Διυλιστήριο: 10/01/15
ροη αναρτησεων

Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2015

Επιθεωρητές εργασίας μπήκαν σε Mega και ΑΝΤ1! Τους εμπόδισε το Mega..

Τους ελέγχους του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ) στους δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, Mega και Antenna, επιβεβαίωσε ο....γενικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Ανδρέας Νεφελούδης, ο οποίος μίλησε πριν λίγο στο Κόκκινο και τον Κώστα Αρβανίτη, λέγοντας μάλιστα πως αρχικά οι ελεγκτές του υπουργείου εμποδίσθηκαν να εισέλθουν στο Mega. 

«Εμείς πήγαμε στα συγκεκριμένα κανάλια, με τη συνοδεία της αστυνομίας, στο πλαίσιο των ελέγχων που κάνει το ΣΕΠΕ του υπουργείου Εργασίας. Αρχικά, οι άνδρες ιδιωτικής ασφάλειας και η νομική σύμβουλος του Mega δεν μας επέτρεπε την είσοδο, αλλά μετά από 30 – 45 λεπτά μπήκαμε για να κάνουμε τον έλεγχο.. Ο ίδιος έλεγχος διενεργήθηκε και στον Antenna», περιέγραψε ο κ. Νεφελούδης.

Ο γγ του υπουργείου Εργασίας δεν αποκάλυψε τα ευρήματα των ελέγχων, δεν επιτρέπεται άλλωστε, αλλά τόνισε πως «πιστεύουμε ότι θα βγουν πράγματα στην πορεία αρκετά σημαντικά».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Βάσει αξίας ΙΧ και όχι κυβικών τα νέα τέλη κυκλοφορίας

Αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, βάση για τον υπολογισμό της φορολογητέας αξίας του αυτοκινήτου θα είναι πλέον η λιανική τιμή πώλησης και όχι ο κυβισμός, και η οποία θα καθορίζει το ύψος του τέλους ταξινόμησης και των τελών κυκλοφορίας καθώς και το τεκμήριο διαβίωσης. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Εθνος, οι επιβαρύνσεις δεν θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους, κάτι που θα προκαλέσει μεγάλες ανατροπές σε όσους αγόρασαν αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής κυκλοφορίας αλλά μεγάλου κυβισμού ή αξίας.
Ετσι, ένα αυτοκίνητο 1.600 κυβικών με αξία 15.000 ευρώ θα έχει πολύ λιγότερα τέλη από ένα επίσης 1.600 κυβικών αλλά εμπορικής αξίας 25.000 ευρώ, ανεξαρτήτως των ρύπων. Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν από το 2016 και θα αφορούν σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα από το 2010 και μετά (καινούργια ή μεταχειρισμένα). Δεν έχει διευκρινιστεί τι θα γίνει με τα πιο παλιά αυτοκίνητα και πως θα υπολογίζονται τα τέλη. Μια σκέψη είναι να υπολογίζονται με βάση την αξία που προκύπτει από την ασφάλεια των αυτοκινήτων. Κάτι τέτοιο ασφαλώς θα μπορούσε να επιφέρει μειώσεις στα τέλη γιατί π.χ. ένα αυτοκίνητο 10ετίας μπορεί να έχει χάσει ακόμη και το 70% της αξίας του και τα τέλη να υπολογιστούν με βάση αυτή την αξία που ασφαλίζει και η εταιρεία. Με τον ίδιο τρόπο σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα που εισάγονται (καινούργια ή μεταχειρισμένα) θα υπολογίζεται και το τέλος ταξινόμησης, αλλά και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Το Υπουργείο Μεταφορών ζητά τον αριθμό των πειραγμένων VW που κυκλοφορούν

Το Υπουργείο Μεταφορών ζητά τον αριθμό των πειραγμένων VW που κυκλοφορούν

 Ενημέρωση για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με "πειραγμένο" λογισμικό, ζητά απο τις εταιρείες το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, εστάλη χθες επιστολή στη VW και τις αλλες εμπλεκόμενες εταιρείες με την οποία ζητούνται στοιχεία για τον αριθμό τέτοιων αυτοκινήτων που έχουν πωληθεί στην Ελλάδα και τι προτίθενται να κάνουν με αυτά οι συγκεκριμένες εταιρείες. 

O κ. Στηβ Σίρτης, γενικός διευθυντής της Κosmocar, αντιπροσωπείας των αυτοκινήτων VW, Audi στην Ελλάδα, είχε αναφερθεί προ ημερών στο σκάνδαλο. 

