Διυλιστήριο: 06/18/15
ροη αναρτησεων

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

VIDEO - Η χειρονομία της Τρέμη προς τον Ευαγγελάτο για να "κόψει" τον Γλέζο όταν αυτός μίλησε για τους Τραπεζίτες


Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δώσει κανείς ένα τέλος σε μια τηλεοπτική συνομιλία που δεν πάει όπως την θέλεις. Κάποιοι από αυτούς είναι ιδιαίτερα «ευγενικοί» όσο και χαρακτηριστικοί.
Έναν από αυτούς τους τρόπους με την χρήση του χεριού, φαίνεται να χρησιμοποίησε και η Όλγα Τρέμη στο Νίκο Ευαγγελάτο ώστε να δώσει τέλος στην σύνδεση με τον Μανώλη Γλέζο καθώς εκείνος έθεσε στον αέρα το ερώτημα: «Εάν είναι δυνατόν Τραπεζίτες να αποτελούν μέλη επιτροπής που χειρίζονται τα θέματα του χρέους της χώρας;"!

Όταν ακούστηκε ο Μανώλης Γλέζος να μιλάει για του Τραπεζίτες η Όλγα Τρέμη κατεβάζει το χέρι κάτω από το τραπέζι και κάνει την χαρακτηριστική κίνηση "κόφτον" ρίχνοντας μια ματιά στον Νίκο Ευαγγελάτο. Αμέσως μετά τεντώνει τα χέρια πάνω από το τραπέζι...




Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/



Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ξεμπλόκαραν κοινοτικά κονδύλια 100 εκ. ευρώ για επενδυτικά προγράμματα

«Ξεμπλοκάρονται» σημαντικά επενδυτικά προγράμματα με την αποδέσμευση κοινοτικών κονδυλίων, μετά τη θετική αξιολόγηση της Γενικής Διεύθυνσης Ιδιωτικών Επενδύσεων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι πρόκειται για κονδύλι πάνω από 100 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι το 2012, ύστερα από σχετικές καταγγελίες και ενδελεχή έρευνα των διωκτικών αρχών αναφορικά με περιπτώσεις χρηματισμού υπηρεσιακών παραγόντων, αναδείχθηκαν σημαντικά κρούσματα διαφθοράς, τα οποία οδήγησαν στην αρνητική αξιολόγηση της Υπηρεσίας από τις εγχώριες, αλλά και τις κοινοτικές ελεγκτικές Αρχές. Τα περιστατικά αυτά, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, είχαν ως αποτέλεσμα την επιβολή έντονων αρνητικών συστάσεων στην Υπηρεσία, την αναστολή της εκ μέρους της δυνατότητας πληρωμών και την επιβολή δημοσιονομικών διορθώσεων.

Σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας σήμερα το απόγευμα αναφέρεται ότι, «κατόπιν επισταμένων ενεργειών της τωρινής ηγεσίας του υπουργείου Οικονομίας, σε άμεση συνεργασία και συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον αρμόδιο Επίτροπο Walter Deffaa, στις 15.6.2015, επικυρώθηκε η πρόσφατη θετική αξιολόγηση της Γενικής Διεύθυνσης Ιδιωτικών Επενδύσεων από την Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου και η επακόλουθη άρση της αναστολής πληρωμών. Στο εξής αποδεσμεύονται προς όφελος της χώρας σημαντικά ευρωπαϊκά κονδύλια, καθώς οι συγχρηματοδοτούμενες δαπάνες για επενδύσεις του αναπτυξιακού νόμου θα περιλαμβάνονται στα αιτήματα πληρωμών που υποβάλει η Ελλάδα στην Ε.Ε.

Πρόκειται για υπηρεσία που ανήκει στη Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων και αποτελεί υπηρεσία αιχμής του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, καθώς έχει συμβάλει στη διαμόρφωση και έχει διαχειριστεί ιστορικά το σύνολο των πρόσφατων επενδυτικών-αναπτυξιακών νόμων της χώρας.

Ήδη, την τρέχουσα εβδομάδα, υποβάλλονται δύο αιτήματα πληρωμής έργων ΕΣΠΑ 2007-2013 στην Ε.Ε. Αντίστοιχα αιτήματα θα συνεχίσουν να υποβάλλονται με σταθερό ρυθμό, με άμεσο αποτέλεσμα την εισροή οικονομικών πόρων και την ενίσχυση της ρευστότητας στη χώρα. Επιπλέον, με την πολύ θετική αυτή εξέλιξη, αίρεται το δυσμενές κλίμα, που είχε διαμορφωθεί στο παρελθόν, λόγω κρουσμάτων διαφθοράς στη ΓΔΙΕ και καθίσταται εφικτή η συμπερίληψη της υπηρεσίας στους φορείς διαχείρισης των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2014-2020.

«Η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί ένα πρώτο βήμα, αλλά και μία σημαντική ένδειξη της αποτελεσματικότητας της νέας πολιτικής ηγεσίας να εξυγιάνει τους βεβαρυμμένους κατά το παρελθόν διοικητικούς μηχανισμούς και να συμβάλει επί της ουσίας στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας, αξιοποιώντας το μέγιστο των κοινοτικών πόρων», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Εξέλιξη – βόμβα αν επιβεβαιωθεί: ΕΕ και ΕΚΤ ετοιμάζουν κοινή δήλωση για ελάφρυνση του ελληνικού χρέους !

Κείμενο που θα αναφέρεται στο θέμα του χρέους σε περίπτωση συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και πιστωτών, επεξεργάζεται η Κομισιόν και η ΕΚΤ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή».
Το δημοσίευμα επικαλείται υψηλόβαθμο Ευρωπαίο αξιωματούχο ο οποίος τόνισε πως πρόκειται για ανανέωση της δήλωσης για την ελάφρυνση του χρέους που είχε κερδίσει η ελληνική πλευρά στο Eurogroup του Νοεμβρίου 2012, όταν υπουργός ήταν ο Γ. Στουρνάρας.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η επιβολή capital controls στις τράπεζες, θα γίνει μόνο εάν οι εκροές αυξηθούν επικίνδυνα τις επόμενες ημέρες, τονίζει το δημοσίευμα της «Καθημερινή».
Ο ίδιος Ευρωπαίος αξιωματούχος, τόνισε πως το σενάριο που εξετάζεται και είναι το πιο πιθανό αυτή την στιγμή είναι να συγκληθεί έκτακτη Σύνοδος Κορυφής των μελών της Ευρωζώνης την Πέμπτη το βράδυ (25/06) μετά το τέλος των εργασιών της Συνόδου Κορυφής που είναι προγραμματισμένη εκείνη την ημέρα και έχει πολύ βαριά ατζέντα. Σκοπός είναι με αυτό τον τρόπο το ελληνικό ζήτημα να μην επισκιάσει τα άλλα σοβαρά θέματα που έχουν να συζητηθούν όπως το Grexit αλλά και η μεταναστευτική πολιτική. Συγχρόνως θα έχει περάσει και μία εβδομάδα από το σημερινό Eurogroup χωρίς κάποια άλλη συνάντηση με αποτέλεσμα να ασκήσει περαιτέρω πίεση στην ελληνική πλευρά, τονίζει η «Καθημερινή».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Συνθήματα υπέρ της Ελλάδας στη γερμανική Βουλή- ΒΙΝΤΕΟ


«Αλληλεγγύη στην Ελλάδα» έγραφαν τα πλακάτ που ύψωσαν μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της Αριστεράς στη γερμανική Βουλή, πριν από λίγα λεπτά.

Δείτε το βίντεο από το Star:



Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Ο Καμμένος ζητά από τους Γερμανούς Χριστοφοράκο και τις μίζες των εξοπλισμών

Ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος από το Παρίσι όπου βρίσκεται για τν έκθεση στο Μπουρζέ, επιτέθηκε κατά των δανειστών με αφορμή τις απαιτήσεις τους για νέες περικοπές στην άμυνα.

Ο κ.Καμμένος είπε ότι αν θέλουν κι άλλες περικοπές “επιστρέψουν αύριο το πρωί τον Χριστοφοράκο και " να μας πουν για τη Rheinmetall, αφού καταδίκασαν την ίδια την εταιρεία τους για 62 εκατομμύρια ευρώ μίζα που έδωσε στην Ελλάδα, σε ποιους τα έδωσε. Να επιστρέψουν το μεγαλύτερο μέρος από τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ που πλήρωσε η Ελλάδα στη Rheinmetall, το ίδιο να κάνουν με την HDW, το ίδιο να κάνουν και με τις εταιρείες εκείνες, οι οποίες με συνεργούς Έλληνες πολιτικούς, πλούτισαν εις βάρος του ελληνικού λαού”.




Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - Πριν τον Ρουμελιώτη ... από το 2010 είχε αποκαλυφθεί ότι το ΔΝΤ εξαγόραζε δημοσιογράφους


Τον Ιούνιο του 2010, στην Εξεταστική Επιτροπή για τη Siemens (σύμφωνα με τα πρακτικά της Βουλής), μεταξύ άλλων, κατέθεσε ως μάρτυρας και ο κ. Γεώργιος Φλέσσας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Α.Ε. Civitas. Ανάμεσα στα μέλη της Επιτροπής, ήταν τότε και ο Πάνος Καμμένος, ο οποίος είχε τον εξής διάλογο με τον κ. Φλέσσα:

ΠΑΝ. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κατ’ αρχάς και απ’ ό,τι έγραψαν, είστε σύμβουλος στην προσπάθεια που κάνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο να περάσει την καμπάνια για την Ελλάδα;

ΜΑΡΤΥΣ (Γεώργιος Φλέσσας): Να το εξηγήσω και αυτό, κύριε Καμμένο, μιά και με ρωτάτε.

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ζήτησε από μία εταιρεία που συνεργάζεται στην Ευρώπη και λέγεται Euro RSCG -είναι μία παγκοσμίου επιπέδου εταιρεία δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας- να επιλέξει έναν συνεργάτη στην Ελλάδα, προκειμένου να γίνεται αυτό που λέμε «media monitoring», δηλαδή, να παρακολουθούμε τι γράφουν τα μίντια για τα θέματα τα οποία άπτονται της ατζέντας της Τρόικας -γιατί δεν ήταν μόνο το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο- και να γίνεται ένα ημερήσιο report στα αγγλικά. Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτό, μας προσέγγισε η Euro RSCG, με την οποία κάναμε τη συνεργασία.

Και μία πρόσθετη υπηρεσία -η οποία μας ζητήθηκε κάποια στιγμή που οι εκπρόσωποι της Τρόικας, μετά την υπογραφή του μνημονίου, θέλησαν να επικοινωνήσουν με τα Μέσα Ενημέρωσης- ήταν να μας αναθέσουν να πάρουμε τηλέφωνα κάποιους δημοσιογράφους και να τους πούμε να πάνε την τάδε ώρα στη «Μεγάλη Βρετάνια» για να τους μιλήσουν οι άνθρωποι του ΔΝΤ.


Νομίζω ότι δεχθήκαμε και κάποια άλλα αιτήματα από έντυπα, εφημερίδες και τηλεοράσεις που έλεγαν «κλείστε μας ραντεβού να μιλήσουμε με το ΔΝΤ».

Εμείς προωθούσαμε όλα αυτά τα αιτήματα στους ανθρώπους αυτούς –οι οποίοι, δεν ξέρω αν ήταν και όλοι του ΔΝΤ ή τι ακριβώς ήταν, γιατί εγώ δεν τους είδα ποτέ- και αυτοί επέλεγαν ποιον θα δουν και πώς θα τον δουν, κάνοντας τις δικές τους επαφές. Εμείς δεν είχαμε κάποια σχέση.

Αν θυμάμαι καλά, αυτή η συνεργασία διεκόπη πριν από δεκαπέντε περίπου μέρες, διότι θεώρησαν ότι δεν χρειάζονται περισσότερο αυτό το monitoring.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ήταν, δηλαδή, μέχρι να υπογραφεί το μνημόνιο;

ΜΑΡΤΥΣ (Γεώργιος Φλέσσας): Όχι. Και περίπου δυο εβδομάδες μετά.

Αυτά ειπώθηκαν τότε στη Βουλή (καταχωρισμένα στα πρακτικά), αλλά παρά τις αποκαλύψεις, ουδείς ανησύχησε… Αντιθέτως, απτόητοι, ακάθεκτοι και κυνικοί μέχρι θανάτου, οι «εκπαιδευμένοι» αποδύθηκαν στο έργο του: να αποδείξουν ποιος είναι ο πιο καλός ο μαθητής…

από Κατερίνα Ακριβοπούλου

http://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τα πρώτα πορίσματα από την επιτροπή αλήθειας δημοσίου χρέους


Στη δημοσιότητα δόθηκε από τη Βουλή η Προκαταρκτική Έκθεση της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους. 

Σύμφωνα με το μακροσκελές κείμενο 9 κεφαλαίων "το χρέος, στο όνομα του οποίου ισοπεδώθηκαν τα πάντα, παραμένει ο γνώμονας της νεοφιλελεύθερης προσαρμογής, που οδήγησε στη βαθύτερη και πιο μακρόχρονη ύφεση σε ευρωπαϊκό έδαφος και σε καιρό ειρήνης."

 Η Σύνοψη αναφέρει πως επείγει να εξετασθεί μεθοδικά, και είναι κοινωνική μας ευθύνη, μια σειρά νομικών, κοινωνικών και οικονομικών ζητημάτων σε σχέση με το χρέος. Για ν' αποκριθεί σ' αυτή την ανάγκη η Βουλή των Ελλήνων σύστησε τον Απρίλιο του 2015 την Επιτροπή Αλήθειας για το Δημόσιο Χρέος. Η εντολή που ανατέθηκε στην Επιτροπή Αλήθειας ήταν να ερευνήσει πώς δημιουργήθηκε και διογκώθηκε το δημόσιο χρέος, με ποιούς τρόπους και για ποιούς λόγους συνάφθηκε, και πώς επηρέασαν την οικονομία και τη ζωή του ελληνικού λαού οι καταναγκαστικές προϋποθέσεις (αιρεσιμότητες, conditionalities) οι οποίες συνόδευαν τα νέα δάνεια. Και επίσης να κάνει γνωστά στο εσωτερικό και το εξωτερικό τα ζητήματα που συνδέονται με το ελληνικό δημόσιο χρέος, καθώς και να ερευνήσει ποιές επιλογές υπάρχουν για την κατάργηση του, και ποιά επιχειρήματα μπορούν να διατυπωθούν σχετικά. 

 Η Επιτροπή Αλήθειας παρουσιάζει στην Προκαταρκτική Έκθεση τα προσωρινά της πορίσματα, τα οποία δείχνουν ότι ολόκληρο το πρόγραμμα προσαρμογής, στο οποίο καθυποτάχθηκε η Ελλάδα, ήταν και παραμένει ένα πρόγραμμα με σαφείς πολιτικές στοχεύσεις. Ο τεχνικός χαρακτήρας των μακροοικονομικών μεταβλητών και των προβλέψεων για την εξέλιξη του χρέους επέτρεψε, μολονότι αυτοί οι αριθμοί επηρεάζουν άμεσα τη ζωή και την ίδια την επιβίωση των ανθρώπων, οι συζητήσεις για το χρέος να μείνουν μέχρις στιγμής σε τεχνικό επίπεδο, και ειδικότερα να εστιαστούν στο ερώτημα αν οι πολιτικές που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα διευκολύνουν την αποπληρωμή του χρέους. Αυτήν ακριβώς την επιχειρηματολογία αμφισβητούν τα γεγονότα που περιλαμβάνονται στην Έκθεση. 

 Διαβάστε αναλυτικά την έκθεση: 


Η Επιτροπή Αλήθειας παρουσιάζει στην Προκαταρκτική Έκθεση τα προσωρινά της πορίσματα, τα οποία δείχνουν ότι ολόκληρο το πρόγραμμα προσαρμογής, στο οποίο καθυποτάχθηκε η Ελλάδα, ήταν και παραμένει ένα πρόγραμμα με σαφείς πολιτικές στοχεύσεις. Ο τεχνικός χαρακτήρας των μακροοικονομικών μεταβλητών και των προβλέψεων για την εξέλιξη του χρέους επέτρεψε, μολονότι αυτοί οι αριθμοί επηρεάζουν άμεσα τη ζωή και την ίδια την επιβίωση των ανθρώπων, οι συζητήσεις για το χρέος να μείνουν μέχρις στιγμής σε τεχνικό επίπεδο, και ειδικότερα να εστιαστούν στο ερώτημα αν οι πολιτικές που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα διευκολύνουν την αποπληρωμή του χρέους. Αυτήν ακριβώς την επιχειρηματολογία αμφισβητούν τα γεγονότα που περιλαμβάνονται στην Έκθεση. 

