Διυλιστήριο: 10/04/18
ροη αναρτησεων

Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2018

VIDEO - Ψαριανός υπερασπίζοντας την Τρόικα: Η επανάσταση του 1821 είναι ένα παραμύθι που λέμε στον κόσμο -



Του Γιώργου Λυκουρέντζου

Πολλές συζητήσεις στη Βουλή προκαλεί ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίον ο βουλευτής του Ποταμιού Γρηγόρης Ψαριανός επέλεξε να επιτεθεί σε όσους υποστηρίζουν πως για όλα τα δεινά της χώρας φταίνε οι ξένοι.

Μιλώντας στην αίθουσα της Ολομέλειας ο κ. Ψαριανός επιτέθηκε σε όσους τα βάζουν με την τρόικα λέγοντας πως μια τρόικα έφτιαξε αυτό εδώ το κράτος.

Θέλοντας μάλιστα να δείξει ότι η επανάσταση του 1821 απέτυχε δεν δίστασε να τη χαρακτηρίσει ως “παραμύθι”.

“Οι επαναστάσεις ξεκίνησαν τον προηγούμενο αιώνα από τους Φιλικούς και απέτυχαν. Η επανάσταση του ’21 που λένε για την εθνική ανεξαρτησία και ταράζομαι είναι ένα παραμύθι που λέμε στον κόσμο. Μια άλλη τρόικα έφτιαξε στο παρελθόν αυτό το κράτος. Η επανάσταση του 1821 συνετρίβη. Ως το 1827 η χώρα ήταν κολυμπηθρόξυλα. Κρανίου τόπος. Στην Πελοπόννησο δεν υπήρχε κάτοικος. Και ήρθε η τρόικα του Ναυαρίνου για δικά της συμφέροντα και έφτιαξε αυτό το κρατίδιο. Βρήκε τον καλύτερο κυβερνήτη Έλληνα και τον έφερε να κυβερνήσει. Τον Καποδίστρια. Κι εμείς τον καθαρίσαμε μέσα σε ενάμιση χρόνο. Κι από τότε αλωνίζουμε. Παίρνουμε δάνεια και τα τρώμε. Και μας φταίνε για όλα οι κ@@@@@@@@ οι ξένοι” είπε αρχικά ο κ. Ψαριανός.

Συνεχίζοντας στο ίδιο ύφος ο κ. Ψαριανός τα έβαλε με όσους θεωρούν ότι για όλα τα δεινά της χώρας φταίνε οι ξένοι: “Για τον εμφύλιο έφταιγαν οι ξένοι, για το Κυπριακό, για τη Χούντα, για τη Μικρασιατική καταστροφή. Για όλα τα δεινά έφταιγαν οι ξένοι. Και αυτά τα έλεγαν Αριστεροί, Δεξιοί, Κεντρώοι και πουλάνε ακόμα το παραμύθι. Κι όσο αυτό τρώγεται από σανοφάγους θα έχουμε τέτοια κυβέρνηση που έδιωξε τους κ@@@@@@@@ τους ξένους” κατέληξε.

Δείτε το βίντεο:



Πηγή www.enikos.gr

https://diulistirio.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Θράσος από το ΔΝΤ : '' Τα μνημόνια εξόντωσαν τον πληθυσμό της Ελλάδας''

Πηγή γραφήματος: ΟΟΣΑ, Παγκόσμια Τράπεζα, Βάση δεδομένων Παγκόσμιων Δεικτών Ανάπτυξης και υπολογισμοί στελεχών του ΔΝΤ.

OECD: μέσος όρος στα κράτη-μέλη του ΟΟΣΑ,

AEs = ΟΟΣΑ και συνεργαζόμενες ανεπτυγμένες οικονομίες
EMs = ΟΟΣΑ και συνεργαζόμενες αναδυόμενες οικονομίες
United States: ΗΠΑ
Italy: Ιταλία
Spain: Ισπανία
Greece: Ελλάδα


Πτώση του δείκτη γονιμότητας, δηλαδή του αριθμού των παιδιών που γεννάει, κατά μέσον όρο, κάθε γυναίκα, από το 1,5 στο 1,3, παρατηρήθηκε στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης, και συγκεκριμένα από το 2008 έως το 2016, σύμφωνα με το ΔΝΤ.

