Διυλιστήριο: 03/08/15
ροη αναρτησεων

Κυριακή, 8 Μαρτίου 2015

VIDEO - Χειρόφρενο για το «super car», που θα μπορούσε να ''φέρει'' αρκετά εκατομμύρια στο Ελληνικό Κράτος !!!


Η έλλειψη χρημάτων στην αγορά και μια σειρά διαδικαστικών θεμάτων, που δεν έχουν ξεπεραστεί, «μπλοκάρουν» το ενδιαφέρον μεγάλων εταιριών και ιδιωτών για το τετράτροχο... θηρίο Korres P4

Στα «δίχτυα» της οικονομικής κρίσης και της γραφειοκρατίας φαίνεται ότι «μπλέχτηκαν» οι τροχοί του υπεραυτοκινήτου παντός εδάφους που δημιούργησε ο διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας μηχανικός Δημήτρης Κορρές. Το τετράτροχο... θηρίο Korres P4, που από τα μέσα του 2013 (όταν παρουσιάστηκε επισήμως στο Τατόι) ως σήμερα έχει αφήσει άφωνη την παγκόσμια κοινή γνώμη με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό του, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις εκπληκτικές... αναρριχητικές επιδόσεις του, δεν έχει αρχίσει ακόμα να «μουγκρίζει». Η έλλειψη ρευστού στην αγορά και μια σειρά διαδικαστικών θεμάτων, που δεν έχουν ξεπεραστεί, βάζουν φρένο σε κάθε σκέψη παραγωγής νέων οχημάτων και μπλοκάρουν το ενδιαφέρον μεγάλων εταιριών και ιδιωτών σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Μέση Ανατολή.
Το πρώτο ελληνικό super car επρόκειτο να ταξιδέψει τον περασμένο Νοέμβριο στο Λας Βέγκας για τη μεγάλη γιορτή των πρωτοποριακών «εξωτικών» αυτοκινήτων (Εκθεση SEMA - Speciality Equipment Market Association), που προσελκύει κάθε χρόνο χιλιάδες εκπροσώπους πολυεθνικών κολοσσών, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της παραγωγής ανταλλακτικών και εξαρτημάτων αυτοκινήτου, αλλά και πάμπλουτους εραστές των τεσσάρων τροχών από κάθε γωνιά του πλανήτη. Σύμφωνα όμως με τον κ. Κορρέ, μια σειρά προβλημάτων που προέκυψαν κράτησαν στο... συρτάρι το σχέδιο της εμφάνισης του ελληνικού υπεραυτοκινήτου στο μεγάλο ραντεβού των... παράξενων και πρωτοποριακών οχημάτων και τεχνολογιών.


«Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν και δεν είχαμε παρουσία στην έκθεση στο Λας Βέγκας. Εχουμε κολλήσει σε αρκετά σημεία. Η επικοινωνία μας με τις εταιρίες που έδειξαν ενδιαφέρον δεν έχει προχωρήσει όσο θα επιθυμούσαμε, ενώ και ο αρχικός σχεδιασμός μας για την παραγωγή οχημάτων έχει ανατραπεί. Συνεχίζουμε όμως την προσπάθεια και ελπίζω ότι σύντομα θα βρισκόμαστε σε καλύτερο σημείο» λέει ο αρχιτέκτονας μηχανικός στην «κυριακάτικη δημοκρατία». Αλλωστε τα... σπάνια χαρίσματά του, η καινοτομία στον σχεδιασμό του και η δυνατότητά του να σκαρφαλώνει με... άνεση και στιλ σε κακοτράχαλα βουνά και τεράστιους βράχους, αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας για το μέλλον.

