Διυλιστήριο: 03/05/15
ροη αναρτησεων

Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015

Την παραίτηση του Αντώνη Σαμαρά ζητά η Ντόρα Μπακογιάννη

Σφοδρή κριτική της βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας στον αρχηγό του κόμματος.


Σκληρή κριτική στην ηγεσία της ΝΔ άσκησε, στην ομιλία της στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία ζήτησε την παραίτηση του Αντώνη Σαμαρά και τη διοργάνωση έκτακτου συνεδρίου.

«Είτε μας αρέσει είτε όχι, η Ελλάδα γύρισε σελίδα, οφείλουμε να αφήσουμε πίσω τις νοοτροπίες και πρακτικές που μας έφεραν εδώ, να διαμορφώσουμε σύγχρονο ξεκάθαρο πολιτικό και ιδεολογικό στίγμα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι αρχηγοί της παράταξης μετά από ήττες παραιτούντο. Ούτε κακοί πρωθυπουργοί ήταν ούτε κακοί αρχηγοί. Αλλά υπέβαλαν την παραίτησή τους διότι ήξεραν μία απλή αλήθεια: ότι η προσπάθεια δικαίωσης του δικού τους έργου υπονόμευε την προοπτική της επόμενης ημέρας. Για να προχωρήσουμε στο μέλλον χρειάζεται πάραυτα να γίνει έκτακτο συνέδριο. Ένα συνέδριο όπου θα συζητηθούν τα πάντα, η λειτουργία, η εσωκομματική δημοκρατία τα οργανωτικά, η στρατηγική τα πρόσωπα» είπε η κ. Μπακογιάννη και πρόσθεσε:

«Να αποκατασταθεί η εσωκομματική δημοκρατία. Για την ηγεσία της ΝΔ οι έννοιες εσωκομματική δημοκρατία, συλλογικότητα και αξιοκρατία εθεωρούντο ταυτόσημες με την υπονόμευση. Η ΝΔ στην πιο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα κράτησε τις πόρτες κλειστές, λειτούργησε με τη λογική της κλειστής ομάδας».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τι προτείνουν ο Παγκόσμιος Μακεδονικός Σύλλογος για την ονομασία των Σκοπίων ;



Πριν διαβάσετε το έγγραφο, δείτε που κοινοποιείται και από ποιους υπογράφεται:

Προς πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα
Κοινοποίηση: Υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο
Υπουργό Εξωτερικών Νικόλαο Κοτζιά
Αναπληρωτή Υπουργό Διεθνών Σχέσεων Ευκλήδη Τσακαλώτο
Υφυπουργό Μακεδονίας/Θράκης Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά


5 Μαρτίου 2015

Προς Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα

Εξοχότατε κ. Πρωθυπουργέ,

Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο έργο σας και είμαστε σίγουροι πως θα κάνετε το καλύτερο για την Πατρίδα μας.

Με ικανοποίηση σας ακούσαμε την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των προγραμματικών δηλώσεων της νέας κυβέρνησής μας στη Βουλή, να αναφέρεστε στην ανάγκη «η Λαϊκή Βούληση θα εκφρασθεί μέσα από το κυβερνητικό μας πρόγραμμα».

Για το θέμα της οριστικής ονομασίας της ΠΓΔΜ βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων, πολύ δε περισσότερο των Μακεδόνων, είναι η οριστική ονομασία της ΠΓΔΜ να μην περιέχει τον όρο Μακεδονία ή παράγωγά του.

