Διυλιστήριο: 09/15/17
ροη αναρτησεων

Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017

Yπογραφή Ανανέωσης Της Συμφωνίας Si-Cluster Και Aerospace Valley



Περαιτέρω ενίσχυση των δεσμών της ήδη παραγωγικής συνεργασίας με την υπογραφή ανανέωσης της διμερούς στρατηγικής τους συμφωνίας πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον Ελληνικό Συνεργατικό Σχηματισμό Διαστημικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών si-Cluster, που υποστηρίζεται από το Corallia και την ΕΒΙΔΙΤΕ και το γαλλικό Aerospace Valley, το πιο σημαντικό cluster αεροδιαστημικής της Ευρώπης, με περισσότερα από 890 μέλη, μεταξύ των οποίων κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας, όπως η Airbus και η Thales.

Η επισφράγιση της ανανεωμένης συνεργασίας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, έλαβε χώρα σε ειδική εκδήλωση σήμερα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή την επίσκεψη του Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας Εμανουέλ Μακρόν στη χώρα μας, παρουσία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά και στελεχών της γαλλικής πρεσβείας. Τη συμφωνία υπέγραψαν η Ανιές Παγιάρ (Agns Paillard), πρόεδρος του Aerospace Valley και ο δρ. Χόρχε Σάντσεζ (Jorge-A. Sanchez-P.0, πρόεδρος του si-Cluster.

H συνεργασία των δύο φορέων μετρά ήδη τρία χρόνια και στο πλαίσιο αυτής έχουν υλοποιηθεί εμπορικές συμφωνίες και σημαντικά τεχνολογικά και ερευνητικά προγράμματα μεταξύ των φορέων αρωγών των clusters και των μελών τους (Space2ID, Neptune, FabSpace,AactInSpace, κ.λπ.).

Η ανανέωση της συνεργασίας, που έχει ως στόχο τη διενέργεια κοινών ερευνητικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων στον τομέα της αεροδιαστημικής, την από κοινού παρακολούθηση των εξελίξεων σε τεχνολογίες και εφαρμογές διεθνώς και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, έρχεται να εδραιώσει και μία κοινή προσπάθεια των δύο gold-labeled clusters για τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού συνεργατικού σχηματισμού (Space4Globe), που στοχεύει να αναδείξει τις δυνατότητες της ευρωπαϊκής αεροδιαστημικής καινοτομίας έναντι του παγκοσμίου ανταγωνισμού, με προγραμματισμένες δράσεις σε χώρες εκτός ευρωπαϊκών συνόρων, την ανάπτυξη κέντρων αριστείας στην αεροδιαστημική στη Γαλλία και στην Ελλάδα και την υποστήριξη ίδρυσης νέων startups αεροδιαστημικής αλλά και μεταφοράς τεχνολογίας από το διάστημα σε άλλες σημαντικές οικονομικές δραστηριότητες στη Γαλλία αι στην Ελλάδα.

Μάλιστα, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Μποδοσάκη, 4 νέοι Έλληνες επιστήμονες έχουν μεταβεί τα τελευταία 3 χρόνια στο Aerospace Valley ως Cluster Ambassadors, εδραιώνοντας αυτές τις σημαντικές συνεργασίες.

Νίκος Παππάς: Ενισχύονται οι προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής διαστημικής τεχνολογίας

Χαιρετίζοντας την υπογραφή της συμφωνίας ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς δήλωσε: «Η επισφράγιση της συνεργασίας μεταξύ του ελληνικού si-Cluster και του γαλλικού Aerospace Valley ενισχύει τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής διαστημικής τεχνολογίας και αποδεικνύει ότι μέσω ισχυρών ευρωπαϊκών και διεθνών συνεργασιών και συμπράξεων η χώρα μπορεί να προοδεύσει και να είναι ανταγωνιστική στον τομέα του διαστήματος. Με μεγάλη χαρά θα δώσω το «παρών» μαζί με την ελληνική επιχειρηματική αποστολή στο Toulouse Space Show 2018 όπου φορείς των δύο Clusters θα έχουν την ευκαιρία να εξετάσουν κοινές εμπορικές και ερευνητικές συνεργασίες».

