Διλήμματα, ταμπέλες, μίσος.
Δραχμή ή ευρώ, μνημόνιο ή έξοδος από την Ευρώπη,
ΑΕΚ, Ολυμπιακός, Άρης....,
μεταλάς, ροκάς, ίμο...........,
φασίστας, αναρχικός, δημοκράτης.....,
μουσουλμάνος, βουδιστής, χριστιανός.....,
Ασιάτης, Ευρωπαίος, Αφρικανός.........
Κάθε λαός προσδιορίζεται ανάλογα με την ιστορία του, οι πράξεις του δηλαδή κατά την διάρκεια της ιστορίας του, καθορίζουν και τι λαός είναι. Οι Έλληνες είναι μεγάλος λαός, αυτό λέει η ιστορία τους και όχι μόνο, είναι μια αλήθεια που την παραδέχονται παγκοσμίως. Κι όμως εδώ, άμα πεις αυτό είσαι εθνικιστής.
Μιλάς για αναδιανομή του πλούτου; ότι οι μετανάστες είναι και αυτοί θύματα, τα χειρότερα μάλιστα, άνθρωποι που έχουν εκμεταλλευτεί τα όνειρά τους για μια καλύτερη ζωή. είσαι κουμουνιστής.
Λες ότι δεν την θέλεις την "δημοκρατία" τους. Είσαι αναρχικός-φασίστας.
Ότι και να πεις, αβίαστα σου βάζουν και μια ανάλογη ταμπελίτσα, σε κατηγοριοποιούν ώστε να έχεις αντίστοιχες "εχθρικές" ταμπελίτσες απέναντί σου, τις οποίες οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει και αυτές, και αυτόματα δημιουργείς εχθρούς. Ποιοι είναι αυτοί οι εχθροί; Εμείς οι ίδιοι μεταξύ μας.
Διαίρει και βασίλευε αγαπητοί.
Τι σχέση έχω με έναν που η μοναδική του αξία είναι το χρήμα; Που τα πνευματικά του χαρακτηριστικά είναι το εγωισμός το ψέμα η κακοήθεια και το μίσος. Με όλους αυτούς που σε όλη την ιστορία του ανθρώπινου γένους το μόνο που έκαναν ήταν να καταπιέζουν, να χειραγωγούν, να δημιουργούν έριδες, να μας ποτίζουν μίσος και να σκοτώνουν. ή τι σχέση έχω με κάποιον ο οποίος θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη;
Απολύτως καμία.
Δεν με ενδιαφέρει αν αυτός λέγεται Αεκτζής, Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ..., αριστερός, κεντρώος, δεξιός...., μουσουλμάνος, χριστιανός, βουδιστής.......Ελβετός, Τούρκος..... Έλληνας.
Τελικά ποια είναι τα ουσιαστικά κριτήρια που με ενώνουν και ποια με χωρίζουν με έναν άνθρωπο; θα μου πεις, εσύ σαν χριστιανός πως λες ότι η θρησκεία δεν έχει σημασία;
Θα απαντήσω με μια ερώτηση. Ποιος έκανε το θέλημα του Κυρίου στην παραβολή του καλού Σαμαρείτη;
Υπάρχει κάτι πολύ μεγαλύτερο που μας ενώνει από όλες αυτές τις ταμπελίτσες που μας έχουν βάλει.
O αδερφός μου είναι ο άνθρωπος ο φιλαλήθης, ο δίκαιος, ο ειρηνικός. Αυτός που καταπιέζεται μαζί μου βλέποντας την αδικία, την φτώχεια, τον εξευτελισμό της αξιοπρέπειας, το μίσος να εδραιώνονται στον πλανήτη.
O Άνθρωπος που χει μέσα του ΑΓΑΠΗ όχι Μίσος.
Νομίζουμε οτι βλέπουμε, στην πραγματικότητα όμως είμαστε τυφλοί. Τυφλοί από την πώρωση που υπάρχει στην καρδία μας παρασυρόμενοι από τις ατελείωτες ταμπέλες και από τα ψευτοδιλήμματα* τους, που το μόνο κάνουν είναι να μας χωρίζουν και να μας ποτίζουν μίσος.
Το πραγματικό δίλημμα είναι: τελικά τι είδους άνθρωποι είμαστε; και με ποιανού το μέρος; της αλήθειας ή του ψεύδους, της αγάπης ή του μίσους, του φωτός ή του σκότους;
Όταν δε έρθει ο Υιός του ανθρώπου με όλη του την δόξα και όλοι οι αγγέλοι μαζί του, τότε θα καθήσει στον θρόνο της δόξας του και θα μαζευτούν ενώπιον του όλα τα έθνη και θα χωρίσει τους μεν από τους δε, όπως ο βοσκός χωρίζει τα πρόβατα από τα κατσίκια, και θα τοποθετήσει τα μεν πρόβατα στα δεξιά του, τα δε κατσίκια από τα αριστερά του.
