Διυλιστήριο: 10/29/16
ροη αναρτησεων

Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Έλληνες επιστήμονες αποκάλυψαν την 'ταφική πλάκα' του Χριστού


Επιστήμονες του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου έφεραν στο φως για πρώτη φορά την "ταφική πλάκα" του Ιησού και ανέλαβαν την αναστύλωση του Ιερού Ναού της Αναστάσεως.

Για πρώτη φορά εδώ και αιώνες, επιστήμονες αποκάλυψαν την επιφάνεια αυτού που παραδοσιακά θεωρείται ο τάφος του Ιησού Χριστού. Χτισμένος στον Ναό του Παναγίου Τάφου στη Ιερουσαλήμ, ο τάφος ήταν καλυμμένος από μάρμαρο μέχρι το 1555 μ. Χ. και πιθανότατα και πολλούς αιώνες νωρίτερα.

"Το μάρμαρο που καλύπτει τον τάφο έχει, πλέον, τραβηχτεί και μείναμε έκπληκτοι με τον όγκο του υλικoύ από κάτω" αναφέρει χαρακτηριστικά στο National Geographic ο Fredrik Hiebert, αρχαιολόγος που συμμετέχει στις εργασίες αποκατάστασης. "Πρόκειται για μια μακρά επιστημονική ανάλυση, ωστόσο θα μπορέσουμε τελικά να δούμε την πρώτη πέτρινη επιφάνεια πάνω στην οποία, σύμφωνα με την παράδοση, τοποθετήθηκε το σώμα του Ιησού".

Σύμφωνα με την χριστιανική παράδοση, το σώμα του Ιησού Χριστού τοποθετήθηκε πάνω σε μια πλάκα ή "ταφικό κρεβάτι" από λαξευμένο ασβεστόλιθο δίπλα σε μια σπηλιά, μετά την σταύρωσή του από τους Ρωμαίους. Οι Χριστιανοί πιστεύουν πως ο Χριστός αναστήθηκε μετά τον θάνατο και οι γυναίκες που πήγαν για να μυρώσουν το σώμα τρεις ημέρες μετά την ταφή δήλωσαν πως δεν υπήρχαν καθόλου λείψανα.



Αυτή η ταφική πλάκα βρίσκεται τώρα κλεισμένη στο Κουβούκλιο, μια δομή είχε χτιστεί γύρω απ' αυτόν και αναστηλώθηκε για τελευταία φορά το 1808-1810, μετά την καταστροφή του σε πυρκαγιά. Στο Κουβούκλιο και τον εσωτερικό τάφο πραγματοποιούν εργασίες αποκατάστασης μέλη μιας ομάδας επιστημόνων από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αντωνίας Μοροπούλου.

Η αποκάλυψη του ταφικού κρεβατιού δίνει στους ερευνητές τη δυνατότητα να μελετήσουν την αρχική επιφάνεια του τάφου. ο οποίος θεωρείται το πιο τρομακτικό μνημείο του Χριστιανισμού. Η ανάλυση του αρχικού βράχου παρέχει τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα όχι μόνο την αρχική μορφή του ταφικού θαλάμου αλλά επίσης και την πρώτη αναγώρισή του από την Ελένη, τη μητέρα του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου, το 326 μ.Χ.

"Βρισκόμαστε σε κρίσιμη φάση για την αποκατάσταση του Κουβουκλίου", τόνισε η Μοροπούλου." Οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε για να καταγράψουμε αυτό το μοναδικό μνημείο θα επιτρέψουν στον κόσμο να μελετήσουν τα ευρήματά μας σαν να ήταν οι ίδιοι μέσα στον τάφο του Χριστού", σημειώνει η ίδια.

Η στιγμή της αποκάλυψης

Οι πόρτες της Εκκλησίας είχαν κλείσει από νωρίς- ώρες πριν το καθιερωμένο πρόγραμμα, προκαλώντας σύγχυση σε ένα τεράστιο πλήθος πιστών και τουριστών που στέκονταν μπροστά στις τεράστιες ξύλινες πύλες. Μέσα, ένα μεγάλο πλήθος από συντηρητές με κίτρινα κράνη, πιστούς του Τάγματος των Φραγκισκανών, Ελληνορθόδοξους ιερείς και Κόπτες είχαν περικυκλώσει την είσοδο του Κουβουκλίου, παρακολουθώντας τις έρευνες.

