Διυλιστήριο: 04/10/16
ροη αναρτησεων

Κυριακή, 10 Απριλίου 2016

Διαίρει και βασίλευε με διασπορά ψευδών ειδήσεων, το όπλο του σιωνισμού.


Οι Αιγύπτιοι πολίτες (Μουσουλμάνοι και Χριστιανιοί ενωμένοι) κατάφεραν κι ανέτρεψαν τους πράκτορες του Ισραήλ που παριστάνουν τους Μουσουλμάνους αυτοαποκαλούμενοι «Μουσουλμανική Αδελφότητα».



Αυτή η ΕΝΩΣΗ των πολιτών , πέρα από τη θρησκεία , κορυφαίο σημάδι αφύπνισης , φυσικά δεν άρεσε στους σιωνιστές γ' αυτό και άρχισαν τις προβοκάτσιες ώστε να προκαλέσουν εκ νέου τον διχασμό. Δήθεν Χριστιανοί κορόϊδευαν τον Μωάμεθ, δήθεν Μουσουλμάνοι βεβήλωναν Χριστιανικές εκκλησίες. 
Ακόμα κι έτσι , οι Αιγύπτιοι κατάλαβαν το παιχνίδι και δεν την πάτησαν.


 Στην «προοδευμένη» Ελλάδα η ηλιθιότητα στον χαζοχαρούμενο κόσμο του facebook έχει χτυπήσει κόκκινο. 

Ματωμένη αγιογραφία από εκκλησία της Αιγύπτου ... πλασάρεται ως βεβήλωση εκκλησίας με σκατά από Μουσουλμάνους στη Λέσβο. 
Καταλαβαίνει κανείς ότι είναι ψεύτικη είδηση ...γιατί αναφέρεται γενικά στη Λέσβο , που είναι ολόκληρος νομός, κι όχι σε συγκεκριμένη τοποθεσία , ώστε να μην μπορεί να διασταυρωθεί ποτέ. Δεν αναφέρει το πότε, δεν αναφέρονται δηλώσεις από τις αρχές ή την τοπική Μητρόπολη . Κάπου στη Λέσβο κάποτε ,κάποιοι, σίγουρα μουσουλμάνοι... σκάτωσαν τις εικόνες «μας» ... 

Και φυσικά παρόμοιες μούφες που σχεδόν πάντα πηγάζουν από σιωνιστικές πηγές και πράκτορες της Μοσάντ κυκλοφορούν ξανά και ξανά στο διαδίκτυο διότι ο κοσμάκης ψοφάει για μούφα. Όλα τα λεφτά είναι στη μούφα. Και τα blog που κυνηγούν τα λεφτά ...δεν μπορεί να μην ταΐσουν μούφες στους αναγνώστες ...καθώς αυτές έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. 


Πράκτορας του Ισραήλ ,o Benjamin Weinthal, κυκλοφόρησε τη μούφα ότι δήθεν οι Χριστιανοί στο ΙΡΑΝ μαστιγώνονται επειδή πίνουν κρασί όταν κοινωνούν, Στην πραγματικότητα ο ίδιος ο Αγιατολάχ επισκέπτεται σπίτια Χριστιανών κατά τα Χριστούγεννα για να τους συλληπηθεί για τα παιδιά τους που σκοτώθηκαν στις μάχες του ΙΡΑΝ. 


Θηλυκός πράκτορας της Μοσάντ, η Debbie Schlussel, κυκλοφόρησε τη μούφα για τους Παλαιστίνιους που παντρεύονται μικρά κοριτσάκια, Στην πραγματικότητα οι γαμπροί συνοδεύονται από τα παρανυφάκια καθώς δεν επιτρέπεται να δουν τις νύφες πριν τον γάμο. 

Πράκτορας της Μοσάντ με το γελοίο blog JEWSNEWS διέδωσε ότι η ISIS ποδοπατεί παιδιά Χριστιανών δείχνοντας φωτογραφίες από έναν Ινδό θεραπευτή-μάγο κλπ 

Το Ισραήλ ...ενδιαφέρεται για τους Χριστιανούς .. και γι' αυτό εξοπλίζει τους αποκεφαλιστές της Συρίας.

Το Tribune.gr που χοροπηδάει κάθε φορά που οι Ισραηλινοί βάζουν χέρι στην Ελλάδα ...δημοσίευσε τη μούφα με τις σταυρωμένες ... που είναι σκηνή από ταινία του Χόλιγουντ.

