Διυλιστήριο: 06/02/17
ροη αναρτησεων

Παρασκευή, 2 Ιουνίου 2017

Documento: Δεσμεύεται η περιουσία του Θέμου Αναστασιάδη

L


Με… Πρώτο Θέμα τη δέσμευση της περιουσίας του εκδότη – παρουσιαστή, Θέμου Αναστασιάδη, για τα «μαύρα» 5 εκατ. ευρώ κυκλοφορεί εκτάκτως το Σάββατο το Documento. Aποκαλύπτει πώς και ποιοι καθυστέρησαν επί τέσσερα χρόνια να επιβάλλουν τις ποινές

Μάλιστα το ρεπορτάζ του The Faq επεσήμαινε χαρακτηριστικά πως: “ Πολλά ερωτηματικά γεννιούνται για την εν γένει εξέλιξη αυτής της υπόθεσης από τον Δεκέμβριο του 2013, όταν και είχε επιδοθεί στην διεύθυνση εκτέλεσης δικαστικών αποφάσεων, η πρωτόδικη απόφαση του τμήματος, τοτε, του Ελεγκτικού Συνεδρίου που καταλόγιζε τα 5.000.000 ευρώ στον Θέμο Αναστασιάδη. Η Διεύθυνση επέλεξε τότε να μην προχωρήσει , όπως προβλέπεται, σε έκδοση χρηματικού καταλόγου, βεβαίωση και εγγραφή του προστίμου και αποστολή του στην Εφορία για να εισπραχθεί με ταυτόχρονη δέσμευση περιουσιακών στοιχείων μέχρι την αποπληρωμή του! Μάλιστα νομικοί κύκλοι επισημαίνουν ότι αυτό έπρεπε να γίνει ανεξάρτητα από το αν ο ενδιαφερόμενος θα κατεθέται – όπως και έκανε – αίτηση αναίρεσης, καθώς απο τότε (2013) θα προσμετρώνταν τόκοι του ποσου, ενώ δεν θα μπορούσε, πιθανόν, να μεταβιβάσει περιουσιακα στοιχεια… Μάλιστα οι ίδιοι κύκλοι επισημαίνουν ότι εδώ ίσως να πρέπει να εξεταστούν ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες, καθώς φαίνεται να υπάρχει απώλεια εσόδων από τους χαμένους τόκους μέχρι σήμερα (2017 )”

Πηγή: koutipandoras.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Μεγάλη συμφωνία του κολοσσού United Technologies Corporation με την ελληνική «ΘΕΩΝ Αισθητήρες»

Αποφασισμένες να επενδύσουν στην Ελλάδα, εμφανίζονται για πρώτη φορά οι ΗΠΑ και μάλιστα σε τομείς υψηλής τεχνολογίας, πέρα από τους "κλασικούς" τομείς του τουρισμού: Ο αμερικανικός κολοσσός United Technology Corporation (UTC Aerospace Systems) (πωλήσεις 14 δισ. δολ.) πρωτοπόρος στον τομέα παραγωγής αισθητήρων υπέρυθρης ακτινοβολίας, προτίθεται να επενδύσει μεγάλα κεφάλαια στην συνεργασία της με την ελληνική ΘΕΩΝ Αισθητήρες Α.Ε.Β.Ε., κορυφαία εταιρεία σχεδίασης και κατασκευής προϊόντων νυχτερινής όρασης και θερμικής απεικόνισης!

Ο ευρύτερος αμερικανικός όμιλος που έχει αποφασίσει να επενδύσει στην Ελλάδα, η United Technologies Corporation που συμπεριλαμβάνει και άλλες γνωστές εταιρείες, όπως π.χ. Pratt & Whitney, Οtis Elevator Company και άλλες με συνολικές πωλήσεις γύρω στα 60 δισ. δολάρια!

Η συμφωνία που υπογράφεται καθιστά την ελληνική εταιρεία συνεταίρο και επίσημο προμηθευτή-βιομηχανικό συνεργάτη σε παγκόσμια κλίμακα των προηγμένης τεχνολογίας αιχμής συστημάτων αισθητήρων υπέρυθρης ακτινοβολίας (SWIR) της United Technology Corporation και των αντίστοιχων προϊόντων της Sensors Unlimited Inc. και της N2 Imaging Systems, οι οποίες αμφότερες ανήκουν στον ευρύτερο αμερικανικό όμιλο.

Η συμφωνία αφορά τον σχεδιασμό συστημάτων τελευταίας γενάς υπέρυθρης όρασης για αμυντική και πολιτική χρήση, από την ελληνική εταιρεία και αφορά 47 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η αμερικανική επένδυση στην ελληνική υψηλή τεχνολογία θα δημιουργήσει αρκετές εκατοντάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια, αλλά το κυριότερο είναι ότι θα κατατάξει την Ελλάδα στις κορυφαίες θέσεις των χωρών που παράγουν συστήματα νυκτερινής όρασης για κάθε είδους χρήση.

Η Sensors Unlimited παρέχει ολοκληρωμένα προϊόντα απεικόνισης – ανίχνευσης κύματος (SWIR), παράγοντας αισθητήρες και τελικά προϊόντα που επιτρέπουν στους χρήστες να «βλέπουν πέρα» από αυτό που μπορεί να ανιχνεύσει ο άνθρωπος με γυμνό μάτι.