 Όλα τα στοιχεία που παρουσιάζουμε στην Προκαταρκτική Έκθεση καταδεικνύουν ότι η Ελλάδα όχι μόνο δεν είναι σε θέση να πληρώσει το χρέος, αλλά και δεν πρέπει να το πληρώσει. Πρωτίστως διότι το χρέος που προκάλεσαν οι ρυθμίσεις που επέβαλε η Τρόικα παραβιάζει ευθέως τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα των κατοίκων της Ελλάδας. Ως εκ τούτου η Ελλάδα δεν πρέπει να πληρώσει αυτό το χρέος διότι είναι παράνομο, αθέμιτο και επονείδιστο. 

 Η Επιτροπή διαπίστωσε επίσης ότι η μη βιωσιμότητα του ελληνικού δημόσιου χρέους ήταν εξαρχής προδήλως γνωστή ευθύς στους διεθνείς δανειστές, τις ελληνικές αρχές και τα συστημικά μέσα ενημέρωσης. Μολαταύτα οι ελληνικές αρχές, μαζί με κάποιες κυβερνήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνωμότησαν το 2010 ενάντια στην αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους προκειμένου να προστατεύσουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τα συστημικά μέσα ενημέρωσης έκρυψαν την αλήθεια από τους πολίτες παριστάνοντας ότι δήθεν η διάσωση αφορούσε την Ελλάδα και όχι τις τράπεζες, και συνάμα εξυφαίνοντας μια αφήγηση που στόχευε να εμφανίσει τον ελληνικό πληθυσμό σαν δήθεν άξιο των αδικοπραξιών των δανειστών. Τα ποσά που διατέθηκαν μέσω των προγραμμάτων διάσωσης (μνημονίων) του 2010 και του 2012 ελέγχονταν από το εξωτερικό μέσα από περίπλοκες διευθετήσεις, οι οποίες απέκλειαν κάθε δημοσιονομική αυτονομία. Οι δανειστές υπαγόρευσαν αυστηρά τον τρόπο διάθεσης των δανειακών κεφαλαίων 'διάσωσης', και έτσι είναι αποκαλυπτικό ότι κατευθύνθηκαν στην κάλυψη των τρεχουσών δημόσιων δαπανών λιγότερα από τα 10% των κεφαλαίων που εισπράχθηκαν. 


 Η Προκαταρκτική Έκθεση παρουσιάζει μια πρώτη χαρτογράφηση των κεντρικών προβλημάτων και ζητημάτων του δημόσιου χρέους. Επισημαίνει τις κομβικής σημασίας παρανομίες οι οποίες συνδέθηκαν με τη σύναψη των δανείων, και ανιχνεύει τη νομική θεμελίωση επάνω στην οποία μπορεί να βασιστεί η μονομερής αναστολή της αποπληρωμής του. 

 Τα ευρήματά της εκτίθενται σε εννέα κεφάλαια, ως ακολούθως: 

 Πρώτο Κεφάλαιο 

Το χρέος πριν από την Τρόικα, αναλύει την εξέλιξη του ελληνικού δημόσιου χρέους από τη δεκαετία του 1980 και μετά. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η διόγκωση του χρέους δεν οφειλόταν στις δήθεν υπέρμετρες δημόσιες δαπάνες, οι οποίες στην πραγματικότητα παρέμεναν χαμηλότερες από τις δημόσιες δαπάνες άλλων χωρών της ευρωζώνης. Οφειλόταν μάλλον στην πληρωμή εξαιρετικά υψηλών επιτοκίων δανεισμού στους πιστωτές, στις υπερβολικά υψηλές και αδικαιολόγητες στρατιωτικές δαπάνες, στην απώλεια φορολογικών εσόδων εξαιτίας των αθέμιτων εκροών κεφαλαίου, στην ανακεφαλαιοποίηση ιδιωτικών τραπεζών από το κράτος, και στις διεθνείς ανισορροπίες οι οποίες δημιουργήθηκαν από την ελαττωματική σχεδίαση της ίδιας της Νομισματικής Ένωσης. Η υιοθέτηση του ευρώ οδήγησε σε δραστική αύξηση του ιδιωτικού χρέους στην Ελλάδα, στο οποίο βρέθηκαν εκτεθειμένες όχι μόνον οι ελληνικές, αλλά και μεγάλες ευρωπαϊκές ιδιωτικές τράπεζες. Το γεγονός αυτό κλιμάκωσε μια τραπεζική κρίση το 2009, που με τη σειρά της επιβάρυνε το ελληνικό δημόσιο χρέος. Η κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου, υπερτονίζοντας τη σημασία των δημόσιων ελλειμάτων και του δημόσιου χρέους, βοήθησε το 2009 να παρασταθεί η εξελισσόμενη τραπεζική κρίση σαν κρίση δημόσιου χρέους. 

 Δεύτερο Κεφάλαιο 

Η εξέλιξη του ελληνικού δημόσιου χρέους, 2010-2015, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η πρώτη δανειακή σύμβαση, του 2010, αποσκοπούσε πρωταρχικά στη διάσωση των ελληνικών και άλλων ευρωπαϊκών ιδιωτικών τραπεζών, και επέτρεψε στις τελευταίες να μειώσουν την έκθεσή τους σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου. 

Τρίτο Κεφάλαιο 

Το ελληνικό δημόσιο χρέος ανά δανειστή, 2015, παρουσιάζει την εριζόμενη φύση του σημερινού ελληνικού χρέους, σκιαγραφώντας τα κεντρικά χαρακτηριστικά των δανείων, τα οποία αναλύονται παρακάτω, στο Όγδοο Κεφάλαιο. 

 Τέταρτο Κεφάλαιο 

Μηχανισμοί του συστήματος χρέους στην Ελλάδα, αποκαλύπτει τους μηχανισμούς που κατασκευάστηκαν μέσα από τις δανειακές συμβάσεις, από τον Μάιο του 2010 και μετά. Οι μηχανισμοί αυτοί δημιούργησαν ένα βαρύ φορτίο νέου χρέους προς τα άλλα κράτη της ευρωζώνης και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΕΤΧΣ, EFSF), ενώ παράλληλα παρήγαγαν καταχρηστικά κόστη, βαθαίνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την κρίση. Οι μηχανισμοί αυτοί αποκαλύπτουν πώς το μεγαλύτερο μέρος των δανειακών κεφαλαίων μεταβιβάστηκε απευθείας στους χρηματοπιστωτικούς θεσμούς. Αντί να ωφελήσουν την Ελλάδα επιτάχυναν, με τη χρήση χρηματοπιστωτικών εργαλείων, τη διαδικασία των ιδιωτικοποιήσεων. 

 Πέμπτο Κεφάλαιο 

Αιρεσιμότητες εναντίον βιωσιμότητας, παρουσιάζει πώς οι δανειστές επέβαλαν, μαζί με τις δανειακές συμβάσεις, παραβιαστικές αιρεσιμότητες οι οποίες εξάλειψαν άμεσα την οικονομική βιωσιμότητα του χρέους. Αυτές οι αιρεσιμότητες (προϋποθέσεις), στις οποίες οι δανειστές εξακολουθούν να επιμένουν, μείωσαν το ΑΕΠ και αύξησαν τον δημόσιο δανεισμό, επιβαρύνοντας επομένως την αναλογία δημόσιου χρέους / ΑΕΠ, και καθιστώντας έτσι το δημόσιο χρέος ακόμη λιγότερο βιώσιμο. Επιπλέον, επέφεραν δραματικές αλλαγές στην κοινωνία και προκάλεσαν ανθρωπιστική κρίση. Το ελληνικό δημόσιο χρέος μπορεί σήμερα να θεωρηθεί εντελώς μη βιώσιμο. 

Έκτο Κεφάλαιο 

Οι επιπτώσεις των 'προγραμμάτων διάσωσης' στα ανθρώπινα δικαιώματα, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα μέτρα τα οποία επιβλήθηκαν στο πλαίσιο των λεγόμενων 'προγραμμάτων διάσωσης' έπληξαν άμεσα τις συνθήκες ζωής του ελληνικού λαού και παραβίασαν τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα οποία ωστόσο οφείλουν, τόσο η Ελλάδα όσο και οι εταίροι της, να σέβονται, να προστατεύουν και να προάγουν σύμφωνα με το εσωτερικό, το ευρωπαϊκό και το διεθνές δίκαιο. Οι δραστικές προσαρμογές, που επιβλήθηκαν στην ελληνική οικονομία και σε ολόκληρη την κοινωνία, προκάλεσαν ραγδαία υποβάθμιση του επιπέδου ζωής και παραμένουν ασύμβατες προς την κοινωνική δικαιοσύνη, την κοινωνική συνοχή, τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. 