Η οικονομική κρίση έχει αφήσει τα σημάδια της στην παγκόσμια οικονομία, καθώς 10 χρόνια μετά παραμένουν χαμηλοί οι ρυθμοί ανάπτυξης και υψηλό το δημόσιο χρέος, ενώ έχει οξυνθεί το πρόβλημα της υπογεννητικότητας σε πολλές χώρες, σημειώνει το Ταμείο στην έκθεσή του για την παγκόσμια οικονομία.

Για την Ελλάδα, όπως και την Ισπανία, σημειώνει ότι υπέστησαν «διπλή ύφεση» και ο δείκτης γονιμότητας υποχώρησε από το 1,5 στο 1,3. Το Ταμείο επαναλαμβάνει, μάλιστα, την άποψή του πως αυτός ο χαμηλός ρυθμός θα οδηγήσει σε εξασθένηση του ρυθμού ανάπτυξης μακροπρόθεσμα.

Σημειώνεται ότι το ΔΝΤ έχει αναδείξει το δημογραφικό ως μείζον πρόβλημα για την Ελλάδα και έχει πιέσει εξαιτίας αυτού για περικοπές συντάξεων. Το Ταμείο προειδοποιεί ότι η παγκόσμια οικονομία διατρέχει και πάλι τον κίνδυνο μιας μείζονος χρηματοπιστωτικής κρίσης, διότι κυβερνήσεις και ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν υλοποιήσει τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις.

Οπως τονίζει, δέκα χρόνια μετά την πτώχευση της Lehman Brothers, η ανάπτυξη παραμένει χαμηλότερη από τα προ κρίσης επίπεδα, τουλάχιστον στο 60% των οικονομιών ανά τον κόσμο. Οι ρυθμοί ανάπτυξης μειώθηκαν περισσότερο στις 24 χώρες που επλήγησαν από χρηματοπιστωτικές κρίσεις.

Το Ταμείο διαπιστώνει επίσης ότι είναι πολύ μεγαλύτερη η διεύρυνση της ανισότητας στις χώρες που υπέστησαν τη μεγαλύτερη μείωση του ρυθμού ανάπτυξης και των θέσεων εργασίας. Αυτή η διεύρυνση της ανισότητας είναι, σύμφωνα με το ΔΝΤ, η αιτία που έχει ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό η εχθρότητα κατά του συστήματος και φαίνεται πολύ πιο ελκυστικός ο προστατευτισμός.

Επισημαίνει ότι για να αντιμετωπίσουν την κρίση οι κυβερνήσεις αύξησαν τις δαπάνες και οι κεντρικές τράπεζες επιστράτευσαν μη συμβατικές μεθόδους, όπως οι αγορές ομολόγων, για να διασφαλίσουν την επάρκεια των πιστώσεων. Τονίζει, επίσης, ότι οι ισολογισμοί των κεντρικών τραπεζών είναι σήμερα «πολλαπλάσιοι» εκείνων που ήταν πριν από την κατάρρευση της Lehman Brothers. Οι έκτακτες πολιτικές που εφαρμόστηκαν είχαν ως αποτέλεσμα, υπογραμμίζει το Ταμείο, τη γενικευμένη αύξηση του χρέους.

Επισημαίνει ότι σήμερα ένα μεσαίο επίπεδο χρέους έχει αυξηθεί στο 52% του ΑΕΠ, ενώ πριν από την κρίση το αντίστοιχο ποσοστό κυμαινόταν στο 36% του ΑΕΠ. Προειδοποιεί έτσι πως, εφόσον τα επίπεδα του χρέους είναι σαφώς υψηλότερα από εκείνα της κρίσης του 2008, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος μιας μείζονος κρίσης σε τμήματα του χρηματοπιστωτικού συστήματος που δεν υπόκεινται σε ρυθμίσεις.

Παράλληλα, στην έκθεσή του για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα, το ΔΝΤ αναγνωρίζει ότι στα 10 χρόνια που πέρασαν έχουν γίνει πολλά για να ενισχυθούν τα αποθεματικά των τραπεζών και για να επιβληθεί αυστηρότερη εποπτεία στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Προειδοποιεί, όμως, ότι «στη διάρκεια των καλών εποχών, όπως ήταν η περίοδος των πολύ χαμηλών επιτοκίων και της σταθερότητας στις αγορές, συσσωρεύονται κίνδυνοι που πάντα μπορούν να μεταφερθούν σε άλλους τομείς».