Τα συστήματα που περιλαμβάνονται στη συμφωνία είναι κυρίως αυτόνομα φορητά συστήματα, καθώς και συσκευές τεχνολογίας αισθητήρα SWIR, τοποθετούμενες σε αμυντικά και αεροδιαστημικά συστήματα και σε αντίστοιχα αξεσουάρ, όπως ενισχυτές φωτεινότητας (Illuminators) και καταδείκτες Laser.

Στο πλαίσιο της νέας, αυτής, συνεργασίας, η ΘΕΩΝ καθίσταται ο διεθνής διανομέας, προσφέροντας προστιθέμενης αξίας βιομηχανική υποστήριξη και συντήρηση των προϊόντων της Sensors Unlimited και της N2 Imaging Systems σε 47 χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων Ευρωπαϊκών χωρών, όπως, επίσης, και αυτών στη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Λατινική Αμερική.

Σημειώνεται ότι η ΘΕΩΝ συνεργάζεται, ήδη, επί σειρά ετών με την Ν2 Imaging για τη βιομηχανική σχεδίαση και συμπαραγωγή καινοτόμων προϊόντων πολλαπλών αισθητήρων νέας γενιάς.

Ως εκ τούτου, με τη συνεργασία αυτή, η ΘΕΩΝ επεκτείνει το υπάρχον φάσμα των προϊόντων της και είναι σε θέση να παρέχει στους πελάτες της μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογικών προϊόντων απεικόνισης και ανίχνευσης, καλύπτοντας πλήρως το φάσμα των διαθέσιμων αισθητήρων από το ορατό, το κοντινό υπέρυθρο με τις λυχνίες ενίσχυσης φωτός και πλέον το SWIR, καθώς και τους υπέρυθρους αισθητήρες θερμικής απεικόνισης.

Επιπρόσθετα, η Θέων θα συνεισφέρει στην περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων της UTC, μέσω της εκτενούς τεχνογνωσίας της στη σχεδίαση και προσαρμογή προϊόντων στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του πελάτη.

«Είμαστε υπερήφανοι για αυτήν την στρατηγική συνεργασία, που για άλλη μια φορά αποδεικνύει τις δυνατότητες του τμήματος ανάπτυξης και σχεδίασης, όπως επίσης και του διεθνούς δικτύου διανομής της ΘΕΩΝ Αισθητήρες Α.Ε.Β.Ε.», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας, Θωμάς Ντάκος.

«Αυτή η συμφωνία εντάσσεται στην πεποίθηση και συνάμα στρατηγική κατεύθυνση του Ομίλου μας, να καταστήσουμε την Ελλάδα διεθνή κόμβο στην παραγωγή υψηλής τεχνολογίας προϊόντων και υπηρεσιών στην αμυντική και αεροδιαστημική βιομηχανία», δήλωσε ο Πρόεδρος της ΘΕΩΝ και του Ομίλου EFA VENTURES, Κρίστιαν Χατζημηνάς.

H ΘΕΩΝ Αισθητήρες Α.Ε.Β.Ε., μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία, ιδρύθηκε το 1997 και σήμερα αποτελεί έναν από τους κορυφαίους, σε διεθνές επίπεδο, κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού και Ηλεκτροοπτικών συστημάτων για εφαρμογές στην Άμυνα και την Ασφάλεια.

Με έδρα στην Αθήνα, γραφεία στο Άμπου Ντάμπι και τη Σιγκαπούρη, γραμμή συμπαραγωγής των προϊόντων της στην Αυστραλία, την Ινδία και στην Ινδονησία και συμβάσεις σε περισσότερες από 36 χώρες στον κόσμο, καταγράφει πωλήσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.

Προιόντα της χρησιμοποιούν οι σουηδικές Ένοπλες Δυνάμεις, οι γερμανικές Ειδικές Δυνάμεις KSK, ο Βέλγικος Στρατός, οι Ένοπλες Δυνάμεις της Αιγύπτου, οι Συνοριοφύλακες του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας, η Προεδρική Φρουρά των Η.Α. Εμιράτων, ο Στρατός του Κατάρ, ο Στρατός του Πακιστάν, ο Στρατός της Σιγκαπούρης, οι Ένοπλες Δυνάμεις και ο Αυστραλιανός Στρατός, η Αστυνομία της Ιαπωνίας, ο Χιλιανός Στρατός, και βέβαια οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Πηγή www.pronews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Προσωρινός ανάδοχος η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - GMR για το αεροδρόμιο Καστελίου



Την ολοκλήρωση της διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας για το αεροδρόμιο Καστελίου ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, υπογράφοντας την απόφαση για την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου της σύμβασης παραχώρησης για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των οδικών συνδέσεων αυτού».

Ξεπερνώντας διαχειριστικά λάθη, εμπλοκές και καθυστερήσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων αλλά και ένα αποτυχημένο διαγωνισμό, που διακινδύνευσαν σοβαρά την υλοποίηση και την τύχη του έργου εδώ και 17 χρόνια, σήμερα, η δημιουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης είναι γεγονός, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο, σημειώνοντας ότι «η νέα αυτή επένδυση ύψους άνω του 850 εκ ευρώ, που θα πραγματοποιηθεί με όρους προστασίας του δημόσιου συμφέροντος, διαψεύδει τις δυνάμεις του παλαιοκομματισμού που τόσους μήνες δίνουν απεγνωσμένες μάχες, για να πείσουν ότι το έργο καθυστερεί και δεν πρόκειται να υλοποιηθεί».