 Έβδομο Κεφάλαιο 

Νομικά ζητήματα σχετικά με τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις, αναλύει ότι υπήρξε παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων από την πλευρά τόσο της ίδιας της Ελλάδας όσο και των δανειστών της, δηλαδή των (πιστωτριών) χωρών της ευρωζώνης, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, που επέβαλαν τα μέτρα αυτά στην Ελλάδα. Όλοι αυτοί οι παράγοντες (κράτη και όργανα ή θεσμοί) παρέλειψαν να εκτιμήσουν τις παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων που συνεπάγονταν οι πολιτικές που οι ίδιοι επέβαλαν στην Ελλάδα και, επιπλέον, παραβίασαν άμεσα το ελληνικό Σύνταγμα απογυμνώνοντας ουσιαστικά την Ελλάδα από τα περισσότερα κυριαρχικά δικαιώματά της. Οι συμφωνίες συμπεριλαμβάνουν καταχρηστικούς όρους, που πρακτικά καταναγκάζουν την Ελλάδα να παραδώσει στους δανειστές σημαντικές πλευρές της εθνικής της κυριαρχίας. Αυτό αποτυπώνεται στη ρήτρα εφαρμογής του αγγλικού δικαίου ως εφαρμοστέου στις δανειακές συμβάσεις, η οποία διευκόλυνε την παράκαμψη του ελληνικού Συντάγματος αλλά και των διεθνών υποχρεώσεων σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Οι παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων και του εθιμικού δικαίου, πολλές ενδείξεις κακόπιστης συμπεριφοράς εκ μέρους των συμβαλλόμενων μερών, και ο καταχρηστικός χαρακτήρας αυτών των συμβάσεων καθιστούν τις συναφθείσες συμβάσεις άκυρες. 

 Όγδοο Κεφάλαιο 

Αποτίμηση του παράνομου, αθέμιτου, επονείδιστου, και μη βιώσιμου χαρακτήρα του χρέους, παρέχει μια αποτίμηση του ελληνικού δημόσιου χρέους με βάση τους ορισμούς του παράνομου, αθέμιτου, επονείδιστου, και μη βιώσιμου χρέους, τους οποίους υιοθέτησε η Επιτροπή Αλήθειας. 

 Το Όγδοο Κεφάλαιο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος σήμερα, τον Ιούνιο του 2015, είναι μη βιώσιμο, διότι η Ελλάδα δεν είναι σε θέση να το εξυπηρετήσει χωρίς να πλήξει καίρια την ικανότητά της να αναποκρίνεται στις βασικές υποχρεώσεις της για προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Επιπλέον, το κεφάλαιο περιέχει στοιχεία για ενδεικτικές περιπτώσεις παράνομου, αθέμιτου, και επονείδιστου χρέους προς κάθε έναν δανειστή. 

 Το χρέος προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο πρέπει να χαρακτηριστεί παράνομο διότι η σύναψή του έγινε κατά παράβαση του καταστατικού του ίδιου του ΔΝΤ, ενώ επιπλέον οι όροι του παραβιάζουν το ελληνικό Σύνταγμα, το διεθνές εθιμικό δίκαιο, και τις συνθήκες τις οποίες έχει κυρώσει η Ελληνική Δημοκρατία. Είναι επίσης αθέμιτο, διότι οι όροι του επιβάλλουν πολιτικές οι οποίες παραβιάζουν τις υποχρεώσεις προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Τέλος, είναι επονείδιστο (απεχθές), διότι το ΔΝΤ γνώριζε ότι τα μέτρα τα οποία επέβαλλαν οι πολιτικές του ήταν αντιδημοκρατικά και αναποτελεσματικά, και θα οδηγούσαν σε σοβαρές παραβιάσεις των κοινωνικών και οικονομικών δικαιωμάτων. 

 Το χρέος προς την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα πρέπει να χαρακτηριστεί παράνομο διότι η ΕΚΤ υπερέβη τις αρμοδιότητές της επιβάλλοντας, μέσω της συμμετοχής της στην Τρόικα, την εφαρμογή των προγραμμάτων μακροοικονομικής προσαρμογής (λόγου χάρη, την απορρύθμιση της αγοράς εργασίας). Το χρέος προς την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα είναι επίσης αθέμιτο και επονείδιστο, διότι ο κύριος λόγος ύπαρξης του Προγράμματος Αγοράς Ομολόγων (Securities Market Programme, SMP) ήταν να εξυπηρετηθούν συμφέροντα των χρηματοπιστωτικών οργανισμών, επιτρέποντας στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές και ελληνικές ιδιωτικές τράπεζες να απαλλαγούν από τα ελληνικά ομόλογα που είχαν στην κατοχή τους. 

 Το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας παρέχει δάνεια χωρίς μετρητά (cash-less loans) τα οποία πρέπει να θεωρηθούν παράνομα, επειδή παραβιάζουν όχι μόνον το Άρθρο 122(2) της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ/TFEU), αλλά και πολλά κοινωνικά και οικονομικά δικαιώματα, καθώς και πολιτικές ελευθερίες. Περαιτέρω, η Συμφωνία Πλαίσιο (Framework Agreement) του ΕΤΧΣ, του 2010, καθώς και η Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης (Master Financial Assistance Agreement) του 2012, περιλαμβάνουν πολλαπλούς καταχρηστικούς όρους, οι οποίοι αποκαλύπτουν σαφώς αθέμιτη συμπεριφορά από την πλευρά του δανειστή. Το ΕΤΧΣ παραβιάζει επίσης με τη δράση του τις δημοκρατικές αρχές, γεγονός που καθιστά αυτά τα συγκεκριμένα χρέη αθέμιτα και επονείδιστα. 

 Τα διμερή δάνεια πρέπει να θεωρηθούν παράνομα διότι παραβιάζουν τη διαδικασία που προβλέπεται από το ελληνικό Σύνταγμα. Κατά τη σύναψή τους υπήρξε σαφώς αθέμιτη συμπεριφορά εκ μέρους των δανειστών, ενώ επίσης περιέχουν όρους που παραβιάζουν το νόμο και τη δημόσια τάξη. Τόσο το ευρωπαϊκό όσο και το διεθνές δίκαιο παραβιάστηκαν κατά τη σχεδίαση των μακροοικονομικών προγραμμάτων, προκειμένου να παρακαμφθούν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Επιπλέον τα διμερή δάνεια είναι αθέμιτα, διότι δεν χρησιμοποιήθηκαν προς όφελος του λαού, αλλά απλώς επέτρεψαν στους ιδιώτες πιστωτές της Ελλάδας να σώσουν τους εαυτούς τους. Τέλος, τα διμερή δάνεια είναι επονείδιστα διότι τόσο οι πιστώτριες χώρες όσο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνώριζαν τις ενδεχόμενες παραβιάσεις, αλλά τόσο το 2010 όσο και το 2012 απέφυγαν να εκτιμήσουν ποιές επιπτώσεις θα είχαν στα ανθρώπινα δικαιώματα η μακροοικονομική προσαρμογή και η δημοσιονομική σταθεροποίηση, που ήταν και οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση των δανείων. 

 Το χρέος προς τους ιδιώτες δανειστές πρέπει να θεωρηθεί παράνομο διότι οι ιδιωτικές τράπεζες πριν από τη δημιουργία της Τρόικας έδρασαν ανεύθυνα και δεν έδειξαν τη δέουσα επιμέλεια στη διαχείριση του δανεισμού, ενώ ορισμένοι ιδιώτες δανειστές, όπως κεφάλαια αντιστάθμισης κινδύνου (hedge funds), ενήργησαν επίσης κακόβουλα. Μέρος του χρέους προς τις ιδιωτικές τράπεζες και τα κεφάλαια αντιστάθμισης κινδύνου είναι αθέμιτο για τους ίδιους λόγους για τους οποίους είναι και παράνομο. Επιπλέον, οι ελληνικές τράπεζες ανακεφαλαιοποιήθηκαν με αθέμιτο τρόπο από τους φορολογούμενους. Τέλος, το χρέος προς τις ιδιωτικές τράπεζες και τα κεφάλαια αντιστάθμισης κινδύνου είναι επονείδιστο, διότι οι μεγάλοι ιδιώτες δανειστές γνώριζαν ότι τα δάνεια αυτά συνήφθησαν για ίδιο όφελος και όχι για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του λαού. 

 Ένατο Κεφάλαιο: 

Νομική θεμελίωση της αποκήρυξης και αναστολής πληρωμών του ελληνικού δημόσιου χρέους To κεφάλαιο αυτό εκθέτει ποιές επιλογές υπάρχουν όσον αφορά την ακύρωση του χρέους, και ιδίως τις συνθήκες υπό τις οποίες ένα κυρίαρχο κράτος μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του να προχωρήσει μονομερώς, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, στην αποκήρυξη του χρέους ή στην αναστολή της αποπληρωμής του. 

