Διυλιστήριο: 06/30/16
ροη αναρτησεων

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Δέσμευση των λογαριασμών του Ψυχάρη


Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Διυλιστηρίου ο οικονομικός εισαγγελέας δεσμεύει την περιουσία του Ψυχάρη. Περισσότερες λεπτομέρειες σε λίγο .....

Με εντολή του οικονομικού εισαγγελέα δεσμεύτηκαν όλοι οι προσωπικοί λογαριασμοί του Σταύρου Ψυχάρη, ιδιοκτήτη του ΔΟΛ στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας που διενεργείται και αφορά σε πιθανολογούμενη φοροδιαφυγή.

Η δέσμευση αφορά σε όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς αλλά και τυχόν θυρίδες που πιθανόν να κατέχει ο ισχυρός άνδρας του ΔΟΛ.



Η δέσμευση λογαριασμών, έρχεται μετά από ένδειξεις απόκλισης δηλωθέντων εισοδημάτων κατά 10 εκατ. Ευρώ, τα οποία εικάζεται ότι αποτελούν προιον φοροδιαφυγής, εκτός αν ο κύριος Ψυχάρης αποδείξει το αντίθετο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κύριος Ψυχάρης έχει κληθεί από το Κέντρο Ελέγχου Φορολογίας Μεγάλου Πλούτου (ΚΕΦΟΜΕΠ) προκειμένου να δώσει εξηγήσεις.

Από παλιότερη ανάρτησή μας (στις 12 Μαίου 2016)

Ο επικεφαλής του ΔΟΛ κατηγορείται για ανακριβείς και ελλιπείς δηλώσεις «πόθεν έσχες» των ετών 2011-2015 (οικονομικά έτη 2010-2014).

Σε βάρος του κ. Ψυχάρη ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος από την αρμόδια εισαγγελέα που μελέτησε τον φάκελο ο οποίος έχει σχηματιστεί για την υπόθεση των «πόθεν έσχες» του εκδότη.

Μετά την άσκηση της δίωξης, ο επικεφαλής του ΔΟΛ παραπέμπεται μάλιστα απευθείας, με κλητήριο θέσπισμα, στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας για να δικαστεί.

Έχει ωστόσο το δικαίωμα, εάν το επιθυμεί, να προσφύγει κατά του κλητήριου θεσπίσματος, προβάλλοντας ενστάσεις για τη σε βάρος του κατηγορία και την παραπομπή του σε δίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισαγγελέας αξιολογώντας τα στοιχεία που προέκυψαν αλλά και το πόρισμα των ορκωτών λογιστών, έκρινε πως προκύπτουν ενδείξεις τέλεσης εκ μέρους του κ. Ψυχάρη του αδικήματος της υποβολής ανακριβούς και ελλιπούς δήλωσης «πόθεν έσχες» κατ’ εξακολούθηση σε βαθμό πλημμελήματος και όχι σε βαθμό κακουργήματος.

Η υπόθεση διαβιβάστηκε στη Δικαιοσύνη από την Επιτροπή Πόθεν Έσχες της Βουλής καθώς από τον έλεγχο που διενήργησε προέκυπταν κενά και «προβληματικά» σημεία στις δηλώσεις του εκδότη για τα οικονομικά έτη 2010-2014 (δηλώσεις «πόθεν έσχες» 2011-2015).

Μετά την εκπνοή και της δεύτερης προθεσμίας που είχε δοθεί στον κ. Ψυχάρη για να προσκομίσει σειρά παραστατικών σχετικά με τις περιουσιακές του δηλώσεις, αποφασίστηκε από τη Επιτροπή Πόθεν Έσχες της Βουλής να αποσταλεί ο σχετικός φάκελος στην Εισαγγελία.