Το υπουργείο επισημαίνει ότι προηγήθηκε από την πολιτική ηγεσία του ένας σημαντικός κύκλος παρεμβάσεων και αλλαγών στη δομή του διαγωνισμού με βάση τη φιλοσοφία της κυβέρνησης από την οποία θα διαπνέονται εφεξής τα έργα με σύμβασης παραχώρησης. Οι αλλαγές στη δομή του διαγωνισμού έκλεισαν με την απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών πριν από ενάμιση χρόνο στην οποία εγκρίθηκαν τα Τεύχη Μεταβολών για τη Σύμβαση Παραχώρησης.

Όπως επισημαίνει, οι παρεμβάσεις υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και ακολούθως τα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη, αποτυπώνονται στην Προσφορά του Προσωρινού Αναδόχου καθώς:
  • Το Δημόσιο διατηρεί ισχυρή παρουσία σε μια εξαιρετικής σημασίας επένδυση: Αυξάνεται το ελάχιστο προσφερόμενο ποσοστό μετοχικού κεφαλαίου από 40% σε 46%. Ήδη λοιπόν το Δημόσιο απέκτησε ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο.
  • Αυξάνεται η βαρύτητα της Οικονομικής Προσφοράς των διαγωνιζόμενων.
  • Η αιτούμενη χρηματοδοτική Συμβολή εκ μέρους του Δημοσίου περιορίστηκε σε 180 εκατομμύρια ευρώ.
  • Αυξάνεται σε 2% το ποσοστό επί των ακαθάριστων εσόδων του αερολιμένα που προκύπτουν από την εκμετάλλευση του έργου παραχώρησης, υπέρ των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης της περιοχής, αλλά και άλλων κοινωφελών δράσεων. Τα ποσά θα αποδίδονται κατόπιν σχετικής απόφασης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
  • Τονώνεται δραστικά η απασχόληση: Θα δημιουργηθούν 1000 άμεσες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο της κατασκευής. 500 μόνιμες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο λειτουργίας και εκατοντάδες ακόμη, όταν θα αναπτυχθούν οι νέες εμπορικές υποδομές και οι χρήσεις. Μάλιστα θα υπάρξει μέριμνα να δοθεί προτεραιότητα στην απασχόληση των ανέργων.
  • Τροποποιείται ριζικά ο τρόπος επιλογής του Ανεξάρτητου Μηχανικού, καθώς ισχυροποιείται η συμμετοχή του Δημοσίου στη διαδικασία επιλογής του, με ανοιχτές και διάφανες διαγωνιστικές διαδικασίες.
  • Το κτήριο του αεροσταθμού θα σέβεται την πολιτιστική και την αρχιτεκτονική κληρονομιά του τόπου και του τοπίου και κατασκευαστεί με κριτήρια υψηλών βιοκλιματικών προδιαγραφών. Ειδική αρχιτεκτονική επιτροπή θα ελέγξει τη συμμόρφωση της μελέτης με τις απαιτήσεις του διαγωνισμού για την κατασκευή του, κατά τρόπο που να εναρμονίζεται με την ιδιαιτερότητα της περιοχής. 
  • Στη Ζώνη Εμπορικών Χρήσεων θα δημιουργηθεί σε έκταση 10 στρεμμάτων συνεδριακός – εκθεσιακός χώρος ο οποίος θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τη διεθνή προβολή των τοπικών προϊόντων και δεν θα είναι ανταγωνιστικός εμπορικά. Θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει με μέριμνα του Δημοσίου.

Σύμφωνα με το υπουργείο, τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός ότι για πρώτη φορά ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία εκτέλεσης των απαλλοτριώσεων τόσο για τον αερολιμένα όσο και για τις οδικές συνδέσεις, αλλά ταυτόχρονα έχει εξασφαλιστεί η εξεύρεση χρηματοδότησης των αρχαιολογικών ερευνών πριν την έναρξη της περιόδου Παραχώρησης, καθιστά πλήρως επιτεύξιμο τον στόχο υλοποίησης του Έργου εντός του αρχικού χρονοδιαγράμματος χωρίς καθυστερήσεις.

Τα επόμενα βήματα μέχρι την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης

Εντός των επομένων δύο μηνών θα πρέπει να ολοκληρωθούν:
  • Η διαδικασία επιλογής του Ανεξάρτητου Μηχανικού από Επιτροπή με επικεφαλής στέλεχος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων στην οποία θα μετέχουν ισότιμα το Δημόσιο και ο Προσωρινός Ανάδοχος.
  • Η υποβολή εκ μέρους του Προσωρινού Αναδόχου του Φακέλου Τροποποίησης της Εγκεκριμένης Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Ορων, σύμφωνα με την υποβληθείσα εκ μέρους του Τεχνική Προσφορά.
  • Η υποβολή των λοιπών αναγκαίων στοιχείων (της εγγυητικής επιστολής δεσμευτικής επένδυσης, της επαλήθευσης Χρηματοοινομικού Μοντέλου από ανεξάρτητο ελεγκτικό φορέα, των συμβάσεων ασφαλίσεων, της σύμβασης Μελέτης – Κατασκευής, της σύμβασης δευτερογενούς δανείου κλπ) για την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης.
  • Θα ακολουθήσει η ανακήρυξη του Οριστικού Αναδόχου και η αποστολή του Σχεδίου της Σύμβασης Παραχώρησης για προσυμβατικό έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
  • Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Προσυμβατικού Ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο θα υπογραφεί η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ Δημοσίου και της Εταιρείας για την κατασκευή και λειτουργία του Αερολιμένα (η οποία θα έχει μέχρι τότε συσταθεί) καθώς και των Αρχικών Μετόχων. Η Σύμβαση Παραχώρησης κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων με νόμο. Αμέσως μετά θα ξεκινήσει η κατασκευή του έργου.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του νέου διεθνούς αερολιμένα Καστελίου Πεδιάδος εντός της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου Κρήτης που συνίσταται σε:

