Διυλιστήριο: 07/04/16
ροη αναρτησεων

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

VIDEO - Μια είδηση που δεν πουλάει ........Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Εθνική κωφών γυναικών στο μπάσκετ!


Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος μπάσκετ γυναικών βρίσκεται η Εθνική Κωφών. Οι παίκτριες της Αθηνάς Ζέρβα επιβλήθηκαν με 52-41 της Λιθουανίας στον τελικό που διεξήχθη στο Nick Galis Hall και πλέον πανηγυρίζουν την κατάκτηση του τροπαίου!

Από την άλλη πλευρά, η Εθνική Ανδρών τερμάτισε στην πέμπτη θέση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, μετά την άνετη (69-54) επικράτησή της επί της Πολωνίας. Έτσι, ολοκλήρωσε κι αυτή με τη σειρά της με επιτυχία τις υποχρεώσεις της στο φετινό τουρνουά.



Πηγή www.in.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Αυτές είναι οι 11 υποψηφιότητες για τις τηλεοπτικές άδειες



Ολοκληρώθηκε η διαδικασία κατάθεσης δικαιολογητικών στο πλαίσιο της προκήρυξης δημοπρασίας για την χορήγηση τεσσάρων αδειών παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου για μετάδοση υψηλής ευκρίνειας (high definition).

Η προθεσμία κατάθεσης στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας έληξε σήμερα στις 15.00. Συνολικά κατατέθηκαν 11 φάκελοι από τις παρακάτω εταιρείες:

1. ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΤΟΤ ΚΟΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΣΚΑΙ ΑΕ

2. ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - STAR CHANNEL

3. ΑΝΤΕΝΝΑ TV ΑΕ

4. DIMERA MEDIA INVESTMENTS LIMITED

5. ALPHA ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΕ

6. ΙΩΑΝΝΗΣ-ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

7. ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ

8. ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Α.Ε. - “EPSILON TV”

9. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

10. ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ ΑΕ – MEGA CHANNEL

11. City News ΑRΤ TV

Μία ώρα αργότερα αρχίζει η αποσφράγιση των φακέλων από την Πενταμελή Ειδική Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού, ώστε να ελεγχθεί η προσκόμιση των απαραιτήτων, σύμφωνα με την Προκήρυξη, δικαιολογητικών. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Προβολών της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, παρουσία των νομίμων εκπροσώπων των υποψηφίων ή των ειδικά εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων τους.



Δήλωση του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά:

«Η επιτυχημένη ολοκλήρωση της υποβολής φακέλων υποψηφιότητας στο διαγωνισμό για την αδειοδότηση των ιδιωτικών καναλιών συνιστά ένα μεγάλο βήμα προς την κατεύθυνση της υλοποίησης μιας βασικής προεκλογικής δέσμευσης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Μετά από 25 χρόνια ανομίας, το τηλεοπτικό τοπίο στη χώρα μας θα λειτουργήσει για πρώτη φορά με όρους νομιμότητας, διαφάνειας και υγείας. Βάλαμε τέλος στο τρίγωνο της διαπλοκής «κανάλια-τράπεζες-πολιτικοί».

Οι 11 υποψηφιότητες συνιστούν, επίσης, την καλύτερη απάντηση σε όσους έδωσαν μεγάλη μάχη να μη γίνει ποτέ ο διαγωνισμός.

Ραντεβού στις αρχές Αυγούστου, για τη δημοπράτηση των αδειών, από την οποία θα προκύψουν τα τέσσερα ιδιωτικά κανάλια που θα απαρτίζουν το νέο τηλεοπτικό τοπίο της χώρας, από τη νέα σεζόν».

Πηγή www.enikos.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Λήμνος: Υπογράφηκαν έργα 4,5 εκατ. ευρώ για την ανάδειξη αρχαιολογικών χώρων



Περίπου στα 4,5 εκατομμύρια ευρώ είναι ο συνολικός προϋπολογισμός έργων πολιτισμού για τη Λήμνο, που υπογράφηκαν από την Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Χριστιάνα Καλογήρου.