Μία σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό έναντι όλων που δεν περιέχει τον όρο Μακεδονία όπως π.χ. Κεντρική Βαλκανική Δημοκρατία (Central Balkan Republic) για την οριστική ονομασία της ΠΓΔΜ, είναι σύμφωνη με τα γεωγραφικά δεδομένα, αφού μόνον μία στενή λωρίδα εδάφους στο νότιο άκρο της ΠΓΔΜ συμπεριλαμβανόταν στα γεωγραφικά όρια της ιστορικής Μακεδονίας η οποία ποτέ δεν περιελάμβανε την περιοχή της πόλης των Σκοπίων, αλλά και με την εθνολογική σύνθεσή της αποτελούμενη από Αλβανούς, Σλάβους, Βούλγαρους κλπ. Άλλωστε αυτοί πρέπει να είναι περήφανοι για την δική τους πολιτιστική κληρονομιά και να μην προσπαθούν να οικειοποιηθούν την δική μας Μακεδονική πολιτιστική παράδοση.

Κύριε Πρωθυπουργέ, με χαρά και ελπίδα ακούσαμε στις προγραμματικές σας δηλώσεις την δήλωσή σας ότι «δεν διαπραγματευόμαστε της ιστορία μας». Πιστεύουμε ότι το όνομα της Μακεδονίας μας δεν είναι μόνον πολιτιστική και ιστορική μας κληρονομιά, δεν είναι μόνον τα συναισθήματά μας, αλλά είναι πάγιο επενδεδυμένο κεφάλαιο της τουριστικής μας βιομηχανίας. Για κάποιους όμως είναι μέσον διεκδίκησης Ελληνικών εδαφών και πολιτικών εκβιασμών, όταν θα έπρεπε να είναι μέσον συνεργασίας.

Όλοι έχουμε υποχρέωση να το υπερασπιστούμε...
Θα μας έχετε συμπαραστάτες στην προσπάθειά σας...

Με εκτίμηση,

Υπογράφουν οι :
Παμμακεδονική Ένωση ΗΠΑ- Δημήτρης Χατζής, Ύπατος Πρόεδρος
Παμμακεδονική Ένωση Αυστραλίας-Δημήτρης Μηνάς, Πρόεδρος
Παμμακεδονική Ένωση Καναδά – Δημήτρης Γιαντσούλης, Πρόεδρος
Παμμακεδονική Ένωση Ευρώπης-Αρχιμανδρίτης Παντελεήμων Τσορμπατζόγλου, Πρόεδρος
Μακεδονικά Τμήματα Αφρικής-Αμύντας Παπαθανασίου, Πρόεδρος

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
Νίνα Γκατζούλη, Συντονίστρια (Εκπροσωπούσα 150 και πλέον Μακεδονικές Οργανώσεις)
Φιλόπτωχος Αδελφότης Ανδρών Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Δαρδαβέσης, Πρόεδρος
Ομοσπονδία Δυτικομακεδονικών Σωματείων, Γεώργιος Τζούλης, Πρόεδρος
Σύλλογος Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης, Δημήτριος Γάκης, Πρόεδρος
«Ομάδα 21» Μακεδονίας - Θράκης, Αντώνης Δασκόπουλος, Πρόεδρος
Σύλλογος Απανταχού Πισοδεριτών «Η Αγία Τριάς», Μιχαήλ Λιάκος, Πρόεδρος
Θρακική Εστία Θεσσαλονίκης, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, επ. Πρόεδρος