Εντός του τάφου, ο οποίος συνήθως φωτίζεται από κεριά, φώτα μεγάλης έντασης, που αποκάλυπταν ακόμη και μικρές λεπτομέρειες που συνήθως περνούν απαρατήρητες. Η μαρμάρινη πλάκα που καλύπτει την Αγία έδρα είχε τραβηχτεί μακριά από τον τοίχο. Από κάτω υπήρχε μια γκρι-μπεζ πέτρινη επιφάνεια, για την οποία οι επιστήμονες δεν γνώριζαν το παραμικρό.



Για να γίνουν εργασίες στον Ναό της Αναστάσεως, του οποίου τη διαχείριση μοιράζονται έξι Εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένης της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και της Αρμενικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, χρειάζεται έγκριση απ' όλες.

Έξω από το Κουβούκλιο, ο Πατριάρχης Θεόφιλος Γ' Ιεροσολύμων, στεκόταν παρακολουθώντας τα γεγονότα μ' ένα γαλήνιο χαμόγελο. "Χαίρομαι που το κλίμα είναι τόσο ξεχωριστό, υπάρχει μια κρυφή ευδαιμονία. Εδώ έχουμε Φραγκισκανούς, Αρμένιους, Έλληνες, Μουσουλμάνους φρουρούς και Εβραίους αστυνομικούς. Ελπίζουμε και προσευχόμαστε πως αυτό θα αποτελέσει ένα αληθινό μήνυμα πως το αδύνατο μπορεί να γίνει δυνατό. Χρειαζόμαστε όλοι ειρήνη και αλληλοσεβασμό" λέει.

Η αναστήλωση του Ιερού Ναού
Η αναστήλωση του Κουβουκλίου αποτελούσε ένα σημαντικό ζήτημα εδώ και δεκαετίες. Υπέστη καταστροφές κατά τη διάρκεια ενός σεισμού το 1927 και οι βρετανικές αρχές αναγκάστηκαν να ενισχύσουν το κτίριο το 1947 με αρκετά αντιαισθητικά δοκάρια, τα οποία τοποθέτησαν εξωτερικά και παραμένουν μέχρι σήμερα. Οι δύσκολες σχέσεις ανάμεσα στους διεκδικητές του "status quo" και η έλλειψη των οικονομικών πόρων εμπόδισαν τα σχέδια της επισκευής του.


Το 2015, το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο της Ιερουσαλήμ, με την συμφωνία των δύο άλλων μεγάλων κοινοτήτων, ήταν αυτό που κάλεσε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο της Αθήνας (το οποίο προηγουμένως είχε πραγματοποιήσει εργασίες αποκατάστασης στην Ακρόπολη και την Αγιά Σοφιά) να μελετήσει το Κουβούκλιο. Τον Μάρτιο του 2016 συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν εργασίες αποκατάστασης που θα ολοκληρωθούν την άνοιξη του 2017.

Σημαντικοί δωρητές, όπως ο Βασιλιάς της Ιορδανίας Abdullah II και η Mica Ertegun, χήρα του Ahmet Ertegun συνιδρυτή της Atlantic Records, εξασφάλισαν τους οικονομικούς πόρους για την διενέργεια των εργασιών, οι οποίες αναμένεται να φτάσουν τα 3.7 εκατομμύρια ευρώ.

Η National Geographic Society, με την ευλογία του Ελληνικού Πατριαρχείου Ιεροσολύμων και τις άλλες θρησκευτικές κοινότητες, δημιούργησε μια στρατηγική συμμαχία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Περισσότερα για τα νέα ευρήματα και όλη την επιχείρηση αποκατάστασης θα δημοσιοποιηθούν από την εκπομπή Explorer στο National Geographic Channel τον Νοέμβριο.

ΠΗΓΗ: Nationalgeographic

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τζο Μπάιντεν: Ο Ομπάμα θα εγείρει και θέμα χρέους κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα

Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων αν κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα θα εγείρει το ζήτημα της ελάφρυνσης του χρέους, δήλωσε: «Σας υπόσχομαι ότι θα εγείρει κάθε σχετικό θέμα».

Αποδεχόμενος το βράδυ της Πέμπτης τιμητική διάκριση στο ετήσιο δείπνο του OXI Foundation, που πραγματοποιήθηκε στο Ινστιτούτο Ειρήνης στην Ουάσιγκτον, ο κ. Μπάιντεν μίλησε με θερμά λόγια για την ελληνοαμερικανική κοινότητα.