Ειδικότερα, η κ. Καλογήρου, υπέγραψε χθες την απόφαση ένταξης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Βόρειο Αιγαίο 2014- 2020» δύο έργων πολιτισμού για το νησί της Λήμνου, συνολικού προϋπολογισμού 4,46 εκατομμυρίων ευρώ. Πιο αναλυτικά:

Το πρώτο έργο αφορά στην «Αποκατάσταση, συντήρηση και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου Πολιόχνης Λήμνου», προϋπολογισμού 2.829.900 ευρώ. Το έργο έχει τριετή διάρκεια υλοποίησης, με ημερομηνία έναρξης την 1η Αυγούστου του 2016 και ολοκλήρωσης την 31η Ιουλίου του 2019. Ο προϊστορικός οικισμός της Πολιόχνης στην ανατολική ακτή της Λήμνου, ιδρύθηκε στο τέλος της νεολιθικής περιόδου και έφτασε στη μεγαλύτερή του ακμή στα μέσα περίπου της τρίτης χιλιετίας π.Χ. Σήμερα θεωρείται η αρχαιότερη πόλη της Ευρώπης, με πρώιμη μορφή κοινωνικής και αστικής οργάνωσης, λόγω του αστικού σχεδιασμού, των δημοσίων έργων και του καταμερισμού της εργασίας, γεγονός που αποδεικνύεται από τα δύο μνημειώδη δημόσια κτίριά του: Το «Βουλευτήριο» και τη «Σιταποθήκη».

Το δεύτερο έργο αφορά στην ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου Καβείριου Λήμνου, προϋπολογισμού 1.638.400 ευρώ. Το έργο έχει τριετή διάρκεια υλοποίησης με ημερομηνία έναρξης την 1η Αυγούστου του 2016 και ολοκλήρωσης την 31η Ιουλίου του 2019. Το ιερό των Καβείρων στη βορειανατολική Λήμνο, ένας από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους, ανασκάφηκε από την ιταλική αρχαιολογική σχολή μεταξύ των ετών 1937-1991. Υπαγόταν διοικητικά στην Ηφαιστεία (φωτό) που ήταν το κέντρο της λατρείας του Ηφαίστου και η κυριότερη πόλη του νησιού. Το ιερό, το οποίο γνώρισε τη μεγαλύτερή του ακμή τον 3ο αιώνα π.Χ, έχει τρεις οικοδομικές φάσεις την αρχαϊκή, την ελληνιστική και την υστερορωμαϊκή.

Τέλος η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου δήλωσε σχετικά: «Με τις πρώτες εντάξεις πολιτισμού στη χώρα αξιοποιούμε το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2014-2020 και χρηματοδοτούμε δύο σημαντικά έργα ανάδειξης της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς της ανατολικής Λήμνου, αλλά και ολόκληρου του αιγιακού χώρου, θέτοντας την περιοχή σε προνομιακή θέση στον τουριστικό και πολιτιστικό χάρτη της Ευρώπης».


https://diulistirio.blogspot.gr


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Μόνο ελληνικό προσωπικό στα 14 αεροδρόμια της Fraport



ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

Για τη λειτουργία των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων η Fraport θα προσλάβει αποκλειστικά Έλληνες.

Μόνο μερικοί μετρημένοι στα δάχτυλα θα έρθουν από τη Γερμανία. «Οι απασχολούμενοι στα αεροδρόμια εργάζονται σκληρά, θέλουν να δημιουργήσουν και κάθε άλλο παρά παραιτημένοι είναι», είπε σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας Die Welt, o διευθύνων σύμβουλος της Fraport-Greece Αλεχάντερ Τσίνελ, ο οποίος μετακομίζει στις 4 Ιουλίου στην Αθήνα για να αναλάβει τα καθήκοντα της αναδιοργάνωσης και βελτίωσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Τέλος Νοεμβρίου, η FRAPORT θα αναλάβει το πρώτο αεροδρόμιο και δύο μήνες αργότερα τα υπόλοιπα. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου με περισσότερους από 4 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο το καθένα, όπως και άλλα μικρότερα όπως της Σκιάθου και της Καβάλας.

Έλλειψη ενδιαφερομένων κάθε άλλο παρά υπάρχει για τις 500 θέσεις εργασίας τις οποίες έχει προκηρύξει η Fraport-Greece. Μόνο τις περασμένες δύο εβδομάδες έγιναν 2.500 αιτήσεις για πρόσληψη, αν και θα παραμείνουν πολλοί από τους ήδη εργαζόμενοι. «Κάνουμε προσπάθεια να παραμείνουν οι περισσότεροι δυνατόν», είπε χαρακτηριστικά ο Αλεξάντερ Τσίνελ στην γερμανική εφημερίδα. Οι συμβάσεις με εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών, όπως είναι η επίγεια εξυπηρέτηση και η ασφάλεια, θα διατηρηθούν, προσέθεσε.