 Τα νομικά επιχειρήματα που επιτρέπουν σε ένα κυρίαρχο κράτος να αποκηρύξει μονομερώς το παράνομο, αθέμιτο και επονείδιστο χρέος είναι πολλαπλά· όσον αφορά την ελληνική περίπτωση, μια τέτοια μονομερής κυριαρχική πράξη θα μπορούσε να θεμελιωθεί στα εξής επιχειρήματα: καταρχάς στην κακή πίστη την οποία επέδειξαν οι δανειστές, ωθώντας την Ελλάδα να παραβιάσει το εσωτερικό της δίκαιο και τις διεθνείς της υποχρεώσεις σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα. 
Στη νομική υπεροχή και προτεραιότητα των ανθρώπινων δικαιωμάτων απέναντι σε διεθνείς συμφωνίες, όπως εκείνες που υπέγραψαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις με τους δανειστές ή με την Τρόικα. Τη χρήση καταναγκασμού. Την επιβολή άδικων και ανεπιεικών όρων, οι οποίοι κατάφωρα παραβιάζουν το Σύνταγμα και την εθνική κυριαρχία. Τέλος, το δικαίωμα το οποίο αναγνωρίζει το διεθνές δίκαιο στο κράτος, να παίρνει μετρα ενάντια σε παράνομες ενέργειες δανειστών, οι οποίες πλήττουν τη δημοσιονομική του κυριαρχία, το υποχρεώνουν να αποδεχθεί παράνομα, αθέμιτα και επονείδιστα χρέη, και παραβιάζουν την οικονομική του αυτοδιάθεση και τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. 

 Όσον αφορά τη μη βιωσιμότητα του δημόσιου χρέους, κάθε κράτος έχει νόμιμο δικαίωμα να επικαλείται την ύπαρξη κατάστασης ανάγκης σε εξαιρετικές περιστάσεις, προκειμένου να διαφυλάξει ουσιώδη συμφέροντα τα οποία απειλούνται από κίνδυνο μεγάλο και παρόντα. Σε τέτοια περίπτωση το κράτος μπορεί να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των διεθνών υποχρεώσεών του, οι οποίες επαυξάνουν τον κίνδυνο, όπως συμβαίνει με τις εκκρεμείς δανειακές συμβάσεις. Τέλος, τα κράτη έχουν δικαίωμα να κηρύξουν μονομερώς πτώχευση όταν δεν είναι βιώσιμη η εξυπηρέτηση του χρέους, στην οποία περίπτωση δεν διαπράττουν διεθνώς παράνομη πράξη και, επομένως, δεν φέρουν ευθύνη. 

 Προοίμιο 

 Η αξιοπρέπεια του λαού βαραίνει περισσότερο από το παράνομο, αθέμιτο, επονείδιστο και μη βιώσιμο χρέος 

 Έχοντας ολοκληρώσει την προκαταρκτική φάση της έρευνάς της, η Επιτροπή Αλήθειας του Δημόσιου Χρέους θεωρεί ότι η Ελλάδα ήταν και παραμένει θύμα μιας προσχεδιασμένης επίθεσης, η οποία οργανώθηκε από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αυτό το βίαιο, παράνομο και ανήθικο εγχείρημά τους έχει μοναδικό σκοπό να περάσουν τα ιδιωτικά χρέη στο δημόσιο. 

 Παρουσιάζοντας τούτη την Προκαταρκτική Έκθεση στις ελληνικές αρχές και τον ελληνικό λαό, η Επιτροπή Αλήθειας του Δημόσιου Χρέους θεωρεί ότι ολοκλήρωσε την πρώτη φάση της εντολής της, η οποία περιγράφεται στην από 4 Απριλίου του 2015 απόφαση της Προέδρου της Βουλής. Η Επιτροπή ελπίζει πως η Έκθεση θα αποδειχθεί χρήσιμο εργαλείο ώστε να εγκαταλειφθεί η καταστροφική λογική της λιτότητας, και να προστατευθούν από τους κινδύνους που σήμερα τα απειλούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, η δημοκρατία, η αξιοπρέπεια του λαού και το μέλλον των επερχόμενων γενεών. 

 Σε απάντηση εκείνων που προσπαθούν να επιβάλουν άδικα μέτρα, ο ελληνικός λαός θα μπορούσε να επικαλεστεί τη ρήση του Θουκυδίδη «και όνομα δια το μη ες ολίγους αλλ' ες πλείονας οικείν Δημοκρατία κέκληται» (Θουκυδίδης, Ιστορία του Πελοποννησιακού πολέμου, Επιτάφιος του Περικλή (2.37) – «και ως προς το όνομα καλείται Δημοκρατία επειδή η εξουσία δεν είναι στα χέρια των λίγων, αλλά των πολλών»). 

http://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Γιατί μπαμπά;..

     Τώρα που σιγά σιγά το τοπίο ξεκαθαρίζει και για τον πιό ''ανυποψίαστο'',
..και που οι τεχνικές της καταστροφής σχηματοποιούνται αδρά και ονομαστικά,
..πολλά απ' τα ''αναπάντητα'' ερωτήματα παίρνουν απάντηση αυτόματα και αβίαστα:

Γιατί μπαμπά ακόμα και τώρα που οι περισσότεροι στην θεσμο-τρόϊκα παραδέχονται ότι η συνταγή της ακραίας, προτεσταντικού τύπου λιτότητας που εφαρμόστηκε στην χώρα μας ήταν λάθος,
..εξακολουθούν εμμονικά να την στηρίζουν και να θέλουν την συνέχειά της;
Διότι δεν τους ενδιαφέρει τόσο η οικονομική διάσταση του θέματος, όσο η επιτυχία του πειράματος της καθυπόταξης μιάς χώρας, κι ενός λαού, και της κατάργησης ουσιαστικά και σε βάθος της δημοκρατίας, προς χάρη μιάς παγκόσμιας φεντεραλιστικής διακυβέρνησης ταχνοκρατών και εκπροσώπων μεγάλων εταιρικών και ιδιωτικών κεφαλαίων.

Ποιός φταίει μπαμπά για την καταστροφή αυτή στην χώρα μας;
Πρωτίστως φαίνεται ότι φταίει ο νέος Εθνικός Προδότης, ο και Μεγάλος Ηλίθιος επονομαζόμενος, πράγμα που ενώ τυπικά ισχύει, αποκρύβει το γεγονός πως αυτός που τον έφερε στην εξουσία και του έδωσε την δυνατότητα της προδοσίας είναι ο ίδιος ο λαός.
Το ίδιο ισχύει και για τους συνεχιστές του ανόσιου έργου του, την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠαΣοΚ,
..καθώς βεβαίως και για το πραξικόπημα της πρωθυπουργίας του Τραπεζίτη που προηγήθηκε, και που ο λαός αποδέχτηκε αδιαμαρτύρητα.

Γιατί μπαμπά οι ΗΠΑ που τόσα χρόνια θεωρούσαν προτεκτοράτο τους την Ελλάδα τώρα δέχονται και θέλουν αυτή να παραμείνει προτεκτοράτο της Ευρωπαϊκής ''Ένωσης'', με κάθε θυσία;
Διότι βλέπουν ξεκάθαρα πως με μία πατριωτική και όχι δωσιλογική κυβέρνηση, η Ελλάδα μπορεί να στραφεί και να αναζητήσει άλλους εταίρους ανατρέποντας εντελώς την παγκόσμια γαιοπολιτική ισορροπία που ως τώρα τόσο συμφέρει τις ΗΠΑ και τον λεγόμενο ''δυτικό κόσμο''.

Γιατί μπαμπά ο αστοιχείωτος και σμπίρος των εχθρών της Ελλάδας διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας και πρώην δοτός υπουργός Οικονομικών, εμφανίζεται να κατέχει συνεχώς θέσεις εξουσίας απ' την εποχή που τέθηκε σε εφαρμογή το προσχεδιασμένο έγκλημα εναντίον της χώρας μέχρι σήμερα,
..και κανείς δεν τολμάει να του πάρει πολιτικά το κεφάλι;
Διότι ακριβώς είναι σμπίρος των εφαρμοστών του πειράματος Παγκοσμιοποίησης στην πατρίδα μας, και ο πολιτικός αποκεφαλισμός του θεωρείται ''αιτία πολέμου'' απ' τους δανειστές-τοκογλύφους και διεθνείς και ευρωπαίους πολιτικούς απατεώνες,
..ένας ''αποκεφαλισμός'' που κρατιέται μάλλον για το τέλος, σαν σημειολογική εκκίνηση μιάς ρήξης, όταν και αν αυτή έρθει.