Αποδεχόμενος το βράδυ της Πέμπτης τιμητική διάκριση στο ετήσιο δείπνο του OXI Foundation, που πραγματοποιήθηκε στο Ινστιτούτο Ειρήνης στην Ουάσιγκτον, ο κ. Μπάιντεν μίλησε με θερμά λόγια για την ελληνοαμερικανική κοινότητα.

Ο Τζο Μπάιντεν, ο γιος του Μπο, ο οποίος που πέθανε πριν από ενάμιση χρόνο από καρκίνο, και η νεαρή Γιαζίντι Νάντια Μουράντ, η οποία δραπέτευσε από τα χέρια των τζιχαντιστών, οι οποίοι τη χρησιμοποιούσαν ως σκλάβα του σεξ τιμήθηκαν γιατί «επέδειξαν το ίδιο εξαιρετικό θάρρος του Δαυίδ εναντίον του Γολιάθ που επέδειξαν κι οι Έλληνες στο Β` Παγκόσμιο Πόλεμο».

«Στέκομαι με ταπεινότητα δίπλα της», είπε ο αντιπρόεδρος Μπάιντεν για τη Νάντια Μουράντ, που είναι πρέσβειρα καλής θέλησης του ΟΗΕ στα θέματα παράνομης διακίνησης προσώπων. Πρόσθεσε ότι η εκδήλωση αποτελεί μία ισχυρή υπενθύμιση του τι κάνει ένα άνδρα ή μία γυναίκα έντιμους ή θαρραλέους.

Ο αντιπρόεδρος Μπάιντεν ξέσπασε σε λυγμούς όταν ανακοινώθηκε η βράβευση του γιου του, ενώ αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του στη ζωή του γιου του που αν και Γενικός Εισαγγελέας του Ντέλαγουερ παρουσιάστηκε στον αμερικανικό στρατό και αποσπάστηκε στην πρώην Γιουγκοσλαβία, αλλά και στους ανθρώπους που μάχονται τον καρκίνο. Μάλιστα, το ίδρυμα που δημιουργήθηκε στο όνομα του γιου του έχει αυτόν το στόχο. «Έκανε κάθε του στιγμή να έχει αξία. Ποτέ του δεν τα έβαλε κάτω και μέχρι την τελευταία στιγμή ήταν γεμάτος ελπίδα», είπε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ για το γιο του.

Στις υπόλοιπες σύντομες αναφορές του μίλησε για τον ηρωισμό των Ελλήνων στον Β` Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεξε το εγκώμιο του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου και του πρώην γερουσιαστή Πολ Σαρμπάνη. «Δεν βρήκα ποτέ στις προσωπικές μου σχέσεις άλλη ομάδα ανθρώπων περισσότερο πιστούς και θαρραλέους από τους Έλληνες», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Αρχαίες λύρες ακούγονται ακόμη στο Κιλκίς - Εξαγωγές σε όλον τον κόσμο


Ταξιδέψαμε στον Ευρωπό και γνωρίσαμε την οικογένεια Κουμαρτζή, που τις κατασκευάζει.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που συναντάς όπως προσεγγίζεις τον Ευρωπό είναι το έντονο πράσινο σε όλη την έκταση της ευρύτερης περιοχής, της Παιονίας του Κιλκίς. Στην άκρη του χωριού βρίσκεται η οικία Κουμαρτζή, στη "σκιά" του λόφου Μάνα, γύρω από τον οποίο συναντάει κανείς ό,τι απέμεινε σήμερα από τη συνώνυμη αρχαία πόλη. Στο κατώφλι της οικίας μας περιμένει η οικογένεια, ο πατέρας Αναστάσιος, η μητέρα Ελένη, καθώς και οι τρεις γιοι τους, ο Δάνης, ο Νίκος και ο Θοδωρής. Η κουβέντα μας ξεκινάει με τον Νίκο, τον "μεσαίο", ο οποίος εμπνεύστηκε την προσπάθεια αναβίωσης και ανάδειξης του αρχαιοελληνικού και τόσο μυστηριακού αυτού οργάνου.

«Όπως τα πάντα στη ζωή (και ειδικότερα στην καθημερινότητα της οικογένειας Κουμαρτζή), έτσι και η ενασχόληση μας με τις αρχαίες λύρες οφείλεται σε μία σειρά από ερεθίσματα: την αγάπη όλων των μελών της οικογένειας μας για τη μουσική, την επί μία δεκαετία και πλέον ενασχόληση του πατέρα μου με την παραδοσιακή οργανοποιία, την αγάπη μου για τα αρχαία artefacts, καθώς και την πρόσφατη ενασχόληση μου με το product design.