Με κινητήρα 7.000 κυβικών εκατοστών, ισχύ 505 ίππων, τελική ταχύτητα 300 χιλιόμετρα/ώρα και υπερσύγχρονη τεχνολογία, που εκτοξεύει το κόστος κατασκευής στις 200.000-250.000 ευρώ, το Korres P4 μπορεί να συμπεριφερθεί σαν ένα υπερπολυτελές σπορ αυτοκίνητο αλλά και να καταπιεί κάθε εμπόδιο, με κύρια όπλα το σύστημα ανάρτησης, το οποίο μεγιστοποιεί τα οφέλη που προσφέρει η διαγώνια διασύνδεση των τροχών, τη δυνατότητα μηχανικής ανύψωσης και χαμηλώματος του αμαξώματος εν κινήσει, με τη χρήση ενός μοχλού στο εσωτερικό του αλλά και τη ρυθμιζόμενη σκληρότητα της ανάρτησης, με τη μεταβολή του ύψους του οχήματος.
Για τη συναρμολόγηση του πρώτου ελληνικού υπεραυτοκινήτου απαιτούνται περίπου 2.500 εξαρτήματα, που -με εξαίρεση κάποια επιμέρους στοιχεία- έχουν σχεδιαστεί από τον κ. Κορρέ και την ομάδα του. Από το 2009 (που ξεκίνησε η προσπάθεια) ως σήμερα χρειάστηκαν αμέτρητες ώρες δουλειάς, πολλά ταξίδια στο εξωτερικό με σκοπό την απόκτηση της απαραίτητης τεχνογνωσίας, ενώ η επιλογή κάθε εξαρτήματος -ακόμα και της τελευταίας βίδας (!)- έγινε με πολύ μεγάλη προσοχή. Δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) προσχέδια κατέληξαν στο καλάθι των αχρήστων, ενώ η σκληρή προετοιμασία συνεχίζεται.

Στην Πάτρα
Τον Αύγουστο του 2013, μόλις 40 ημέρες μετά την πρώτη επίσημη εμφάνισή του, στο Τατόι, το τετράτροχο... θηρίο του Δημήτρη Κορρέ υποχρέωσε εκατοντάδες κατοίκους της Πάτρας να υποκλιθούν στις εκπληκτικές δυνατότητές του ανεβαίνοντας με χαρακτηριστική ευκολία τα 193 σκαλοπάτια στον πεζόδρομο της Αγίου Νικολάου, στο κέντρο της αχαϊκής πρωτεύουσας. Το Korres P4 πήρε θέση μπροστά στην πελώρια σκάλα, ανέπτυξε ταχύτητα και έφτασε στην κορυφή μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ενώ εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η κατάβαση με τον οδηγό του υπεραυτοκινήτου να προσφέρει στο πλήθος ένα μοναδικό... σόου, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα μικρών και μεγάλων, που δεν πίστευαν στα μάτια τους!

Τόμι

Μάκινεν: «Νόμιζα ότι τα είχα δει όλα»

Ενας από τους πρώτους ανθρώπους οι οποίοι κάθισαν στη θέση του οδηγού για να τεστάρουν τα όρια του ελληνικού super car, που σχεδίασε ο Δημήτρης Κορρές, ήταν ο Φινλανδός θρύλος των ράλι Τόμι Μάκινεν, που έχει κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενες φορές τον παγκόσμιο τίτλο του WRC (World Rally Championship). Ο Μάκινεν ή αλλιώς «Τούρμπο», όπως τον αποκαλούσαν ως το τέλος της σπουδαίας καριέρας του, έπιασε το τιμόνι του Korres P4 τον Νοέμβριο του 2013, και δεν έκρυψε την έκπληξή του για τις «απίστευτες» -όπως τις χαρακτήρισε- επιδόσεις του. «Αυτό που έζησα σε εκτός δρόμου συνθήκες ήταν κάτι που δεν μπορούσα να φανταστώ. Νόμιζα ότι τα είχα δει όλα, αλλά έκανα λάθος» παραδέχθηκε ο Φινλανδός σούπερ σταρ, που δεν παρέλειψε να κάνει και τις δικές του προτάσεις στην ομάδα του κ. Κορρέ ως προς το στήσιμο του οχήματος, προκειμένου να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η οδηγική συμπεριφορά του ελληνικού υπεραυτοκινήτου.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Στην τελική ευθεία η κάρτα του πολίτη - Παγκοσμιοποίηση !!!


Στην τελική ευθεία μπαίνει η υλοποίηση της ηλεκτρονικής κάρτας του πολίτη από την κυβέρνηση με στόχο την πάταξη της γραφειοκρατίας, αλλά και ως όπλου για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, αφού θα εφαρμοστεί πιλοτικά στις κοινωνικές ομάδες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Η έξυπνη κάρτα του πολίτη περιλαμβάνεται και στην επιστολή του υπουργού Οικονομικών, προς το Eurogroup ως βασικό εργαλείο της διοικητικής μεταρρύθμισης για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο και τη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής», η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης έχει ξεκινήσει εδώ και μέρες επαφές με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να συμφωνηθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και με την κατασκευή της να αποφευχθεί η παραβίαση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, η έξυπνη κάρτα του πολίτη θα έχει το σχήμα πιστωτικής κάρτας και θα περιλαμβάνει τσιπάκι στο οποίο θα είναι περασμένοι τρεις βασικοί αριθμοί που ταυτοποιούν τον κάτοχο: ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου, ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και ο Αριθμός Δημοτολογίου.