Αν και ο κ. Ψυχάρης δεν έχει καταθέσει ωστόσο δηλώσεις «πόθεν έσχες» για 10 χρόνια (1997-2001 και 2003-2007), εντούτοις η αρμόδια επιτροπή της Βουλής, αποφάσισε να μην ασχοληθεί περαιτέρω με το ζήτημα των μη κατατεθεισών αυτών δηλώσεων, καθώς επρόκειτο για πλημμέλημα εκείνη την περίοδο, το οποίο έχει υποπέσει σε παραγραφή.

Η εφημερίδα «Το Βήμα» πάντως, έχει κατηγορήσει για προειλημμένη απόφαση και διωκτική σπουδή την πλειοψηφία της Επιτροπής Πόθεν Έσχες της Βουλής για την απόφασή της να παραπέμψει στη Δικαιοσύνη την υπόθεση του προέδρου του ΔΟΛ, Σταύρου Ψυχάρη.

Υπενθυμίζεται πάντως πως σύντομα ο κ. Ψυχάρης αναμένεται να κληθεί σε απολογία και για την άλλη υπόθεση στην οποία είναι κατηγορούμενος, σχετικά με τα δάνεια που είχε πάρει από την Alpha Bank χωρίς επαρκείς εγγυήσεις.

Για την υπόθεση αυτή έχει ασκηθεί σε βάρος του ποινική δίωξη για το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας σε απιστία, την οποία κατηγορούνται ότι διέπραξαν στελέχη της τράπεζας που χορήγησαν το εν λόγω δάνειο, ύψους 57 εκατ. ευρώ, χωρίς επαρκείς εξασφαλίσεις.

https://diulistirio.blogspot.gr


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Πρόστιμο μαμούθ 15 δις δολάρια για τη Volkswagen στις ΗΠΑ



Πρόστιμο-ρεκόρ στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας των ΗΠΑ πλήρωσε o γερμανικός κολοσσός Volkswagen για το πολύκροτο σκάνδαλο «μαγειρέματος» των στοιχείων εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων του.

Η εταιρεία συμφώνησε σε έναν συμβιβασμό ύψους άνω των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να αποσύρει και να επισκευάσει εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα στους αμερικανικούς δρόμους, ωστόσο οι ποινικές και αστικές κατηγορίες εναντίον της εκτείνονται σε τρεις ηπείρους.

Βάσει της συμφωνίας, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, στα οποία είχε εφαρμοστεί το λογισμικό παραποίησης των στοιχείων για τις εκπομπές ρύπων, θα έχουν την επιλογή να πουλήσουν ξανά τα αυτοκίνητά τους στη Volkswagen ή να επισκευαστούν για να συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, αλλά σε κάθε περίπτωση θα λάβουν επιπροσθέτως από 5.100 έως 10.000 δολάρια έκαστος ως αποζημίωση.

Επιπλέον η VW θα πρέπει να πληρώσει 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια στις ομοσπονδιακές και τις ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια (το οποίο μπορεί να αυξηθεί εάν δεν έχει αποσύρει ή επισκευάσει το 85% των οχημάτων έως τα μέσα του 2019) αλλά και να πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε «πράσινη» τεχνολογία.

Η επανόρθωση

Ο γερμανικός κολοσσός ανακοίνωσε επίσης και έναν συμβιβασμό ύψους 603 εκατομμυρίων δολαρίων με τους εισαγγελείς 44 αμερικανικών πολιτειών, της Περιφέρειας της Κολούμπια και του Πουέρτο Ρίκο. «Παίρνουμε σοβαρά υπόψη τη δέσμευσή μας να επανορθώσουμε και πιστεύουμε ότι αυτές οι συμφωνίες είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός» δήλωσε ο Ματίας Μίλερ, διευθύνων σύμβουλος της VW.

Ο συμβιβασμός για το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως βρίσκεται πολύ κοντά στο ποσό που είχε βάλει στην άκρη η Volkswagen για να καλύψει το κόστος των αποζημιώσεων και βάζει ένα «τέλος στην περίοδο αβεβαιότητας» για τον κολοσσό, σύμφωνα με αναλυτές. Μετά την ανακοίνωση η μετοχή της Volkswagen σημείωσε άνοδο 4,7%.