Εϊναι πολλές οι μούφες που κυκλοφορούν. Είναι δύσκολο να διασταυρώσει κάποιος μία είδηση, ειδικά αν δεν τα πάει καλά με τα Αγγλικά.
Ο χαμογελαστός «Χριστιανός» είναι απλά ένας Ιρανός μουσουλμάνος που δολοφόνησε έναν δικαστή και δεν μετανόησε. 

Η γυναίκα με τον σταυρό στο στόμα είναι ζωντανή και όλο το σκηνικό είναι έργο ενός ειδικού στα κινηματογραφικά ειδικά εφέ. 

Ο Κιούμπρικ που αναφέρεται στην προσελήνωση ...δεν είναι ο Κιούμπρικ αλλά ένας ηθοποιός σύγχρονος και υπάρχει το βίντεο που του δίνονται οι οδηγίες για το τι να πει, πως να το πει και με τι τόνο κλπ.
Η φωτογραφία από τη μαζική εκτέλεση γυναικών είναι από την Ουκρανία αλλά την πλάσαραν ως φωτογραφία από την Αρτα.

Όταν κάποιος δεν αναφέρει συγκεκριμένη πηγή με σύνδεσμο ώστε να διαπιστώσουμε μόνοι μας την αξιοπιστία της είδησης , τυχόν συγκρουόμενα συμφέροντα κλπ ... είναι προφανές ότι μας θεωρεί ηλίθιους.
Η δική μας άγνοια μετατρέπεται σε χρήμα στις τσέπες των πονηρών.
Τουλάχιστον να διασταυρώνουμε τις ειδήσεις που αναφέρονται σε συμβάντα στην Ελλάδα ...ειδικά όταν προέρχονται από ανώνυμους Blogger και από σελίδες με γελοία ονόματα.
Όπου μούφα εννοώ ψεύτικη είδηση.

Σίμος

www.diulistirio.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Πώς η αντι-εξουσιαστική πρόταση του ευαγγελίου, κατάντησε συστημικός ιστορικός συμβιβασμός

του π. Δημητρίου Θεοφίλου, δημοσιευμένο στο Amen.gr.
«Η εκκλησία Γεννήθηκε σε σπήλαιο,
Aνδρώθηκε σε κατακόμβες και κατέληξε να 
σέρνεται ημιθανής σε μέγαρα, όπου φθείρεται συναλλασσόμενη με την εξουσία».

Η ευαγγελική περικοπή της Ε΄ Κυριακής των Νηστειών, η οποία έχει ως θεματικό επίκεντρο, το αίτημα των γιών του Ζεβεδαίου (Μαρκ. 10.35-45), τοποθετεί τα πράγματα στη θέση τους, και μας επαναφέρει πίσω, μακριά από παρανοήσεις και ξαστοχήματα ενδοϊστορικών αποκλίσεων, σχετικά με τα όσα έζησε και δίδαξε ο Χριστός.

Ο πονηρός και επιπόλαιος «Ιάκωβος» και «Ιωάννης» της σημερινής εποχής, είσαι εσύ, είμαι εγώ είναι ο διπλανός μας, ποια σημασία έχει αυτό άλλωστε, είναι εκείνος που θέλει να χρησιμοποιήσει τη σχέση, τη γνωριμία, το σόι, τη φαμίλια, ή τη κλίκα, για να ανέλθει, για να αποκτήσει βεβαιότητες, για να συμμετέχει σε συν-διανομή εξουσίας.

Ο Χριστός προτείνει όμως μια άλλη πρόταση, αντι-εξουσιαστική, απέναντι από όλα τα προκατασκευασμένα βιλαέτια, τούτου του κόσμου, κάνει τη ρήξη με το συστημικό κατεστημένο, με τη λογική της αναρρίχησης, με την απόκτηση και κατοχή της «καρέκλας – πολυθρόνας».

Ο Χριστός μιλάει για μια αλλιώτικης λογικής εξουσία, η οποία έχει να κάνει, με πόση ποτηριού παθημάτων, απαξιώσεων και εξευτελισμών, που έχει να κάνει με βάπτισμα αίματος και μαρτυρίου, στο τέλος της διαδρομής των οποίων, υπάρχει ένας «θρόνος» και ένα «στέμμα», που δεν είναι άλλα από τον Σταυρό και το ακάνθινο στεφάνι.

