Διυλιστήριο: 10/12/13
ροη αναρτησεων

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Nομοθετούν για να την γλυτώσουν! Ακυρώνουν τις μηνύσεις περι «ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ» που εκρεμμούν!

Είναι κοινά αποδεκτό και εμφανές σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας των σύγχρονων Ελλήνων, ότι οι επικρατούσες οικονομικές και κοινωνικοπολιτικές συνθήκες στην Ελλάδα του 2013, έχουν ισοπεδώσει, αν όχι εξαφανίσει, την έννοια της  Ισηγορίας, Ισονομίας, Ισοκρατίας στην Ελλάδα.

Την ώρα που η Ελλάδα βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις παγκοσμίως εις ό,τι αφορά την διαπλοκή και διαφθορά του δημοσίου βίου έρχεται ένα πρωτοφανές για τα παγκόσμια δεδομένα νέα τροπολογία που ετοιμάζεται από το Yπουργείο Δικαιοσύνης, με το οποίο ΑΦΑΙΡΟΥΝ τα άρθρα 134 (εσχάτη προδοσία), 138 (επιβουλή της ακεραιότητας της χώρας), 139 (προσβολή εναντίον της διεθνούς ειρήνης της χώρας) και 148 (διακεκριμένη κατασκοπεία)!

Μάλιστα βιάζονται τόσο πολύ να τον περάσουν που ενώ η τροπολογία είχε αρχικά κατατεθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης, τελικά θα κατατεθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος (!!!). 
Παραδέχονται μάλιστα ότι η αλλαγή έγινε διότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης καθυστερεί να έρθει προς συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής, ενώ το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος θα συζητηθεί στην Ολομέλεια την ερχόμενη Τρίτη.

Τι θα γίνει με τις μηνύσεις περι «ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ» που εκρεμμούν (Βλέπε εδώ);;;;

Και δεν είναι το μόνο ΓΕΓΟΝΟΣ!

Τον Ιούλιο του 2013 Αλλάξανε το ποινικό κώδικα προκειμένου να γλυτώνουν με τα κλοπιμαία!


Δηλαδή ο Έλληνας πολίτης θα μπαίνει στη φυλακή για οφειλή ακόμα και μερικών εκατοντάδων ευρώ στο δημόσιο, ενώ η Δικομματική Κυβέρνηση της προδοσίας και του ξεπουλήματος, φροντίζει να «πέσουν» στα ελαφρά, όλοι όσοι από τη Μεταπολίτευση και μετά έτρωγαν με χρυσά κουτάλια το δημόσιο χρήμα.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο 298 του νέου ΠοινικούΚώδικα, που σχετίζεται με όσα αναφέρθηκαν παραπάνω. Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στην παράγραφο 3. 

Άρθρο 298 

Υπεξαίρεση  

1. Όποιος ιδιοποιείται παράνομα ξένο (ολικά ή εν μέρει) κινητό πράγμα που περιήλθε στην κατοχή του με οποιονδήποτε τρόπο τιμωρείται με φυλάκιση ως δύο έτη ή χρηματική ποινή και αν το αντικείμενο είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, με φυλάκιση από ένα ως πέντε έτη και χρηματική ποινή.  

2. Αν πρόκειται για αντικείμενο που το έχουν εμπιστευθεί στον υπαίτιο λόγω ανάγκης ή λόγω της ιδιότητάς του ως εντολοδόχου, επιτρόπου ή κηδεμόνα του παθόντος ή ως μεσεγγυούχου ή διαχειριστή ξένης περιουσίας, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση από ένα ως πέντε έτη και χρηματική ποινή και αν το αντικείμενο είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, μεκάθειρξη ως δέκα έτη και χρηματική ποινή.  

3. Αν η υπεξαίρεση στρέφεται άμεσα κατά του ελληνικού Δημοσίου, των νομικών προσώπων Δημοσίου Δικαίου ή των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και το αντικείμενό της είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας επιβάλλεται κάθειρξη ως δεκαπέντε έτη και χρηματική ποινή.  