Όλες τις απαραίτητες έρευνες, μελέτες, κατασκευές, συστήματα και εξοπλισμό για τη λειτουργία του Νέου Αερολιμένα, που θα αντικαταστήσει το σημερινό εν λειτουργία αεροδρόμιο Ηρακλείου στην περιοχή της Αλικαρνασσού. Το Νέο Αεροδρόμιο Καστελίου χωροθετείται σε επαφή με το στρατιωτικό αεροδρόμιο στο Καστέλι Πεδιάδος Νομού Ηρακλείου και θα λειτουργεί παράλληλα μ’ αυτό. Το Αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει ένα διάδρομο κατηγορίας Ε, μήκους 3.200 μέτρων, ένα τροχόδρομο παράλληλο με το διάδρομο κατηγορίας Ε πλάτους 23 μέτρων, με πρόβλεψη για μελλοντική κατασκευή και δεύτερου τροχόδρομου, τρεις κατ’ ελάχιστο συνδετήριους τροχόδρομους υψηλής ταχύτητας και δύο κατ’ ελάχιστον συνδετήριους τροχόδρομους μεταξύ του Αεροδρομίου και του Στρατιωτικού Αεροδρομίου.

Ο νέος αερολιμένας επίσης θα περιλαμβάνει με βάση την Προσφορά του Προσωρινού Αναδόχου:
  • Βιοκλιματικό Κεντρικό Κτήριο αεροσταθμού επιφάνειας 71.818 τ.μ. (έναντι 60.000 τ.μ. που ήταν η ελάχιστη επιτρπτή επιφάνεια κατά την Διακήρυξη).
  • Μέγιστη Διανυόμενη Απόσταση Αναχωρούντων Επιβατών 247 μ. (έναντι 1.000 μ. που ήταν η μέγιστη επιτρεπτή απόσταση κατά την Διακήρυξη).
  • Μέγιστη Διανυόμενη Απόσταση Αφινούμενων Επιβατών 187 μ. (έναντι 1.000 μ. που ήταν η μέγιστη επιτρεπτή απόσταση κατά την Διακήρυξη).
  • Μέγιστη Απόσταση Τροχοδρόμησης Αεροσκαφών 3.875 μ. (έναντι 5.000 μ. που ήταν η μέγιστη επιτρεπτή απόσταση κατά την Διακήρυξη).
  • Είκοσι επτά (27) Θέσεις Στάθμευσης στην Πίστα, με δυνατότητα Αυτόνομης Προσέγγισης και Απομάκρυνσης, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών για κάθε Θέση Στάθμευσης (έναντι 25 που ήταν ο ελάχιστος επιτρεπτός αριθμός κατά την Διακήρυξη).
  • Δεκαεννέα (19) Αίθουσες Αναμονής Επιβατών (έναντι 12 που ήταν ο ελάχιστος επιτρεπτός αριθμός κατά την Διακήρυξη).
Στο αντικείμενο της Σύμβασης Παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με το Βόρειο και Νότιο Οδικό άξονα της Κρήτης, ήτοι του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18χλμ περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του Νέου Αεροδρομίου Καστελίου με τον Βόρειο Οδικό άξονα της Κρήτης στην περιοχή της Χερσονήσου. Για τη σύνδεση με το Νότιο Οδικό άξονα της Κρήτης προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ περίπου, διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με Λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το Αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο –Αρκαλοχώρι – Βιάννος.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, ο σχεδιασμός του νέου διεθνούς Αερολιμένα, υπερκαλύπτει τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές όσον αφορά την προσβασιμότητα, τη λειτουργικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης. Ενδεικτικά αναφέρονται:
  • Διάδρομος προσαπογειώσεων μήκους 3.200 μ με πλήρη δυνατότητα επέκτασης στα 3.800 μ. εφόσον απαιτηθεί στο μέλλον.
  • Βιοκλιματικό κτήριο αεροσταθμού κατά τον Κανονισμό Ενεργειακής Απόδοσης Κτηρίων.
  • Πέντε Σταθερές Θέσεις (Γέφυρες Επιβίβασης) τύπου Multiple Aircraft Ramp System (MARS), οι οποίες δέχονται έως και δέκα αεροσκάφη για ταυτόχρονη εξυπηρέτηση.
  • Αστυνομικό Σταθμό, δύο Πυροσβεστικούς Σταθμούς, Ιατρικές Εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις και εξοπλισμό επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών.
  • Χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα κατ’ ελάχιστον οκτακοσίων οχημάτων, χώρους αναμονής για κατ’ ελάχιστον πενήντα τουριστικών λεωφορείων, εκατόν πενήντα ταξί και είκοσι μίνι βαν ξενοδοχείων και θέσεις στάθμευσης για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πλήρες οδικό δίκτυο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση εντός του Αεροδρομίου.
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Αποβλήτων, το οποίο περιλαμβάνει Σύστημα Βιολογικού Καθαρισμού που θα δέχεται τα λύματα του Αεροδρομίου, καθώς και των γειτονικών οικισμών.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
  • Σκιασμένοι χώροι στάθμευσης οχημάτων εντός του αεροδρομίου.
  • Πρόβλεψη εμπορικής ζώνης 400 στρ. για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων στην ευρύτερη περιοχή του Αεροδρομίου.
Επισημαίνει ακόμη πως με δεδομένο ότι το έργο θα υλοποιηθεί με το σύστημα της Σύμβασης Παραχώρησης, αυτό σημαίνει για την Κρήτη μια σημαντικότατη εισροή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων, με όλες τις προφανείς αναπτυξιακές και οικονομικές επιπτώσεις.

