Διυλιστήριο: 06/07/17
ροη αναρτησεων

Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Φ. Μπόμπολας: Θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια - Στα 160 εκατ. ευρώ τα χρέη στις τράπεζες


Ποιοι αγόρασαν το 10% του Ελλάκτωρ 

«Θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια».
Η φράση αυτή ταιριάζει γάντι στη νέα στρατηγική που διαμορφώνει η οικογένεια Μπόμπολα για τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, τόσο στις εκδόσεις όσο και στον κατασκευαστικό τομέα.
Η απάντηση αυτή δόθηκε από τον ο κ. Φώτη Μπόμπολα, διευθύνων σύμβουλο του ομίλου Πήγασου, προς τους εργαζόμενους των εφημερίδων Έθνος και Έθνος της Κυριακής, όταν του ζήτησαν να μάθουν πότε θα τους καταβάλει αρχικά τα δεδουλευμένα πέντε μηνών όπως και τις αποζημιώσεις.
Η νέα στρατηγική του Ομίλου περιγράφεται μέσα από τη φράση αυτή,τα επόμενα βήματα της οικογένειας.
Όμως, τα προβλήματα γίνονται πιο περίπλοκα για την οικογένεια Μπόμπολα αφού ως βασικός μέτοχος του ομίλου Ελλάκτωρ δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον να αποκτήσει μέρος του 10% μετοχών από το placement που διέθεσε η Alpha Bank.
Το 10% των μετοχών της Ελλάκτωρ βρέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της τράπεζας ως ενέχυρο το οποίο βγήκε προς πώληση.
Η οικογένεια Μπόμπολα δεν απέκτησε καμία μετοχή από το πακέτο.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι ο βασικός μέτοχος προτίμησε να μην εμφανίσει χρήματα στο τραπέζι διότι στο μέλλον μπορεί να κληθεί να αποδείξει από πού προήλθαν.
Επίσης, αίσθηση έκανε στην αγορά ότι δεν τοποθετήθηκε επί του placement ανοίγοντας έτσι το δρόμο στους υπόλοιπους μετόχους.
Σύμφωνα με τις χρηματιστηριακές ανακοινώσεις, η οικογένεια Καλλιτσάντση απέκτησε το 3%.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπόλοιπο 3% πήγε στον κ. Δημήτρη Κούτρα και οραματιστή της κατασκευαστικής εταιρείας Άκτωρ και το 4% κατευθύνθηκε σε θεσμικούς επενδυτές.
Είναι άξιο απορίας ότι οι πέντε βασικοί οδικοί άξονες που σχεδιάστηκαν το 2000 με συνολικό κόστος 5 δις ευρώ και ολοκληρώθηκαν το 2017 με συνολικό κόστος 11 δισ. ευρώ, με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει στον κατασκευαστικό όμιλο της οικογένειας Μπόμπολα, η οποία δεν ήταν σε θέση να αγοράσει επιπλέον μετοχές του Ελλάκτωρ;
Το ερώτημα που προκύπτει είναι πως η οικογένεια Μπόμπολα απέκτησε ότι επιθυμούσε χάρη στον βραχίονα των εκδόσεων και την ίδια στιγμή επιλέγει να αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους των εφημερίδων Έθνος και Έθνος της Κυριακής και κυρίως γιατί επέλεξαν να μείνουν μακριά από το placement των μετοχών της Ελλάκτωρ.

Το «Έθνος» τους τα έδωσε όλα

Ο όμιλος των εκδόσεων αποδείχθηκε ο… άσσος στο μανίκι της οικογένειας Μπόμπολα τα τελευταία 37 χρόνια καθώς κατάφερε και ανέδειξε τον κατασκευαστικό βραχίονα, αρχικά την εταιρεία Άκτωρ η οποία στην συνέχεια συνενώθηκε με την ΕΛΤΕΧ της οικογένειας Καλλιτσάντση και μετεξελίχθηκε στο σημερινό όμιλο Ελλάκτωρ.
Ο κατασκευαστικός τομέας «χρωστάει» πολλά στον «αδελφό» εκδοτικό όμιλο καθώς του άνοιξε τις πόρτες της εξουσίας από τις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Σήμερα ο όμιλος Πήγασος δείχνει σημάδια κατάρρευσης, καθώς εμφανίζει τραπεζικά χρέη που ξεπερνούν τα 160 εκατ. ευρώ και η εταιρεία με αρνητικά ίδια κεφάλαια να φθάνουν τα 50 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η καταβολή των αποδοχών στους εργαζόμενους της Πήγασος μαζί με τις αποζημιώσεις υπολογίζονται σε 7 εκατ. ευρώ.
Εργαζόμενοι με 20 και 30 χρόνια δουλειάς στο όμιλο εκδόσεων της οικογένειας Μπόμπολα βρίσκονται στο σημείο μηδέν διότι η οικογένεια έκρινε σκόπιμο ότι πρέπει να αποχωρήσει από τις εκδόσεις χωρίς να καταβάλλει τα δεδουλευμένα και τις αποζημιώσεις στους εργαζόμενους.
Πρόκειται για πραγματικό οικονομικό πρόβλημα της οικογένειας ή της εταιρείας, η οποία πλέον δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τις υποχρεώσεις της.
Ο βασικός μέτοχος της Πήγασος δεν ταυτίζεται με την οικογένεια Μπόμπολα;