Τις μεγαλύτερες ελλείψεις στα 14 αεροδρόμια η Fraport-Greece θέλει να τις έχει καλύψει μέχρι την περίοδο αιχμής του 2017. Αμέσως μετά την ανάληψή τους θα επιδιορθωθούν οι εγκαταστάσεις υγιεινής, θα απλοποιηθούν οι διαδικασίες ελέγχου, παράδοσης αποσκευών, ο έλεγχος ασφαλείας, θα επιδιορθωθούν οι ηλεκτρονικοί πίνακες ανακοινώσεων και θα ανανεωθούν οι πινακίδες σήμανσης. «Έτσι θα καταφέρουμε να έχουμε ήδη τους πρώτους έξι μήνες επιτυχία», είπε ο κ. Τσίνελ.

Σε δεύτερη φάση σχεδιάζονται κατασκευαστικές εργασίες, όπως η επέκταση των τέρμιναλ των αεροδρομίων, νέα εστιατόρια και καταστήματα. Η Fraport έχει δεσμευθεί να επενδύσει εντός 48 μηνών 330 εκατομμύρια ευρώ.


https://diulistirio.blogspot.gr


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Παραιτήθηκε ο ηγέτης του Brexit Νάιτζελ Φάρατζ


«Κατά τη διάρκεια του δημοψηφίσματος είπα ότι ήθελα τη χώρα μου πίσω, τώρα θέλω τη ζωή μου πίσω» ανακοίνωσε ο επικεφαλής του UKIP - Το ειχε ξανακάνει τον Μάιο 2015 αλλά τότε είχε αλλάξει γνώμη. Την απόφασή του να παραιτηθεί από την ηγεσία του ξενοφοβικού UKIP ανακοίνωσε αιφνιδίως το μεσημέρι της Δευτέρας ο Νάιτζελ Φάρατζ.

Όπως είπε ο εκ των ηγετών της καμπάνιας για την αποχώρηση της Βρετανίας από τη Ευρωπαϊκή Ένωση «κατά τη διάρκεια του δημοψηφίσματος είχα δηλώσει ότι θέλω πίσω τη χώρα μου, τώρα θέλω πίσω τη ζωή μου».


Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Φάρατζ παραιτείται από το UKIP καθώς είχε κάνει κάτι ανάλογο το 2015 όταν τότε δεν είχε εκλεγεί βουλευτής. Μετά από πιέσεις όμως άλλαξε γνώμη και επέστρεψε στην πολιτική σκηνή. «Αυτό δεν θα συμβεί αυτή τη φορά» ξεκαθάρισε σήμερα ο κ. Φάρατζ.

Στη δήλωσή του ο Φάρατζ ανέφερε: Αποφάσισα να παραιτηθώ από ηγέτης του UKIP. Η νίκη για το leave στο δημοψήφισμα σημαίνει ότι έχουν ικανοποιηθεί οι πολιτικές μου φιλοδοξίες. Μπήκα σε αυτό τον αγώνα από την εργασία γιατί ήθελα να είμαστε ένα έθνος που κυβερνάται μόνο του και όχι για να γίνω επαγγελματίας πολιτικός. Το Ukip βρίσκεται σε καλή θέση και θα συνεχίσει. Αν και θα φύγουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση οι όροι της αποχώρησης δεν είναι ακόμα ξεκάθαροι. Αν υπάρξει μεγάλη οπισθοχώρηση από την κυβέρνηση και με το Εργατικό κόμμα να έχει απομακρυνθεί από πολλούς από τους ψηφοφόρους του, τότε οι καλύτερες ημέρες για το Ukip δεν έχουν έρθει ακόμα».

Πρόκειται για τη δεύτερη αποχώρηση από την κεντρική πολιτική σκηνή ενός εκ των κορυφαίων εκπροσώπων της εκστρατείας του Brexit καθώς λίγες ημέρες νωρίτερα την παραίτηση του από την κούρσα διαδοχής του Ντέιβιντ Κάμερον είχε ανακοινώσει ο πρώην δήμαρχος του Λονδίνου και υπέρμαχος της αποχώρησης της Βρετανίας απο την ΕΕ, Μπόρις Τζόνσον.



Πηγή

https://diulistirio.blogspot.gr


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Προχωράει η γραμμή 4 του μετρό, επανεκκίνηση για τα μεγάλα έργα



ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΟΥΝ 16,5 ΔΙΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ

Εντός του πρώτου τριμήνου του 2016 αναμένεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα του έργου της γραμμής 4 του μετρό που θα συνδέσει το άλσος Βεΐκου με του Γουδή, προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ.