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ, Γεώργιος Τάτσιος, Πρόεδρος
Πολιτιστικός Σύλλογος Πολυπλατάνου Φλώρινας «ο Μέγας Αλέξανδρος»
Σύλλογος Σταρτσοβιτών και Φίλων Νέου Πετριτσίου Σερρών «ο Άγιος Μηνάς»
Πολιτιστικός Σύλλογος Σιταριάς «Νέοι Ορίζοντες»
Μορφωτικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Λευκαδίων «η Αγία Παρασκευή»
Βιβλιόφιλοι Έδεσσας
Μορφωτικός-Χορευτικός Σύλλογος Προμάχων Πέλλας «οι Πρόμαχοι»
Πολιτιστικός Σύλλογος Νέων Πολυπλατάνου Ημαθίας
Σύλλογος των εν Βόλω Μακεδόνων «ο Μέγας Αλέξανδρος»
Κίνηση Δημοτών Έδεσσας «Ίων Δραγούμης»
Προοδευτικός Πολιτιστικός Επιμορφωτικός Σύλλογος Αμμουδιάς Σερρών
Πολιτιστικός Σύλλογος Γηγενών Κρύας Βρύσης «οι Μακεδόνες»
Μορφωτικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος Νέων Μεσημερίου «ο Αριστοτέλης»
Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίας Μαύρας Δ. Δ. Μονοσπιτών
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Ίδας «Ίων Δραγούμης»
Πολιτιστικός Σύλλογος Λουτρακίου «το Πόζαρ»
Πολιτιστικός Σύλλογος Καμποχωρίου «Μέγας Αλέξανδρος»
Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Νεοχωρίου Δήμου Αλεξάνδρειας Νομόυ Ημαθίας
Πολιτιστικός Σύλλογος Βώλακα Δράμας
Πολιτιστικός Σύλλογος Καλής Βρύσης Δράμας
Εκπολιτιστικός Όμιλος Γιαννιτσών «η Πέλλα»
Ιστορική Λαογραφική Εταιρεία Γιαννιτσών «ο Φίλιππος»
Λαογραφικός Μουσικορευτικός Σύλλογος Ιερισσού Χαλκιδικής «Καγκελευτός»
Σύλλογος Γυναικών & Φίλων Βαμβακοφύτου Σερρών «ο Άγιος Γεώργιος»
Πολιτιστικός Σύλλογος Πλατάνου Ημαθίας
Πολιτιστικός Σύλλογος Γουμένισσας Κιλκίς «Παίονες»
Μουσικοχορευτικός Σύλλογος Προσοτσάνης Δράμας «Μέγας Αλέξανδρος»
Εκπολιτιστικός Όμιλος Δημητριτσίου Σερρών
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Σκύδρας Πέλλας «Άγιος Ιωάννης Πρόδρομος»
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Μαυροβουνίου «Ελπίδα»
Μουσικοχορευτικός Σύλλογος Ελευθερούπολης Καβάλας «το Πραβι»
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Τριλόφου «Αριστοτέλης»
Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Νικησιανής Καβάλας «ο Αράπης»
Πολιτιστικός Σύλλογος Παλαιοχωρίου Καβάλας
Πολιτιστικός Σύλλογος Ηράκλειας Σερρών «Μακεδόνες»
Πολιτιστικός Σύλλογος Παγωνερίου Δράμας
Πολιτιστικός Σύλλογος Κάτω Καμήλας Σερρών
Σύλλογος Γυναικών Νιγρίτας Σερρών «η Γερακίνα»