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Εξιχνιάστηκαν οι τέσσερις διαρρήξεις στα νοσοκομεία - Καρτέλ της Λατινικής Αμερικής κρύβονταν από πίσω



Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ πίσω από τις διαρρήξεις σε τέσσερα νοσοκομεία μέσα σε λίγες ημέρες μέσα στον Μάιο κρύβονται καρτέλ της Λατινικής Αμερικής.

Σύμφωνα με την αστυνομία δράστες των διαρρήξεων στα νοσοκομεία Άγιος Σάββας, Λαμίας, Λάρισας και Βόλου είναι τρεις Κολομβιανοί.

Όσο για τα εργαλεία που έκλεψαν, εντοπίστηκαν στη Λατινική Αμερική καθώς η «ταυτότητά» τους έκανε δυνατή την ανίχνευσή τους.

Σύμφωνα με την αστυνομία οι τρεις Κολομβιανοί εμφανίζονταν αρχικά ως τουρίστες και νοίκιαζαν σπίτια κοντά στα νοσοκομεία που θα χτυπούσαν. Στη συνέχεια υποδύονταν τους ασθενείς προκειμένου να κάνουν κατόπτευση του χώρου αλλά και να έχουν πρόσβαση στο εσωτερικό των τεσσάρων νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Αφού άρπαζαν, δε, τα εργαλεία, τα ταχυδρομούσαν.

Οι τρεις δράστες έφτασαν στην Ελλάδα στις αρχές Μαΐου μέσω Τουρκίας με πορτογαλικά διαβατήρια ενώ στη συνέχεια έφυγαν στις 25 Μαΐου μέσω Ισπανίας.

Πηγή www.pronews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ένα μεγάλο ναυτιλιακό κέντρο δημιουργείται στην Αθήνα



Στις «εκβολές» της λεωφόρου Συγγρού, στο Φάληρο, χτυπάει η καρδιά της ελληνικής ναυτιλίας. Εμβληματικά κτίρια μεγάλων ναυτιλιακών ομίλων μετατρέπονται σε τοπόσημα της περιοχής, την οποία πλέον κοσμεί και το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Με αργά αλλά σταθερά βήματα, μεγάλο τμήμα της περιοχής εκατέρωθεν της κατάληξης της Συγγρού προς το θαλάσσιο μέτωπο έχει αγορασθεί από επιχειρήσεις της ελληνόκτητης ποντοπόρου ναυτιλίας.

Τελευταία, αλλά πολύ μεγάλη, προσθήκη είναι τα κεντρικά γραφεία της Anangel Maritime Group, συνολικής έκτασης 29.000 τετραγωνικών μέτρων και προϋπολογισμού 46,85 εκατ. ευρώ. Πολύ πριν, την περιοχή είχαν επιλέξει άλλοι μεγάλοι όμιλοι του χώρου, όπως η Costamare, συμφερόντων του ομίλου Κωνσταντακόπουλου, και ο ναυτιλιακός βραχίονας του Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης. Το Φάληρο και η συγκεκριμένη περιοχή δεν επιλέχθηκαν τυχαία. Ούτε αποτελούν απότοκο της χωροθέτησης εκεί του Κέντρου Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος. «Η εγγύτητα με τη θάλασσα, η ευκολότερη πρόσβαση από την Αθήνα και τα περίχωρα σε σχέση με τον Πειραιά και η παρουσία εκεί επί δεκαετίες ναυτιλιακών ομίλων, σε συνδυασμό με την ύπαρξη εκτάσεων προς αγορά αλλά και τους κατάλληλους όρους δόμησης, αποτέλεσαν τους λόγους που προσείλκυσαν μεγάλες επενδύσεις», εξηγεί στην «Κ» ο επικεφαλής ξένου οίκου ακινήτων με παρουσία στη συγκεκριμένη αγορά. «Μετά τις πρώτες εγκαταστάσεις εφοπλιστών στην περιοχή η έλευση και άλλων ήταν θέμα χρόνου», συμπληρώνει. Και εξηγεί πως το cluster των ναυτιλιακών εκτείνεται και πέραν του τριγώνου που σχηματίζουν η παραλιακή με τις οδούς Λάμπρου Κατσώνη και Αμφιθέας.

