εκεί» εξηγεί ο Σμηναγός.

«Ο καιρός δεν ήταν όπως θα θέλαμε, καθαρός, ώστε να κάνουμε το πλήρες πρόγραμμα της επίδειξης (high show), το οποίο περιλαμβάνει και κάποιους παραπάνω ελιγμούς -κατακόρυφες ανόδους, που είναι πιο εντυπωσιακές- αλλά είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι γιατί μπορέσαμε να κάνουμε το low show», τονίζει ο χειριστής του F16.

«Ο καιρός -διευκρινίζει- μας επηρεάζει, υπό την έννοια ότι ποτέ και για κανέναν λόγο ο ιπτάμενος δεν πρέπει να μπει μέσα στα σύννεφα ή να χάσει την οπτική με το έδαφος».

«Με το μυαλό πετάει το αεροπλάνο. Τα χέρια απλώς εκτελούν»

Η καταπόνηση του οργανισμού για τους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας είναι μεγάλη γιατί τα αεροσκάφη κινούνται σε τρεις διαστάσεις και υπό τις συνθήκες αυτές πρέπει να μπορούν οι πιλότοι να υπερνικήσουν τη βαρύτητα για να ανταπεξέλθουν. Εξίσου σημαντική είναι και η πνευματική καταπόνηση καθώς ο χρόνος κυλά αμείλικτα και η όποια απόφαση πρέπει να λαμβάνεται άμεσα.

Το ιδιαίτερο, ωστόσο, για έναν ιπτάμενο επιδείξεων, όπως εξηγεί ο σμηναγός Στράλης, είναι ότι «μέσα σε 12-14 λεπτά έχεις συνεχόμενη καταπόνηση και πολύ υψηλά g (σ.σ. η πίεση που αναπτύσσεται στιγμιαία στην επιτάχυνση). Πρόκειται για συνεχόμενη, αδιάκοπη καταπόνηση, σωματικά αλλά και πνευματικά γιατί πρέπει ταυτόχρονα να παρακολουθείς όλες τις παραμέτρους. Γιατί με το μυαλό πετάει το αεροπλάνο. Τα χέρια απλώς εκτελούν».

Πριν από ενάμιση χρόνο, ο μοίραρχός του τον πρότεινε για ένταξη στην Ομάδα «ΖΕΥΣ» κι ύστερα από την επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαίδευσής του από τον επικεφαλής της, σμηναγό Γεώργιο Ανδρουλάκη, εντάχθηκε στο δυναμικό των «γητευτών των αιθέρων».




Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....