Χρ. Σπίρτζης: Η χώρα αφήνει πίσω το χρεοκοπημένο πολιτικό κατεστημένο

«Σήμερα γίνεται πραγματικότητα ένα έργο που δοκιμάστηκε από τις πολυετείς εμπλοκές και καθυστερήσεις εξαιτίας των ατελέσφορων σχεδιασμών και της αναποτελεσματικότητας των πολιτικών δυνάμεων που χειρίστηκαν την τύχη του στο παρελθόν, η χώρα γυρίζει σελίδα και μαζί και τα έργα υποδομών που πλέον σχεδιάζονται και υλοποιούνται σε άλλη λογική» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε:

«Το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι θα είναι ένα έργο το οποίο δεν θα εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο αυτούς θα το εκτελέσουν και θα το εκμεταλλευτούν. Εάν και στο παρελθόν προγραμματίζονταν σ’ αυτή την κατεύθυνση τα έργα παραχώρησης και σύμπραξης, σήμερα η χώρα θα είχε άλλη εικόνα. Η χώρα γυρίζει σελίδα και αφήνει πίσω της το χρεοκοπημένο πολιτικό κατεστημένο που σχεδίασε έργα για τους λίγους και ισχυρούς και ο ελληνικός λαός τα πλήρωσε χρυσάφι».


https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Με υπογραφή Τσακαλώτου-Σπίρτζη 38 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό



Την κοινή υπουργική απόφαση Τσακαλώτου-Σπίρτζη για την άμεση εγκατάσταση 18 μετωπικών σταθμών και 20 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό υπέγραψε η κυβέρνηση.

Η ΚΥΑ Τσακαλώτου-Σπίρτζη που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Μάιου, αποτελεί άλλο ένα προαπαιτούμενο στις δεσμεύσεις με τους δανειστές αλλά και ένα μέσο διευκόλυνσης στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας.

Να σημειωθεί ότι η εγκατάσταση διοδίων αποτελεί απαίτηση και των υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι είχαν διαμηνύσει στο ΤΑΙΠΕΔ, το ατελέσφορο της διαγωνιστικής διαδικασίας εάν δεν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός με τα διόδια.

Με βάση την υπουργική απόφαση, για τους μετωπικούς σταθμούς Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, η λειτουργία τους προβλέπεται την 31η Αυγούστου.

Για τα διόδια Σιάτιστας η 1η Νοεμβρίου και για τους σταθμούς διοδίων Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού η 10η Οκτωβρίου.

Για το Αρδάνιο και τους 20 πλευρικούς σταθμούς προβλέπεται η 1η Νοεμβρίου 2017.

Στην Εγνατία σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί στην Τύρια (Θεσπρωτία), στο Μαλακάσι (Μέτσοβο), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στον Προμαχώνα Σερρών.

Πηγή: iefimerida.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Του γκουντ του μπι τρου..

     Κι έτσι στις 15 ή στις 22 του μήνα θα "πάρουμε" την δόση των 7,5 δις, ίσα-ίσα για να ξεπληρώσουμε τις τρέχουσες δόσεις,
..ώστε να μην χρεοκοπήσουμε και επίσημα και χρειαστεί να βγούμε απ' το πρόγραμμα μνημονίων και χάσουν οι τοκογλύφοι το πλιάτσικο.
Ούτε ελάφρυνση του χρέους (αλήθεια, το πίστεψε ποτέ κανείς;), ούτε ποσοτική
χαλάρωση,
..μιά ξερή δόση κι έξω απ' την πόρτα.
Ιτς του γκουντ το μπι τρου. Γυναίκααα, την γραβάτα σιδέρωσε.

Μένει αρκετός χρόνος μέχρι τότε για να μπορέσουν οι παλιάνθρωποι που κυβερνούν να βρουν το ντρόπο να διαστρέψουν τα πράγματα.
Έτσι θα περιμένουμε με αγωνία μέχρι τότε για να μας εξηγήσουν πώς οι ίδιοι, έντεχνα, με κατάλληλες κινήσεις κατάφεραν "να γλυτώσουμε την παγίδα της ελάφρυνσης του χρέους, καθώς και ν' αποφύγουμε τα δεσμά της ποσοτικής χαλάρωσης",
..έτσι ώστε να παραμείνουμε ακμαίοι στα μνημόνια, και να βγούμε έτοιμοι πλυμένοι καθαροί, με τον μπιντέ μας και τα όλα μας, στις αγορές από του χρόνου.