Εκεί έχουν εγκαταστήσει τα γραφεία τους η Marmaras Navigation και η Diana Shipping. Η τελευταία βρίσκεται απέναντι ακριβώς από το παλαιότερο ίσως ναυτιλιακού ενδιαφέροντος κτίριο στο Φαληρικό Δέλτα: το Ευγενίδειο Ιδρυμα, ένα εκπαιδευτικό κοινωφελές ίδρυμα, το οποίο άρχισε τη λειτουργία του το 1956, σύμφωνα με την επιθυμία του εφοπλιστή Ευγένιου Ευγενίδη. Πρόκειται για το κτίριο που φιλοξενεί, μεταξύ άλλων, το Πλανητάριο. Ομως στην ποντοπόρο είναι γνωστότερο για την έκδοση των τεχνικών και ναυτιλιακών βιβλίων με τα οποία εκπαιδεύονται οι Ελληνες αξιωματικοί του Εμπορικού Ναυτικού. Τρία τετράγωνα πιο βόρεια στη Συγγρού έχει εγκατασταθεί τμήμα του ομίλου Τσάκου.
Απέναντι, μετά το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, είχε τοποθετηθεί και ο όμιλος Μαρτίνου, που στις αρχές της τρέχουσας δεκαετίας εξαγόρασε κτίρια της Interamerican. Στο παραλιακό μέτωπο, εκεί όπου σε λίγο καιρό αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα βύθισης της παραλιακής και δημιουργίας πάρκου, βρίσκονται γραφεία της Prime Marine Management και της Sea Globe Management, ενώ μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο εκεί έχει την έδρα της η PrivatSea, εταιρεία διαχείρισης θαλαμηγών, συμφερόντων του ομίλου Λάτση.

Πηγή kathimerini.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Mειώθηκαν οι έλεγχοι και αυξήθηκε το λαθρεμπόριο καυσίμων



Ενδείξεις ανάκαμψης εμφανίζει η αγορά καυσίμων τον Μάιο. Και ενώ ακολουθεί η τουριστική περίοδος, που κατά κανόνα υπόσχεται ενίσχυση της ζήτησης, αυτό που κυριαρχεί στους επαγγελματίες του κλάδου δεν είναι τα χαμόγελα, αλλά η έντονη ανησυχία για την έξαρση της παραβατικότητας.

Και βέβαια δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά, δεδομένου ότι η αγορά βρίσκεται πραγματικά στο έλεος του λαθρεμπορίου και της κάθε τύπου παραβατικότητας, αφού το περιβόητο σύστημα εισροών - εκροών, που σχεδιάστηκε από το 2012 και κόστισε περί τα 150 εκατ ευρώ (ιδιωτικούς και δημόσιους πόρους) δεν λειτουργεί και δεν πρόκειται να λειτουργήσει πριν από το τέλος του 2018, ενώ οι έλεγχοι από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας είναι σχεδόν ανύπαρκτοι. Καλύτερες συνθήκες για λαθρεμπόριο δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν, όταν μάλιστα η υψηλή φορολογία καθιστά το κίνητρο ισχυρότατο. Ως εκ τούτου, η ανησυχία της αγοράς είναι εύλογη όχι όμως και η εντυπωσιακή ψυχραιμία της κυβέρνησης, η οποία προεκλογικά είχε δεσμευθεί για ενίσχυση των δημοσίων εσόδων με 1 δισ. από την πάταξη της φοροδιαφυγής στα καύσιμα.

«Σοκ» προκάλεσαν στην αγορά και στους πολίτες της χώρας, που επιβαρύνονται συνεχώς με νέους φόρους, τα στοιχεία που παρουσίασε με έγγραφό του στη Βουλή ο αρμόδιος υπουργός Γιώργος Σταθάκης για τους ελέγχους των ειδικά εξοπλισμένων οχημάτων των ΚΕΔΑΚ το 2016, σε απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννη Μανιάτη και κυρίως η αφοπλιστική απάντηση του υπουργού στο ερώτημα γιατί δεν γίνονται έλεγχοι. «Είναι γεγονός ότι οι έλεγχοι έχουν ατονήσει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, καθώς η ανά έλεγχο αμοιβή των ΚΕΔΑΚ που καθοριζόταν με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και ΠΕΝ, από την 1η Ιανουαρίου του 2016 καταργήθηκε»!

