Διυλιστήριο: 07/15/19
ροη αναρτησεων

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

ΕΣΤΙΑ : Κύμα ιδιωτικοποιήσεων (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΛΑΡΚΟ, ΕΛΤΑ, Συγκοινωνίες, λιμάνια ) και εθελουσίας εξόδου 15.000 υπαλλήλων


Δεν πιστεύουμε κανένας να θεωρεί ότι η εφημερίδα ΕΣΤΙΑ ανήκει στους κύκλους των φιλικά προσκείμμενων εφημερίδων του ΣΥΡΙΖΑ ;

Παρόλο αυτά η εφημερίδα αποκαλύπτει, ότι η κυβέρνηση προχωράει σε ιδιωτικοποιήσεις για ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΛΑΡΚΟ, ΕΛΤΑ & Συγκοινωνίες.

Επίσης έχει δώσει εντολή στο ΤΑΙΠΕΔ να εκτιμήσουν την αξία, με σκοπό την παραχώρηση όλων των λιμανιών.

Θα εφαρμόσει και τις διατάξεις της εθελουσίας εξόδου 15.000 υπαλλήλων

Περισσότερες λεπτομέρειες σε λίγο

https://diulistirio.blogspot.com


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Στην ΑΟΖ της Κύπρου εισέβαλε ο τουρκικός Αττίλας



Σεβαστέ κύριε Υπουργέ των Εξωτερικών, 

Χωρίς αμφιβολία, είστε ένα από τα ικανότερα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σας έδωσε το πιο σημαντικό υπουργείο σε αυτή την κρίσιμη περίοδο. Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία. 
  • Εμείς από το εξωτερικό υποστηρίζουμε ΠΑΝΤΑ την εκάστοτε ελληνική κυβέρνηση, διότι μας ενδιαφέρουν η Ελλάδα και η Κύπρος, όχι τα ελληνικά και κυπριακά κόμματα. 
Δεν έχετε ασχοληθεί με θέματα εξωτερικής πολιτικής και έτσι η πρώτη σας δήλωση δημιούργησε αντιδράσεις. 
  • Μπορεί εσείς, οι συνεργάτες σας και ο εκπρόσωπος της Κυπριακής Δημοκρατίαςνα μην συμφωνείτε, αλλά κατέφυγα σε γνώστες της Αποκλειστική Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), και με διαβεβαίωσαν ότι έχω δίκιο. 
Η Τουρκία δεν παραβίασε την αιγιαλίτιδα ζώνη της Κυπριακής Δημοκρατίας αλλά την ΑΟΖ της. Αυτό λένε και ξένοι διπλωμάτες. 

Όπως μου εξήγησαν οι ειδικοί, η ΑΟΖ ενός κράτους έχει ένα πλάτος μέχρι 200 ναυτικά μίλια αλλά τα πρώτα 12 ναυτικά μίλια ανήκουν στην αιγιαλίτιδα ζώνη του κράτους όπου ασκεί πλήρη κυριαρχία. 

Έτσι η ΑΟΖ ενός κράτους είναι μετά τα 12 ν.μ. όπου ασκεί κυριαρχικά δικαιώματα. Οι παράνομες πράξεις της Τουρκίας γίνονται εντός της ΑΟΖ της Κύπρου και όχι εντός της αιγιαλίτιδας ζώνης (χωρικά ύδατα), επιμένουν οι πηγές μας, αλλά σίγουρα σεβόμαστε την ανακοίνωση σας, όπως και αυτή της Κυπριακής Δημοκρατίας. Μπορεί να ξέρετε περισσότερα από εμάς… 

Ο επόμενος χάρτης δείχνει, βάσει της UNCLOS, τις θαλάσσιες ζώνες:


  • Με την ευκαιρία, με ικανοποίηση άκουσαν οι ακτιβιστές της Ομογένειας τη νέα καταδικαστική δήλωση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, που σχολίαζε τις παράνομες πράξεις της κατοχικής δύναμης. 
Αναφέρει: 

-«Αυτό το προκλητικό βήμα δημιουργεί εντάσεις στην περιοχή. Καλούμε τις τουρκικές αρχές να σταματήσουν αυτές τις επιχειρήσεις και να ενθαρρύνουμε όλα τα μέρη να ενεργήσουν με αυτοσυγκράτηση και να απέχουν από ενέργειες που αυξάνουν τις εντάσεις στην περιοχή». 


“Καταδικάζουμε την επιχειρούμενη από την Τουρκία παράνομη γεώτρηση εντός της αιγιαλίτιδας ζώνης της Κυπριακής Δημοκρατίας”, αναφέρει ανακοίνωση του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών για τις συνεχιζόμενες παράνομες ενέργειες της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο. 


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Χατζηδάκης για την πώληση της Ολυμπιακής το 2009 : ''Εξοικονομούμε χρήματα που θα μπορούμε κάθε μήνα να χτίζουμε και ένα νοσοκομείο''



Πριν 9 χρόνια (Μάρτιος 2009) οι περισσότεροι Έλληνες αισθάνονταν ανακούφιση που έκλεινε οριστικά ο εθνικός αερομεταφορέας.