Αρχικά, υπήρχε προβληματισμός αν θα περιλαμβάνει barcode – για το οποίο αντιδρούν διάφοροι κοινωνικοί φορείς – ή κωδικό (Pin) για την ταυτοποίηση του κατόχου.

Η κάρτα του πολίτη θα έχει και τη λειτουργία προπληρωμένης κάρτας, καθώς θα «φορτώνεται» με ένα ποσό κάθε μήνα από το κράτος για τους κατόχους που δεν έχουν εισόδημα, προκειμένου να μπορούν αξιοπρεπώς να αγοράζουν τρόφιμα από τα σούπερ μάρκετ ή να λαμβάνουν την επιδότηση ενοικίου που προβλέπεται από τα μέτρα της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της ανθρωπιστικής κρίσης.

Το υπουργείο προσανατολίζεται να χρησιμοποιήσει κωδικό πρόσβασης προκειμένου να ταυτοποιείται ηλεκτρονικά ο κάτοχος της έξυπνης κάρτας.

Προοπτικά, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η κάρτα του πολίτη θα μπορεί να χρησιμοποιείται για όλες τις δυνητικές χρήσεις (ως κάρτα δημότη, ως κάρτα ασφαλισμένου, ως κάρτα αγρότη, ως κάρτα ασθενούς, ως κάρτα μετανάστη, ως κάρτα νέου κ.λπ.) και θα περιλαμβάνει τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας, καθώς και τους κωδικούς για το πρόγραμμα taxis του υπουργείου Οικονομικών.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Παραιτήθηκε ο Αβραμόπουλος από αντιπρόεδρος της ΝΔ


Ζήτησε να γίνει «γενναία αυτοκριτική» και «να τελειώνουμε σήμερα με τη φοβική ΝΔ».

Η παραίτηση του Δημήτρη Αβραμόπουλου από τη θέση του αντιπροέδρου της ΝΔ έγινε γνωστή κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος, το μεσημέρι της Κυριακής, στα γραφεία της λεωφόρου Συγγρού.

Ο κ. Αβραμόπουλος είναι παρών στη συνεδρίαση και μετέχει στις εργασίες.

Στην ομιλία του, ο κ. Αβραμόπουλος εισηγήθηκε τις θέσεις των δύο αντιπροέδρων στο κόμμα να τις αναλάβουν στελέχη από τη νέα γενιά.

«Είναι καιρός να γεφυρώσουμε τις γενιές της παράταξης» σημείωσε και έθεσε την παραίτησή του στη διάθεση του προέδρου της ΝΔ, λόγω της συνεχούς ενασχόλησής του, όπως είπε, με τα ευρωπαϊκά θέματα, λόγω της παρουσίας του στην Κομισιόν.

Παράλληλα, αφήνοντας αιχμές κατά της ηγεσίας, ζήτησε να γίνει «γενναία αυτοκριτική» και «να τελειώνουμε σήμερα με τη φοβική ΝΔ».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Συλλεκτικό βίντεο! Αναμέτρηση του Ντάισελμπλουμ με Έλληνες φοιτητές

Τα όσα έλαβαν χώρα σ´ αυτό τον όχι και τόσο... αρμονικό διάλογο εξιστορεί ο χρήστης Critical Mass στο Youtube.