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ "ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ"
Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Φλώρινας
Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Αμυνταίου
Φιλεκπαιδευτικός Όμιλος Φλωρίνης «Αριστοτέλης»
Πολιτιστικός Σύλλογος Σιταριάς Φλώρινας
Σύλλογος «Μέγας Αλέξανδρος» Εθνικού - Κρατερού - Αγίας Παρασκευής
Πολιτιστικός Σύλλογος «Ελπίδα» Μελίτης Φλώρινας
Φορέας ιστορίας και πολιτισμού «Ιερά Δρύς» Κέλλας Φλώρινας
Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος «Αμύντας» Σκοπιάς Φλώρινας
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Νομού Κοζάνης
Πολιτιστικός Σύλλογος Κοζάνης «Οι Μακεδνοί»
Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων Έδεσσας-Αλμωπίας
Λαογραφική Εταιρεία Νομού Πέλλας
Σύλλογος Φίλων Αρχαιοτήτων Έδεσσας «Οι Τημενίδες»
Πολιτιστικός Σύλλογος Κάτω Γραμματικού Έδεσσας «Πατριάρχης Χρύσανθος»
Σύλλογος «Στέγη Μακεδονικού Πολιτισμού» Αριδαίας
Σύλλογος «Φίλων Μακεδονικής Πολιτιστικής Παράδοσης» Αλμωπίας
Μακεδονικός Χορευτικός Πολιτιστικός Σύλλογος «Αμύντας» Καλυβίων
Μορφωτικός Περιβαλλοντικός Όμιλος Πέλλας «Αρχαία Πέλλα»
Μορφωτικός Σύλλογος Νέων Άρνισσας Έδεσσας
Μορφωτικός Χορευτικός Σύλλογος Χαρίεσσας Νάουσσας «Αγιος Δημήτριος»
Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία Κιλκίς «Τέχνη»
Πολιτιστικός Σύλλογος Γρίβας Κιλκίς
Παμμακεδονική Ένωση Μακεδονικού Αγώνα - Θεσσαλονίκη
Πολιτιστική Εταιρεία Πανελλήνων «Μακεδνός» Θεσσαλονίκη
Πανελλήνιος Σύλλογος Απογόνων Μακεδονομάχων «Ο Παύλος Μελάς» Θες/νίκη
Σύλλογος Κοζανιτών Θεσσαλονίκης «Άγιος Νικόλαος»
Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ν. Σερρών Θεσσαλονίκης
Σύλλογος Σκοπηνών Θεσσαλονίκης «Ο Ορφέας»
Ένωση Βαβδινών Θεσσαλονίκης
Πολιτιστικός Σύλλογος «Εμμανουήλ Παππάς» Θεσσαλονίκης
Πολιτιστική και Επιμορφωτική Εταιρεία Αρναίας Χαλκιδικής
Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών
Πολιτιστικός Σύλλογος Πεντάπολις Σερρών
Σύλλογος Σιδηροκαστρινών και περιχώρων «Το Ρούπελ»
Σύνδεσμος Μοναστηριωτών Θεσσαλονίκης «Καρτερία»
Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Σερρών-Μελενίκου
Παμμακεδονική Συνομοσπονδία Αθηνών.
Ομοσπονδία Δυτικομακεδονικών Σωματείων Αθηνών.
Συνομοσπονδία Μακεδόνων Λεκανοπεδίου Αττικής.
Σύνδεσμος «Αλέξανδρος Φιλίππου Έλλην Μακεδών»
Σύνδεσμος Γυναικών Θεσσαλονίκης Μακεδονίας εν Αθήναις
Σύνδεσμος Μακεδόνων και Θρακών Παπάγου-Χολαργού
Σύνδεσμος Πολιτών Ρήγας
Φίλοι Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα Νομού Καστοριάς
Επιτροπή Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων
Σύλλογος Μακεδόνων Ηρακλείου Αττικής «Ο Μέγας Αλέξανδρος»

WORLD PAN-MACEDONIAN ASSOCIATIONS
Communication:
Nina Gatzoulis
Coordinator of the Committee
of World Pan-Macedonian Associations
Email: ninagatz@comcast.net
Tel: 603-742-046


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Εισαγγελέας ερευνά τον Ευάγγελο Βενιζέλο για τη λίστα Λαγκάρντ

ΠΡΟΚΑΤΑΡΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΑΠΟ Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟ

Προκαταρτική εξέταση διέταξε ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Δημήτρης Παϊκόπουλος, με αφορμή τη μηνυτήρια αναφορά που είχε καταθέσει στις 17 Δεκεμβρίου του 2014 ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης στην Εισαγγελία Αθηνών για την κατοχή της λίστας Λαγκάρντ από τον Ευάγγελο Βενιζέλο κατά την περίοδο που δεν ήταν υπουργός Οικονομικών. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ερευνάται από την δικαιοσύνη προκειμένου να επιβεβαιωθεί η κατηγορία για υπεξαγωγή δημοσίου εγγράφου και κατοχή κι ενδεχομένως επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που προστατεύονται από το τραπεζικό απόρρητο.