Ως εστίες κινδύνου θεωρεί τη θεαματική αύξηση του δανεισμού στον λεγόμενο «σκιώδη κινεζικό τραπεζικό τομέα» και το ότι δεν έχουν επιβληθεί αυστηρές ρυθμίσεις στον κλάδο των ασφαλιστικών και των διαχειριστών κεφαλαίων, που διαχειρίζονται τρισ. δολάρια.


https://diulistirio.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Η Ίμβρος ξαναζωντανεύει: «Κάποτε μας κορόιδευαν “με 3 παιδιά πώς θα ανοίξετε σχολείο;” Τώρα έχουμε 47»



Συγκίνηση αλλά και υπερηφάνεια νιώθουν οι Ίμβριοι για την επαναλειτουργία του ελληνικού σχολείου στο μικρό νησί του Αιγαίου.

Η επαναλειτουργία των σχολείων της Ιμβρου το 2015 μετά από 50 χρόνια σιωπής έχει ζωντανέψει το νησί, ενώ ο Γενικός Γραμματέας της Ιμβριακής Ενωσης δηλώνει δικαιωμένος για τις προσπάθειές που έκανε ώστε να επαναλειτουργήσουν ξανά τα σχολεία.

«Το 2010 η Ίμβρος είχε 168 άτομα, σήμερα 550 Ελληνες μένουν εκεί μόνιμα»

«Κάποτε γελούσανε. Με τρία παιδιά θα ανοίξετε σχολείο έλεγαν. Σήμερα έχουμε 47 μαθητές», ανέφερε στην κάμερα του Alpha ο γενικός γραμματέας.

Η ελληνική γλώσσα έχει αρχίσει εδώ και 3 χρόνια να διδάσκεται και πάλι στις αίθουσες του ελληνικού σχολείου με αποτέλεσμα όλοι και περισσότεροι Ελληνες να γυρνούν πίσω στην πατρίδα τους, γνωρίζοντας πως εκεί πλέον τα παιδιά τους μπορούν να μορφωθούν.

Απόδειξη αποτελεί και η δήλωση του Προέδρους της Ιμβριακής Ένωσης Μακεδονίας Θράκης, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά πως στο νησί το 2010 ζούσαν 168 άτομα, ωστόσο λόγω της λειτουργίας των σχολείων, σήμερα στην Ιμβρο μένουν μόνιμα 550 άτομα.

Σημαντική ήταν και η συμβολή στην ενδυνάμωση των ομογενειακών σχολείων του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, καθώς με προσπάθειες δικές τους και των ομογενών τα σχολεία λειτούργησαν ξανά, δίνοντας ζωή στο νησί.

Βέβαια η επαναλειτουργία ελληνικού Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου στην Ιμβρο δεν ήταν ένα εύκολο εγχείρημα. Χρειάστηκαν πολλά αιτήματα προς τις τούρκικες αρχές και συντονισμένη οργάνωση, ώστε η Ίμβρος να γίνει και πάλι «το σπιτικό των Ελλήνων».

Πως όμως σημειώθηκε όλη αυτή η ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια; Mία σύντομη αναδρομή στο 1924 θα μας «θυμίσει» τα πράγματα όπως έγιναν από την αρχή.

1924: Η χρονιά που 18 ελληνικά σχολεία στην Ιμβρο έκλεισαν και λειτούργησαν ως τουρκικά

Στις αρχές του 1964 λειτουργούσαν στην Ίμβρο 7 ελληνικά σχολεία με συνολικά 693 μαθητές και 27 δασκάλους.


Τότε η τουρκική κυβέρνηση έθεσε σε εφαρμογή μια δέσμη μέτρων εκτουρκισμού της Ίμβρου που περιελάμβανε μαζικές απαλλοτριώσεις καλλιεργήσιμης γης, ίδρυση ανοικτών αγροτικών φυλακών και με ειδική νομοθετική ρύθμιση απαγορεύτηκε η ελληνική εκπαίδευση και όλα τα ελληνικά σχολεία έκλεισαν και λειτούργησαν ως δημόσια τούρκικα σχολεία.