Μερικά λόγια για την συγκέντρωση και συνάντηση με τον Dijsselbloem στο TU Delft, NL, 6 Μαρτίου 2015
Στις 6 Μαϊου ο Jeroen Dijsselbloem έδωσε μια ομιλία στο TU Delft με θέμα την Ελλάδα. Οργανώθηκε λοιπόν μία συγκέντρωση από ομάδα πολιτών με απώτερο στόχο να εκθέσει αφενός τον κ. Dijsselbloem σε μια πολυεθνική ομάδα πολιτών και φοιτητών σε έναν πανεπιστημιακό χώρο, σύμβολο του brain drain που λαμβάνει χώρα στις υπό κρίση περιοχές, αφ' ετέρου το ίδιο το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντελφτ. Αυτό που συνεχίζει την παραδοσιακά αντιακαδημαϊκή πρακτική του να διοργανώνει τέτοιες συναντήσεις αποφεύγοντας διακριτικά την ύπαρξη αντιλόγου τόσο σε επίπεδο ομιλητών όσο και σε επίπεδο συμμετεχόντων, αφού η πρόσβαση στην αίθουσα της συζήτησης επιτρεπόταν μόνο σε φοιτητές προ εγγεγραμμένους στην συνάντηση.
O στόχος της συγκέντρωσης μιας πολυεθνικής ομάδας πολιτών και φοιτητών δεν επετεύχθη αφού η προσέλευση ήταν μικρή (30-40 άτομα) και, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, κυρίως ελληνική.
Ο κ. Dijsselbloem, όπως μας μετέφεραν μέλη του ολλανδικού κόμματος PvDA που παρευρέθησαν στην ομιλία, εξέφρασε την επιθυμία να συνομιλήσει με τους συγκεντρωμένους μετά το πέρας της ομιλίας του. Εν αντιθέσει με ό,τι έχουμε συνηθίσει, προέβη σε μία επίδειξη πολιτικού πολιτισμού αστικού τύπου, από αυτές που έχουμε ξεχάσει στην Ελλάδα των φοβικών κυβερνούντων που αν δεν φροντίσουν να απωθήσουν τους συγκεντρωμένους, ξεγλιστράνε από τις πίσω πόρτες συνοδεία των πολυμελών προστατών τους. Ωστόσο για να μην ξεχνιόμαστε και τελείως η όχι και τόσο μυστική αστυνομία φρόντισε να γεμίσει αρκετές κάρτες μνήμης, καταγράφοντας συνεχώς τις κινήσεις μας . Επίσης, παρκάροντας το υπουργικό αυτοκίνητο σε θέση ανάπηρων απέδειξε ακόμα μια φορά ότι η εξουσία ούτε στην Ολλανδία κρατάει πλήρως τα προσχήματα.
Ο κ. Dijsselbloem, αφού άκουσε υπομονετικά την τοποθέτηση του συντρόφου που ανέδειξε τα αποτελέσματα των πολιτικών της ΕΕ στις χώρες μέλη, τον ρόλο του Προέδρου του Eurogroup στην προώθηση αυτών και τον βαθειά αντιδημοκρατικό τρόπο επιβολής τους που φρόντισε να παρακάμπτει συστηματικά τόσο την κοινοβουλευτική διαδικασία όσο και τις λαϊκές αντιδράσεις απάντησε πλήρως εναρμονισμένος με την στυγνή τεχνοκρατική γραμμή που βασίζεται στο στερεότυπο των εθνικών ατοπημάτων. Όπως ανέφερε ο κ. Dijsselbloem, η κατάσταση της χώρας είναι αποκλειστική ευθύνη των ελληνικών κυβερνήσεων, και κατ' επέκταση του λαού. Ανέφερε επίσης πως με το να μεταθέτουμε τις ευθύνες στους ευρωπαϊκούς θεσμούς και στους τραπεζίτες δεν θα λύσουμε τα προβλήματά μας.
Φαίνεται πως η ευρωπαϊκή ηγεσία έχει στερέψει από ιδέες. Κοντά έξι χρόνια μετά την έναρξη της κρίσης μιλάει ακόμα για εθνικά λάθη και ευθύνες την ώρα που εμείς μετράμε θύματα.
Το ότι κ. Dijsselbloem κατηγορεί τις ελληνικές κυβερνήσεις για το πρόβλημα, δεν αποφεύγει ωστόσο να στηρίξει την απελθούσα αφού ανέφερε ρητά πως μέχρι πριν τις εκλογές η Ελλάδα είχε πλεόνασμα, μένει να εξηγηθεί. Είναι ο κ. Dijsselbloem τόσο αφελής ώστε να πιστεύει πως η προηγούμενη κυβέρνηση είχε κάποια ιδεολογική ή δομική διαφορά από όλες όσες δημιούργησαν το πρόβλημα που θα της επέτρεπε να το λύσει, ή μήπως είναι η διαιώνιση αυτού του προβλήματος η επιθυμητή τακτική;
Όσον αφορά την στάση του Πανεπιστημίου, δεν είναι πρώτη φορά που ακολουθεί την πρακτική της αποφυγής της κριτικής. Αυτή τη φορά πρωτοτύπησε και με ευθείες παρεμβάσεις στους Έλληνες εργαζομένους τους. Μάλιστα, όταν είδαν πως δεν έχουν καμιά ελπίδα να τους στρέψουν εναντίον της συγκέντρωσης, φρόντισαν να τους νουθετήσουν ζητώντας τους να μην εμφανιστούν σε φωτογραφίες γιατί αυτό "θα ήταν πολύ κακό για το πανεπιστήμιο και για τους ίδιους". Στην συνέχεια άλλαξε τον χώρο της εκδήλωσης χωρίς να προβεί σε κάποια ξεκάθαρη δημόσια ανακοίνωση ούτε για την κίνηση αυτή καθ' αυτή αλλά ούτε για τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση.
Η εξ ορισμού περιορισμένη πρόσβαση στο event ήταν κλειστή προ πολλού, με πρόφαση την έλλειψη χώρου, ωστόσο το event μεταφέρθηκε εσπευσμένα στον συνήθη χώρο διοργάνωσης τέτοιων event, πολλαπλάσιας χωρητικότητας. Η παρατηρηθείσα προσέλευση δεν φάνηκε να δικαιολογεί αυτήν την κίνηση. Είμαστε σίγουροι πως για τις ανωτέρω τακτικές υπάρχουν λογικοφανείς δικαιολογίες, ωστόσο, η στάση του υπουργού να μιλήσει με τους συγκεντρωμένους εξέθεσε το ίδιο το πανεπιστήμιο που τεχνηέντως απέφευγε την συνάντηση. Δεδομένου ότι η συγκέντρωση επετράπη, μάς κάνει να πιστεύουμε πως αυτό που στην ουσία απέφευγε το πανεπιστήμιο ήταν η καταγραφή από τα μέσα οποιασδήποτε κριτικής έκθεσης αυτών και του καλεσμένου τους.
Σε τελική ανάλυση, όχι δεν αλλάξαμε τον κόσμο, ούτε πείσαμε τον κ. Dijsselbloem να αλλάξει το καπιταλισμό από...τα πάνω. Απέναντι όμως στην υπεροπτική τους στάση, που θέλει να κρατάει την κριτική απ' έξω από τα διευθυντήρια τους και να συνομιλούν μαζί της χαριστικά, στα περιθώρια του χρόνου τους εμείς απαντάμε με την συνεχή παρουσία μας.
Θα είμαστε εκεί.
Critical people in solidarity
Σημείωση: Και μας δόθηκε η ευκαιρία να διασκεδάσουμε και λίγο με μαθήματα χειραψίας...




Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Εγγραφο Νικολούδη: Ο Χαρδούβελης έβγαζε λίγα-λίγα τα λεφτά έξω για να μην τον... τσιμπήσει η Τράπεζα της Ελλάδος


56 ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ!


Το εμπιστευτικό έγγραφο που απέστειλε ο Π. Νικολούδης στη Βουλή περιέχει λεπτομέρειες για το πώς γινόταν από τον Γκίκα Χαρδούβελη η «αποστολή» των χρημάτων στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από το έγγραφο που αποκαλύπτει η εφημερίδα Real News, τα χρήματα τα έβγαλε στο εξωτερικό σε ποσά από 7.700 έως 9.800 δολάρια, καθώς σε ποσά άνω των 10.000 ενεργοποιείται ο έλεγχος της Τράπεζας της Ελλάδος. Γι’ αυτό και το χρονικό διάστημα μεταξύ 5 Μαΐου και 14 Ιουνίου του 2012 πραγματοποιήθηκαν προς το εξωτερικό 56 μεταφορές κεφαλαίων!

Επίσης, αναφέρεται ότι ο κ. Χαρδούβελης έβγαλε ένα μεγάλο ποσό χρημάτων στο εξωτερικό όταν αποχωρούσε από τη θέση του επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του τότε πρωθυπουργού Λ. Παπαδήμου, μεταξύ της εκλογικής αναμέτρησης της 5-5-2012 και των επαναληπτικών εκλογών στις 17-6-2012.

Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....