Τόνισε ότι «αυτό το μεγάλο πρόβλημα θα πρέπει να λυθεί με τον καλύτερο τρόπο και πως έχει εμπιστοσύνη στην VW». Επίσης εκτίμησε ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει η επίσημη ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας για την επίλυση του προβλήματος και την αποκατάσταση των παρενεργειών που έχει το παράτυπο λογισμικό. 

Χωρίς να δεσμευτεί, εκτίμησε πως «στο τέλος της άλλης εβδομάδας, μάλλον θα ξεκινήσει η γιγάντια ανάκληση σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα». «Οι τεχνικές υπηρεσίες της Κοsmocar είναι έτοιμες και θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες μας» ανέφερε ο κ. Στηβ Σίρτης. 

Σχετικά με τις αντιδράσεις πελατών, ανέφερε ότι «μέχρι τώρα είναι μικρός ο αριθμός των κατόχων γερμανικών αυτοκινήτων, που ανησυχούν για την καλή λειτουργία του κινητήρα». Επίσης σημείωσε ότι «δεν έχει επηρεασθεί η ζήτηση των γερμανικών αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Κosmocar».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Λαδωμένοι και οι Γερμανοί από τις μίζες των εξοπλιστικών

Όσο περισσότεροι μάρτυρες μιλούν για τις μίζες των εξοπλιστικών, τόσο περισσότερο ξετυλίγεται το κουβάρι της διαπλοκής και οι διαδρομές του μαύρου χρήματος το οποίο δεν κατέληγε μόνο σε Έλληνες πολιτικούς αλλά και σε ξένους.


Από τις καταθέσεις των κατηγορουμένων στην υπόθεση των υποβρυχίων προκύπτει ότι η πολυδαίδαλη διαδρομή των χρημάτων από τις μίζες κατέληγε και σε Γερμανούς πολιτικούς, οι οποίοι βρέθηκαν σε καθεστώς πανικού όταν η ελληνική δικαιοσύνη άρχισε να ξεδιπλώνει τα σκάνδαλα των εξοπλιστικών. Ένας από τους ανθρώπους κλειδιά στη Γερμανική βιομηχανία το όνομα του οποίου φιγουράρει και στην περίφημη ΟΜΑΔΑ ΚΥΚΛΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ που κανόνιζε τις μίζες για τα οπλικά συστήματα είναι αυτό του Hermann Graf von Pückler.

O von Pückler ήταν κομματικός φίλος του Franz Josef Strauss και μεταξύ άλλων ιδιοκτήτης της εταιρείας Eurotechnik GmbH. Είχε γίνει γνωστός ως μεσάζων για να κλείνουν δουλειές για τη γερμανική βιομηχανία στο εξωτερικό.

Και βέβαια ήταν ο άνθρωπος που χρηματοδοτούσε τις προεκλογικές εκστρατείες Γερμανών πολιτικών μεταξύ των οποίων ο Μάρτιν Σούλτς και ο Γκέρχαρντ Σρέντερ.

Άλλωστε είναι γνωστές οι σχέσεις του Σρέντερ με το σύστημα και τη διακυβέρνηση Σημίτη και ο ρόλος που έπαιξε ο Γερμανός πρώην καγκελάριος για να μπει η Ελλάδα στην Ο.Ν.Ε.

Δείτε ποια είναι η διαδρομή των «χρυσών» μιζών:


Η Ferrostaal έδωσε για τα υποβρύχια έμβασμα 24 εκατομμυρίων ευρώ στον εφοπλιστή Μιχάλη Ματαντό ο οποίος βεβαίως ισχυρίζεται ότι έπεσε θύμα εξαπάτησης των Γερμανών, αλλά έχει παραδεχθεί τα εμβάσματα.

Ο Ματαντός με τη σειρά του έστειλε έμβασμα 24 εκατ. ευρώ σε κάποιο κύριο κ. Demirdjian, ο οποίος σύμφωνα με τις καταθέσεις του Ματαντού είναι εκπρόσωπος ναυτιλιακής εταιρείας στη Σαουδική Αραβία και θα παρήγγειλε εμπορικά πλοία στην Ελλάδα. «Το γεγονός ότι ποτέ δεν ιδρύθηκε καμία ανάλογη εταιρία Σαουδικής Αραβίας, καθώς και το γεγονός ότι η όλη ιδέα των σκαφών με σημαία Σαουδικής Αραβίας ήταν επινόημα της “FERROSTAAL”/“ΟΜΑΔΑΣ Α” για να με εξαπατήσουν στο να πραγματοποιώ πληρωμές,το συνειδητοποίησα με μεγάλη καθυστέρηση, όταν πλέον η υπόθεση άρχισε να λαμβάνει στον τύπο μορφή “σκανδάλου”, και πάντως πολύ μετά τη λήξη της συνεργασίας μου με τη “FERROSTAAL”», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Ματαντός στην απολογία του.