49 χρόνια μετά οι ελπίδες επέστρεψαν- Ανοιξε το πρώτο ελληνικό δημοτικό σχολείο

Στις 10 Ιανουαρίου 2012 ενεκρίθη το αίτημα αδειοδότησης ελληνικού μειονοτικού σχολείου στην Ίμβρο. Το σχετικό αίτημα είχε πραγματοποιηθεί προς τις τουρκικές αρχές προ ενός έτους από μέλη των κοινοτήτων της Ίμβρου και είχε κατατεθεί από τον κ. Λάκη Βίγκα, εκπρόσωπο των Μειονοτικών Βακουφίων στην Κεντρική Διεύθυνση Βακουφίων της Τουρκίας.

Πρόκειται για ιστορική εξέλιξη καθώς μετά από δεκαετίες επιτρέπουν οι τουρκικές αρχές σε ελληνικό σχολείο να λειτουργήσει στην Ίμβρο.



Τον Σεπτέμβριο του 2013 επαναλειτούργησε μετά από 49 χρόνια το Δημοτικό Σχολείο των Αγίων Θεοδώρων με τέσσερεις μαθητές. Την επόμενη όμως χρονιά, το 2014, άνοιξε με δύο από τους αρχικούς μαθητές, καθώς ένας μαθητής επέστρεψε στην Ελλάδα με την οικογένειά του και άλλος ένας εγγράφτηκε σε τουρκικό σχολείο της Κωνσταντινούπολης.

Επαναλειτουργία ελληνικού Γυμνάσιου και Λυκείου το 2015

Το 2014 ιδρύεται ο εκπαιδευτικός και πολιτιστικός σύνδεσμος Ίμβρου στην Πόλη με κύριο μέλημα την ανάπτυξη και λειτουργία των ελληνικών μειονοτικών σχολείων της Ίμβρου. Ο στόχος ήταν να ανοίξει Γυμνάσιο και Λύκειο στο νησί. Στις 31 Αυγούστου του 2015 γίνεται η επίσημη παραλαβή των σχετικών αδειών και το σχολικό έτος 2015-2016 η Ίμβρος αποκτά πλήρη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση.

Το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο του 2015 κατέστη δυνατό χάρη στις εντατικές προσπάθειες των ομογενειακών φορέων και τη βοήθεια του οικουμενικού Πατριάρχη κκ Βαρθολομαίου, καθώς και την οικονομική συνδρομή της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου, η οποία ανέλαβε μόνιμος χορηγός και συσσιτιοτρόφος των σχολείων, ενώ και η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αμερικής συνέδραμε με μεγάλη εφάπαξ χορηγία για την ολοκλήρωση του έργου των σχολείων καθώς και οι μητροπόλεις Κώου και Νισήρου και Σύμης.


Επίσης, το Πανεπιστήμιο του Νισάντασι αλλά και άλλες ιδιωτικές πρωτοβουλίες στήριξαν το έργο.

Χάρη στην εκπαιδευτική υποδομή που δημιουργήθηκε, συνολικά επτά οικογένειες από την Ελλάδα με 14 παιδιά επανεγκαταστάθηκαν στο νησί το 2015, ενώ μετά το άνοιγμα του δημοτικού σχολείου το 2013, επτά βρέφη είχαν γεννηθεί στην Ίμβρο από νέα ζευγάρια μέχρι τον Οκτώβριο του 2015.

Σήμερα όπως προαναφέραμε στην Ιμβρο μένουν 550 Ελληνες και στο σχολείο πηγαίνουν 47 μαθητές.


Πηγή: wikipedia, Alpha/ Φωτογραφίες:wikipedia, Eurokinissi- ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ

https://diulistirio.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

«Ζητούσε σεξ ή χρήματα»: Έτσι δρούσε ο σάτυρος καθηγητής στις Σέρρες


Το Διυλιστήριο λέει : '' Το χειρότερο της είδησης είναι ότι όλοι γνώριζαν, ότι είχε καταδικασθεί και άλλες φορές, και παρολό αυτά για 15 χρόνια παράμεινε στην θέση του. Αλήθεια οι συνάδελφοί του δεν γνώριζαν τίποτα; Δεν είχαν καταλάβει τίποτα; Οι φοιτητικοί σύλλογοι, τίποτα και αυτοί ; 
Το σύστημα σάπιο ως το κόκκαλο ...''