Ωστόσο το κόστος του σκανδάλου θα εκτοξευθεί, καθώς εκκρεμούν ποινικές και αστικές κατηγορίες και σε άλλες ηπείρους, με τις κυβερνήσεις ευρωπαϊκών χωρών να ζητούν παρόμοιες αποζημιώσεις για τους 8,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ντιζελοκίνητων οχημάτων που εξαπατήθηκαν στη Γηραιά Ηπειρο.

Το πλήγμα

Οπως έχει δηλώσει ο γερμανικός κολοσσός, το σκάνδαλο, το οποίο οδήγησε στην απομάκρυνση του διευθύνοντος συμβούλου Μάρτιν Βίντερκορν, αφορά 11 εκατομμύρια οχήματα σε όλον τον κόσμο.

Οι γερμανικές αρχές ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι έχουν ξεκινήσει έρευνα εναντίον του Βίντερκορν και ενός ακόμη στελέχους για το αν χειραγώγησαν τις αγορές κωλυσιεργώντας στη δημοσιοποίηση των στοιχείων για την εξαπάτηση με τις εκπομπές ρύπων.

Το σκάνδαλο επέφερε τεράστιο πλήγμα και στο κύρος των γερμανικών προϊόντων γενικότερα, αφού η γερμανική αξιοπιστία και ποιότητα ήταν συνώνυμο της λέξης Volkswagen. Σημειώνεται ότι ο όμιλος VW, με τα περίπου 200 δισ. ευρώ τζίρο, αντιπροσωπεύει το 3% του γερμανικού ΑΕΠ.

ΕΡΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΑ http://www.ethnos.gr/

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΔΝΤ: «Νούμερο 1» κίνδυνος για το τραπεζικό σύστημα η Deutsche Bank



H Deutsche Bank συνιστά τον μεγαλύτερο κίνδυνο για το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα, προειδοποιεί το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), σε έκθεσή του για το διεθνές τραπεζικό σύστημα.

Το Ταμείο τονίζει ότι η μεγαλύτερη ιδιωτική τράπεζα της Γερμανίας αποτελεί πιθανή πηγή κινδύνων για το σύνολο του χρηματοπιστωτικού συστήματος, καθώς η πιθανότητα μετάδοσης των προκλήσεων στο εξωτερικό είναι αρκετά υψηλή.


«Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία και ΗΠΑ διαθέτουν τον υψηλότερο κίνδυνο μετάδοσης μίας κρίσης στο εξωτερικό, καθώς η έκθεση των εγχώριων τραπεζών σε έτερες χώρες είναι αρκετά μεγάλη» αναφέρει μεταξύ άλλων, το Ταμείο.

Το ΔΝΤ επισημαίνει ότι η βαρύτητα της Deutsche Bank καθιστά αναγκαία τη βελτίωση της διοίκησής της, την αύξηση της εποπτείας και την εντατικοποίηση του ελέγχου της εξωγενών συναλλαγών της.

Σύμφωνα με τη σχετική έκθεση, HSBC και Credit Suisse συνιστούν τη δεύτερη και τρίτη, αντίστοιχα, μεγαλύτερη πηγή κινδύνων για το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.

Πηγή www.naftemporiki.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Πρόταση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τα ρομπότ να θεωρηθούν ηλεκτρονικά πρόσωπα - Συζητήθηκε στην λέσχη Μπίλντερμπεργκ, λέει ο Κυριάκος



Μπορεί το κράτος πρόνοιας στην Ευρώπη να μη βρίσκεται πια στις δόξες του, αλλά ορισμένοι Ευρωπαίοι πολιτικοί έχουν κάθε καλή διάθεση να το διευρύνουν περαιτέρω, θέτοντας κάτω από την «ομπρέλα» του και τα ρομπότ.


