Διυλιστήριο: 04/20/15
ροη αναρτησεων

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

VIDEO - Έξαλλη η Γαλλία μετά από προκλητική δήλωση Σόιμπλε για σκληρές μεταρρυθμίσεις



Ο γερμανός υπουργός είπε ότι το Παρίσι θα χαίρονταν εάν κάποιος πίεζε το κοινοβούλιο να εγκρίνει σκληρές μεταρρυθμίσεις αλλά δυστυχώς έχει δημοκρατία
Απάντηση στη σκληρή δήλωση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε προς τη Γαλλία, έδωσε ο υπουργός Οικονομικών της χώρας Μισέλ Σαπέν, σημειώνοντας πως «η Γαλλία απεχθάνεται τον εξαναγκασμό».

Ο Σόιμπλε είπε την Πέμπτη, ότι η Γαλλία θα χαιρόταν αν πίεζε κάποιος το κοινοβούλιό της να εγκρίνει σκληρές μεταρρυθμίσεις.

«Η Γαλλία θα χαιρόταν αν κάποιος ανάγκαζε το κοινοβούλιό (της), όμως αυτό είναι δύσκολο, έχουμε δημοκρατία», είπε ο γερμανός υπουργός σε ομιλία του που αφορούσε τις «πολύ επιτυχημένες» -όπως τις χαρακτήρισε- μεταρρυθμίσεις που έγιναν στην Ισπανία υπό την επίβλεψη της τρόικας.

«Η Γαλλία απεχθάνεται να την εξαναγκάζουν», απάντησε ο Σαπέν σήμερα, θέλοντας όπως είπε να απαντήσει «φιλικά» στον ομόλογό του. «Το λεξιλόγιο της τιμωρίας, των κυρώσεων, των περιορισμών, είναι αυτό που απεχθάνεται η Ευρώπη», συνέχισε.

«Η αρχή (την οποία συμμερίζονται το Παρίσι και το Βερολίνο) είναι ότι εναπόκειται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή» να αποτιμά τις πολιτικές που εφαρμόζονται σε εθνικό επίπεδο και όχι στις χώρες-μέλη της ΕΕ να εκφράζουν τις απόψεις τους η μία για την άλλη.

«Καθώς γνωρίζω καλά το Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, αυτή (η δήλωση) ήταν μάλλον ένα είδος ενθάρρυνσης», κατέληξε ο Σαπέν χαριτολογώντας.

Νωρίτερα, αριστερά και ακροδεξιά γαλλικά κόμματα είχαν καταδικάσει με τον εντονότερο τρόπο τη δήλωση του γερμανού υπουργού. «Η γαλλοφοβία του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είναι αφόρητη, απαράδεκτη και αντιπαραγωγική», σχολίασε στο λογαριασμό του στο Twitter ο γενικός γραμματέας του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος Ζαν-Κριστόφ Καμπαντελίς.

Ο Ζαν-Λικ Μελανσόν, που ήταν υποψήφιος του Μετώπου της Αριστεράς στις προεδρικές εκλογές του 2012, δήλωσε από την πλευρά του ότι ο Σόιμπλε θα πρέπει «να ζητήσει συγγνώμη από τον γαλλικό λαό». Οι δηλώσεις του «καταδεικνύουν τη νέα γερμανική αλαζονεία την ώρα που (η Γερμανία) κυριαρχεί στην Ευρώπη» και της επιβάλλει θυσίες, σημείωσε.

Παράλληλα ωστόσο ο Μελανσόν υποστήριξε ότι ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε «ενθαρρύνεται από τα κλαψουρίσματα των γάλλων υπουργών που του παραπονιούνται για τους ίδιους τους συμπατριώτες τους».

Για τον αντιπρόεδρο του ακροδεξιού Γαλλικού Μετώπου, Φλοριάν Φιλιπό, οι δηλώσεις του Σόιμπλε πλήττουν σοβαρά «την τιμή της πατρίδας μας». Η κυβέρνηση, τόνισε, θα πρέπει «να καλέσει αμέσως τον πρεσβευτή της Γερμανίας στο Παρίσι και να απαιτήσει μια επίσημη συγγνώμη από την κυρία Μέρκελ», την καγκελάριο της Γερμανίας.

Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Αρκούδες και ύαινες!..