Εκβίαζε τους φοιτητές για να τους περάσει στο μάθημα

Το φροντιστήριο και η «ταρίφα» των 250 ευρώ για να περάσουν το μάθημά του - Πως στήθηκε η παγίδα στον καθηγητή

Έπειτα από σχεδόν δύο δεκαετίες ανοίγουν στόματα και αποκαλύπτουν τη δράση του «φακελάκια», όπως αποκαλούσαν στο ΤΕΙ Σερρών οι φοιτητές του τον καθηγητή, ο οποίος ζητούσε από τους φοιτητές χρήματα και από τις φοιτήτριες να περάσουν πρώτα από το... κρεβάτι του για να τις περάσει στην εξεταστική

Ο 49χρονος καθηγητής, είχε ως συνεργούς δύο καθηγητές σε φροντιστήρια, ο ένας από τους οποίους μάλιστα είναι ιδιοκτήτης. Σε αυτούς κατηύθυνε τους φοιτητές που είχε φροντίσει να «κόψει» στο μάθημά του. Κάτι ανάλογο έκανε και με τις φοιτήτριες, τις οποίες «έκοβε» ξανά και ξανά, ώσπου να αναγκαστούν να του κάνουν μια «εξυπηρέτηση» για να τις περάσει.

Η δράση του καθηγητή με το περουκίνι ήταν γνωστή στους περισσότερους φοιτητές και φέρεται ότι είχαν γίνει σε βάρος του δεκάδες καταγγελίες από χρόνια, χωρίς ως τώρα να έχει υπάρξει αποτέλεσμα.

Το ποτήρι ξεχείλισε, όταν δυο φοιτητές του ΤΕΙ Σερρών κατήγγειλαν ότι ο καθηγητής, στου οποίου το μάθημα είχαν αποτύχει στην εξεταστική, τους πρότεινε - εμμέσως πλην σαφώς- να πάνε σε συγκεκριμένο φροντιστήριο για να παρακολουθήσουν μαθήματα. Αφού θα πλήρωναν την «ταρίφα» των 250 ευρώ, θα περνούσαν σίγουρα το μάθημα του και μάλιστα με πολύ καλό βαθμό.

Αρχικά, οι φοιτητές αντέδρασαν και ζήτησαν επανεξέταση των γραπτών τους, αλλά βέβαια πήραν αρνητική απάντηση. Αφού κατάλαβαν ότι δεν θα βγάλουν άκρη και θα αναγκαστούν να πληρώσουν -εμμέσως- αποφάσισαν να ζητήσουν βοήθεια από την αστυνομία, σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso.

Οι αστυνομικοί προσημείωσαν τα χρήματα που θα έδιναν οι δύο φοιτητές στο φροντιστήριο για τα μαθήματα τα οποία δήθεν θα έκαναν, που δεν ήταν παρά μια «βιτρίνα» για να δικαιολογούνται τα ποσά, και κανόνισαν το ραντεβού ώστε να δώσουν το «φακελάκι».

Τη στιγμή που ο συνεργός του καθηγητή παρελάμβανε τα χρήματα, επενέβησαν οι αστυνομικοί και τον συνέλαβαν, ενώ δεύτερο κλιμάκιο περνούσε ταυτόχρονα χειροπέδες στον ίδιο και τον 49χρονο μέσα στο γραφείο του στο ΤΕΙ. Χαρακτηριστικό της δραστηριότητας που είχαν αναπτύξει οι συλληφθέντες, είναι ότι στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μετρητά ύψους 178.000 ευρώ, αλλά και εμβάσματα ύψους 140.000 ευρώ σε τράπεζες του εξωτερικού.

Μετά τις συλλήψεις, έχει ανοίξει νέος κύκλος ερευνών, καθώς πέφτουν «βροχή» οι καταγγελίες για παρενόχληση φοιτητριών από τον ίδιο καθηγητή και την απαίτησή του να βρεθούν στο κρεβάτι του, ώστε να περάσουν τα μαθήματά του.
«Πάμε για ένα ποτό και μετά βλέπουμε»

«Με κάλεσε στο γραφείο του και μου είπε ότι θα πρέπει να περάσουμε ένα βράδυ μαζί», κατήγγειλε μιλώντας στον ΑΝΤ1, μια φοιτήτρια. «Μου πρότεινε αν ήθελα να πάμε και για ποτό πρώτα και μετά είπε "βλέπουμε τι θα γίνει και με το μάθημα"», πρόσθεσε.

Πηγή www.newsbomb.gr

https://diulistirio.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα.... »
....