Σχέδιο ψηφίσματος που κατατέθηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, ζητά να αναγνωρισθούν τα ρομπότ ως «ηλεκτρονικά πρόσωπα». Αυτό πρακτικά, μεταξύ άλλων, θα σήμαινε ότι οι ιδιοκτήτες-εργοδότες της συνεχώς αυξανόμενης στρατιάς των ρομποτικών εργατών θα πρέπει να πληρώνουν και ασφαλιστικές εισφορές γι' αυτά.


Τα ρομπότ απασχολούνται σε ολοένα μεγαλύτερο βαθμό στα εργοστάσια και πέρα από αυτά, αντικαθιστώντας όλο και περισσότερους εργαζόμενους του δευτερογενούς (βιομηχανίες) και -σταδιακά- του τριτογενούς τομέα (υπηρεσίες).


Το σχέδιο ψηφίσματος από την επιτροπή νομικών υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου ζητά να τεθούν σε νέα βάση όλα τα ζητήματα που αφορούν τα ρομπότ, από τη νομική υπόστασή τους έως τη φορολόγησή τους. Όμως οι γερμανοί βιομήχανοι ήδη δήλωσαν ότι κάτι τέτοιο είναι πρόωρο καθώς το ζήτημα είναι περίπλοκο και είπαν ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε 50 χρόνια.

Το προτεινόμενο ψήφισμα, μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι «τουλάχιστον στα πιο εξελιγμένα αυτόνομα ρομπότ θα πρέπει να δοθεί η ιδιότητα των ηλεκτρονικών προσώπων με συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις».


Επίσης, προτείνει να υποχρεωθούν οι εταιρείες που απασχολούν ρομπότ, να δηλώνουν πόσα χρήματα εξοικονομούν σε ασφαλιστικές εισφορές, επειδή έχουν αντίστοιχα μειώσει το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό τους.

Παραμένει πολύ αμφίβολο κατά πόσο το ψήφισμα θα εγκριθεί από την πλειοψηφία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν γίνει δεκτό, δεν θα έχει δεσμευτική υπόσταση για τα κράτη.

Ακούστε τι λέει και ο Κυριάκος ότι συζητήθηκε στην πρόσφατη συνάντηση της λέσχης Μπίλντερμπεργκ


Πηγή ΑΠΕ - ΜΠΕ

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Η Ιόνια Οδός ολοκληρώνεται, εικόνες από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα



Το όνειρο της Ιόνιας Οδού παίρνει σάρκα και οστά. Ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα της σύγχρονης εποχής ολοκληρώνεται και πλέον απομένουν λίγοι μήνες για να φτάσουμε στην πλήρη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.

Το ypodomes.com βρέθηκε στα εργοτάξια που εκτείνονται από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα και κατέγραψε τις εξελίξεις αλλά και τα τελικά βήματα μέχρι να φτάσουμε στις παραδόσεις τμημάτων που θα οδηγήσουν τελικά στην λειτουργία όλου του αυτοκινητόδρομου.

ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Στο τέλος καλοκαιριού το πρώτο τμήμα που θα ολοκληρωθεί θα είναι το Κουβαράς-Αμφιλοχία μήκους 26χλμ το οποίο είναι η φυσική συνέχεια της παράκαμψης Αγρινίου και συνολικά θα λειτουργήσει αυτοκινητόδρομος 60χλμ.

Μέχρι το τέλος Φθινοπώρου θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα από την έξοδο της Σήραγγας Κλόκοβας (κοντά στη Γαβρολίμνη) μέχρι και την παράκαμψη Αγρινίου συνολικού μήκους 30χλμ. Αυτό το τμήμα μαζί με τα 2 παραπάνω τμήματα θα δημιουργήσουν ένα συνεχόμενο τμήμα 90χλμ που θα εκτείνεται από την Έξοδο Κλόκοβας μέχρι το τέλος της Παράκαμψης Αμφιλοχίας.

Στο τέλος του έτους θα ολοκληρωθεί το τμήμα Φιλιππιάδα-Πέρδικα μήκους 30χλμ που μαζί με την ήδη λειτουργούσα Παράκαμψη Αγρινίου μήκους 17χλμ θα δημιουργήσουν συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 47χλμ.