Η συνεργασία των clusters

Η Agns Paillard, ανέφερε σχετικά με την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο clusters: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη για την υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στο Aerospace Valley και το si-Cluster σήμερα στην Αθήνα. Έχουμε συνεργαστεί με το Corallia σε πολύ επιτυχημένα έργα για 3 χρόνια στον τομέα των διαστημικών εφαρμογών, όπου αποτελεί χώρο υπόσχεσης και για τις δυο πλευρές. Η Ελλάδα έχει πολύ μεγάλες ευκαιρίες να αναπτύξει υπηρεσίες που βασίζονται σε διαστημικά δεδομένα και το Corallia αποτελεί ένα σπουδαίο «παίκτη» ικανό να επιτρέψει την ανάπτυξη αυτή».

Από την πλευρά του, ο δρ. Jorge Sanchez επεσήμανε: «Η ισχυροποίηση της συνεργασίας μεταξύ του si-Cluster και του Aerospace Valley με την υπογραφή της σημερινής συμφωνίας, επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αμοιβαία εκτίμηση και αγαστή συνεργασία των τελευταίων τριών ετών. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η νέα ώθηση στη συνεργασία μας θα ενισχύσει τις εμπορικές και ερευνητικές δραστηριότητες των δύο χωρών, εδραιώνοντας τη θέση της ελληνικής αεροδιαστημικής τεχνολογίας ως μιας υπολογίσιμης και ανταγωνιστικής δύναμης στην παγκόσμια αγορά. Η κοινή ευρωπαϊκή μας προσπάθεια για εξαγωγική δραστηριότητα εκτός Ευρώπης θα φέρει ακόμη περισσότερα οφέλη στη χώρα μας και θα δείξει σε όλο τον κόσμο τις δυνατότητες της ελληνικής αεροδιαστημικής καινοτομίας».

Το si-Cluster

Το si-Cluster είναι το πρώτο και μοναδικό οικοσύστημα καινοτομίας που δραστηριοποιείται στον τομέα των Διαστημικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του Corallia και της Ένωσης Ελληνικών Βιομηχανιών Διαστημικής Τεχνολογίας & Εφαρμογών (ΕΒΙΔΙΤΕ) και δομικά στοιχεία ενός οικοσυστήματος ικανού να παράγει και να προσελκύσει υψηλής στάθμης έρευνα, ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα, ώστε να ανταγωνιστεί σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Μέσα από τις δραστηριότητες του, οι οποίες φέρνουν κοντά μεγάλες επιχειρήσεις και startups, ακαδημαϊκούς φορείς και ερευνητικά κέντρα, εθνικές, περιφερειακές και ευρωπαϊκές αρχές και άλλους φορείς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, επιδιώκει να τοποθετήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη μιας ιδιαίτερα αναπτυσσόμενης και ανταγωνιστικής αγοράς, αξιοποιώντας το πλούσιο επιστημονικό δυναμικό της χώρας. Παρέχοντας ένα αποδοτικό πλαίσιο λειτουργιών, υποδομών και διαχείρισης, αναπτύσσει σημαντικές διεθνείς συνεργασίες, προωθεί συνέργειες και ενισχύει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των μελών του και εξυπηρετεί άλλους σημαντικούς κλάδους της ευρωπαϊκής οικονομίας, όπως η γεωργία, οι μεταφορές, το περιβάλλον, η ασφάλεια, κλπ. Τα μέλη του si-Cluster έχουν αναγνωριστεί διεθνώς για τις καινοτόμες τεχνολογίες και λύσεις που αναπτύσσουν και διαθέτουν. Απευθύνονται στις διεθνείς αγορές και ήδη έχουν σημειώσει σημαντικές επιτυχίες, «ανοίγοντας» έναν ακόμη κλάδο δραστηριοποίησης για την Ελλάδα και αυτή η δυναμική του κλάδου στην Ελλάδα δημιουργεί σημαντικές προοπτικές για την αξιοποίηση προσωπικού υψηλής εξειδίκευσης στη χώρα. 

Πηγή analitis.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα..

     Εκτός απ' την καταδυνάστευση των λαών, το άλλο κύριο χαρακτηριστικό της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης Πραγμάτων,
..είναι η πλήρης αδιαφορία, για να μην πούμε η εχθρότητα για το περιβάλλον.