Η διαδρομή του χρήματος έχει και συνέχεια.
Ο Demirdjian προωθούσε τα χρήματα στον Hermann Graf von Pückler, βασικό χρηματοδότη τόσο του Σρέντερ, όσο και του Μάρτιν Σοuλτς, κάτι που είχε παραδεχθεί και ο ίδιος.

Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Pückler μετά την πτώση του SPD χρηματοδοτούσε τόσο την Άνγκελα Μέρκελ όσο και τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε!

Το περίεργο στην όλη ιστορία είναι ότι η ελληνική δικαιοσύνη άφησε ελεύθερο με εγγύηση 500.000 ευρώ τελικά τον Μιχάλη Ματαντό, ενώ ποτέ δεν αναζήτησε τις διαδρομές των εμβασμάτων του Demirdjian.

Τα ερωτήματα που εύλογα γεννώνται είναι τα ακόλουθα:

-Ματαντός και Demirdjian που είναι;

-Έχουν κάνει κάποια συμφωνία με τις γερμανικές αρχές α λα Χριστοφοράκου;


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Καλό μήνα, και κακό μας χρόνο!..

    Προσπαθούμε σήμερα που είναι και πρωτομηνιά να γίνουμε όσο γίνεται καλοπροαίρετοι.
Θα θέλαμε να πιστέψουμε πως όλο αυτό που ζούμε από τις 12 Ιουλίου και μετά γίνεται για το καλό της χώρας και των πολιτών.

Πώς όμως, όταν βλέπεις
την αθρώα και υπερβολική μεταστροφή των διεθνών εργολάβων, τοκογλύφων, γερακιών, και κάθε λογής φασιστοειδών με μανδύα δημοκράτη και φερετζέ τις τάχα ''συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες'',
..υπέρ του αριστερού ή ''αριστερού'' πρωθυπουργού μας;

Όλη ετούτη η κλίκα, η συμμορία της Παγκοσμιοποίησης, που σκοπό έχει την πάταξη κάθε πραγματικά ελεύθερης φωνής και σκέψης, και την καθυπόταξη της προσωπικότητας του ατόμου στον βωμό μιάς τάχα ευημερίας και μιάς δήθεν προόδου,
..που στην πραγματικότητα δρά εναντίον των λαών, ιδίως εκείνων που έχουν ζωντανή την εθνική τους συνείδηση,
..και εις όφελος μιάς ολιγαρχίας χωρίς πατρίδα, χωρίς ηθική και στην ουσία χωρίς σκοπό, αφού η καταστροφή των λαών αλλά και των πόρων αυτού του πλανήτη θα οδηγήσει όλους σε μιά κοινή μοιραία μοίρα,
..όλη τούτη λοιπόν η νεοφιλελεύθερη-φασιστική κλίκα έχει αγκαλιάσει τον έλληνα πρωθυπουργό σαν δικό της άνθρωπο, και τον περιφέρει ''εις τας οδούς και τας ρίμας'' και στα διεθνή φόρα,
..επιδεικνύοντας το καινούργιο της μέλος,
..ή, στην καλύτερη περίπτωση,
..το νέο εξημερωμένο και ξεδοντιασμένο ''θηρίο'', που απειλούσε την ομαλή πορεία προς τον οργουελικό κόσμο που μας ετοιμάζουν. (τον έχουν ήδη έτοιμο)

Κι εμείς εδώ, με την αγαθή χορηγία των διαπλεκόμενων και παράνομων ΜΜΕ, ασχολούμαστε με την κάθε μ@λακία που θα ξεστομίσει κάθε τυχαία θειά-Θεανώ του τύπου: '' Το πιο φιλοσοφημένο φαΐ είναι οι πίτες. Από το τίποτα, με λίγο αλεύρι και με ό,τι βρεις, κάνεις μια πίτα ''!
Ασχολήσου χρυσή μου με το αντικείμενο σου ως αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας, που η ανεργία είναι ο εφιάλτης των παιδιών μας,
..και άσε τις γαστριμαργικές φιλοσοφίες του κ@λου.
Αν έχεις χάσει την κλίση σου και ήθελες να γίνεις σεφ, ή νοικοκυρούλα, παραιτήσου και άντε στον διάολο να μαγειρεύεις και να φιλοσοφείς όλη μέρα!