Στο τέλος Μαρτίου 2017 θα λειτουργήσει όλος ο αυτοκινητόδρομος εκτός από μερικά χλμ που εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα. Αυτά τα υπόλοιπα χιλιόμετρα που θα ολοκληρώσουν πλήρως την Ιόνια Οδό θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο 2017.

Αναφορικά με τη Σήραγγα Κλόκοβας η οποία διανοίχθηκε και στους 2 κλάδους (την προηγούμενη εβδομάδα ο κλάδος προς Ιωάννινα και προχθές ο κλάδος προς Αθήνα) έχει ξεκινήσει η τελική επένδυση και θα ακολουθήσουν τα Η/Μ. Αν και επίσημα η λειτουργία της Σήραγγας Κλόκοβας έχει τοποθετηθεί για τον Αύγουστο του 2017, γίνεται προσπάθεια να κερδηθεί χρόνος και να παραδοθεί μαζί με το υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο, τον Μάρτιο του 2017.



ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Οι απαλλοτριώσεις λίγους μήνες πριν την λειτουργία του αυτοκινητόδρομου, εξακολουθούν να δημιουργούν προβληματα στην ολοκλήρωση του δρόμου. Το ..νοίκι ακινήτων το οποίο λειτούργησε καταλυτικά για να υπαρξει σημαντικά πρόοδος του έργου, έλυσε πολλά από τα θέματα αλλά όχι όλα.

Αυτή τη στιγμή έχουμε απαλλοτριώσεις που δεν έχουν ολοκληρωθεί στα παρακάτω τμήματα:

-Στην περιοχή του Αβγού (Ιωάννινα) σε μήκος περίπου 2,7χλμ (ΧΘ185-187.6)
-Στην περιοχή του Κρίκελου σε μήκος περίπου 3χλμ (ΧΘ105.5-ΧΘ108.5)
-Στην περιοχή Μενιδίου σε μήκους 1χλμ (ΧΘ117.5-ΧΘ118.5)
-Στην περιοχή της Ρίζας ανάμεσα στην Σήραγγα Κλόκοβας και στη Σήραγγα Μακύνειας (ΧΘ5-ΧΘ6.4)
-Σε κάποιους ανισόπεδους κόμβους (Αντιρρίου, Γαβρολίμνης, Ρίβιου)
Επίσης υπάρχει και άρνηση από κάποιους ιδιοκτήτες στην απόδοση των ακινητων.

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

Η λειτουργία της Ιόνιας Οδού θα φέρει μεταμόρφωση στις οδικές μετακινήσεις από και προς την Αιτωλοακαρνανία και την Ήπειρο.

Η απόσταση Αντίριο-Ιωάννινα από 3 ώρες και 30 λεπτά σήμερα θα μειωθεί σε 1 ώρα και 40 λεπτά. Το κόστος διοδίων για αυτή την απόσταση υπολογίζεται σε 12-13 ευρώ.

Η απόσταση Αθήνα-Ιωάννινα από 5 ώρες και 30 λεπτά θα μειωθεί σε περίπου 4 ώρες σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα.

Η πόλη των Ιωαννίνων από μία απομονωμένη περιοχή δίχως υποδομές, θα μεταβληθεί σε συγκοινωνιακό κόμβο έχοντας απευθείας πρόσβαση σε Εγνατία και Ιόνια Οδό.

Η λειτουργία κλειστού αυτοκινητόδρομυ θα αναβαθμίσει συνολικά την περιοχή κάνοντας την πιο ελκυστική για επενδύσεις ενώ θα ωφεληθούν οι τοπικές δραστηριότητες στον αγροτικό και κτηνοτροφικό τομέα.



Nίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Σκοτεινή ήπειρος..