Ούτε λίγο ούτε πολύ δηλαδή, ο υπουργός είπε ότι οι έλεγχοι σταμάτησαν γιατί κόπηκε το «μπόνους» των δημοσίων υπαλλήλων. Οπως μάλιστα ενημέρωσε τη Βουλή προωθεί τροπολογία για την προσωρινή επαναφορά της ανά έλεγχο αμοιβής των ΚΕΔΑΚ για να ξεκινήσουν πάλι οι έλεγχοι. Δεν είπε βέβαια τίποτα για την κατάσταση των ειδικών εξοπλισμένων οχημάτων που χρησιμοποιούν τα ΚΕΔΑΚ, τα ειδικά μηχανήματα των οποίων εξαιτίας του παροπλισμού και της έλλειψης συντήρησης, έχουν σοβαρές βλάβες και δεν μπορούν να λειτουργήσουν.

Τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΕΝ για τους ελέγχους των ΚΕΔΑΚ είναι δραματικά:

• Από 4.018 ελέγχους το 2014, το 2016 περιορίστηκαν μόλις σε 1.875, δηλαδή μείωση κατά 53%.

• Από 40 αποφάσεις επιβολής προστίμων το 2014, το 2016 εκδόθηκαν μόλις 10, δηλαδή μείωση κατά 75%.

• Το 2014 επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικής αξίας 1.784.554 ευρώ και το 2016 πρόστιμα αξίας μόλις 178.191 ευρώ, δηλαδή μείωση κατά 90%.

Ακόμη όμως και από αυτά τα πρόστιμα ελάχιστα ποσά εισπράχθηκαν. Συγκεκριμένα , από το 1,7 εκατ. ευρώ των προστίμων του 2014 στις αρμόδιες ΔΟΥ έφτασαν μόλις 125.543 εκατ. ευρώ, ενώ κανείς δεν γνωρίζει τι απέγινε με τα πρόστιμα των δύο επόμενων ετών.

Ολα αυτά, όταν ο ΣΕΕΠΕ έχει γνωστοποιήσει στα συναρμόδια υπουργεία εδώ και μήνες τα στοιχεία δύο ερευνών που πραγματοποίησε σε συνεργασία με το ΕΜΠ για να αναδείξει τα προβλήματα της παραβατικότητας της αγοράς.

Η πρώτη στην Αττική έδειξε ότι τα πρατήρια σε ποσοστό 14,5% του δείγματος που εξετάστηκε παρέδιδαν στους καταναλωτές ελλειμματικές ποσότητες καυσίμων. Η δεύτερη, σε Θεσσαλονίκη, Μαγνησία και Αχαΐα έδειξε παραβατικότητα σε ποσοστό 11% με απόκλιση στις παραδόσεις που φτάνει το 10%.

Τα καλά νέα για την αγορά είναι ότι τον Μάιο τα ανεπίσημα στοιχεία για τη ζήτηση δείχνουν ανάκαμψη με τη μείωση στις βενζίνες να περιορίζεται στο -4% από -11 % τον Απρίλιο και στο ντίζελ κίνησης στο -3% από -14% τον Απρίλιο.


https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Νταβούτογλου κατά Ερντογάν


Συντάκτης: Γ.Τσ.

Άργησε ένα χρόνο, αλλά έστω και καθυστερημένα ο Αχμέτ Νταβούτογλου έλυσε τη σιωπή του «σημαδεύοντας» τον Ταγίπ Ερντογάν, τον οποίο κατηγόρησε, εμμέσως, για εγκατάλειψη των ιδρυτικών αρχών του AKP, που κατά τη γνώμη του «αποδυναμώνονται γοργά»...

Οπως είπε σε συνέντευξή του ο τέως πρωθυπουργός, τον Μάιο του 2016 έπεσε θύμα οργανωμένης παραπληροφόρησης από το ιστολόγιο «Pelican Briefing», το οποίο διαχειριζόταν ανώνυμος υποστηρικτής του Ερντογάν: ο... προεδρικός blogger έγραψε πως ο τότε πρωθυπουργός Νταβούτογλου είχε «προδώσει» τον πρόεδρο, διότι δήθεν «δεν προωθούσε αρκετά» το σχέδιο για προεδρικές υπερεξουσίες «και συνεργαζόταν με τη Δύση και τους “δούρειους ίππους” της εντός Τουρκίας για να ανατρέψουν τον αρχηγό» - μια μεθοδευμένη επίθεση που οδήγησε ουσιαστικά στην «παραίτησή» του λίγες ημέρες αργότερα.