Το περιβάλλον, η φύση, για τον παγκόσμιο παράλογο υπερβολικό και
σαφώς ανήθικο πλούτο δεν αποτελεί παρά μέσον ακόμη μεγαλύτερου πλουτισμού.
Η αδιαφορία για την καταστροφή του είναι πασιφανής και το σύστημα έχει πετάξει και το τελευταίο από τα πέπλα υποκρισίας που τα προηγούμενα χρόνια κάλυπταν την τάχα ανάπτυξη, την εντατικοποίηση της οικονομίας, τον καλπασμό του δυτικού "πολιτισμού".

Οι έχοντες τον μεγάλο και ανήθικο πλούτο, καθώς και οι πολιτικοί που κινούν τα νήματα της παγκοσμιοποίησης, καθόλου δεν ανησυχούν για την περιβαλλοντική καταστροφή,
..αφού οι ίδιοι για τον εαυτό τους έχουν προετοιμάσει μικρούς ιδιωτικούς παράδεισους, ικανούς -νομίζουν- να τους προστατεψουν από την μήνι της φύσης,
..αδιαφορώντας βεβαίως για τον υπόλοιπο πληθυσμό της γης, καθώς και το μέλλον του πλανήτη σαν οικοσύστημα, σαν ενιαίο ζωντανό οργανισμό.

Και οι πληθυσμοί, οι μάζες, τί κάνουν; πώς αντιδρούν;
Μα δεν αντιδρούν.
Πρώτον, χωμένες μέσα σε μιά διηνεκή-τεχνητή κρίση παλεύουν για τα προς το ζην, για το μικρό τους μίζερο και αβέβαιο μέλλον,
..και δεύτερο και ίσως σπουδαιότερο, στοιβαγμένες και παστωμένες μέσα σε αφύσικων διαστάσεων αστικά κέντρα,
..έχουν χάσει πλήρως την επαφή με την φύση, δεν μπορούν να δουν και να ανιχνεύσουν από μόνες τους την δραματική καταστροφική αλλαγή που συντελείται χρόνο με τον χρόνο,
..και στηρίζονται στην ενημέρωση των ΜΜΕ, και στις αμφίβολες αναλύσεις "ειδικών επιστημόνων", που τις περισσότερες φορές είναι εξαγορασμένοι και αυτοί και η επιστήμη τους από τις μεγάλες εταιρείες και επιχειρήσεις που είναι κατ' εξοχήν υπεύθυνες για την καταστροφή της φύσης, του κλίματος, και κατ' επέκταση του πλανήτη και του μέλλοντος όλων μας.

Το σύστημα, όπως είπαμε και σε προηγούμενα σχόλια, είναι μεν παντοδύναμο, είναι όμως και πανηλίθιο.
Βλέπει το μέλλον μέσα από κοντοπρόθεσμους και εγωκεντρικούς παραμορφωτικούς φακούς.
Του είναι αδιανόητο να φανταστεί πώς με τόση εξουσία ισχύ και χρήμα δεν θα είναι ικανό να σώσει τους εκλεκτούς του απ' την γενική καταστροφή.
Κι εδώ ίσως να κρύβεται η αχίλλειος πτέρνα του συστήματος,
..και μάλλον η μοναδική ελπίδα για την ανθρωπότητα: το "τυχαίο γεγονός" σε παγκόσμια κλίμακα -που δεν είναι καθόλου τυχαίο, αλλά προκλητό με κολλοσιαία αφροσύνη- θα προέλθει απ' την βίαιη αλλαγή του κλίματος λόγω βιασμού της φύσης.

Η περιβαλλοντική καταστροφή που κλιμακώνεται με ρυθμούς εκθετικούς μέρα τη μέρα, χρόνο το χρόνο,
..θα ξεσπάσει ξαφνικά και βίαια πανω απ' τα κεφάλια όλων μας.
Θα επιζήσουν όσοι έχουν ήδη κάποια επαφή και συνάφεια με την φύση και γνωρίζουν πώς να την μεταχειρίζονται και πώς να προστατεύονται και να την προστατεύουν.