     Σε μιά κανονική Ένωση και όχι στην Ευρωπαϊκή νεοναζιστική "Ένωση" που ζούμε, τέτοια δήλωση θα προκαλούσε την οργή όλων των πρωθυπουργών των κρατών-μελών,
..και την απαίτηση άμεσης παραίτησης του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Ειδικά ο δικός μας
εγνωσμένης αξίας πολιτικός απατεώνας, και πρωθυπουργός,
..αυτός που σε άλλες εποχές αντιπολίτευσης θα είχε βγει στα κεραμίδια να παραστήσει τον κόκορα,
..θα είχει έναν λόγο παραπάνω να βάλει τις φωνές στην γερμανίδα καμαριέρα του φον σακάτη:

" Δεν μπορείς ρε κύριε (συγγνώμην, κυρία μου ήθελα να πώ), σε μιά χώρα που απροκάλυπτα έχει γίνει προτεκτοράτο,
..όπου οι αποφάσεις παίρνονται έξω απ' τα σύνορα,
..όπου οι νόμοι μας στέλνονται με e-mail (και μάλιστα αμετάφραστοι, να παιδευόμαστε εδώ),
..όπου το κοινοβούλιο έχει μετατραπεί σε στάνη γερμανοτσολιάδων, κατσαπλιάδων και λοιπών λησταρχέων,
..και όπου με νύχια και με δόντια με χίλια ψέματα και με μία ρητορική του κ@λου προσπαθούμε να ρίξουμε στάχτη στα μάτια του πόπολου,
..να έρχεστε εσείς μαντάμ, και να πετάτε την αλήθεια κατάμουτρα!
Είπαμε. Φασίστες και νεοναζιστές εσείς, συνεργάτες εμείς, αλλά να κρατάμε και τα προσχήματα.
Όχι να δίνει ο ένας τον άλλο. Αμαν πιά!
Παραιτήσου να έρθει η επόμενη, που θάναι πιό περπατημένη από σένα! "

Αυτό θα ήταν μία φυσιολογική αντίδραση κάθε δωσίλογου πρωθυπουργού.
Αλλά μπά!
Ο δικός μας αντί γι αυτό έσπευσε με απεσταλμένους και τηλεφωνικά ο ίδιος,
..να δηλώσει "προς κάθε αρμόδια" γερμανική αρχή πως είναι δικοί τους, πιστά δουλάκια,
..και να ανανεώσει τους όρκους πίστης, αγάπης, και αφοσίωσης προς το Δ' Ράϊχ.

Επίσης μετά απ' αυτή την δήλωση στα κοινοβούλια όλων των κρατών-μελών θα έπρεπε να υπήρχε αναταραχή,
..και πλήθος λαοί να είχαν βγεί στον δρόμο.
Τίποτα!
Άχνα.
Άκρα του τάφου σιωπή.

Όλο και περισσότερο γίνεται φανερό πως η Ευρώπη (λαοί και εξουσίες) διολισθαίνει προς αυτό που ο Μαζάουερ περιγράφει στο βιβλίο του "Σκοτεινή Ήπειρος". Γράφει επιγραμματικά:
"..Η Ευρώπη στον εικοστό αιώνα απέδειξε ότι δεν ήταν η φυσική πατρίδα της ελευθερίας και της δημοκρατίας όσο ένα εφιαλτικό εργαστήρι κοινωνικού και πολιτικού πειραματισμού.."

Ας το διαβάσουμε όλοι.
Αν είχε γραφτεί 50 χρόνια πριν από τότε που γράφτηκε (1958),
..κι αν ήταν επίσημο μάθημα στα σχολεία, ίσως η ιστορία της "γηραιάς ηπείρου" να ήταν διαφορετική.
Δεν θα μπορούσε να γίνει όμως. Η γνώση έρχεται με το πάθημα.

Σήμερα όμως, τώρα, που η ιστορία επιχειρείται από την νεοναζιστική Ευρωπαϊκή "Ένωση" να αναβιώσει,
..εμείς έχουμε την πολυτέλεια ήδη να ξέρουμε.
Ας το εκμεταλλευτούμε,
..κι ας αντισταθούμε!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....