Το πιό ωραίο όμως είναι πως πιθανότατα αυτή η δόση δεν θα εκταμιευτεί ολόκληρη, μπαμ, αλλά τμηματικά αναλόγως των εξοφλητικών υποχρεώσεων που έχουμε,
..ώστε οι "εταίροι" τοκογλύφοι να μπορούν να μας εκβιάζουν συνεχώς με το αν εφαρμόζουμε τα νέα μέτρα που ψηφίσαμε ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΑΜΕ αν δεν παίρναμε την συμφωνία για το χρέος,
..ή και, γιατί όχι, να μας ζητήσουν και λίγο κ@λο ακόμα, συμπληρωματικό.
Ιτς του γκουντ του μπι τρου. Τόση ευτυχία δεν αντέχεται.

Βέβαια ως τότε ο καιρός θα έχει ζεστάνει,
..τα σχολεία θα έχουν τελειώσει,
..θα έχουν γεμίσει οι καφετέριες,
..θάχουμε αρχίσει και κανα μπάνιο,
..το σαρβάϊβορ θα κοντεύει κι αυτό στην κορύφωσή του,
..ποιός τις γ@μεί τις δόσεις και τα προαπαιτούμενα;
Οι "αριστεροί" δωσίλογοι νάναι καλά, κι από επιτυχίες; νά!

Κι αν στήσουν και καμιά κάλπη, έτσι για το ξεκάρφωμα της Δημοκρατίας,
..ξέρουμε εμείς:
Προδότες δαγκωτό!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ξεπερνούν τα 200 εκατ. Ευρώ τα έσοδα από τα αδήλωτα εισοδήματα


Σε δόσεις πληρώνουν όσοι αυτό-αποκαλύπτονται. Δεκάδες χιλιάδες οι δηλώσεις αποκάλυψης των αδήλωτων κεφαλαίων. Πάνω από 200 εκατ. ευρώ τα έξτρα έσοδα.


Ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ οι φόροι οι οποίοι έχουν βεβαιωθεί στο πλαίσιο της οικειοθελούς αποκάλυψης αδήλωτων κεφαλαίων με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών να δίνει παράταση της προθεσμίας υπαγωγής στη ρύθμιση.

Το σχετικό αίτημα έχει υποβληθεί στους δανειστές και από τη στάση τους θα εξαρτηθούν οι τελικές κυβερνητικές αποφάσεις οι οποίες αναμένονται εντός των ημερών. Το θέμα χειρίζεται η αρμόδια υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου ενώ και στον Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργο Πιτσιλή έχουν υποβληθεί αιτήματα παράτασης από πληθώρα συλλόγων λογιστών και φοροτεχνικών από όλη τη χώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, Παπανάτσιου και Πιτσιλής συμμερίζονται τα αιτήματα παράτασης.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με εκτιμήσεις εφοριακών οι δηλώσεις αποκάλυψης αδήλωτων κεφαλαίων ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες, με ένα μεγάλο ποσοστό αυτών όμως να αφορά σε δηλώσεις πληροφοριακού χαρακτήρα όπως για παράδειγμα Ε9 και ενοικίασης ακινήτων, από τις οποίες δεν προκύπτει φόρος προς καταβολή. Δεν είναι λίγοι βέβαια και εκείνοι οι φορολογούμενοι οι οποίοι προτιμούν να καταβάλλουν ποσοστό 50% ή και 60% του κεφαλαίου τους προκειμένου να γλιτώσουν από ποινικές κυρώσεις ή φορολογικές επιβαρύνσεις οι οποίες μπορούν να φτάνουν ακόμα και το 120% του κεφαλαίου που απέκρυψαν από την εφορία. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι φορολογούμενοι οι οποίοι αποκαλύπτουν αδήλωτα κεφάλαια ρυθμίζουν την οφειλή σε 12 ή και 24 μηνιαίες δόσεις, στο πλαίσιο της πάγιας ρύθμισης οφειλών .

Η προθεσμία υπαγωγής στη ρύθμιση εκπνέει κανονικά στις 31 Μάϊου και ενδεχόμενη παράταση αναμένεται να αφορά διάστημα 2-3 μηνών. Η παράταση- εφόσον πάρει πράσινο φως από τους δανειστές- σχεδιάζεται να συνοδευτεί από επιπλέον αύξηση στο πέναλτι (πρόσθετο φόρο) που προβλέπει ο νόμος για το κλείσιμο των υποθέσεων, από 10% σήμερα σε 12% ή και 15%.

Πηγή www.euro2day.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Σόιμπλε: Επίθεση από τα αριστερά στον Τσίπρα



Χωρίς περιστροφές κατηγορεί τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, για αποτυχία των οικονομικών επιλογών και «καταδίκη» της χώρας στην κατάσταση που είναι σήμερα.

Οι δηλώσεις του Γερμανού Υπουργού Οικονομικών, που δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα προκαλούν ήδη πολιτικό σεισμό στην Αθήνα και ουδείς γνωρίζει ποιες ακριβώς μπορεί να είναι οι συνέπειες.

Τις σχετικές δηλώσεις αναμετέδωσαν με έμφαση τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι ο Β. Σόιμπλε δήλωσε πως η ελληνική κυβέρνηση του κ. Τσίπρα επιμένει να επιμερίζει το βάρος στα αδύναμα στρώματα.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια «επίθεση από τα αριστερά» στον αριστερό κ. Τσίπρα σε μια στιγμή, που το πολιτικό ρίσκο ανεβαίνει στη χώρα.