Η συνεπαγόμενη, αλλά νομοτελειακή με τους ρυθμούς που βαδίζουμε, καταστροφή του "δυτικού πολιτισμού",
..είτε από πυρηνικό όλεθρο, είτε από κλιματική αλλαγή, είτε από συνδυασμό και των δύο,
..ενώ φαινομενικά θα πρόκειται για πισωγύρισμα της ανθρωπότητας,
..ουσιαστικά θα είναι η σωτηρία της, αφού με απόντα τα μέσα καταστροφής του περιβάλλοντος θα δοθεί ο χρόνος στην φύση να επουλώσει τις πληγές της -όπως πολύ καλά ξέρει- ,
..και θα δοθεί μιά δεύτερη ευκαιρία στο ανθρώπινο γένος να εκτιμήσει τα προηγούμενα λάθη του και να κινηθεί στο μέλλον αλλιώς.

Όλα αυτά δεν αποτελούν παρά εικασίες, δεν παύουν όμως να είναι και μεγάλες πιθανότητες.
Θα φανεί πολύ σύντομα όπως φαίνεται, καθώς η Παγκοσμιοποίηση καλπάζει, και μαζί της καλπάζουμε όλοι προς ένα χειρότερο μέλλον.

Η αντίστασή μας δεν πρέπει να περιορίζεται μόνον εναντίον ενός καλπάζοντος παγκόσμιου νεοφασισμού.
Πρέπει να επεκτείνεται με δυναμικές και επαναστατικές διαδικασίες και προς την πλευρά της προστασίας της φύσης, του πλανήτη,
..τού -στην κυριολεξία- σπιτιού μας.

Η πιό βαθειά πολιτικοποίηση και συνειδητοποίηση περνάει πιά μέσα
..απ' την προστασία του περιβάλλοντος!..


Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Σε κυκλοφορία το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο



Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε μέσα από μια συνεργασία ελληνικής εταιρίας με βιομηχανία στην Κίνα, ενώ χρειάστηκαν τρία χρόνια, ώστε να ετοιμαστεί ένα τελικό προϊόν και τελικά να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στους χώρους της 82ης ΔΕΘ. Ο λόγος για το διθέσιο ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο, με την ονομασία «Ecocar», που «είναι σε γραμμή παραγωγής και όχι πρωτότυπο, καρπός συνεργασίας Ελλήνων και Κινέζων επιχειρηματιών, ενώ ήδη πωλείται στην ελληνική αγορά», όπως τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ- ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM» o υπεύθυνος της εταιρίας Ecosun, Γιώργος Καζαντζίδης. Η ελληνική εταιρεία είναι εκείνη που συμμετείχε στη διαδικασία εξέλιξης και δημιουργίας «του ηλεκτρικού τμήματος του οχήματος σε ότι αφορά τις ειδικές μπαταρίες, τους ελεγκτές και τα σχετικά υποσυστήματα του ηλεκτρικού τμήματος» του αμιγώς ηλεκτρικού διθέσιου οχήματος.

Με δυνατότητα μεταφοράς δύο ατόμων, το μικρό αυτοκίνητο έχει ήδη πάρει έγκριση για την Ελλάδα και την Ευρώπη, ενώ -σύμφωνα με τον κ.Καζαντζίδη- ήδη έχουν ταξινομηθεί τα πρώτα οχήματα στην ελληνική αγορά. «Πρόκειται για δύο διαφορετικά οχήματα, το ένα από τα οποία είναι ένα όχημα πόλης, που παίρνει άδεια κυκλοφορίας ως τετράτροχο Ι.Χ αυτοκίνητο και το άλλο κυκλοφορεί στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων» εξηγεί, με το ένα όχημα «να διαθέτει κινητήρα low speed και ισχύ 3KW και το έτερο να ανήκει στην κατηγορία των high speed με τελική ταχύτητα έως και 80 χλμ/ώρα».

Τα μοντέλα που έχουν προκύψει από την ελληνοκινεζική συνεργασία είναι κυρίως αυτοκίνητα πόλης, που έχουν ενσωματωμένο ειδικό φορτιστή και «με μια μέση ταχύτητα 40χλμ/ώρα μπορούν να κινηθούν για 100 έως και 120 χιλιόμετρα» σύμφωνα με τους δημιουργούς του. Με τη χρήση των ειδικών φορτιστών που υπάρχουν σε δημόσιους χώρους δε, «θα μπορεί κάποιος να το φορτίσει εάν φτάσει για παράδειγμα από τη Θεσσαλονίκη στην Καβάλα σε έναν φορτιστή ταχείας φόρτισης, μέσα σε λεπτά, στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας».