Τέτοια προσπάθεια αποπολιτικοποίησης ιδίως της νεολαίας, και αποπροσανατολισμού από τα μείζονα ζητήματα της χώρας,
..προσπάθεια που άρχισε με το προμοτάρισμα-διαφήμιση της αποχής ως ''ψήφου διαμαρτυρίας'',
..και συνεχίζεται καθημερινά με την ανάδειξη κάθε δευτερότριτης είδησης σε εθνικό ζήτημα, όπως είναι φερ' ειπείν οι προσωπικές απόψεις κάθε τυχαίου, ή η εκλογή προέδρου ενός κόμματος,
..δεν έχει ξαναγίνει, και προπαντός δεν δικαιολογείται από μιά φερόμενη ως ''λαϊκή κυβέρνηση''.

Ο ύπνος που κοιμόμαστε ως κοινωνία και ως λαός, δεν είναι ''ο ύπνος του δικαίου''.
Είναι ο ύπνος που θα μας περάσει,
..''ανεπαισθήτως'' κατά την έκφραση του μεγάλου Καβάφη,
..απ' την ζωή στον θάνατο!
Καλό μας μήνα!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Αυτοί Είναι Οι 18 Έλληνες Που Χρωστάνε 11 Δις Ευρώ (ΛΙΣΤΑ)



Βαριά ονόματα του πλούτου στη χώρα μας, είναι κυριολεκτικά βουτηγμένοι στα χρέη.

Σύμφωνα με άρθρο του planetnews, αρκετοί από αυτούς μάλιστα, βρίσκονται σε άσχημη οικονομική θέση, καθώς οι επίτροποι, που έχουν τοποθετηθεί στις τράπεζες, κατ’ εντολή της τρόικας, έχουν «παγώσει» προς το παρόν, τις αναχρηματοδοτήσεις δανείων. Δείτε τι αποκαλύπτουν οι ισολογισμοί, για τα «θαλασσοδάνεια» μερικών εκπροσώπων του επιχειρηματικού κατεστημένου της χώρας μας.

Η λίστα με τα ονόματα, όπως τη δημοσιεύει το blog:

1. AXON HOLDINGS: Το επιχειρηματικό όχημα του Θωμά Λιακουνάκου. Το 2012 παρουσίαζε τραπεζικό δανεισμό 447.200.000 εκατ. Ευρώ. Μόνο η θυγατρική του ομίλου EUROMEDICA, έχει χρέη προς τις τράπεζες, που ξεπερνούν τα 372.700.000 Ευρώ.

2. ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ: Δηλαδή με άλλα λόγια, MEGA CHANNEL, το…μεγάλο κανάλι, των τριών.. ισχυρών, Μπόμπολα, Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη. Το 2012, λοιπόν, ο τραπεζικός δανεισμός έφτασε τα 123.500.000 ευρώ περίπου, μαζί και με το νέο δάνειο των 98.000.000 ευρώ, που προκάλεσε την παρέμβαση των οικονομικών εισαγγελέων.

3. ΟΜΙΛΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ: Το δίκτυο των επιχειρήσεων που ελέγχει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, έχει χρέη ύψους 861.300.000 ευρώ. Εδώ υπάρχει και το εξής ενδιαφέρον. Η Korinthoς Power, μια εταιρία στην οποία συμμετέχουν, κατά 65% ο Όμιλος Μυτιληναίου, και κατά 35% ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, χρωστάει στις τράπεζες 172.500.000 ευρώ.

4. INTRACOM: Εδώ τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Intracom ίσον Σωκράτης Κόκκαλης. Ο όμιλος, από ομολογιακά και τραπεζικά δάνεια, χρωστάει 315.700.000 ευρώ.

5. ΌΜΙΛΟΣ ΠΗΓΑΣΟΥ: Η εκδοτική… «αυτοκρατορία» της οικογένειας Μπόμπολα έχει χρέη προς τις τράπεζες 164.300.000 ευρώ.

6. ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ο κατασκευαστικός όμιλος της οικογένειας Μπόμπολα. Δηλαδή βασικά, όπου δημόσια έργα, βλέπε Ελλάκτωρ. Και όμως, τα τραπεζικά δάνεια που έχει πάρει ο όμιλος, ανέρχονται σε 1.700.000.000 ευρώ.

7. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ: Μετά τον αείμνηστο Λαμπράκη, ισχυρός άνδρας του ομίλου είναι πλέον ο Σταύρος Ψυχάρης. Ο τραπεζικός δανεισμός αγγίζει τα134.000.000. ευρώ.

8. ΜΟΤΟR OIL: Έχουμε ήδη αναφερθεί στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Πάμε να δούμε τι χρωστάει η πετρελαϊκή «ναυαρχίδα» της οικογένειας στις τράπεζες. 1.200.000.000 ευρώ περίπου.

9. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ: Οικογένεια Στέγγου, Πόρτο Καρράς, σκάνδαλο στην Χαλκιδική, και πάει λέγοντας. Εδώ ο ισολογισμός μας δείχνει τραπεζικό δανεισμό μόλις 22.900.000 ευρώ.

10. STAR CHANNEL: Πάλι οι Βαρδινογιάννηδες. Ο τηλεοπτικός σταθμός έχει τραπεζικά χρέη 58.100.000 ευρώ.

11. ΟΜΙΛΟΣ ANT1: Το δημιούργημα του Μίνωα Κυριακού, το οποίο πλέον κατευθύνει ο υιός, Θεόδωρος Κυριακού. Τα δάνεια από τις τράπεζες ξεπερνούν τα 170.000.000 ευρώ.

12. ALPHA TV: Στον τηλεοπτικό σταθμό, κυρίως μέσω της INTERTECH, μεγαλομέτοχος είναι ο Δημήτρης Κοντομηνάς. Τραπεζικός δανεισμός; 58 .000.000 ευρώ.

13. J&P ΑΒΑΞ: Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας, με τραπεζικό δανεισμό 268.900.000 ευρώ (Ιωάννου, Παρασκευαΐδης).

14. MARFIN INVESTMENT GROUP: Ο όμιλος, που μας έχει…ταλαιπωρήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια με διάφορες υποθέσεις, όπως ΟΤΕ, Ολυμπιακή, Λαϊκή Τράπεζα κ.α., και δημιούργημα του Ανδρέα Βγενόπουλου. Τα χρέη προς τις τράπεζες ξεπερνούν τα 2.000.000.000 ευρώ.

15. ΒΙΟΧΑΛΚΟ: Μια παραδοσιακή δύναμη, στο χώρο των μετάλλων (Στασινόπουλος). Ο όμιλος έχειτραπεζικά ανοίγματα 1.100.000.000 ευρώ.(Υπόψη ότι μεταφέρει την έδρα της Εταιρίας από την Ελλάδα στο Βέλγιο ή Ολλανδία)

16. ΤΙΤΑΝ: Σχεδόν μονοπώλιο στο χώρο των τσιμέντων (Κανελλόπουλος) και με τραπεζικό δανεισμό, που φθάνει το 1.000.000.000 ευρώ περίπου.

17. FORTHNET: Ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος που κατέχει το συνδρομητικό κανάλι NOVA, εμφανίζει τραπεζικό δανεισμό 331.000.000 ευρώ.

18. MINOAN LINES: Μεγάλη ιστορία. Πρώην Μινωϊκές Γραμμές, ναυάγιο ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ, αυτοκτονία Παντελή Σφηνιά. Και χρέη 270.100.000 ευρώ.

Το σύνολο του τραπεζικού δανεισμού αυτών και μόνο των επιχειρήσεων, ξεπερνάει τα 10,6 δις ευρώ. Και είναι ενδεικτικά παραδείγματα, του πόσο «φεσωμένοι» στις τράπεζες είναι οι περισσότεροι από τους ολιγάρχες του χρήματος στη χώρα μας.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση των γεννήσεων κατά 2,1% το 2014

Σε 92.148 ανήλθαν οι γεννήσεις στην Ελλάδα κατά το 2014, παρουσιάζοντας μείωση κατά 2,1 % σε σχέση με το 2013, που είχαν ανέλθει σε 94.134, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) που αποτυπώνουν την εξέλιξη των δημογραφικών μεγεθών στη χώρα.