Γιατί μπαμπά αυτή η καινούργια κυβέρνηση φαίνεται ότι καθυστερεί ή διστάζει να κάνει αυτό που πρέπει, δηλαδή να απαιτήσει η χώρα να ξαναγίνει αυτόνομη, ή να λύσει τον γόρδιο δεσμό με τον τρόπο του Μεγαλέξανδρου;
Διότι μάλλον (εδώ η απάντηση δεν είναι ακόμη και τόσο ξεκάθαρη) θέλει να εξαντλήσει ως δείγμα καλής διάθεσης και τα τελευταία όρια,
..αλλά προπαντός επειδή θέλει μ' αυτόν τον τρόπο να ''ξεμπροστιάσει'' στα μάτια της παγκόσμιας κοινής γνώμης ''Εταίρους'', ''θεσμούς'', και δανειστές,
..κερδίζοντας συμπάθειες και εντυπώσεις.

Έτσι κι αλλοιώς όμως και μόνον ότι η κουρτίνα τραβήχτηκε,
..και μόνον ότι ο λαός μπορεί να δεί σε απ' ευθείας μετάδοση τις διαδικασίες και τις αλήθειες που τον αφορούν,
..αποτελεί ένα τεράστιο κέρδος και ένα δικαίωμα που το κέρδισε,
..και που πρέπει πιά να το υπερασπιστεί με κάθε τρόπο!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Όλιβερ Στόουν: Viva Tsipras, Viva New Greece!

Ο γνωστός σκηνοθέτης Όλιβερ Στόουν στον πρωσικό του λογαριασμό στο Facebook ανέβασε ένα κείμενο στήριξης στην Ελλάδα, στέλνοντας το δικό του μήνυμα: «Viva Tsipras, Viva Greece».

Όπως γράφει, τον τελευταίο καιρό έχει συνέχεια στο μυαλό του το Grexit. «Συνάντησα τον Αλέξη Τσίπρα πριν από δύο χρόνια στην Κροατία. Στη διάσκεψη (σημ: Στην Κροατία) όλοι καταλαβαίναμε πως ήταν το νέο πρόσωπο που χρειαζόταν η Ελλάδα», γράφει και αναφέρεται σε έναν «διορατικό» άρθρο, όπως αναφέρει, του Mark Weisbrot με τίτλο «Germany is Bluffing on Greece», το οποίο και προτείνει σε όλους να διαβάσουν.


Αναφερόμενος στον «επαίσχυντο» ρόλο των ΗΠΑ και της Βρετανίας στην ιστορία της Ελλάδας, από την επέμβαση των Βρετανών και του Τσώρτσιλ στον εμφύλιο πόλεμο, ο οποίος υποστήριξε τους φασίστες και μοναρχικούς ενάντια στους Έλληνες αντάρτες, έως την υποστήριξη των ΗΠΑ και του Νίξον στην δικτατορία στην Ελλάδα. «Είναι σαφές πως δεν υπήρξε ποτέ μια πραγματική ελληνική κυβέρνηση, την οποία θα μπορούσαν να σεβαστούν οι Έλληνες πολίτες», τονίζει και καταλήγει: «Λέω λοιπόν: Viva Tsipras, Viva New Greece!».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Παρέμβαση Τρεμόντι υπέρ Ελλάδας: «Οι βοήθειες ωφέλησαν τις γερμανικές και τις γαλλικές τράπεζες»

«ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕ ΘΑ ΤΙΣ ΖΗΤΟΥΣΕ ΟΥΤΕ Η ΘΑΤΣΕΡ» ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Υπέρ της Ελλάδας τάσσεται ανοιχτά μέσω επιστολής του στην εφημερίδα, Corriere della Sera, ο πρώην υπουργός οικονομικών της κυβέρνησης Μπερλουσκόνι, Τζούλιο Τρεμόντι.


Η Ευρώπη δεν μπήκε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, αλλά είναι η παγκοσμιοποίηση η οποία μπήκε στην Ευρώπη, βρίσκοντάς την απροετοίμαστη», τονίζει στην παρέμβασή του ο Τρεμόντι και προσθέτει: «το πρόβλημα δεν είναι ότι η Ελλάδα μπήκε στην Ευρώπη, είναι ότι η Ευρώπη μπήκε στην Ελλάδα. Για την Ελλάδα η κρίση δεν προήλθε από τον δημόσιο προϋπολογισμό της, έστω και αλλοιωμένο, αλλά από τον ευρωπαϊκό ιδιωτικό χρηματιστικό τομέα».

Ο πρώην υπερυπουργός οικονομικών της κυβέρνησης Μπερλουσκόνι αναφέρει ότι λόγο πριν την Ολυμπιάδα του 2004 άρχισαν να επενδύονται στην Ελλάδα τεράστια κεφάλαια «και για σχεδόν μια δεκαετία η "ευθυμία" αυτή ήταν διμερής, τόσο των χρεωστών, όσο και των πιστωτών, οι οποίοι εξασφάλιζαν πλούσια επιτόκια».

Σύμφωνα με τον Τρεμόντι οι βοήθειες προς την Ελλάδα χρησίμεψαν, ιδίως ,στις γερμανικές και γαλλικές τράπεζες, «βοήθησαν όλους, εκτός από τους έλληνες, και είναι για τον λόγο αυτό που μετά τις ευρωπαϊκές θεραπείες, το ελληνικό ΑΕΠ μειώθηκε και το δημόσιο χρέος αυξήθηκε».

«Μετά από όλα αυτά είναι παράλογα τα όσα η Ευρώπη συνεχίζει να ζητά, με επιμονή, από την Ελλάδα: περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις, περαιτέρω απελευθέρωση της αγοράς κλπ. Υπό τις παρούσες συνθήκες τις παρεμβάσεις αυτές δεν θα τις ζητούσε ούτε η Μάργκαρετ Θάτσερ.Μπορούμε, πιο ρομαντικά, να πούμε ότι ο λόρδος Βύρωνας δεν θα είχε ταχθεί και δεν θα ήταν, σήμερα, με το μέρος της Τρόϊκας», γράφει ο Ιταλός κεντροδεξιός πολικός και οικονομολόγος με ειδίκευση σε φορολογικό δίκαιο.

Ο Ιταλός πολιτικός θεωρεί ότι όσα έγιναν τα χρόνια αυτά στην Ελλάδα, αφορούν επικίνδυνα και την υπόλοιπη Ευρώπη και καταλήγει την παρέμβασή του στην Κορριέρε Ντέλλα Σέρα: «Η Ευρώπη θα μπορέσει να έχει ένα μέλλον πολιτισμού μόνον αν σταματήσει να εξαντλείται στον τραπεζικό υπολογισμό των επιτοκίων. Θα έχει πραγματικά ένα ωραίο μέλλον, η Ευρώπη, μόνον αν ξαναβρεί την ιστορική διάσταση και την πολιτική ένταση που χαρακτήρισαν το αρχικό της πνεύμα».
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Όλο το άρθρο του Τσίπρα στο Tagesspiegel: ''Οι Γερμανοί δεν πληρώνουν τους Έλληνες'' - ''Δεν σας λένε την αλήθεια για μισθούς και συντάξεις''

Άρθρο γνώμης του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα δημοσιεύει η γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel με τίτλο "Οι Γερμανοί δεν πληρώνουν τους Έλληνες".

Όλο το άρθρο του Αλέξη Τσίπρα

"Στην εξέλιξη μιας διαπραγμάτευσης είναι θεμιτή η επίμονη αντιπαράθεση επιχειρημάτων, αρκεί να υπάρχει ειλικρίνεια και καλή πίστη μεταξύ των μερών.

Διαφορετικά, όταν ο διάλογος δεν αποσκοπεί στην αλήθεια, πρέπει να καταφύγει κανείς στις μεθόδους που περιγράφει ο σπουδαίος Γερμανός φιλόσοφος Σοπενάουερ στο «Η Τέχνη του να έχεις πάντα δίκιο»!

Γιατί είναι αθέμιτο να χρησιμοποιούνται επιλεκτικά στατιστικοί δείκτες, περιβεβλημένοι μάλιστα με το κύρος διακεκριμένων οικονομολόγων όπως ο Olivier Blanchard, για να παραχθούν αστήρικτες γενικεύσεις που συσκοτίζουν την πραγματικότητα.

Με δυό λόγια η σημερινή μου παρέμβαση στη φιλόξενη εφημερίδα σας αποσκοπεί στο να αποκαταστήσει έναν διαδεδομένο μύθο προς τον μέσο Γερμανό φορολογούμενο.