Για να «γεμίσει» με ενέργεια από μια κανονική παροχή ηλεκτρισμού στο 100% ένα όχημα, «χρειάζεται από έξι έως οκτώ ώρες» αναφέρει ο κ. Καζαντζίδης, που σημειώνει πως «με μήκος μικρότερο από δύο μέτρα και εικοσιπέντε εκατοστά για τα ηλεκτρικά διθέσια αυτοκίνητα και πλάτος ένα μέτρο και τριάντα εκατοστά, μειώνονται τα μεγάλα οχήματα στο κέντρο μιας πόλης».

Σημαντική εξέλιξη πάντως, σύμφωνα με τον κ. Καζαντζίδη, σε ό,τι αφορά τη χρήση αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, θα είναι η δημιουργία δικτύων φόρτισης σε δημόσιους χώρους. «Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε πως έχουν εγκριθεί και αδειοδοτηθεί 120 σταθμοί στην Αθήνα, γίνονται κινήσεις και για τη Θεσσαλονίκη και αναμένεται να δημιουργηθούν και σε άλλες πόλεις της χώρας, ώστε όσοι διαθέτουν ηλεκτρικά οχήματα από πιο μακρινούς προορισμούς να έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν σε αστικά κέντρα και να εξυπηρετούνται με γρήγορη φόρτιση και όχι μόνο την κανονική» κατέληξε.
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Τσιρώνης: Φταίει η κοινωνία για την καταστροφή στον Σαρωνικό



Την ώρα που ολόκληρος ο Σαρωνικός υφίσταται μία από τις χειρότερες περιβαλλοντικές καταστροφές και η με την πολιτεία να είναι ουσιαστικά απούσα, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και ιδρυτικό μέλος των Οικολόγων Πράσινων, Γιάννης Τσιρώνης, ρίχνει όλες τις ευθύνες στην… κοινωνία και στα λόμπι του πετρελαίου.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, ο κ. Τσιρώνης απάντησε στο ερώτημα για το ποιος ευθύνεται για την καταστροφή. Χαρακτηριστικά ανέφερε τα εξής: «Την ευθύνη την έχει μια κοινωνία ολόκληρη και μια παγκόσμια οικονομία εξαρτημένη από το πετρέλαιο και ένα σκληρό λόμπι διεθνές που δεν επιτρέπει να έχουμε επενδύσεις τέτοιες που να προστατεύουμε τις ακτές μας».

Ο ίδιος, σε μια προσπάθεια, να πολιτικοποιήσει την καταστροφή, τόνισε ότι ευθύνονται τα οικονομικά λόμπι καθώς, όπως είπε, η καταστροφή πάντα επηρεάζει την τσέπη των φορολογούμενων και των εθελοντών, ενώ τα κέρδη πηγαίνουν στις τσέπες των πολυεθνικών.

Αρνήθηκε δε, τις ευθύνες της κυβέρνησης και τις καταγγελίες των δημάρχων για καθυστερημένη κινητοποίηση των υπηρεσιών, ισχυριζόμενος ότι σε όλο τον κόσμο τις επιχειρήσεις καθαρισμού αναλαμβάνουν ιδιωτικές εταιρείες.

«Αν κάναμε κρατική εταιρεία για αυτές τις δουλειές με όλο τον εξοπλισμό και το προσωπικό που χρειάζονται θα μας έλεγαν κρατιστές», πρόσθεσε. Ταυτόχρονα, με παράδοξο τρόπο δικαιολόγησε τις αντιδράσεις των δημάρχων, τονίζοντας ότι και ο ίδιος αν ήταν στην αντιπολίτευση, κάτι θα έβρισκε να πει.