Ο συνολικός προϋπολογισμός της γραμμής 4, η οποία μετά την ολοκλήρωσή της θα φτάσει έως τη Λυκόβρυση, είναι 3,35 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ωστόσο, μάχη με τον χρόνο πρέπει να δοθεί προκειμένου έως τον Μάρτιο του 2017 να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα των αυτοκινητοδρόμων ώστε να μη χαθούν οι χρηματοδοτήσεις από το προηγούμενο ΕΣΠΑ και να μην υπάρξει ανάγκη να μεταφερθούν ως έργα-«γέφυρες» στο νέο πρόγραμμα, το οποίο είναι σημαντικά μικρότερο (4,5 δισ. για έργα υποδομών από 21 δισ. συνολικά για έργα του προηγούμενου).

Στόχος είναι να παραμείνει αδέσμευτο όσο το δυνατό μεγαλύτερο ποσοστό χρηματοδότησης. Αυτό επεσήμανε χθες ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, Βέρνερ Χόγερ, ο οποίος, πάντως, διαβεβαίωσε τον υπουργό ότι «η ΕΤΕπ έμεινε στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης και σκοπεύει να παραμείνει και μετά».


Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά τη γραμμή 4 του μετρό, αναμένεται να προχωρήσει με Σύμπραξη Ιδιωτικού και Δημοσίου Τομέα (ΣΔΙΤ), δηλαδή η κατασκευή θα γίνει με ιδιωτικά κεφάλαια, ενώ η λειτουργία μετά την ολοκλήρωσή του θα ανατεθεί στη ΣΤΑΣΥ, με το Δημόσιο να καταβάλλει πληρωμές διαθεσιμότητας στον ιδιωτικό φορέα της σύμπραξης. Στο σύνολο του έργου συμπεριλαμβάνεται και η υπογειοποίηση της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) από το Νέο Φάληρο μέχρι τον Πειραιά.

Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τους σταθμούς Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ηστ, Ηλύσια, Ζωγράφου και Γουδή. Το μήκος της γραμμής είναι 11,7 χλμ. και θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες.

Το συγκεκριμένο έργο γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί στο πακέτο Γιούνκερ με δανεισμό από την ΕΤΕπ. Αλλωστε τα στελέχη της ΕΤΕπ φαίνεται να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα έργα του μετρό, για τα οποία θα αυξήσουν το ποσοστό της συμμετοχής του στη χρηματοδότηση έως και στο 75% από 50%.

Εργα - γέφυρες


Για τους αυτοκινητοδρόμους, ο κ. Σπίρτζης επεσήμανε πως στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017. Το υπουργείο θέλει -εφόσον χρειαστεί- να μεταφέρει μόνο μικρά τμήματα των έργων ως γέφυρες στο επόμενο πρόγραμμα, παρά το γεγονός ότι η κίνηση αυτή ενέχει το ρίσκο εάν τα έργα δεν έχουν υλοποιηθεί εντός του χρονοδιαγράμματος να ζητηθούν πίσω οι κοινοτικές επιχορηγήσεις.

Ειδικά για τον Μορέα και την Ολυμπία Οδό, ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για «ένα βαρύ χρονοδιάγραμμα με την ΕΤΕπ» προσθέτοντας: «Για τον Μορέα συμφωνήσαμε στις πρόσθετες εγγυήσεις αλλά και στους υπόλοιπους όρους που θέτουμε εμείς στο τραπέζι». Προσέθεσε, πάντως, ότι έως το τέλος της χρονιάς θα κατατεθεί στη Βουλή η τροποποίηση της σύμβασης του Μορέα.

Επίσης το υπουργείο προσανατολίζεται στην εφαρμογή ενός ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικών διοδίων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους ύστερα από την ολοκληρώσή τους συμπεριλαμβανομένης της Εγνατίας και της Αττικής Οδού, ενώ παράλληλα συνεχίζει τις προσπάθειες για βελτίωση της τιμολογιακής πολιτικής στην Ιόνια Οδό και τον Ε65 όπου ήδη γίνονται ανακλήσεις αγωγών και μηνύσεων από τους παραχωρησιούχους. Στόχος είναι μέχρι το τέλος της χρονιάς αντίστοιχες συμφωνίες να υπάρχουν για όλους τους αυτοκινητοδρόμους.