Οι θάνατοι, κατά το 2014, παρουσίασαν αύξηση κατά 1,7% και ανήλθαν σε 113.740, (58.132 άντρες και 55.608 γυναίκες) έναντι 111.794, (57.627 άντρες και 54.167 γυναίκες) που ήταν το 2013.

Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, η φυσική μεταβολή του πληθυσμού το 2014 (δηλαδή η μεταβολή που οφείλεται μόνον στη διαφορά των θανάτων από τις γεννήσεις ζώντων, χωρίς συνυπολογισμό της μετανάστευσης) παρουσίασε αρνητική εξέλιξη, με φυσική μείωση του πληθυσμού κατά 21.592 άτομα.

Ειδικότερα αναφορικά με τις γεννήσεις και σχετικά με την υπηκοότητα της μητέρας, το 2014 καταγράφηκαν 79.975 γεννήσεις από Ελληνίδες (ποσοστό 86,8%) και 12.173 από αλλοδαπές (ποσοστό 13,2%). Τα αντίστοιχα στοιχεία για το 2013 ήταν 80.940 (ποσοστό 86,0%) από Ελληνίδες μητέρες και 13.194 (ποσοστό 14,0%) από αλλοδαπές

Η μέση ηλικία της μητέρας κατά τη γέννηση, το 2014, ήταν 31,0 έτη, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2013, που η αντίστοιχη μέση ηλικία ήταν 30,9 έτη. Οι γεννήσεις εκτός γάμου το 2014 σε απόλυτους αριθμούς, παρουσίασαν αύξηση 13,1% σε σχέση με το 2013 και ανήλθαν σε 7.165 (ποσοστό 7,8% επί του συνόλου των γεννήσεων) από 6.337 (ποσοστό 6,7% επί του συνόλου των γεννήσεων) που ήταν το 2013.

Η μέση ηλικία κατά τον θάνατο, κατά το 2014, ανήλθε στα 75,5 έτη για τους άνδρες και στα 81,2 έτη για τις γυναίκες, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2013, (για τους άνδρες το 2013 ήταν 75,2 έτη και για τις γυναίκες ήταν 80,8 έτη).

Αυξήθηκαν οι γάμοι και τα Σύμφωνα Συμβίωσης


Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι γάμοι, κατά το 2014, ανήλθαν σε 53.105, έναντι 51.373 το 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 3,4%.

Οι πολιτικοί γάμοι ήταν περισσότεροι σε σχέση με τους θρησκευτικούς. Συγκεκριμένα σε σύνολο 53.105 γάμων, οι θρησκευτικοί ήταν 26.190 και οι πολιτικοί 26.915.

Η μέση ηλικία των γυναικών κατά τον πρώτο γάμο, για το 2014, ήταν 30,2 έτη ενώ το 2013 ήταν 29,9.

Η αντίστοιχη μέση ηλικία των ανδρών για το 2014 ήταν 32,9 έτη ενώ το 2013 ήταν 32,7. Σημειώνεται ότι στο σύνολο των 53.105 γάμων, οι γυναίκες που τέλεσαν πρώτο γάμο ήταν 46.860, ενώ οι άντρες ήταν 46.337.

Τέλος, τα Σύμφωνα Συμβίωσης το 2014 αυξήθηκαν κατά 170,7% σε σχέση με το 2013.

Για τη χρονική περίοδο από το 2009 (πρώτο έτος εφαρμογής τους) έως το 2014, τα Σύμφωνα Συμβίωσης ανήλθαν κατ’ έτος σε 161, 180, 185, 314, 581 και 1.573 αντίστοιχα, δηλαδή καταγράφηκαν συνολικά 2.994 σύμφωνα Συμβίωσης στο σύνολο της χώρας.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Πούτιν : ''Ποιος χρηματοδοτεί την ISIS ; Ποιος τους δίνει όπλα ;''


Ο Βλαντιμίρ Πούτιν εξηγεί μέσα στην Αμερική σε όλους μας, τι έγινε και γίνεται στην Συρία .... Στον λόγο του ξεσκεπάζει αυτούς που χρηματοδοτούν την ISIS και τους δίνουν όπλα κατά του Άσαντ , αναφέρετε πως γνωρίζει και τους χρηματοδότες, το γεωπολιτικό παιχνίδι στην περιοχή, καθώς και κατακεραυνώνει την Αμερικάνικη πολιτική στην περιοχή. Ακούστε τον και θα καταλάβετε γιατί στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη πια, έχουμε πρόσφυγες .......



http://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....