Ο κ. Τσιρώνης, πάντως, χαρακτήρισε ανυπολόγιστη την καταστροφή, υποστηρίζοντας ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να εκτιμηθούν οι οικονομικές και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή του ΣΚΑΪ Αταίριαστοι:



Πηγή www.mononews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τρίτο κόμμα της Γερμανίας, AfD: ''Οι Γερμανοί πρέπει να είναι υπερήφανοι για τους δυο Παγκόσμιους Πολέμους''

Η γελοιογραφία είναι από Έλληνα σκιτσογράφο και δεν επέτρεψε η Γερμανική Ευρώπη να συμμετέχει σε διαγωνισμό

Ο Αλεξάντερ Γκάουλαντ, εκ των κορυφαίων υποψηφίων του ακροδεξιού κόμματος Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD), δήλωσε ότι οι Γερμανοί θα έπρεπε να είναι «υπερήφανοι» για τα «επιτεύγματα» των στρατιωτών της χώρας τους κατά τη διάρκεια τόσο του Α΄ όσο και του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο Αλεξάντερ Γκάουλαντ, εκ των κορυφαίων υποψηφίων του ακροδεξιού κόμματος Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD), δήλωσε ότι οι Γερμανοί θα έπρεπε να είναι «υπερήφανοι» για τα «επιτεύγματα» των στρατιωτών της χώρας τους κατά τη διάρκεια τόσο του Α΄ όσο και του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Οι δηλώσεις έγιναν λίγες ημέρες πριν από τις ομοσπονδιακές βουλευτικές εκλογές της 24ης Σεπτεμβρίου, στις οποίες κατά τις δημοσκοπήσεις η παράταξή του αναμένεται να αναδειχθεί τρίτη δύναμη στην Μπούντεσταγκ.

Το ακροδεξιό, αντιμεταναστευτικό κόμμα AfD συγκεντρώνει το 12% της πρόθεσης ψήφου, σύμφωνα με πρόσφατες δημοσκοπήσεις, κάτι που εάν επαληθευτεί σημαίνει ότι θα καταλάβει τις περισσότερες έδρες στη γερμανική ομοσπονδιακή κάτω Βουλή μετά τους συντηρητικούς της καγκελαρίου Άγγελας Μέρκελ και τους Σοσιαλδημοκράτες.

«Αν κοιτάξω σε όλη την Ευρώπη, κανένας άλλος λαός δεν αντιμετώπισε με τόση καθαρότητα τις αδικίες του παρελθόντος όσο οι Γερμανοί», υποστήριξε ο 76χρονος Γκάουλαντ σε ομιλία του στις 2 Σεπτεμβρίου, βίντεο της οποίας «ανέβηκε» στο YouTube.

«Ο κόσμος δεν χρειάζεται πλέον να μας επιπλήττει για αυτά τα 12 χρόνια—δεν έχουν σχέση με την ταυτότητά μας σήμερα», συνέχισε ο Γκάουλαντ, αναφερόμενος στην περίοδο των Ναζί, από το 1933 μέχρι το 1945, όταν διαπράχθηκε το Ολοκαύτωμα των Εβραίων.

Κατά τον ίδιο, η μάχη του Βερντέν κατά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο είναι μέρος της γερμανικής ιστορίας, όπως και ο Έρβιν Ρόμελ, ο στρατάρχης του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ή ο Κλάους φον Στάουφενμπεργκ, ο αξιωματικός της Βέρμαχτ που αποπειράθηκε να δολοφονήσει τον Αδόλφο Χίτλερ τον Ιούλιο του 1944 με μια βόμβα που είχε κρύψει μέσα σε έναν χαρτοφύλακα.

Σύμφωνα με τον Γκάουλαντ, η Γερμανία πρέπει να ανακτήσει την ιστορία της. «Αν οι Γάλλοι είναι δικαίως υπερήφανοι για τον αυτοκράτορά τους και οι Βρετανοί για τον Νέλσονα και για τον Τσόρτσιλ, έχουμε το δικαίωμα να είμαστε κι εμείς υπερήφανοι για τα επιτεύγματα των Γερμανών στρατιωτών σε δύο παγκόσμιους πολέμους», είπε ο Αλεξάντερ Γκάουλαντ.

Το AfD δεν απάντησε όταν του ζητήθηκε σχόλιο από το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για την ομιλία αυτή.

Τον Ιανουάριο ο Μπγερν Χέκε, επικεφαλής του AfD στο ανατολικό κρατίδιο της Θουριγγίας, προκάλεσε κατακραυγή όταν περιέγραψε το Μνημείο του Ολοκαυτώματος στο Βερολίνο με τα λόγια «μνημείο του αίσχους» και απαίτησε να γίνει «στροφή 180 μοιρών» στην πολιτική που ασκεί η Γερμανία στην προσπάθειά της να εξιλεωθεί για τα ναζιστικά εγκλήματα.

Πηγή: www.skai.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....