Ειδικά για την Εγνατία, το υπουργείο δεν επιθυμεί την ιδιωτικοποίησή της δεδομένου ότι δεν συγκαταλέγεται στις εννέα ιδιωτικοποιήσεις του Μνημονίου. Κι αυτό γιατί εκτιμάται ότι με τα έσοδά της θα αποπληρώσει τον δανεισμό της και θα συμβάλει στη μείωση των διοδίων στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους.

Μαρία Λιλιοπούλου

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
Σύμπραξη δημόσιου - ιδιωτικού τομέα


Με τη μέθοδο του ΣΔΙΤ θα προχωρήσουν και οι επεκτάσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου προς το Λαύριο και τη Ραφήνα, προϋπολογισμού 200 και 100 εκατομμυρίων ευρώ αντίστοιχα, σύμφωνα με την εισήγηση του υπουργείου Υποδομών.

Η επέκταση προς το Λαύριο πιθανότατα θα προκηρυχθεί εντός του 2016, ενώ αυτή προς Ραφήνα θα καθυστερήσει λόγω της προβληματικής σύνδεσης με το λιμάνι εξαιτίας του πυκνού αστικού ιστού.

Πλέον, όμως, στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων τίθεται και η Σιδηροδρομική Εγνaατία (Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο). Η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων θα απαιτήσει ποσό 5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Γι’ αυτόν τον λόγο και εξετάζεται το έργο να γίνει τμηματικά, αρχής γενομένης από τα τμήματα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, καθώς το τμήμα Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη είναι το πιο δύσκολο.

Στο Καστέλι
Οσον αφορά το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης, συμφωνήθηκε δανειοδότηση 20 εκατομμυρίων ευρώ από την ΕΤΕπ προκειμένου να χρηματοδοτηθούν οι αρχαιολογικές ανασκαφές, οι οποίες μαζί με τις απαλλοτριώσεις αποτελούν τους δύο μεγάλους παράγοντες καθυστέρησης των έργων. Οι νέοι όροι του διαγωνισμού αναμένεται να δοθούν σε διαβούλευση στα μέσα του μήνα, αλλά, όπως διαβεβαιώνουν από το υπουργείο, η συμμετοχή του Δημοσίου δεν θα είναι μικρότερη από 45%.

Στην αντιπροσωπεία της ΕΤΕπ δόθηκε από το υπουργείο Υποδομών λίστα με τα προς εκτέλεση έργα, την οποία θα αξιολογήσουν, ενώ συγκροτήθηκε κοινή επιτροπή που θα συνεδριάσει την ερχόμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τις ξένες τράπεζες για τα έργα υποδομών στη χώρα και για τον σκοπό αυτό στις 12 Νοεμβρίου θα γίνει συνάντηση και με εκπροσώπους της Παγκόσμιας Τράπεζας.

Πηγή

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ένα στα τρία πρατήρια καυσίμων κλέβει τους καταναλωτές!



Σε έξαρση βρίσκεται πάλι η απάτη με την «κλοπή της μάνικας» και ήδη οι πρώτοι έλεγχοι που ξεκίνησε το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης εντόπισαν ένα στα τρία πρατήρια να έχουν πειράξει τις αντλίες καυσίμων, αδειάζοντας από 5% έως και 11% τα ρεζερβουάρ των οχημάτων και τις τσέπες των οδηγών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διεύθυνση Μετρολογίας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας εδώ κι έναν μήνα ενεργοποίησε εκ νέου τις εφόδους σε βενζινάδικα με τη χρήση του «μυστικού αυτοκινήτου». Αυτό διαθέτει κρυφό εξοπλισμό, ειδικό ρεζερβουάρ, και έχει τη δυνατότητα να μετρά τις πραγματικές ποσότητες των λίτρων που φεύγουν από τα στόμια των αντλιών.

Το όχημα που δεν φέρει διακριτικό της υπηρεσίας ήταν για πολλούς μήνες παροπλισμένο και με πρωτοβουλία της υφυπουργού Ανάπτυξης Θεοδώρας Τζάκρη επισκευάστηκε και πιστοποιήθηκε με αποτέλεσμα από τα τέλη Μαΐου να έχει κάνει τους πρώτους αιφνιδιαστικούς ελέγχους.

Η Διεύθυνση Μετρολογίας σε συνεργασία με την Οικονομική Αστυνομία έχουν καταστρώσει, σύμφωνα με το Έθνος, ειδικά δρομολόγια και κατόπιν σχετικών καταγγελιών διενεργούν τις απαραίτητες έρευνες.