Η αντίδραση του Μαξίμου ήταν άμεση. Κυβερνητικές πηγές έσπευσαν να εξαπολύσουν τα δικά τους… βέλη στον κ. Σόιμπλε σχολιάζοντας ότι «οι ευθύνες του κου Σόιμπλε για την διαχείριση της ελληνικής κρίσης έχουν καταγραφεί ιστορικά. Δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθεί να τις επιρρίψει σε άλλους».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τις δηλώσεις Σόιμπλε μετέδωσε στην Αθήνα πρώτη η ΕΡΤ.

Σύμφωνα, λοιπόν με την κρατική τηλεόραση ο κ. Σόιμπλε, μιλώντας στο συνέδριο της Δυτικογερμανικής Ραδιοτηλεόρασης WDR στο Βερολίνο, εξέφρασε τη συμπαράστασή του στους Έλληνες, που μαστίζονται από την κρίση.

Ταυτόχρονα, όμως επέρριψε την ευθύνη στο «ελληνικό πολιτικό σύστημα το οποίο με ή χωρίς την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη δεν ανταποκρίθηκε στις υποχρεώσεις του».
«Έγιναν βήματα προόδου», δήλωσε ο κ. Σόιμπλε, συμπληρώνοντας ωστόσο όμως πως «η πολιτική ηγεσία της Ελλάδας συνεχίζει να επιμερίζει το βάρος στα αδύναμα στρώματα».

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών έκανε μάλιστα προσωπική αναφορά στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα λέγοντας: «Βγήκε με την υπόσχεση να καταργήσει τα φορολογικά προνόμια για τους εφοπλιστές, αλλά τίποτα δεν έγινε». Και υπογράμμισε πως «η κατάσταση στη χώρα δεν είναι ανταγωνιστική».

Όπως σημείωσε ο ανταποκριτής της ΕΡΤ στο Βερολίνο, ο κ. Σόιμπλε αναφερόμενος στη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στη χώρα υποστήριξε ότι «η ευθύνη επιμερίζεται στην Ελλάδα και την ελλειμματική λειτουργία των κρατικών δομών της».

«Εάν η Ελλάδα θέλει να παραμείνει υπό τις ισχύουσες προϋποθέσεις συμμετοχής σε ένα σταθερό νόμισμα με χαμηλά επιτόκια, τότε θα πρέπει να θέσει την οικονομία και τον κρατικό της μηχανισμό σε κατάσταση που να διασφαλίζεται αυτό μακροχρόνια».

«Έγιναν πολλά, αλλά όχι αρκετά», συμπλήρωσε.

Φέρεται μάλιστα να δήλωσε σε οπωσδήποτε απολογητικό ύφος: «μην κατηγορείτε εμένα για τα δομικά προβλήματα στην Ελλάδα».

Πηγή www.zougla.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Έσπασε το ρεκόρ ανακύκλωσης συσκευασιών η Ελλάδα



Με 211.848 συσκευασίες, η Ελλάδα έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ ανακύκλωσης συσκευασιών σε μια εβδομάδα με χρήση ενός αυτόματου μηχανήματος ανακύκλωσης. Συγκεκριμένα, από την Τρίτη 23 έως και την Κυριακή 28 Μαΐου 2017, πολίτες όλων των ηλικιών, επισκέφθηκαν το 1ο Πανευρωπαϊκά «Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης», που έχει δημιουργήσει και λειτουργεί ο Εθνικός Φορέας Ανταποδοτική Ανακύκλωση, συμβάλλοντας τόσο στην κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ ανακύκλωσης συσκευασιών, όσο και στη δημιουργία ενός εξαιρετικά μεγάλου νέου ρεκόρ, σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερο από το προηγούμενο!

Το μέχρι πρόσφατα παγκόσμιο ρεκόρ των 70.623 συσκευασιών σε μια εβδομάδα με χρήση ενός αυτόματου μηχανήματος ανακύκλωσης συσκευασιών (που είχε γίνει στη Νέα Υόρκη), καταρρίφθηκε χάρη στη δυναμική συμμετοχή μικρών και μεγάλων, που επισκέφτηκαν το «Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης» για να ανακυκλώσουν μεταλλικές, πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες στα Κέντρα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης που λειτουργούν στο χώρο.

Από τα Ιωάννινα μέχρι τη Ρόδο και από την Αστυπάλαια έως την Αττική, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και πολίτες κάθε ηλικίας, αγκάλιασαν την σημαντική αυτή πρωτοβουλία συρρέοντας στο Πάρκο Ανακύκλωσης, όπου τα υπερσύγχρονα μηχανήματα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης λειτουργούσαν καθημερινά 24 ώρες το 24ωρο. Με την ανακύκλωση των 211.848 συσκευασιών, εκ των οποίων 184.450 συσκευασίες πλαστικού και 27.398 συσκευασίες αλουμινίου, δεν επιτεύχθηκε μόνο η κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ, αλλά και εξαιρετικά σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη.