4. Με το ξένο πράγμα εξομοιώνεται και: α) το τίμημα που έλαβε ο υπαίτιος για κινητό πράγμα που του το είχαν εμπιστευθεί για να το πουλήσει, καθώς και β) το κινητό πράγμα που απέκτησε ο υπαίτιος με χρήματα ή με άλλο πράγμα που του το είχαν εμπιστευθεί για να αγοράσει ή να ανταλλάξει αντίστοιχα το πράγμα που απέκτησε.  

Από την έναρξη ισχύος του παρόντος Ποινικού Κώδικα καταργούνται οι ακόλουθοι ειδικοί νόμοι:  
1)Ν. ΤΟΔ΄/1871«περί της καταδιώξεως της ληστείας»
2)Ν. ΥΙΕ/1871«περί τροποποιήσεως άρθρων τινών του περί καταδιώξεως της ληστείας νόμου»
3) Ν. ΩΞΗ/1880 «περί καταδιώξεως της ληστείας»
4) Ν. 4277/1929 «περί τηλεγραφικής ανταποκρίσεως» 5) Ν. 1608/1950 «περί αυξήσεως των ποινών των προβλεπομένων για τους καταχραστάς του Δημοσίου»

Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι, αντικαθίστανται τα ισόβια του Ν.1608/1950 με ποινή κάθειρξης 15 ετών. Έτσι πολιτικοί πρωταγωνιστές σκανδάλων που είχαν, έχουν και στο μέλλον θα βάλουν το δάχτυλο στο μέλι, θα είναι και πάλι ελεύθεροι πολύ σύντομα. 

Συγκεκριμένα, τα 15 έτη κάθειρξης με καλή διαγωγή και με συμμετοχή σε μερικές δραστηριότητες των φυλακών, μπορούν να μειωθούν σε 4 έτη! 

Ενώ λοιπόν οι κλέφτες του Δημοσίου Χρήματος θα «ξεκουραστούν» για μία 4ετία στη φυλακή, μετά θα είναι και πάλι ελεύθεροι να απολαύσουν τα όσα κέρδισαν όλα αυτά τα χρόνια, οι ίδιοι και οι οικογένειες τους, ενώ ο Ελληνικός Λαός θα βλέπει συνεχώς το βιοτικό του επίπεδο να κατρακυλά σε επίπεδα τριτοκοσμικής χώρας. 

Θυμίζουμε επίσης τον επαίσχυντο νόμο περί (μη) ευθύνης υπουργών που ισχύει.
Να μην ξεχάσετε να τους ξαναψηφίσετε..για να μας "σώσουν"..

Σύμφωνα με το άρθρο 86 παρ 1, του νόμου περί ευθύνης υπουργών που ψηφίστηκε το 2003 επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ , 

Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους

Μόνο τα λαμόγια μπορούν να ασκήσουν δίωξη στα λαμόγια...

Νόμος 3126: Ποινική ευθύνη των Υπουργών

πηγή

Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΕΚΑΣ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 65 !!!

Κατόπιν συνέντευξης το πρωί στις 12 10 2013 με τον κ. Σπυρόπουλο Διοικητή του ΙΚΑ επιβεβαίωσε ότι κόβεται το ΕΚΑΣ και για αναπήρους κάτω των 65 χρόνων.
Μετά και από αυτή την εξέλιξη εκτιμάται ότι το 2014 οι δικαιούχοι του ΕΚΑΣ (γήρατος, αναπηρίας και θανάτου) θα μειωθούν κατά 100.000 άτομα και από τους περίπου 340.000 σημερινούς δικαιούχους ΕΚΑΣ, το 2014 θα το παίρνουν λιγότεροι από 250.000.
Οσοι είναι σήμερα κάτω των 65 ετών θα σταματήσουν να το λαμβάνουν από το 2014 και μόνον όταν συμπληρώσουν το 65ο έτος της ηλικίας τους θα το ξαναπάρουν εφόσον συνεχίσουν να πληρούν και τα εισοδηματικά κριτήρια.

Διαβάστε περισσότερα.... »
....