Η απορία χιλιάδων οδηγών όταν φεύγουν από ένα πρατήριο «πως είναι δυνατόν να έβαλα 20 ευρώ βενζίνης και ο δείκτης να μην έχει μετακινηθεί» βρίσκει πάντα απάντηση στους ελέγχους που κάνει το ειδικό όχημα.

Ήδη οι πρώτοι έλεγχοι σε πρατήρια στον Κορυδαλλό, στον Ταύρο, στο Κερατσίνι και στη Νίκαια όπου υπήρχαν καταγγελίες έβγαλαν λαβράκι...

Οι αποκλίσεις στις αντλίες κυμαίνονται από το 5% και έφθαναν στο 11%. Με απλά λόγια στα 50 λίτρα αμόλυβδης με τιμή 1,43 ευρώ το λίτρο ο οδηγός έχανε από 3,5 έως και 8 ευρώ.

Παράλληλα τα «μαύρα» κέρδη για τον επιτήδειο βενζινοπώλη είναι πολλαπλάσια αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος των ποσοτήτων που παρέχει με αυτό τον δόλιο τρόπο σε μια μέρα.

Αυτό σημαίνει ότι σε μια μέρα το αφορολόγητο κέρδος του ιδιοκτήτη που έχει πειράξει τις αντλίες ανέρχεται από 350 έως 750 ευρώ.

Πηγή www.enikonomia.gr

http://www.diulistirio.blogspot.gr/

Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ερινύες..

    Πριν έναν χρόνο, τέτοιο καιρό, νομίσαμε πως ζούσαμε ημέρες κοσμογονίας.
Ημέρες που θα μπορούσαν να άλλαζαν την μοίρα μας.
Ημέρες που για πρώτη φορά θα παίρναμε τις τύχες μας στα χέρια μας.

Σαν χθες ήταν η επική εκείνη συγκέντρωση στο Σύνταγμα,
..και σαν αύριο το
ιστορικό νέο ΟΧΙ του ελληνικού λαού στον νέο ναζισμό που με πρόσχημα την οικονομία εξαπλώθηκε ήδη σε όλη την Ευρώπη.

Και μετά ήρθε το ξετσίπωτο και χυδαίο ανθρωπάκι και με ξετσίπωτο και χυδαίο τρόπο αγνόησε και πέταξε στα σκουπίδια την θέληση του ελληνικού λαού, που με τόση αυτοθυσία εκφράστηκε ανάμεσα σε ακραίους εκβιασμούς, και τεχνητή οικονομική ασφυξία.
Και μετά ο λαός έκανε το τραγικό λάθος να αντιδράσει όχι με οργή, αλλά με παραίτηση: "Άσε ρε που θα ξανασχοληθώ. Ούτε να ψηφίσω δεν θα πάω!".
Κι αυτή η μοιραία απογοήτευση με λάθος έκφραση του λαού, μαζί με χιλιάδες εύκολα και πρόστυχα ψέματα,
..έδωσαν την ευκαιρία στο ξετσίπωτο χυδαίο ανθρωπάκι να αναρριχηθεί για δεύτερη φορά στην καρέκλα της εξουσίας.

Τώρα, ένα χρόνο μετά, και στην πρώτη επέτειο της ξετσίπωτης και χυδαίας προδοσίας του, το ξετσίπωτο και χυδαίο ανθρωπάκι, ανίκανο να διαχειριστεί ηθικά και συναισθηματικά το βάρος αυτής της επετείου,
..δραπετεύει στην Κίνα κυνηγώντας "επενδύσεις",
..κυνηγημένο το ίδιο από ανείπωτες κι ανομολόγητες Ερινύες, που αργά ή γρήγορα θα το οδηγήσουν στον γκρεμό.

Κι ο λαός;
Ο λαός, καιρός είναι κυνηγημένος κι αυτός απ' τις δικές του Ερινύες,
..αυτές της απάθειας, και της μοιρολατρίας,
..να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει πέρσι με την εκδήλωση της προδοσίας,
..να ξεσηκωθεί και να γίνει ο ίδιος η Αληκτώ (προσωποποίηση της οργής και της μανίας) , η Μέγαιρα (το μίσος και ο φθόνος) κι η Τισιφόνη (η εκδίκηση του φόνου),
..και να πετάξει στα τάρταρα τον σιχαμένο, ξετσίπωτο και χυδαίο προδότη,
..παρέα με την εμετική του κουστωδία,

..και μαζί βεβαίως και με όλους τους παλαιότερους προδότες,
..όλων των αποχρώσεων!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ποιοι δάνειζαν το Μαρινόπουλο και ποιους «δωροδοκούσε»;