     Ασχέτως αν θα πάρουμε 5 δις ή 1,5 δις ή καθόλου δις ως προκαταβολή για τον αγωγό φυσικού αερίου,
..το ερώτημα παραμένει:
Γιατί θα πρέπει να είναι η πολιτική μας μονοδιάστατη και δυτικότροπη;
Επειδή έτσι απαιτούν οι ''εταίροι'';

Και ποιός τους ρώτησε;
Ή μάλλον ποιά είναι εκείνα τα τιποτένια ανθρωπάκια που αποδέχτηκαν τους όρους των ''εταίρων'', ότι δεν μπορούμε να συνάψουμε ορισμένες εμπορικές συμφωνίες με χώρες έξω από την ''Ένωση'' χωρίς την δική τους έγκριση,
..καθώς και ότι δεν μπορούμε να δανειστούμε από χώρες εκτός Ευρώπης;
Ποιοί είναι αυτοί (ξέρουμε ποιοί) που υπέγραψαν, και ποιοί υποστηρίζουν (κι αυτούς τους ξέρουμε) την παραχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας μας,
..και την μετατροπή μας σε οιονεί νομαρχία της Ευρώπης;
Και δεν ντρέπονται; Δεν αυτοκτονούν; Δεν έχουν κάνει ακόμη χαρακίρι;

Πέρα όμως απ΄ αυτούς τους άτιμους και δωσίλογους πολιτικούς μας,
..αυτοί που ''ξεβρακώνονται'' πιά είναι οι πτωματοφάγες ύαινες ''ευρωπαίοι εταίροι''!
Ο ρόλος και ο στόχος τους είναι πασιφανής:
Δεν θέλουν ποτέ να αναπτυχθούμε, ούτε να συνάψουμε δάνειο με άλλες χώρες,
..για να μην μπορέσουμε ποτέ να αποπληρώσουμε τα δικά τους απατεωνίστικα δάνεια.

Γιατί δεν τους συμφέρει.
Θα ήταν καταστροφή για τους ''εταίρους'' η ανεξαρτητοποίηση οικονομική, και πολιτική της Ελλάδας.
Θα έχαναν το μεγαλύτερο θύμα τους!
Η ανάπτυξη της οικονομίας μας με άλλους εταίρους σε πιό υγιείς βάσεις συνεργασίας και σεβασμού,
..θα σήμαινε για τα δυτικά λυκόρνια της Παγκοσμιοποίησης το σπάσιμο ενός σημαντικού κρίκου της αλυσίδας της εξάρτησης που έχουν χαλκεύσει για τις ''αδύναμες'' χώρες και τους λαούς τους!
Θα σήμαινε ότι θα χάσουν μιά τεράστια δεξαμενή σκλάβων-εργαζόμενων, και δωρεάν πρώτων υλών και ενέργειας.
Δωρεάν. Με μόνο κόστος τους τα ''αργύρια'' της προδοσίας για τους προδότες πολιτικούς και ''εθνικούς'' επιχειρηματίες.

Ώρα να απομακρυνθούμε απ' την βρωμερή και θανατηφόρα ανάσα της ευρωπαϊκής ύαινας!
Ώρα να δώσουμε τροφή στις ύαινες τα πολιτικά ''πτώματα'' που οι ίδιες ''σκότωσαν''.

Και οι (ρωσικές) αρκούδες είναι επικίνδυνες,
..και τα (κινέζικα) πάντα.
Δεν είναι όμως πτωματοφάγα!
Κι εμείς ήδη είμαστε σε κατάσταση οικονομικής και κοινωνικής αποσύνθεσης!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

O Πάνος Καμμένος έπεσε πάνω σε οffshore εκδοτών για μίζες από εξοπλιστικά

Xρεοκοπημένες επιχειρήσεις των ΜΜΕ κι όμως εξακολουθούν να υπάρχουν ενώ στο μεταξύ νέες εφημερίδες, κανάλια, ραδιόφωνα και πανάκριβα διαδικτυακά εγχειρήματα κάνουν διαρκώς την εμφάνισή τους. Που τα βρίσκουν όλα αυτά τα λεφτά; Η ερώτηση επαναλαμβάνονταν σε τακτά διαστήματα στην διάρκεια της βαθιάς μεταπολίτευσης.

Κάποιοι γνώριζαν τις απαντήσεις, άλλοι τις υποψιάζονταν. Εξοπλιστικά, φαρμακοβιομηχανίες, ναρκωτικά, εκβιασμοί.

Ο σημερινός υπουργός Αμυνας Πάνος Καμμένος ο οποίος αυτό το διάστημα βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα για τα P-3B θα έπεφτε πάνω σε μια καυτή υπόθεση. Σύμφωνα με πληροφορίες έχει ενημερωθεί με στοιχεία για εξωχώρια εταιρία εκδοτών η οποία δημιουργήθηκε για να φυγαδεύει μίζες από εξοπλιστικά. Την εταιρία έσπευσαν να εξαφανίσουν στην συνέχεια οι εμπλεκόμενοι αλλά άφησαν πίσω τους "ίχνη". Ο Καμμένος είναι σίγουρος ότι θα γελάσει τελευταίος, ενώ ο Ακης ότι σύντομα θα αποκτήσει νέες ενδιαφέρουσες παρέες...