Τότε θα πει ο βασιλέας σε εκείνους που είναι προς τα δεξιά, " ελάτε οι ευλογημένοι του Πατέρα μου, κληρονομήσατε την βασιλεία, η οποία είναι ετοιμασμένη για σας από τον καιρό της δημιουργίας του κόσμου. Διότι πείνασα και μου δώσατε να φάω, δίψασα και με ποτίσατε, ξένος ήμουνα και με πήρατε στο σπίτι, γυμνός ήμουνα και με ντύσετε, αρρώστησα και με επισκεφτήκατε, στην φυλακή ήμουν και ήρθατε σε μένα".
Τότε θα του αποκριθούν οι δίκαιοι και θα πουν," Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς και σε θρέψαμε ή να διψάς και σε ποτίσαμε; Πότε σε είδαμε ξένο και σε πήραμε στο σπίτι ή γυμνό και σε ντύσαμε; Πότε σε είδαμε άρρωστο ή φυλακισμένο και ήρθαμε σε σένα;". Ο βασιλιάς θα απαντήσει και θα τους πει," αλήθεια σας λέω, ότι κάνατε σε ένα από τούτους τους ασήμαντους αδερφούς, μου σε εμένα το κάνατε".
Τότε θα πει και σ' εκείνους, που θα είναι προς τα αριστερά," Φύγετε από μένα, καταραμένοι, στην αιώνια φωτιά, που έχει ετοιμαστεί για τον διάβολο και τους αγγέλους του, διότι πείνασα και δεν μου δώσατε να φάω, δίψασα και δεν με ποτίσατε, ξένος ήμουνα και δεν με πήρατε στο σπίτι, γυμνός ήμουν και δεν με ντύσετε, ασθενής ήμουν και φυλακισμένος και δεν με επισκεφτήκατε".
Τότε θα αποκριθούν και αυτοί και θα πουν," Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς ή να διψάς και να είσαι ξένος ή γυμνός ή ασθενής ή φυλακισμένος και δεν σε υπηρετήσαμε;". Τότε θα αποκριθεί σε αυτους και θα πει," Αλήθεια σας λέω, ότι δεν κάνατε σε έναν από τους ασήμαντους τούτους, ούτε σε εμένα δεν το κάνατε". Και αυτοί θα μεταβούν σε κόλαση αιώνια, οι δε δίκαιοι σε ζωή αιώνια.
Κατα Ματθαιο κεφ 25 31-46
*Η λογική πλάνη του ψευδούς διλήμματος (γνωστή επίσης και ως ψευδής διχοτόμηση, πλάνη των άκρων, «άσπρο ή μαύρο» σκεπτικό, ψευδής διάζευξη, πλάνη «είτε/είτε» και πλάνη της διακλάδωσης) υφίσταται όταν δημιουργείται η εντύπωση ότι δύο απόψεις, εναλλακτική η μία της άλλης, αποτελούν τις μοναδικές επιλογές, ενώ στην πραγματικότητα υπάρχει τουλάχιστον μία ακόμη επιλογή, η οποία όμως δεν γίνεται γνωστή. Οι δύο εναλλακτικές συχνά αποτελούν τα ακραία σημεία του φάσματος. Αντί των υπεραπλουστεύσεων και των ευσεβών πόθων, είναι καταλληλότερο να γίνει εξέταση ολόκληρου του φάσματος, όπως στην ασαφή λογική.
Η πλάνη του ψευδούς διλήμματος ανάγεται στην κατάχρηση του λογικού τελεστή «Ή». Άλλη κατάχρηση του τελεστή «ή» είναι η πλάνη της ψευδούς επιλογής. Για την κατάχρηση του τελεστή «και», βλέπε Πλάνη Συμφωνίας-πακέτου.
Το ψευδές δίλημμα δεν είναι απαραίτητα καθ' αυτό «δί-λημμα» ή διχοτόμηση, δηλαδή δεν περιορίζεται σε δύο επιλογές. Είναι δυνατόν να περιλαμβάνει τρεις (τριχοτόμηση) ή και περισσότερες, οπότε οι υπόλοιπες άγνωστες επιλογές ίσως παρελήφθησαν από αβλεψία.