Γιάννης Σιδηρόπουλος

Για την υπόθεση του Μαρινόπουλου δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις οικονομικών αλλά απλές γνώσεις της κοινωνίας και της πολιτικής καθώς το «κανόνι που σκάει» είναι μια εξέλιξη προδιαγεγραμμένη εδώ και χρόνια που δεν απαντά στους κανόνες της αγοράς αλλά σε ένα ακόμη πολιτικοοικονομικό σκάνδαλο της παλιάς πολιτικής τάξης. Τα ποσά είναι τόσο ασύλληπτα και ο αριθμός των εργαζομένων τόσο μεγάλος που η επίπτωση στα δημοσιονομικά μεγέθη και τους δείκτες της ανεργίας θα είναι σοβαρότατη, πέρα από τα δράματα για οικογένειες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που κατέστρεψε ήδη και θα καταστρέψει στο προσεχές μέλλον.

Τι λέγαμε για «θαλασσοδάνεια»;

Αλλά μια εταιρία που εμφανίζει χρέη που ξεπερνούν το ιλιγγιώδες ύψος του 1 δις, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι «έπεσε έξω». Και μόνο από την επιβράδυνση του ρυθμού αποπληρωμής των προμηθευτών, όπως παρατηρούν οι πάντες στην αγορά εδώ και χρόνια ήταν δεδομένο ότι έρχεται το τέλος και μαζί άλλη μια ηχηρή διάψευση διάφορων βολικών, νεοφιλελεύθερων μύθων, όπως ότι οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις (που μεταχειρίστηκε κατά κόρον η εταιρία) καθιστούν τις εταιρίες ανταγωνιστικές, ή ότι οι αγορές αυτορυθμίζονται κλπ κλπ. Την ώρα λοιπόν που αντίστοιχες εγχώριες ή ξένες εταιρίες του κλάδου στην ίδια αγορά καταγράφουν υπερκέρδη, ο Μαρινόπουλος με προνομιακό μερίδιο αγοράς κατάφερε να δημιουργεί υπερ-χρέη. Ή μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι;

Στην περίπτωση του Μαρινόπουλου την ώρα που οι έλληνες φορολογούμενοι «μάτωναν» και ματώνουν για να καλύπτουν δημοσιονομικά ελλείμματα και να ανακεφαλαιοποιούν τράπεζες, αυτές δάνειζαν ασύλληπτα ποσά σε μια θνησιγενή επιχείρηση, όπως έκαναν για ΜΜΕ και κόμματα. Και οι συστημικές τράπεζες μέχρι και πριν λίγο καιρό ενέκριναν δάνεια ύψους 80 εκατομμυρίων ευρώ (!) για μια επιχείρηση που δεν διαθέτει καμία εγγύηση πια, ενώ την ίδια ώρα στραγγαλίζουν από ρευστότητα όλη την πραγματική οικονομία και την υγιή επιχειρηματικότητα. Και αν κάπου ευθύνεται η παρούσα κυβέρνηση στα χέρια της οποίας «σκάει» η βόμβα ενός μεγάλου σκανδάλου, είναι ότι δεν έχει ασκήσει ακόμη αποτελεσματικό έλεγχο στις διοικήσεις των τραπεζικών ιδρυμάτων, που συνεχίζουν να εξυπηρετούν συγκεκριμένες ελίτ αλλά και μετόχους τους, όπως συμβαίνει με την οικογένεια Μαρινόπουλου.

Ποιους «δωροδοκούσε»» ;

Πριν από οποιοδήποτε συμπέρασμα, αρκεί ένα και μόνο γεγονός, που αποδεικνύει την απίστευτη διαπλοκή και εξηγεί τις ακατανόητες στρεβλώσεις του ιδιότυπου ελληνικού πολιτικοοικονομικού τραγέλαφου. Αυτή η αλυσίδα των σούπερ μάρκετ, λίγο πριν την κατάρρευσή της συνέχιζε να επιδοτεί με 6 ευρώ κάθε αναγνώστη του Πρώτου Θέματος. Δηλαδή στην φυσιολογική τιμή 4,25 ευρώ της κυριακάτικης εφημερίδας ο αναγνώστης παίρνει 6 ευρώ μετρητά που εξαργυρώνει στα ψώνια για τις βασικές βιοτικές ανάγκες μαζί με άλλα δώρα. Είναι το πρώτο παράδειγμα στον πλανήτη, που ένας αναγνώστης πληρώνεται για να διαβάσει μια εφημερίδα ! Δηλαδή η αλυσίδα Μαρινόπουλος; «δωροδοκούσε» αναγνώστες από λαϊκές οικογένειες για να διαβάζουν τη -θεωρούμενη από πολλούς- επιτομή και ναυαρχίδα της κίτρινης δημοσιογραφίας και του λαϊκισμού στη χώρα. ώστε να της εξασφαλίζει κοινό στην τιτάνια προσπάθεια που κάνει μέχρι σήμερα για να στηρίξει συγκεκριμένα πολιτικά συμφέροντα και να αναπαράγει αυτό το καθεστώς . Κατά διαβολική σύμπτωση τα ίδια συμφέροντα με τα οποία φέρεται να συνδέεται αν δεν ταυτίζεται η οικογένεια Μαρινόπουλου.