Κοιτάξτε γύρω, ψάξτε μέσα σας και πείτε μου με ειλικρίνεια, βλέπετε πουθενά τέτοιου είδους μαθητές του Χριστού;
Η πατρική αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, από μέρους των δύο (όχι τυχαίων μαθητών του, αφού είναι οι ίδιοι που πριν λίγο καιρό τον είχαν συνοδεύσει στο Θαβώριο όρος κατά τη μεταμόρφωσή Του), δεν είναι η απόρριψη, δεν είναι η απομάκρυνση δεν είναι ο ψόγος, μα το αγκάλιασμα και η κατάθεση μιας νέας πρότασης ζωής, απέναντι σε όσους κατεξουσιάζουν τους συνανθρώπους τους, είναι απλή και συγκεκριμένη:

«Σ’ εσάς όμως δεν πρέπει να συμβαίνει αυτό, αλλά όποιος θέλει να γίνει μεγάλος ανάμεσά σας πρέπει να γίνει υπηρέτης σας και όποιος από εσάς θέλει να γίνει πρώτος πρέπει να γίνει δούλος όλων. Γιατί και ο Γιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για να τον υπηρετήσουν, αλλά για να υπηρετήσει και να προσφέρει τη ζωή του λύτρο για όλους» (Μαρκ. 10.43-45).

Αν στη κοινωνία, την εκκλησία, τον κόσμο ολάκερο, επικρατούσε αυτό το modus vivendi (o τρόπος αντίληψης), δεν θα κυλιόμαστε σήμερα στα λασπόνερα, συστημικών συμβιβασμών, πέρα και μακριά από τον ανυπότακτο αντι-εξουσιαστικό λόγο του Χριστού, ο οποίος διαπνεόταν από αγάπη, ειρήνη, ελπίδα και ανιδιοτέλεια.

Η πεμπτουσία της χριστιανικής διδασκαλίας και κατά προέκταση πρότασης ζωής, είναι η διακονία και όχι ο κατεξουσιασμός του διπλανού.
Καμώματα αυτοκρατορικών αναμνήσεων, ως θραύσματα διαταραγμένης μνήμης, άλλων εποχών, δεν χωρούν στη στενοχώρια της παρούσας συγχρονίας που όλοι σήμερα βιώνουμε, μα αποτελούν ύβρη.

Είναι γνωστό σε όλους, πως τον Χριστό
δεν τον υπηρέτησε ποτέ κανένας,
δεν του φιλούσαν τα χέρια,
δεν τον καλοδεχόντουσαν,
δεν τον φοβόντουσαν,
δεν τον κολάκευαν,
δεν υποκλινόντουσαν μπροστά του,

αντίθετα τον κατηγορούσαν και τον συκοφαντούσαν για πιθανά και απίθανα πράγματα,τον εξευτέλιζαν και τον ειρωνευόντουσαν,
τον έβριζαν
τον έφτυναν
τον χτυπούσαν,
τον σταύρωσαν,
τον εκτέλεσαν με τον πλέον επονείδιστο και επώδυνο τρόπο ανάμεσα σε δυο πραγματικούς κακούργους,
διέψευσαν ακόμα και την ανάστασή Του, με πολλούς οπαδούς, ανάμεσά μας, αυτής της διάψευσης μέχρι σήμερα.

Ο Χριστός ξεβολεύει, δημιουργεί αναστάτωση στο «μικροαστό», της κάθε εποχής, δεν προσλαμβάνεται από τους «καλούς και καθαρούς ανθρώπους» της ιστορικής εξέλιξης, αλλά συνεχίζει να είναι ο αγαπημένος μετανοημένων πορνών, ληστών τελωνών και λοιπών κοινωνικών αποβρασμάτων.

Ο Χριστός είναι ο «δοκός στο μάτι» των ευσεβών υποκριτών,των αυτό-δικαιωμένων φαρισαίων, των νομοκανονικών ερμηνευτών, του λόγου του και των ποινικολόγων της καθημερινής συμπεριφοράς των ανθρώπων.

Και εδώ αβίαστα προκύπτει ένα ερώτημα.

Μήπως τελικά ο Χριστός δεν κατοικεί εκεί που νομίζαμε αλλά έχει μετακομίσει; Στην απάντησή του, ίσως μας βοηθούσε η μελέτη του κεφαλαίου του μεγάλου ιεροεξεταστή, από το βιβλίο του Ντοστογιέφσκι «Αδελφοί Καραμαζώφ

το είδαμε εδώ
Διαβάστε περισσότερα.... »
....