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Το ελληνικό όχημα που θα άλλαζε τις μετακινήσεις - Από το τραπεζομάντηλο στην επένδυση

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

H ιδέα και μόνο της δημιουργίας αλλά και κατασκευής ελληνικού οχήματος φαντάζει ως ένα όνειρο που δεν μπορεί να υλοποιηθεί. Παλαιοτέρα στη χώρα μας κατασκευάζονταν οχήματα, με κλασικό παράδειγμα το Pony (και αρκετά άλλα όχι τόσο γνωστά), ωστόσο στη σύγχρονη εποχή και με τον «πόλεμο» των εταιρειών κολοσσών στον χώρο του αυτοκινήτου θεωρείται υπερβολικά δύσκολο να
μπούμε σε τόσο βαθιά νερά.

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν είναι μεγάλη χώρα, δεν διαθέτει αυτοκινητιστική κουλτούρα και οι επενδύσεις δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, ιδίως την εποχή που ζούμε.

Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν άνθρωποι που πάνε κόντρα στο ρεύμα έχοντας όραμα και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

Όσο και να ακούγεται περίεργο, κάποιοι επιστήμονες προσπαθούν να κάνουν το αδύνατο δυνατό, αλλά δεν τους δίνονται τα κατάλληλα όπλα, εφόδια και βοήθεια για να πετύχουν πράγματα που μπορεί να μείνουν στην ιστορία και να αλλάξουν την καθημερινότητα.

Στο zougla.gr έχουμε αφιερώσει πολλά ρεπορτάζ για την κατασκευή του σύγχρονου Pony, του οποίου αναμένουμε να ξεκινήσει η παραγωγή το 2015.



Από το... τραπεζομάντιλο στην επένδυση


Εκτός όμως από αυτό, υπάρχουν και άλλες ριζοσπαστικές προτάσεις, όπως αυτή του σχεδιαστή Ηλία Σελέκου, τον οποίο συναντήσαμε και μιλήσαμε για ένα ξεχωριστό και σύγχρονο όχημα. Η ιδέα του ξεκίνησε σε ένα τραπεζομάντιλο (!) ταβέρνας, πάνω στο οποίο σχεδίασε το δικό του όχημα. Η συγκεκριμένη ταβέρνα βρισκόταν στην Αντίπαρο. Βλέποντας λοιπόν να κυκλοφορούν στα στενά
δρομάκια και στις παραλίες γουρούνες και ΑΤV, πάντρεψε καταστάσεις και δημιούργησε ένα ξεχωριστό όχημα για μετακινήσεις εντός πόλης. Αρχικά βασίστηκε σε εκδοχή οχήματος με τρεις ρόδες, όμως η συνέχεια και οι μελέτες έδειξαν πως οι τέσσερις ρόδες προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερα αποτελέσματα.

Με τη βοήθεια φίλων και άλλων σχεδιαστών, εξέλιξε το μοντέλο Play δημιουργώντας προτάσεις και λύσεις: εντός πόλης, offroad, επαγγελματικό, περιπολικό, και φυσικά ενοικιαζόμενο για τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως στα νησιά. Η μελέτη βασίστηκε στην ηλεκτρική τεχνολογία, με τις μπαταρίες να είναι ικανές να κινήσουν το ελληνικό όχημα για τουλάχιστον 120 χιλιόμετρα. Το εν λόγω ηλεκτρικό όχημα, με μήκος κοντά στα 2,5 μέτρα, έχει διάταξη θέσεων 1+1, με τους επιβάτες να κάθονται ο ένας πίσω από τον άλλο. Στα σχέδια υπάρχει πρόταση για διάταξη θέσεων 1+2, ενώ ανάλογα με τον τύπου του αμαξώματος η διάταξη αλλάζει.