Ακόμη μεγαλύτερη σκάνδαλο ότι οι ιδιοκτήτες φρόντισαν να μεταβιβάσουν ακίνητα της επιχείρησης σε of shore του Ντουμπάι, δικών τους επίσης συμφερόντων, όπως μαρτυρούν οι παράγοντες της αγοράς, και μάλιστα με την απίθανη μέθοδο του lease back, δηλαδή μετέφεραν την κυριότητα των ακινήτων στο εξωτερικό ενώ η επιχείρηση συνεχίζει μέχρι σήμερα να πληρώνει «ενοίκιο» στους ιδιοκτήτες της, μεγαλώνοντας τα ανοίγματά της. Πρακτικά συνεχίζει με χυδαίο και κυνικό τρόπο να «φυγαδεύει» κεφάλαια και πάγια στα χέρια των αφεντικών της Κάπως έτσι καταλαβαίνει κανείς πώς χρεοκόπησε μια τεράστια επιχείρηση και πλούτισαν τα αφεντικά της ενώ οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ήταν απόντες. Αλλά με ποια περιουσία ως εγγύηση συνέχισαν οι τράπεζες να τη δανείζουν;

Ανεξήγητο είναι το γεγονός επίσης ότι κάποιοι προμηθευτές «άνοιξαν» εντυπωσιακά μεγάλη πίστωση για μια τόσο προβληματική εταιρία και συνέχιζαν να προμηθεύουν μέχρι την τελευταία στιγμή παρά τις παγιωμένες οφειλές πολλών δεκάδων εκατομμυρίων. (Τραγελαφικό ότι την ίδια ώρα πολλές από αυτές μονοπωλούσαν την επικαιρότητα επιχειρώντας να διαλύσουν σωματεία και να συντρίψουν εργασιακές σχέσεις στις παραγωγικές τους δραστηριότητες, για να επωφεληθούν με ασήμαντες οικονομίες κλίμακας).

Αυτοί που χλευάζουν τον «κρατισμό», κρατικοποίησαν τις επιχειρήσεις τους !

Αυτό που δεν θέλουν να βλέπουν οι υπέρμαχοι του νεοφιλελευθερισμού στην Ελλάδα είναι ότι η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης κυρίως κρατικοδίαιτη . Είτε από αυτούς που μονοπώλησαν τις κρατικές συμβάσεις χωρίς το παραμικρό επιχειρηματικό ρίσκο και κεφάλαια είτε από αυτούς που ουσιαστικά κρατικοποίησαν τις επιχειρήσεις τους με τον ανεξήγητα υψηλό δανεισμό. (αυτοί που χλευάζουν τις «κρατικοποιήσεις» της λατινικής Αμερικής, επεφύλαξαν ένα «σοβιετικό» πείραμα για να γιγαντώσουν τις «ιδιωτικές» επιχειρήσεις.) Όλο αυτό το μεταπολιτευτικό τσίρκο δεν θα καταρρεύσει σε μια μέρα.

Κανένα άρθρο 99 δεν πρόκειται να προστατέψει κανένα εργαζόμενο, κανένα πιστωτή ή το δημόσιο και τα Ταμεία παρά μόνο τους ιδιοκτήτες. Η καταστροφή είναι δεδομένη και αυτό που απέμεινε να γίνει, κοινωνικά δίκαιο και πολιτικά ορθό, είναι να ανακληθούν οι όποιες μεταβιβάσεις παγίων, να εκποιηθούν για να καλύψουν μέρος των υποχρεώσεων κατά τη σειρά που προβλέπεται για τους πιστωτές και να φτάσει γρήγορα η υπόθεση στη Δικαιοσύνη.

* Ο Γιάννης Σιδηρόπουλος είναι δημοσιογράφος του xanthi2.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....