Πίστεψαν τον υπουργό της ΝΔ Χατζηδάκη που έλεγε ότι με τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το δημόσιο από το κλείσιμο της Ολυμπιακής θα έκτιζε κάθε μήνα από ένα νοσοκομείο και δεν θυμάμαι πόσα σχολεία.

Το τέλος του μονοπωλίου του εθνικού αερομεταφορέα θα βοηθούσε τον ελεύθερο ανταγωνισμό στις αερομεταφορές που με την σειρά του θα λειτουργούσε υπέρ του πολίτη αφού θα έπεφταν οι τιμές και θα αναβαθμίζονταν οι προσφερόμενες υπηρεσίες.

Μέσα σε μια ατμόσφαιρα εθνικής ανάτασης ο μέγας σωτήρας Βγενόπουλος αγοράζει μεταξύ άλλων, τα δικαιώματα και τα σήματα της Ολυμπιακής και φτιάχνει μια άλλη εταιρεία με το όνομα olympic air, η οποία δεν είχε καμιά σχέση με την παλιά Ολυμπιακή.


Δεν ξεχνώ το σλόγκαν που διαφήμιζε την νέα εταιρεία : Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ. Όπως δεν ξεχνώ πως πλασαρίζονταν από τα «έγκριτα» ΜΜΕ ακόμα και ως μια ελπιδοφόρα πολιτική λύση!!!

Τα πρώτα δείγματα της θεάρεστης κίνησης του Χατζηδάκη δεν άργησαν να φανούν.

Κόπηκαν οι έκτατες αεροκομιδές ασθενών από τα νησιά, αφού στο όνομα του κέρδους οι διάδοχοι της «κακιάς» Ολυμπιακής δεν θυσίαζαν θέσεις επιβατών για να τοποθετήσουν φορεία όταν αυτό κρίνονταν αναγκαίο. Η εναλλακτική λύση για τους νησιώτες είναι μέχρι ΚΑΙ σήμερα

α) το πλοίο της γραμμής,

β) η Πολεμική Αεροπορία αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο πτητικό μέσο και

γ) τα νοσοκομεία της γειτονικής Τουρκίας!!!

Πολύ σύντομα ο νέος Ωνάσης ξεχάστηκε, εξαφανίστηκε από την Οlympic Air και τράβηξε κατά Κύπρο μεριά για νέες «επιτυχίες».

Η εταιρεία που λανσάριζε ως την εταιρεία που θα πήγαινε την ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ έχει σήμερα λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ το 1957!!! Μεγάλε Χατζηδάκη με τις επιλογές σου.

Κάπου εκεί (στο 1957) πρέπει να βρίσκεται σήμερα και η Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των αερομεταφορών αφού για να πάς π.χ. στην Νέα Υόρκη χρειάζεσαι συνολικά στην καλύτερη περίπτωση περίπου 19 ώρες όταν με την «κακιά» Ολυμπιακή χρειαζόσουν 10 ώρες.

Η έλλειψη αερομεταφορέα που να εκτελεί διηπειρωτικά δρομολόγια αναβάθμισε τον ρόλο της Τουρκίας και έκανε το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης -συγγνώμη, Ινσταμπούλ ήθελα να πω- το αεροπορικό κόμβο της ΝΑ Μεσογείου.

Το έγκλημα που τελέστηκε στις αερομεταφορές είναι ίσως από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν εις βάρος της χώρας. «»

Εμείς οι τότε εργαζόμενοι τα γνωρίζουμε πολύ καλά και από πρώτο χέρι το τι παίχτηκε εκείνο το διάστημα.

Ξεχωρίσαμε τους όπως τον Κωστή Χατζηδάκη της Νέας Δημοκρατίας που εξακολουθεί να τον κρατά στιγματίζοντας το κόμμα με τις ενέργειες του που το υπόβαθρο όλων αυτών των ενεργειών υποθάλπουν ποινικές ευθύνες που κανείς εισαγγελέας δεν τόλμησε να ακουμπήσει.

Θα προσθέσουμε όμως και το εξής.

Όπως όλοι θυμόμαστε το moto της εποχής του σωτηρίου έτους 2008 ήταν «ότι η Ο.Α. είναι μια κρατικοδίαιτη εταιρία που πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και όταν θα έκλεινε θα κάναμε 30 νοσοκομεία, 200 σχολεία, μέχρι ότι κάθε μέλος κάθε ελληνικής οικογένειας θα εισέπραττε 600 Eurο μας έλεγε ο ΣΤΕΦ. ΜΑΝΟΣ !!!» αλλά και ότι άλλη ΑΝΟΗΣΙΑ είχε σκεφτεί το τότε επιτελείο του κύριου ΧΑΤΖΙΔΑΚH

Για να επιτύχει το κλείσιμο της Ο.Α. ο κος Χατζιδάκης χρησιμοποίησε μια καταδικαστική απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που η Ο.Α. δικάστηκε ΕΡΗΜΗΝ, διότι ο ΙΔΙΟΣ είχε δώσει εντολή να μην παρευρεθεί η εταιρία στο δικαστήριο.