Συγκεκριμένα, με την ανακύκλωση των 211.848 συσκευασιών: 

-Δεν θα γίνει εξόρυξη 1.878,13 κιλών βωξίτη 

-Εξοικονομήθηκαν 287,68 κιλά πετρελαίου, που θα χρησιμοποιούνταν για την παραγωγή της ενέργειας που απαιτείται για τη δημιουργία των συσκευασιών αλουμινίου 

-Εξοικονομήθηκε ηλεκτρική ενέργεια: για να ακούσουμε ραδιόφωνο για 109.592 ώρες ή για να δούμε τηλεόραση για 82.194 ώρες 

-Δεν θα απαιτηθούν 500 έτη για να αποσυντεθούν από το περιβάλλον οι ποσότητες πλαστικών συσκευασιών 

-Δεν θα εκλυθούν στην ατμόσφαιρα 6.750,87 κιλά αερίων που δημιουργούνται με την παραγωγή του πλαστικού και συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Πηγή www.imerisia.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Με νέο ΑΦΜ το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί να «σβήσει» τα τεράστια χρέη


ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ «ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΩΝ» ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ

Με τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης θα πορευτεί το ΠΑΣΟΚ καθώς τα οικονομικά του κινήματος βρίσκονται στο «κόκκινο» και ουσιαστικά το παλαιό ΑΦΜ μπλοκάρεται, λόγω των νέων ρυθμίσεων για το πολιτικό χρήμα που κατά απαίτηση της Τρόικας ψηφίστηκαν στη Βουλή.

Του Σπύρου Πάνου

Τα «άθλια» οικονομικά του άλλοτε κραταιού Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος οδήγησαν το γενικό διευθυντή του κόμματος, Νίκο Σαλαγιάννη σε δύο κινήσεις-προσπάθειες απεγκλωβισμού από το οικονομικό αδιέξοδο.

Η πρώτη αφορά το αίτημα για ένταξη των κόκκινων δανείων του κόμματος στις ρυθμίσεις που σχετίζονται με τον εξωδικαστικό συμβιβασμό στο πλαίσιο του νομοσχεδίου που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή και θα ισχύσει από την 1η Αυγούστου 2017.

Η δεύτερη λύση - «τέχνασμα» προκειμένου να μπορούν να καλύπτονται οι λειτουργικές ανάγκες του κόμματος είναι η χρήση ενός άλλου «καθαρού» ΑΦΜ, αυτού της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Κι αυτό προκειμένου τα όποια έσοδα μπορεί να έχει το ΠΑΣΟΚ (δωρεές, έσοδα από οικονομικές καμπάνιες, καταβολή μέρους της αποζημίωσης βουλευτών και ευρωβουλευτών) να περνάνε στο λογαριασμό της ΔΗΣΥ διότι οποιοδήποτε ποσό εισρέει σε λογαριασμούς με το παλαιό ΑΦΜ του ΠΑΣΟΚ θα πηγαίνει για τα παλαιά χρέη.

Η επιστολή του πρώην Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος Στέφανου Ξεκαλάκη, έχει πυροδοτήσει «εμφύλιο» στο κόμμα καθώς αποδίδει πολιτική «ομερτά» στην αναζήτηση και στον καταλογισμό ευθυνών σε αυτούς που χρεωκόπησαν το κίνημα.

Το περιβόητο πόρισμα των Ορκωτών λογιστών για τα οικονομικά του κόμματος δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα ούτε επί ηγεσίας Ευάγγελου Βενιζέλου, ούτε επί Φώφης Γεννηματά, κι έτσι παραμένει αναπάντητο το ερώτημα ποιοι και που διοχέτευσαν τα ιλιγγιώδη ποσά της «μαύρης» οικονομικής τρύπας που εντοπίστηκε και ποιος θα πληρώσει τελικά τα χρέη του ΠΑΣΟΚ.

Οι νέες ρυθμίσεις

Οι αλλαγές από την άλλη μεριά που πέρασε η Κυβέρνηση πρόσφατα σχετικά με το πολιτικό χρήμα και οι οποίες προβλέπονταν στα προαπαιτούμενα για να κλείσει η αξιολόγηση, φέρνει τα «πάνω-κάτω» στη χρηματοδότηση των κομμάτων. Προβλήματα ωστόσο δημιουργούνται κυρίως στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που επιβαρύνονται με δάνεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ και έχουν ήδη εκχωρήσει την επιχορήγηση μελλοντικών ετών.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται «μπλόκο» στη χρηματοδότηση πολιτικών κομμάτων, όχι μόνο από ιδιοκτήτες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης αλλά και από συγγενικά τους πρόσωπα, απαγόρευση οικονομικής ενίσχυσης από ιδιωτικές εταιρείες, δραστικός περιορισμός του ποσοστού του ακατάσχετου της κρατικής χρηματοδότησης στο 10% και σχεδόν «εξαφάνιση» των ανώνυμων κουπονιών.

Ιδιαίτερο «ενδιαφέρον» θα έχουν το επόμενο χρονικό διάστημα δύο γεγονότα. Το πρώτο αφορά την ολοκλήρωση της ανάκρισης μετά τη δίωξη που ασκήθηκε στον πρώην οικονομικό διευθυντή του ΠΑΣΟΚ Ροβέρτο Σπυρόπουλο για τη «μαύρη» τρύπα που φαίνεται να διογκώθηκε επί ηγεσίας Γιώργου Παπανδρέου αλλά και τα αδήλωτα 15 εκατ. ευρώ που εντοπίστηκαν μετά τον έλεγχο στο χρηματοκιβώτιο της Χαριλάου Τρικούπη.

Το δεύτερο αφορά την εξέλιξη της εκδίκασης της υπόθεσης της Siemens όπου ο πάλαι ποτέ «Στρατηγός» του ΠΑΣΟΚ Θόδωρος Τσουκάτος και alter ego του Κώστα Σημίτη, κάθεται στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων
για το 1 εκατ. μάρκα που δέχτηκε από τα «μαύρα» ταμεία της γερμανικής εταιρείας.



Πηγή : www.newsbomb.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....