Τείνουμε να ξεχάσουμε τη μοναδικότητα και τη δύναμη που κρύβουν τα φυσικά υλικά. Γιατί η μουσικότητα ενός ξύλου να είναι πολύ ανώτερη από αυτή ενός άλλου; Γιατί οι χορδές από έντερο να ακούγονται διαφορετικά από τις συνθετικές

Πρώτος ξεκίνησε ο πατέρας μου, ως ερασιτέχνης μουσικός και παίκτης μπουζουκιού. Όσο μεγάλωνε, η αγάπη του για τη μουσική εστίασε στη διδασκαλία της τέχνης σε παιδιά, ενώ πριν από μία δεκαετία άρχισε να ασχολείται σοβαρά με την οργανοποιία παραδοσιακών ελληνικών οργάνων, όπως μπουζούκια, μπαγλαμάδες κ.λπ. και μας ενέπνευσε να ξεκινήσουμε τα "Μουσικά Όργανα Αναστάσιος". Από την άλλη, η μητέρα μου, Ελένη, ασχολήθηκε με πάθος με τον μουσικό σύλλογο της γενέτειρας μας επί σειρά ετών.

Φυσικό ήταν λοιπόν και οι τρεις γιοι να μεγαλώσουμε μέσα στη μουσική. Και αν εγώ τελικά ασχολήθηκα με άλλες τέχνες (συγγραφή βιβλίων, graphic design, καθώς και με την ίδρυση ενός πρότυπου εκδοτικού οίκου, το www.iWrite.gr), τα δύο μου αδέλφια αφιερώθηκαν στη μουσική. Κάπως έτσι, ο Δάνης είναι πλέον επαγγελματίας μουσικός με συχνή δισκογραφία με τους APERITO, ενώ ο βενιαμίν της οικογένειας, ο Θοδωρής, παρουσίασε πρόσφατα το Reggetiko Project, δεχόμενος τα πρώτα ενθουσιώδη μηνύματα από το μουσικόφιλο κοινό. Tελικά, δεν ξέφυγα ούτε εγώ από τη μουσική, μιας και πρόσφατα άρχισα τα μαθήματα στην αρχαία ελληνική λύρα. 

Στην Ελλάδα υπάρχουν 2-3 παλαιότεροι κατασκευαστές, ενώ στο εξωτερικό είναι αρκετοί οι οργανοποιοί παρόμοιων μουσικών οργάνων, όπως για παράδειγμα σουμεριακές ή κέλτικες λύρες. Ως προς τις αρχαίες λύρες όμως, το πρόβλημα μέχρι πρόσφατα ήταν ότι αυτές κοστολογούνταν πολύ ακριβά. Αυτό βέβαια είχε αντίκτυπο στη διάδοση του οργάνου, μιας και δεν μπόρεσε να βρει την αναγνώριση που έχαιρε κατά την αρχαιότητα και οι καλοί παίκτες αρχαίας λύρας σήμερα μετριούνται δυστυχώς στα δάκτυλα του ενός χεριού. Αυτό ακριβώς προσπαθούμε να αλλάξουμε εμείς, με άκρως ποιοτικές (μουσικά και κατασκευαστικά) αρχαίες λύρες σε εξαιρετικά χαμηλό κόστος.


Για εμένα προσωπικά, η αρχαία ελληνική λύρα είναι από τα πιο πλούσια σε ιδιαιτερότητες μουσικά όργανα που υπάρχουν σήμερα. Κατ' αρχήν, φέρει το βάρος αμέτρητων ιστοριών, τόσο μυθολογικής φύσεως (διαβάστε τον Ύμνο στον Ερμή του Ομήρου για αρχή) όσο και ιστορικής. Ποιο άλλο όργανο συνδυάζει στην ιστορία του τον θεό Ερμή, τον θεό Απόλλωνα, μαζί με τον μεγάλο Πυθαγόρα; Ποιο άλλο μουσικό όργανο μπορεί να ισχυριστεί ότι έκανε μερικούς από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους της ανθρωπότητας να ασχοληθούν μαζί του, όπως τον Αριστοτέλη και τον Πλάτωνα;

Έχουμε αποφασίσει να κάνουμε όμορφα πράγματα στην πατρίδα μας και η αρχαία λύρα είναι το διαβατήριο για να τα μεταφέρουμε και στον υπόλοιπο κόσμο.