Όσοι του λένε ότι πληρώνει μισθούς και συντάξεις Ελλήνων δεν του λένε την αλήθεια.
Δεν παρεμβαίνω για να αρνηθώ ότι το ασφαλιστικό μας σύστημα έχει πρόβλημα. Αλλά για να επισημάνω που ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα και πως μπορεί να επιλυθεί. Γιατί τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κύματα περικοπών, χωρίς όμως να αποδώσουν κάτι, παρά μόνο μεγαλύτερη ύφεση που έκανε το πρόβλημα ακόμα μεγαλύτερο.

Πιο συγκεκριμένα, ίσως να ακούγεται εντυπωσιακά μεγάλο ως μέγεθος ότι ποσοστό 75% των πρωτογενών δαπανών πηγαίνει στην πληρωμή μισθών και συντάξεων. Στην πραγματικότητα, όμως, μόλις το 30% αφορά τις συντάξεις και εν πάση περιπτώσει οι μισθοί είναι διαφορετικό πράγμα από τις συντάξεις και η άθροισή τους είναι σοβαρό μεθοδολογικό σφάλμα.

Ειδικά η σύγκριση με την Γερμανία είναι μάλλον παραπειστική καθώς σύμφωνα με τα διαχρονικά στοιχεία των Αgeing Reports (2009, 2015) η συνταξιοδοτική δαπάνη στην Ελλάδα από 11,7% του ΑΕΠ το 2007 (ελάχιστα υψηλότερη από το 10,4% της Γερμανίας) έφτασε στο 16,2% το 2013 (ενώ στη Γερμανία παρέμεινε περίπου σταθερό). Που οφείλεται αυτή η αύξηση; Μήπως στην αύξηση των συνταξιούχων ή στην αύξηση των συντάξεων; Τίποτα από τα δύο, αφού ο αριθμός των συνταξιούχων δεν έχει μεταβληθεί ιδιαίτερα ενώ το ύψος των συντάξεων έχει συρρικνωθεί δραματικά από τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν.

Αρκεί η απλή αριθμητική για να συμπεράνει κανείς ότι η αύξηση της συνταξιοδοτικής δαπάνης σαν ποσοστό του ΑΕΠ οφείλεται αποκλειστικά στη μείωση του ΑΕΠ (του παρονομαστή) και όχι στην αύξηση της δαπάνης (του αριθμητή). Με άλλα λόγια, το ΑΕΠ μειώθηκε πιο γρήγορα από τις συντάξεις.

Σε ότι αφορά τις ηλικίες συνταξιοδότησης, μήπως στην Ελλάδα οι εργαζόμενοι συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίτερα; Η αλήθεια είναι το όριο συνταξιοδότησης στην Ελλάδα είναι στα 67 έτη για άντρες και γυναίκες, δηλαδή δύο χρόνια πάνω από τη Γερμανία.

Η μέση ηλικία αποχώρησης από την αγορά εργασίας των αντρών στην Ελλάδα είναι στα 64,4 χρόνια, δηλαδή 8 μήνες νωρίτερα από τα 65,1 χρόνια της Γερμανίας ενώ οι ελληνίδες γυναίκες αποχωρούν από την εργασία τους στα 64,5 χρόνια, 3,5 περίπου μήνες αργότερα από τις γερμανίδες που αποχωρούν στα 64,2 χρόνια.

Τα παραπάνω δεν τα αναφέρω για να αποφύγω το πρόβλημα ούτε για να αρνηθώ τις στρεβλώσεις και παθογένειες του ασφαλιστικού μας συστήματος αλλά για να αποδείξω ότι το πρόβλημα δεν είναι η υποτιθέμενη γενναιοδωρία του.

Η πιο σημαντική διαταραχή στο σύστημα οφείλεται στα μειωμένα έσοδα που κατέγραψε τα τελευταία χρόνια. Αυτά προέκυψαν τόσο από τις απώλειες περιουσιακών στοιχείων που προκάλεσε το PSI ( κούρεμα των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου που κατείχαν τα Ασφαλιστικά Ταμεία με συνολικό κόστος περίπου 25 δις) όσο όμως -και κυρίως- από την μεγάλη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών που προκάλεσε η εκτίναξη της ανεργίας και η μείωση των μισθών.

Ειδικότερα δε, κατά τη περίοδο 2010- 2014 με σειρά μέτρων αφαιρέθηκαν από το ασφαλιστικό μας σύστημα περί τα 13 δις ευρώ, με αντίστοιχη μείωση συντάξεων και παροχών σε ποσοστό περίπου 50%, γεγονός που έχει εξαντλήσει τα περιθώρια περεταίρω μειώσεων χωρίς να θιγεί ο πυρήνας λειτουργίας του συστήματος.
Εξάλλου πρέπει να καταλάβουμε ότι το σύστημα πιέζεται κυρίως από την πλευρά των εσόδων κι όχι τόσο των δαπανών, όπως συχνά υπονοείται.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω και ένα επιπλέον στοιχείο που αποτελεί ιδιαιτερότητα της Ελλάδας της κρίσης. Το ασφαλιστικό σύστημα αποτελεί τον θεσμοθετημένο μηχανισμό αλληλεγγύης μεταξύ των γενεών και η βιωσιμότητα του είναι κεντρικό ζήτημα για το σύνολο της κοινωνίας. Παραδοσιακά, αυτή η αλληλεγγύη σημαίνει ότι οι νέοι χρηματοδοτούν με τις εισφορές τους τις συντάξεις των γονιών τους. Όμως, στην Ελλάδα της κρίσης, συχνά βλέπουμε αυτή την αλληλεγγύη αντεστραμμένη αφού οι συντάξεις των γονιών χρηματοδοτούν την επιβίωση των παιδιών τους. Οι συντάξεις της τρίτης ηλικίας είναι το τελευταίο καταφύγιο για ολόκληρες οικογένειες που έχουν ένα ή κανένα πλέον μέλος να εργάζεται σε μια χώρα με ανεργία 25% στο γενικό πληθυσμό και 50% στους νέους.

Μπροστά σε μια τέτοια κατάσταση δεν μπορούμε να υιοθετούμε μια λογική τυφλών και οριζόντιων περικοπών, όπως μας ζητάνε κάποιοι, που θα προκαλέσουν δραματικές κοινωνικές συνέπειες. Από την άλλη δεν στεκόμαστε καθόλου αδιάφορα μπροστά στην αδύναμη προοπτική του ασφαλιστικού μας συστήματος και είμαστε αποφασισμένοι να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα του.

Η Ελληνική κυβέρνηση κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις για εξορθολογισμό του συστήματος. Συμφωνήσαμε στην άμεση κατάργηση του καθεστώς των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων που αυξάνουν τη μέση ηλικία συνταξιοδότησης και δεσμευτήκαμε να προχωρήσουμε άμεσα στην ενοποίηση των ταμείων, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έσοδα και περιορίζοντας τα ειδικά καθεστώτα.

Όπως αναλύσαμε διεξοδικά στις συζητήσεις με τους θεσμούς, αυτές οι μεταρρυθμίσεις λειτουργούν αποφασιστικά υπέρ της βιωσιμότητας του συστήματος. Κι όπως όλες οι μεταρρυθμίσεις, τα αποτελέσματά τους δεν φαίνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως η βιωσιμότητα απαιτεί μακροπρόθεσμη οπτική και δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με στενά βραχυπρόθεσμα δημοσιονομικά κριτήρια (πχ μείωση δαπάνης κατά 1% του ΑΕΠ το 2016).
Ο Ντισραέλι έλεγε ότι υπάρχουν τριών ειδών ψεύδη: τα συνήθη, τα καταστρεπτικά και η στατιστική. Ας μην επιτρέψουμε μια ιδεοληπτική χρήση των δεικτών να καταστρέψει την ώριμη συμφωνία που προετοιμάσαμε όλο το προηγούμενο διάστημα των εντατικών διαβουλεύσεων. Είναι καθήκον όλων μας".


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: 1 δις θα ζητήσει ο Παναγιώτης Κουρουμπλής από την Bayer!


ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ!
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να ετοιμάσουν από τώρα αστικές διεκδικήσεις του Ελληνικού δημοσίου κατά της Γερμανικής Bayer. Το ποσό που θα διεκδικήσει το Ελληνικό δημόσιο θα υπερβαίνει κατά πολύ την ζημία που υπέστη σε απόλυτους αριθμούς, αφού η απόφαση της ποινικής δικαιοσύνης θα προκαλέσει τεράστιο πρόβλημα στις Ευρωπαϊκές δραστηριότητες του πολύ εθνικού κολοσσού αλλά φυσικά και στις ΗΠΑ.
Θεωρείται βέβαιο ότι η Ελληνική δικαιοσύνη θα πράξει το καθήκον της στο ακέραιο και τάχιστα χωρίς να υπολογίσει τυχόν πιέσεις από τους γνωστούς συμμορίτες που ακόμα έχουν το θράσος να παρεμβαίνουν στο έργο της.
Επίσης ο Π. Κουρουμπλής έστειλε ήδη στον Παναγιώτη Νικολούδη το πορισμα – μαμούθ του εσωτερικού ελέγχου και δυο πορίσματα του ΣΔΟΕ που η προηγούμενη κυβερνηση ειχε βάλει στο συρτάρι. Αφορούν πλιάτσικο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρω που δόθηκαν σε νταβατζηδες την ωρα που η υγεία κατέρρεε.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Λογοθέτης: Πιόνι της Eurostat o Γεωργίου - Με αλχημείες διογκώθηκε το έλλειμμα


Ολομέτωπη επίθεση στον πρόεδρο της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου εξαπέλυσε ο πρώην αντιπρόεδρος της Υπηρεσίας, Νίκος Λογοθέτης, καταθέτοντας στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που διερευνά τις συνθήκες υπαγωγής της χώρας στα μνημόνια.

Ο κ. Λογοθέτης απέδωσε δόλο, σκοπιμότητα, αλχημείες και συνειδητή ενέργεια για την διόγκωση των ελλειμμάτων το διάστημα 2009 - 2010, προκειμένου όπως ισχυρίστηκε, να μπει η χώρα στα μνημόνια και να μην βγει ποτέ στις αγορές.

Επέρριψε προσωπικές ευθύνες στον Ανδρέα Γεωργίου για την διόγκωση των ελλειμμάτων, ενώ τον χαρακτήρισε πιόνι της Eurostat και έκανε λόγο για «one man's show», στην υπηρεσία.

Σύμφωνα με τον κ. Λογοθέτη, που όπως σημείωσε και ο ίδιος είναι η τρίτη φορά που καταθέτει για το θέμα, καθώς είχαν προηγηθεί η Επιτροπή Οικονομικών της βουλής το 2011 και η Εξεταστική Επιτροπή, «η διόγκωση του ελλείμματος το 2009 ήταν ένας τουλάχιστον λόγος που οδηγηθήκαμε στα μνημόνια».

«Παραβιάστηκαν πολλά κριτήρια για την ένταξη των ΔΕΚΟ στα ελλείμματα. Το έλλειμμα διογκώθηκε ακόμα περισσότερο με την δημοσιονομική μονοπρόσωπη λογική του προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ, Ανδρέα Γεωργίου. Δεν έπρεπε να περνάει πάνω από 10%. Η αλχημεία που έγινε, καταρράκωσε την αξιοπιστία μας, οδήγησε τα spreads στα ύψη και δεν μπορούσαμε να βγούμε στις αγορές. Η διόγκωση των ελλειμμάτων νομιμοποίησε το πρώτο μνημόνιο και δικαιολόγησε το δεύτερο για την εφαρμογή επαχθών μέτρων», υποστήριξε ο κ. Λογοθέτης.
Ανέφερε ακόμα ότι τόσο ο ίδιος όσο και άλλα μέλη της ΕΛΣΤΑΤ, είχαν αμφισβητήσει τότε τα στοιχεία, ζητώντας να υπάρξει η επιστημονική τους τεκμηρίωση. Ωστόσο ο κ. Γεωργίου, αποφάσισε όπως είπε, να τους φιμώσει, και έτσι το έλλειμμα που κατέληξε να είναι σε δυσθεώρητα ύψη, δημοσιεύτηκε μόνο με την δική του έγκριση και της Eurostat.

«Ακόμα και τότε που παραιτήθηκα, ο κ. Γεωργίου δεν συγκαλούσε το Συμβούλιο γιατί ήξερε ότι ήταν πλειοψηφία αυτοί που τον αμφισβητούσαν» ανέφερε, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι «προφανώς και είχε πολιτική κάλυψη, διαφορετικά δεν μπορούσε ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ να έχει τέτοια ισχύ».

«Μια παράγραφος του πρώτου μνημονίου φέρεται να λέει ότι τα μέτρα που θα λαμβάνονταν θα προσαρμόζονταν στα στοιχεία που προέκυψαν, δηλαδή το έλλειμμα του 2009», πρόσθεσε ο κ. Λογοθέτης.

Απαντώντας στις ερωτήσεις του βουλευτή του Ποταμιού Γιώργου Αμυρά, για το ποιος είναι «ο άρχοντας του σκότους», στον οποίο αναφέρεται σε ένα κείμενο του, ο κ. Λογοθέτης ανέφερε χαρακτηριστικά:


Από πληροφορίες που είχα εγώ, ακούστηκε ότι μετά την ποινική δίωξη που ασκήθηκε κατά του Ανδρέα Γεωργίου, ότι ήταν ο κ. Σόιμπλε. Επίσης είχαν ακουστεί αντίστοιχα πράγματα και για τον πρώην διοικητή της Τράπεζας Ελλάδος και του πρώην γενικού διευθυντή της Τράπεζας Κύπρου.

Ο κ. Λογοθέτης επέμεινε στην σκόπιμη διόγκωση των ελλειμμάτων προκειμένου να μην βγει η χώρα στις αγορές, και ότι με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν οι γερμανικές και γαλλικές τράπεζες να ξεφορτωθούν τα τοξικά ομόλογα τους.

«Τα έξωθεν κέντρα χρειάζονται και εσωτερικό συνεργάτη. Υπάρχει στο μυαλό αυτών που αποφασίζουν. Κάποιος ήθελε να φέρει το ΔΝΤ στην Ευρώπη. Οι Γερμανικές και οι γαλλικές τράπεζες κατάφεραν ξεφορτώθηκαν τα τοξικά τους ομόλογα», ανέφερε ο κ. Λογοθέτης και συνέχισε λέγοντας:


Κάποιος είχε δει υψηλόβαθμο στέλεχος της ελληνικής κυβέρνησης τον Αύγουστο του 2009, να συνομιλεί με τον κ. Τόμσεν. Όλα αυτά, σε σκεπτόμενο πολίτη προκαλούν υποψίες.

Μπορεί να μην έχει αποδειχθεί ότι υπήρχε δόλος για να μπούμε στα μνημόνια, πώς έγινε όμως και μπήκαμε όταν το χρέος ήταν βιώσιμο και μπορούσαμε ήπια να δανειστούμε αναρωτιέσαι.


«Είπατε πολλές φορές ότι υπήρχε δόλος, σκοπιμότητα, πολιτική διάσταση στην διόγκωση των ελλειμμάτων το 2009 και το 2010 για να μπει και να μην βγει η χώρα από τα μνημόνια, θεωρείτε ότι λήφθηκε απόφαση πολιτική προς το τέλος του 2009 να μπει σε εποπτεία από το ΔΝΤ ή την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με κάποιο επίσημο τρόπο δανεισμού;» ρωτήθηκε από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Λαπαβίτσα.

«Δεν θεωρώ τίποτα. Βλέποντας μέσω των στατιστικών στοιχείων να ανεβαίνουν τα σπρεντς , να φτάνουμε σε πραγματική διόγκωση των ελλειμμάτων παραβιάζοντας τα μέχρι τότε απαραβίαστα κριτήρια της Γιούροστατ, με επιστημονική τεκμηρίωση, υποθέτω ότι υπήρχε κάποιος δόλος, κάποια σκευωρία για να διογκωθεί το έλλειμμα. Ο κυριότερος λόγος ήταν να μπούμε στα μνημόνια και να μην βγούμε ποτέ στις αγορές», απάντησε.

«Δεχθήκατε εσείς ο ίδιος προσωπική πίεση ή είχατε υπόνοια για τα θέματα αυτά; Ρωτώ αν ευθέως σας ζητήθηκε να εμπλακείτε ή εκ του
αποτελέσματος συνάγεται το συμπέρασμα;» συνέχισε ο κ. Λαπαβίτσας.

«Προσπαθούσα να εκτελέσω τα καθήκοντα μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πήγαμε για να βοηθήσουμε μαζί με τους άλλους συναδέλφους μου. Από την αρχή καταλάβα τον πόλεμο εναντίον μου. Οποιοσδήποτε αμφισβητούσε τον κ. Γεωργίου τον παραιτούσε, τον έβαζε στο ψυγείο», ήταν η απάντηση του κ. Λογοθέτη.

Στην Εξεταστική Επιτροπή άρχισε να καταθέτει ο πρώην διευθυντής των Εθνικών Λογαριασμών της ΕΛΣΤΑΤ Νικόλαος Στρόμπλος.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....