«Εάν υπήρχε η δραχμή θα είχε αποτραπεί η ύφεση». Άρθρο των New York Times

Εάν η υποτίμηση του ελληνικού χρέους είχε γίνει σε δραχμές, θα είχε αποτραπεί η ύφεση, υποστηρίζεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας  New York Times, στο οποίο γίνεται αναφορά στα «συγκριτικά πλεονεκτήματα» που κατέχουν οι ΗΠΑ από πλευράς δανειοληψίας, σε σχέση με άλλες χώρες που δανείζονται σε ξένο νόμισμα.
Όπως τονίζεται, οι ΗΠΑ μπορούν και δανείζονται σε δικό τους νόμισμα, με εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια, αλλά και υπό την αμερικανική νομοθεσία, γεγονός που καθιστά αδύνατη την προοπτική μιας αναγκαστικής χρεοκοπίας.
Αντιθέτως, πολλά κράτη δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια, καθώς όταν δανείζονται σε διεθνές επίπεδο, ο δανεισμός πραγματοποιείται σε ξένο νόμισμα και τα ομόλογα διευκρινίζουν συχνά ότι οποιοδήποτε μελλοντική διαφωνία θα διευθετηθεί υπό ξένη νομοθεσία, συνήθως υπό τον αμερικανικό ή το βρετανικό νόμο, σημειώνεται.
Στη συνέχεια, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην Ελλάδα, με την επισήμανση ότι εάν η υποτίμηση του ελληνικού χρέους είχε γίνει σε δραχμές, θα είχαν βοηθηθεί κυρίως ορισμένοι Έλληνες εξαγωγείς και θα είχε σημειώσει αξιοσημείωτη άνοδο ο ελληνικός τουρισμός. Αυτό δεν θα είχε επιλύσει τα βασικά προβλήματα της Ελλάδας, που περιλαμβάνουν ένα υπέρογκο κρατικό μισθολόγιο και μια τεράστια φοροδιαφυγή, όπως υποστηρίζεται, αλλά τουλάχιστον θα είχε αποτραπεί η ύφεση στην οποία βρίσκεται ακόμη και σήμερα.
Παράλληλα, τονίζεται, ότι από πλευράς νομοθεσίας, η πλειοψηφία των ελληνικών ομολόγων είχε εκδοθεί υπό ελληνική νομοθεσία, με αποτέλεσμα η ελληνική κυβέρνηση να παρέμβει και να υποχρεώσει τους κατόχους ομολόγων να ανταλλάξουν τα ομόλογά τους για νέα, μικρότερης αξίας. Ωστόσο, για τα ομόλογα που εκδόθηκαν υπό ξένη νομοθεσία, οι κάτοχοί τους δεν ενέδωσαν και σήμερα και ένα τέτοιο ομόλογο εκτιμάται στα 90 λεπτά του ευρώ, ενώ το καλοκαίρι του 2012, ανάλογο ομόλογο πωλείτο στα 14 λεπτά.
Στο μεταξύ, σε δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg γίνεται αναφορά στην έκθεση του ΔΝΤ και, όπως υπογραμμίζεται η Ελλάδα εθεωρείτο μέχρι πρόσφατα ότι θα επιτύγχανε τους στόχους, αλλά οι προβλέψεις αποδείχθηκαν υπεραισιόδοξες. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η περισυλλογή φόρων παρουσιάζει προβλήματα, η χώρα συνεχίζει να βρίσκεται σε ύφεση, ενώ η πορεία ιδιωτικοποιήσεων εξελίσσεται βραδύτερα από ό,τι είχε σχεδιασθεί.

Το ελληνικό Υπουργείο Οικονομικών αντέδρασε αμέσως στις νέες προβλέψεις του ΔΝΤ, υποστηρίζοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση θα πράξει ό,τι είναι δυνατό για να επιτύχει τον στόχο του 1,5%, είτε με την περικοπή δαπανών, είτε με την αύξηση των φορολογικών εσόδων, είτε και με τα δύο.
Όπως αναφέρεται, οι περαιτέρω περικοπές ωστόσο φαντάζουν πολιτικά ανέφικτες, λόγω της δυσφορίας κατά των μέτρων λιτότητας. Η αδυναμία επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στην καθυστέρηση εκταμίευσης της δόσης από το ΔΝΤ και την Ευρωζώνη.

Τέλος, διατυπώνεται η άποψη ότι μια νέα ελληνική κρίση είναι εξαιρετικά πιθανή το επόμενο έτος.
Διαβάστε περισσότερα.... »
....