Ασχέτως αν ένα χρόνο μετά το ξεπούλημα της Ο.Α. το δημόσιο την εκπροσώπησε για να πληρώσει τα πρόστιμα που της είχαν επιβληθεί.

Το ευρωπαϊκό δικαστήριο μάλιστα άλλαξε την απόφαση του και δικαίωσε την Ο.Α. όταν του προσκομίστηκαν τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας αρχικά δεν είχαν προσκομιστεί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο με εντολή της τότε Διοίκησης του Υπουργείου Μεταφορών (να σας θυμίσουμε ότι την καταγγελία στο ευρωπαϊκό δικαστήριο την είχε κάνει η αεροπορική εταιρία που τελικά απέκτησε μεγάλο κύκλο εργασιών της Ο Α ).

Το αληθινό χρηματικό ποσό που πήρε το δημόσιο από αυτή την ιδιωτικοποίηση είναι πολύ δύσκολο να το μάθουμε μιας και μέχρι σήμερα δεν έχει τελειώσει η εκκαθάριση και υπάρχουν δικαστήρια σε εξέλιξη. Όπως επίσης ξέρουμε ότι η Ο.Α. δεν μπορεί να «κλείσει» σαν εταιρία εξαιτίας της Σύμβασης του Α ΩΝΑΣΗ με το δημόσιο.

Οι 4000 εργαζόμενοι της Ο.Α. απολύθηκαν όλοι. Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι μισοί από αυτούς δεν έχουν εισπράξει ούτε την νόμιμη αποζημίωση απόλυσης παρόλο που έχουν δικαιωθεί ακόμα και στα δικαστήρια. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν κατασυκοφαντηθεί από κάθε πολιτικό ανθρωπάκι μεγάλου ή μικρού βεληνεκούς.

Να δούμε όμως αυτός ο Άθλος του κύριου Χατζιδάκη και των συνεργατών του τι έχει κάνει στη ελληνική αγορά των Αερομεταφορών και στην Οικονομία γενικότερα.

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ είχε κύκλο εργασιών δηλαδή εισέπραττε 1.200.000.000 Euro το χρόνο και επιδοτείτο για 12 «άγονες γραμμές» με 22.000.000 Euro όπως προκύπτει από τους ισολογισμούς και τους κωδικούς του προϋπολογισμού του Ελληνικού Κράτους. Εδώ πρέπει να αναφερθούν και τα εξής:

Ότι η επιδότηση της Ο.Α. ξεκίνησε το 2004, παλαιότερα δεν επιδοτούνταν ούτε με μια δραχμή ενώ εκτελούσε τις πτήσεις των «άγονων γραμμών».
Η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των κρατικών αποστολών σε όλο τον κόσμο.
Η Ο.Α. δεν πληρώνονταν για τα εισιτήρια των Ευρωβουλευτών και όχι μόνο αυτών από και προς το Ευρωκοινοβούλιο.
Επίσης η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των αεροδιακομιδών σε Ελλάδα και εξωτερικό και
Επωμίστηκε όλο το κόστος της μεταφοράς της στο Ελευθέριος Βενιζέλος με κόστος πάνω από 200.000.000 euro.

Μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.

Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.

Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.

ΑΥΤΗ η μεγάλη ιδιωτικοποίηση μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!

Θα πρέπει ακόμη να πούμε ότι η Ο.Α. σαν βασικός παίκτης στην ελληνική αγορά ήταν αυτή που πίεζε τις τιμές προς τα κάτω τόσο στις προγραμματισμένες πτήσεις όσο και τις τσάρτερ και για αυτό ήθελαν να την κλείσουν οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές (χαρακτηριστική η δήλωση του αντιπρόεδρου της Lufthansa ένα έτος πριν το κλείσιμο της Ο.Α.)

Κοιτάζοντας προσεκτικά και άλλους τομείς της οικονομίας που έχει η ιδιωτική πρωτοβουλία τον έλεγχο παρατηρούμε ότι όλες οι εταιρείες θέλουν :

να έχουν το κράτος πελάτη
να έχουν δωρεάν εργαζόμενους μέσω του Ο Α Ε Δ
να έχουν ενταχτεί σε κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ
να έχουν ειδικές διευκολύνσεις σε θέματα φορολογίας μισθοδοσίας και ασφάλισης εργαζόμενων.

Όποιος επενδυτής δεν τα έχει αυτά μετακομίζει στο εξωτερικό και μετά φέρνει τα προϊόντα του να τ’ αγοράσουν οι έλληνες εργαζόμενοι

Έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ξεπουλήθηκε για να μην πληρώνει το κράτος…

…και πληρώνει την ιδιωτική πρωτοβουλία 250 εκατ. δηλαδή πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα

πηγή : 60gr.wordpress.com

Διαβάστε περισσότερα.... »
....