Επιπλέον, στη σύγχρονη εποχή των συνθετικών υλικών και των ηλεκτρικών μουσικών οργάνων, τείνουμε να ξεχάσουμε τη μοναδικότητα και τη δύναμη που κρύβουν τα φυσικά υλικά. Γιατί η μουσικότητα ενός ξύλου να είναι πολύ ανώτερη από αυτή ενός άλλου; Γιατί οι χορδές από έντερο να ακούγονται διαφορετικά από τις συνθετικές; Γιατί το δέρμα ενός ζώου να είναι ιδανικό για ένα ηχείο, ενώ ενός άλλου όχι; Στην κατασκευή μίας αρχαίας λύρας η χαοτική φύση των υλικών "δαμάζεται" με αριστοτεχνικό τρόπο, ώστε να παράξουν κάτι άψυχο που έχει όμως "ψυχή" και μπορεί να προκαλέσει έντονα συναισθήματα, οργή, θλίψη, χαρά.

Τα βασικά μοντέλα λυρών χρειάζονται 4-5 ημέρες, ενώ τα πιο σύνθετα φθάνουν έως τις 8-10 ημέρες. Ειδικές παραγγελίες, δηλαδή παραγγελίες οργάνων με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που να απαντούν στις ανάγκες ενός παίκτη, μπορεί να χρειαστούν έως και 15 ημέρες έως την ολοκλήρωση τους (ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας πάντα).

Από την άλλη, σε περίπτωση μεγάλων παραγγελιών, οι χρόνοι αυτοί μπορούν να μειωθούν αρκετά, μιας και τα μοντέλα των αρχαίων λυρών μπορούν άμεσα να μπουν σε γραμμή παραγωγής. Δεν θα ήταν υπερβολικό αν λέγαμε ότι θα είμαστε έτοιμοι σύντομα να παραδίδουμε παραγγελίες εκατοντάδων λυρών μέσα σε 1-2 μήνες, εφόσον φυσικά καταφέρουμε να δημιουργήσουμε την απαιτούμενη ζήτηση.

Τον τελευταίο χρόνο έχουμε εστιάσει κυρίως στην ανάπτυξη πρωτοτύπων των λυρών, στη δημιουργία μίας χαμηλού κόστους γραμμής παραγωγής (με στόχο το τελικό όργανο να κοστολογηθεί χαμηλά), καθώς και σε κάποια πρώτα βήματα προώθησης στην παγκόσμια αγορά. Κάποια στιγμή ένας άνθρωπος από το Dexter των Η.Π.Α. ψάχνοντας κάτι στο Internet, βρήκε κατά τύχη κάποιες αναφορές σε εμάς, κατέληξε στην ιστοσελίδα μας και πήρε την απόφαση να ασχοληθεί και αυτός με την εκμάθηση του αρχαίου αυτού οργάνου. Η παραγγελία έχει ήδη γίνει, ενώ το όργανο ταξιδεύει ήδη στον νέο του κάτοχο, κάτι που μας δείχνει ότι η αναβίωση του ενδιαφέροντος για την αρχαία ελληνική λύρα δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα άπιαστο όνειρο.



Οι λύρες μας διαγωνίστηκαν και βραβεύτηκαν στο Designing Creative Synergies 2014. Μάλιστα, ο σχετικός τιμητικός έπαινος αποκτάει μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς από ποιους απονεμήθηκε: το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος κ.ά.

Η κατασκευή λυρών αποδείχθηκε τελικά "πυρήνας" γύρω από τον οποίο αναπτύχθηκαν πολλά και διάφορα υπο-projects. Χάρη σε αυτά καταλάβαμε σύντομα ότι υπάρχει μία υποβόσκουσα αγάπη για την αρχαία ελληνική μουσική, η οποία ψάχνει διέξοδο σε πολλούς ανθρώπους ώστε να εκφραστεί. Επίσης, σύντομα θα ξεκινήσουν οι ηχογραφήσεις με τη Λίνα Παλερά για το πρώτο μουσικό album του The Lyre 2.0 Project. Σε αυτό μάλιστα θα συμμετάσχει και ο Michael Levy, ο γνωστότερος σήμερα παίκτης αρχαίων λυρών στον κόσμο, ο οποίος ενθουσιάστηκε με το project και έχει ήδη παραγγείλει τη δική του αρχαία ελληνική λύρα. Στόχος μας είναι να ηχογραφηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες αρχαίες μελωδίες, γι' αυτό και ξεκινήσαμε μία μεγάλη έρευνα για μουσική που διασώζεται από την αρχαιότητα. 