Οπως είπε χθες: «Διεξάγονται δολοφονίες χαρακτήρων μέσω φημών. Εκείνο που μας στενοχώρησε περισσότερο ήταν η σιωπή των φίλων μας για το θέμα»...

Πηγή www.efsyn.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Σοκάρει η δήλωση της Μέι: Περιορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για την καταπολέμηση του εξτρεμισμού



Η πρωθυπουργός της Βρετανίας Τερέζα Μέι δήλωσε ότι είναι διατεθειμένη να εξετάσει αλλαγές στο νομικό πλαίσιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα, εάν αυτό χρειάζεται για την καταπολέμηση του εξτρεμισμού.

Η πρωθυπουργός των Συντηρητικών σημείωσε πως η Βρετανία οφείλει να κάνει περισσότερα για να περιορίσει τις κινήσεις φερόμενων ως εξτρεμιστών ακόμη και εάν δεν έχει επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για να τους ασκεί ποινικές διώξεις.

Η Μέι έκανε τις δηλώσεις αυτές μετά την επίθεση του Σαββάτου στο Λονδίνο, την ευθύνη για την οποία ανέλαβε η οργάνωση Ισλαμικό Κράτος, κι ενώ απομένουν πλέον δύο εικοσιτετράωρα ώσπου να ανοίξουν οι κάλπες για τις βουλευτικές εκλογές.

Στο μεταξύ, μια δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε σήμερα καταδεικνύει ότι οι Τόρις οδεύουν να αυξήσουν την κοινοβουλευτική τους πλειοψηφία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Εντείνονται οι διεργασίες για την δημιουργία Αναπτυξιακής Τράπεζας



Εν εξελίξει βρίακονται οι διάφορες διεργασίες ανάμεσα στο Υπουργείο Οικονομίας και τους αρμόδιους φορείς με στόχο την δημιουργία Αναπτυξιακής Τράπεζας, ύστερα και από σχετική έγκριση των Θεσμών για την έναρξη των διαδικασιών. Σύμφωνα με πληροφορίες του υπουργείου Οικονομίας προς το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μετά από δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, η χρηματοδότηση της τράπεζας δεν θα προχωρήσει μόνο με εθνικούς πόρους αλλά σε αυτήν θα συμμετάσχουν και αναπτυξιακές τράπεζες των χωρών της Ευρωζώνης ενώ προκειμένου να ξεκινήσει το ταχύτερο δυνατόν η λειτουργία της συγκεκριμένης τράπεζας θα υπάρξει τεχνική βοήθεια από 4 αντίστοιχες τράπεζες.

Συμμετοχή στο εγχείρημα θα έχουν η γερμανική KFW, η γαλλική National Development Agency, η ιταλική Cassa Depositi e Prestiti και η βρετανική British Business Bank.

Στο πρόγραμμα μάλιστα του αρμόδιου Υπουργού, Δ. Παπαδημητρίου είναι και η επίσκεψη του στην Γερμανία για συζητήσεις για όλα τα παραπάνω με την KfW.

Στόχος του υπουργείου είναι η αναπτυξιακή τράπεζα να αποτελέσει έναν φορέα «ομπρέλα» στον οποίο θα υπαχθούν οι οργανισμοί που εποπτεύει το υπουργείο και έχουν ως αντικείμενο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της προσέλκυσης επενδύσεων. Επίσης, στον ενιαίο φορέα θα ενσωματωθούν και υπηρεσίες συμβούλων που υπάγονται στο υπουργείο και η ώθηση που θα δίνει στις επιχειρήσεις θα γίνεται μέσω εργαλείων όπως επιχειρηματικά δάνεια, πιστώσεις και αποταμιευτικές ευκαιρίες. Θα είναι συνδεδεμένη με την κρατική, ευρωπαϊκή και διατραπεζική χρηματοδότηση χωρίς ωστόσο αναλαμβάνει κινδύνους για τα κρατικά κεφάλαια.

Επίσης, κάτω από την ομπρέλα της τράπεζας θα υπαχθούν και όλα τα κοινοτικά κονδύλια που αφορούν στη χώρα μας ενώ στο τραπέζι των συζητήσεων μπαίνει και η προώθηση των αναπτυξιακών συμπράξεων σε διακρατικό επίπεδο ώστε να μειωθεί όσο το δυνατόν η γραφειοκρατία και να διευκολυνθούν οι επενδύσεις

Επιπλέον αναζητείται και τρόπος ώστε να λειτουργήσει και ταμείο εγγυήσεων για τους εξαγωγείς. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρωζώνης που δεν είχε αναπτυξιακή τράπεζα.

με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....