Πόσο κοστίζει η επένδυση;


Πόσο συμφέρουσα όμως θα μπορούσε να είναι μια τέτοια επένδυση; Αξίζει ή όχι; Θα αγόραζε ο κόσμος ένα τέτοιο όχημα; Στις εύλογες ερωτήσεις απαντά ο Ηλίας Σελέκος: «Τεχνολογικά, αν το δει
κανείς σε σύγκριση με μια παραγωγή αυτοκινήτων μερικών εκατοντάδων χιλιάδων μονάδων με καλούπια και πρέσες, χιλιάδες περιφερειακά εξαρτήματα, εξαντλητικές και χρονοβόρες διαδικασίες εγκρίσεων, τεστ πρόσκρουσης κ.ο.κ., η επένδυση σε ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα φαντάζει ιδανική σε τεχνολογικό και οικονομικό μέγεθος. Αν στην πρώτη περίπτωση η επένδυση είναι της τάξεως των δεκάδων δις ευρώ, στη δεύτερη περίπτωση η επένδυση είναι της τάξεως των 2-3 εκατομμυρίων ευρώ (+/-), με μερικές δεκάδες εκατοντάδες μονάδες τον χρόνο κατά περίπτωση και απόσβεση (+/- ) στα 5 χρόνια. Τα εξαρτήματα ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι σαφώς πολύ λιγότερα και το μόνο εξάρτημα που έχει υψηλό κόστος είναι ο συσσωρευτής. Φυσικά, όσο περισσότερα εξαρτήματα μπορούν να κατασκευαστούν στον τόπο παραγωγής του ηλεκτρικού οχήματος τόσο θα αυξάνεται και η προστιθέμενη αξία του προϊόντος».




Απάντηση δίνεται και στο ποιος θα μπορούσε να αποκτήσει ένα τέτοιο όχημα: «Αν το δούμε γεωπολιτικά, η Ελλάδα διαθέτει ένα μεγάλο μέτωπο παράκτιων θαλάσσιων ακτογραμμών, καθώς και νησιών με ιδανικές καιρικές συνθήκες, όπου στο μεγαλύτερο μέρος του έτους επικρατεί ηλιοφάνεια. Εντός πόλεων οι δρόμοι είναι άναρχα δομημένοι, με πολλή κίνηση και τεράστια ηχορύπανση».

Τιμή από 6.500 ευρώ

Λαμβάνοντας υπόψη τα δύο αυτά στοιχεία, θα μπορούσε να σταθεί μια τέτοια επένδυση με πωλήσεις που θα ξεκινούσαν από τα 300 και θα έφταναν αργότερα τα 500 οχήματα. Μάλιστα υπάρχει φάκελος επιχειρηματικού πλάνου του οχήματος προς παραγωγή, καθώς η ομάδα βρίσκεται σε διερευνητικές επαφές με υποψήφιους επενδυτές. Σχετικά με την τιμή ενός τέτοιου οχήματος, θα ξεκινούσε από τα 6.500-7.000 ευρώ και θα ανέβαινε, ανάλογα με τον εξοπλισμό και την έκδοση. Η μελέτη της ομάδας του Ηλία Σελέκου έχει δείξει πως η απόσβεση με ένα τέτοιο όχημα μπορεί να γίνει γρήγορα, ενώ στα νησιά οι επαγγελματίες θα το προτιμήσουν, συγκριτικά με άλλα. Αξίζει να αναφέρουμε πως ήδη υπάρχουν και 2 παραγγελίες από εταιρεία ενοικιάσεων στην Κρήτη, την ώρα που το όχημα υπάρχει μόνο στα χαρτιά!

Ποιος είναι ο Ηλίας Σελέκος;

Ποιος είναι όμως ο σχεδιαστής του ελληνικού οχήματος; Ο Ηλίας Σελέκος έχει σπουδάσει βιομηχανικό σχεδιασμό. Βραβεύτηκε το 1990 σε διαγωνισμό σχεδίασης ελληνικού αυτοκινήτου της Νικ. Ι. Θεοχαράκης και του περιοδικού «4 Τροχοί», ενώ το 1994 ο Δήμος Αθηναίων τον τίμησε για μελέτη που έκανε σχετικά με αυτοκίνητα που δεν ρυπαίνουν. Είναι ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, εγγεγραμμένος σχεδιαστής-γραφίστας στα μητρώα των Ελλήνων σχεδιαστών του ΕΟΜΜΕΧ. Σήμερα ασχολείται με την ιδιότητα του σχεδιαστικού συμβούλου στην ανάπτυξη ή βελτίωση προϊόντων.

Όπως ο καθένας μπορεί να καταλάβει, η ιδέα και η μελέτη για τη δημιουργία ενός ακόμα ελληνικού οχήματος υπάρχει. Το ζητούμενο είναι κατά πόσο η Κυβέρνηση μπορεί να στηρίξει τέτοιες προσπάθειες, να ξεπεραστεί η γραφειοκρατία, να φτιαχτεί ένα καλό πλαίσιο επενδύσεων και να πάρει σάρκα και οστά όχι μόνο η συγκεκριμένη προσπάθεια, αλλά και αρκετές ακόμη.




http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....