Η ζωή εδώ στον Ευρωπό έχει άλλους ρυθμούς, μία ταχύτητα που σου επιτρέπει να ασχοληθείς περισσότερο με την ουσία των πραγμάτων και να εκφραστείς με έναν ολοκληρωμένο τρόπο. Αρκεί βέβαια να είσαι ανήσυχος, μιας και ειδάλλως η ραστώνη και η στασιμότητα καραδοκούν.

Ο πατέρας μου για παράδειγμα ξυπνάει νωρίς το πρωί (6-7), ξεκινάει με περπάτημα, στη συνέχεια πίνει τον πρωινό καφέ στο σπίτι, πηγαίνει στη δουλειά του (είναι κτηνίατρος στο επάγγελμα), επιστρέφει το μεσημέρι, τρώει σε οικογενειακό τραπέζι (πόσοι μπορούμε να το πούμε αυτό στην πόλη αλήθεια;), ξεκουράζεται και το απόγευμα έως το βράδυ χάνεται μέσα στο εργαστήριο οργανοποιίας του να παλεύει με τα μουσικά όργανα. Και φυσικά, το βράδυ βρίσκει πάντα λίγο χρόνο για τσίπουρο ή καφέ στην πλατεία με παιδικούς (και μη) φίλους.

Έχουμε αποφασίσει να κάνουμε όμορφα πράγματα στην πατρίδα μας και η αρχαία λύρα είναι το διαβατήριο για να τα μεταφέρουμε και στον υπόλοιπο κόσμο.



Πηγή www.lifo.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Υποψήφιος πρόεδρος του ΕΣΡ ο Β. Πολύδωρας: Είδα τάση συναίνεσης στον πρωθυπουργό - Όχι από ΝΔ



Συνάντηση στο Μεγάρο Μαξίμου έχει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μετον πρώην βουλευτή και υπουργό της ΝΔ, Βύρωνα Πολύδωρα, οποίος προτείνεται από τα κόμματα που μετέχουν στην κυβέρνηση να αναλάβει την προεδρία του ΕΣΡ.

Νωρίτερα, κυβερνητικές πηγές, ανέφεραν ότι πρόκειται για «πρόσωπο που η ΝΔ δύσκολα θα μπορούσε να απορρίψει», τονίζοντας παράλληλα ότι «τη Δευτέρα ο ελληνικός λαός θα βγάλει τελεσίδικα τα συμπεράσματά του για το αν ο πραγματικός στόχος της Ν.Δ. είναι η συνταγματική ορθότητα ή η διαρκής θεσμική αυθαιρεσία, με στόχο την οριστική υπονόμευση οποιοδήποτε διαγωνισμού».

Σε δηλώσεις που έκανε εξερχόμενος από το μέγαρο Μαξίμου ο κ. Πολύδωρας χαρακτήρισε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ως «βραχυκύκλωμα».

Απαντώντας σε σχετική ανακοίνωση της ΝΔ, ο πρώην υπουργός τόνισε: «Εγώ δεν κάνω επικοινωνιακά παιχνίδια και ούτε είδα στο πνεύμα με τον πρωθυπουργό και τον πρόεδρο της Βουλής τάση για επικοινωνιακά τεχνάσματα. Είδα τάση για συναίνεση».

Ο κ. Πολύδωρας εξέφρασε την πρόθεσή του να συναντηθεί τόσο με τους προέδρους των κομμάτων, όσο και με τον Πρόερδο της Δημοκρατίας για να αρθεί το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί.




Από την πλευρά του ο υπ. Επικρατείας Νίκος Παππάς, σε δήλωσή του, τόνισε την αναγκαιότητα να πέσουν οι τόνοι και να αναζητηθούν οι ευρύτατες δυνατές συναινέσεις.

Ωστόσο, από την πλευρά της ΝΔ, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι θα τηρήσει αρνητική στάση με ορισμένα στελέχη ήδη να τάσσονται δημόσια εναντίον αυτής της υποψηφιότητας.’

Λίγο μετά τη συνάντηση, ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, σε δηλώσεις του σημείωσε ότι με βάση τη νέα υποψηφιότητα, «δεν θα υπάρχει έδαφος για εύλογες ή προσχηματικές αιτιάσεις για να μην προχωρήσουμε άμεσα και γρήγορα» στη συγκρότηση του ΕΣΡ.

Αρνητικά τοποθετήθηκε για το ζήτημα και το Ποτάμι, αφήνοντας αιχμές για τον κ. Πολύδωρα.

Πηγή www.altsantiri.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....