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατείχε τη λίστα Λαγκάρντ ως υπουργός Οικονομικών από 17 Ιουνίου 2011 -21 Μαρτίου 2012 και από 22 Μαρτίου 2012 – 2 Σεπτεμβρίου 2012 χωρίς να έχει την υπουργική ιδιότητα. Για το χειρισμό της λίστας από τον κύριο Βενιζέλο το πρώτο διάστημα όταν ήταν υπουργός, υπεύθυνη να διερευνήσει τις πιθανές ποινικές του ευθύνες είναι η Ελληνική Βουλή με βάση το νόμο περί Ευθύνης Υπουργών.

Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι το βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου του Ειδικού Δικαστηρίου για την παραπομπή του Γιώργου Παπακωνσταντίνου επιβεβαίωνε πως η συγκεκριμένη λίστα είναι δημόσιο έγγραφο που παραδόθηκε επίσημα στο ελληνικό κράτος από τις γαλλικές αρχές.
Προκύπτει λοιπόν πως ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατείχε τη λίστα για 6 μήνες, χωρίς να έχει την υπουργική ιδιότητα και χωρίς να έχει κανένα δικαίωμα να την κατέχει. Φεύγοντας από το υπουργείο, πήρε μαζί του ένα δημόσιο έγγραφο μεγάλης σημασίας, το οποίο μάλιστα περιείχε απόρρητα προσωπικά και τραπεζικά δεδομένα 2059 τουλάχιστον καταθετών. Αν και υπήρξαν σοβαροί υπαινιγμοί μέσα στη Βουλή πως αυτή η λίστα μπορεί να χρησιμοποιήθηκε για άνομη χρήση, ο Ευάγγελος Βενιζέλος δεν απάντησε ποτέ σε αυτές τις αιτιάσεις.

Για το εξάμηνο στο οποίο αναφέρεται η μηνυτήρια αναφορά ο Ευάγγελος Βενιζέλος δεν καλύπτεται από τον νόμο περί ευθύνης υπουργών κι ως εκ τούτου θα πρέπει να οδηγηθεί σε δίκη με απλή άρση της ασυλίας του από την ελληνική Βουλή.

ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΥΠΕΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ

Όπως όλα δείχνουν ο Ευάγγελος Βενιζέλος «αρέσκεται» να έχει στη κατοχή του απόρρητα έγγραφα, και μάλιστα του ιδιαίτερα ευαίσθητου υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Σχετικά πρόσφατα είχε δηλώσει και ο ίδιος ευθαρσώς στην Ολομέλεια της Βουλής στις 17/1/2013: «Ο υπουργός για πολιτικούς λόγους, για λόγους κοινοβουλευτικού ελέγχου, πολιτικών διαπραγματεύσεων, ενημέρωσης, έχει άτυπες φωτοτυπίες συμβατικές ή ψηφιακές. Βεβαίως. Μήπως δεν έχω ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας από τη θητεία μου στο Υπουργείο Αμύνης; Βεβαίως έχω. Είναι δυνατόν να μην έχω; Πώς πήγαινα στο ΝΑΤΟ; Πώς πήγαινα στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Γιατί ρωτάτε «πώς τα έχω»; Για να κάνουμε το πραξικόπημα όταν θα πάρετε πλειοψηφία!!!».

Η ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ

Παραθέτουμε ακέραια τη μηνυτήρια αναφορά του Κώστα Βαξεβάνη:

«Προς

Τον Προιστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών

κο Ηλία Ζαγοραίο



ΑΝΑΦΟΡΑ

του Κωνσταντίνου Βαξεβάνη,δημοσιογράφου



Το Δικαστικό Συμβούλιο του Ειδικού Δικαστηρίου, με το υπ αριθμόν 3/2014 Βούλευμά του, παραπέμπει τον πρώην υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Παπακωνσταντίνου, για την υπόθεση της λίστα Falciani, γνωστή ως λίστας Λαγκάρντ. Τη λίστα αυτή παρέλαβε η Ελλάδα επισήμως από τις γαλλικές Αρχές, προκειμένου να κάνει φορολογικούς ελέγχους σε 2062 έλληνες καταθέτες της Τράπεζας HSBC. Αντίστοιχες λίστες είχαν παραλάβει η Ισπανία, η Γερμανία, η Πορτογαλία και άλλες ευρωπαικές χώρες και κατάφεραν να εισπράξουν έσοδα μέσα από φορολογικούς ελέγχους. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ιταλία παρέλαβε μία τέτοια λίστα καταθετών-πιθανών φοροφυγάδων με απλή αίτηση δικαστικής συνδρομής στην Εισαγγελία της Νίκαιας της Γαλλίας.

Το ιστορικό παραλαβής της ελληνικής λίστας Λαγκάρντ, περιγράφεται ως εξής στο Βούλευμα το Δικαστικού Συμβουλίου του Ειδικού Δικαστηρίου:

«Στις αρχές Ιουλίου του έτους 2010, η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΕΥΠ) μετέφερε στο Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδος πληροφορίες που είχε λάβει από την αντίστοιχη αρχή της Γαλλίας, σύμφωνα με τις οποίες το Υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας κατείχε και είχε επεξεργαστεί τη γνωστή διεθνώς ως «λίστα Falciani», που περιελάμβανε σύνολο αρχείων με ονόματα ευρωπαίων καταθετών σε υποκατάστημα της τράπεζας ΗSBC του Χόνγκ – Κόνγκ στην Ελβετία, μεταξύ των οποίων και αρχεία με ελληνικά ονόματα φυσικών και νομικών προσώπων. Στο χρόνο αυτό είχαν ήδη αξιοποιήσει τη λίστα, με σημαντικά μάλιστα δημοσιονομικά οφέλη, ευρωπαϊκές χώρες κατά την αναζήτηση
φορολογητέας ύλης, αφού προηγουμένως απευθύνθηκαν επισήμως και έλαβαν στοιχεία και σχετικές πληροφορίες από τις γαλλικές αρχές. Στις 13-9-2010, το Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδος, με έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Ηλία Πλασκοβίτη, ζήτησε, στα πλαίσια διοικητικής συνδρομής, επικαλούμενο τα άρθρα 23 της από 21-8-1963 φορολογικής σύμβασης μεταξύ Ελλάδος και Γαλλίας και 21 της από 19 Δεκεμβρίου 1977 Οδηγίας 77/799/ΕΕ, ενδιαφέρουσες συναφείς πληροφορίες και στοιχεία από τη Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Οικονομικών της Γαλλίας. Η αρχή αυτή σύντομα ανταποκρίθηκε. Στις 29-9-2010 και ώρα 11.00, παρέδωσε, παρακάμπτοντας τη συνήθη διπλωματική διαδικασία διαβίβασης των αιτηθέντων, απευθείας, με επίσημο, βεβαίως, διαβιβαστικό έγγραφο, στον Κωνσταντίνο Χαλαστάνη, πρεσβευτή της χώρας μας στο Παρίσι, εντός σφραγισμένου φακέλου, ψηφιακό δίσκο CD στον οποίο είχαν καταχωρηθεί και εγγραφεί από τις γαλλικές αρχές τα αιτηθέντα στοιχεία, που, όπως και για καταθέτες άλλων χωρών, είχε ταξινομήσει και τηρούσε πλέον το Υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας. Την κατά τον τρόπο αυτό διαβίβαση των αιτηθέντων στοιχείων ακολούθησε η αρμόδια γαλλική αρχή αφού, από τα μέσα του μηνός αυτού (Σεπτέμβριος 2010), ο τότε Υπουργός Οικονομικών, κατηγορούμενος Γεώργιος Παπακωνσταντίνου, ευρισκόμενος υπηρεσιακώς στη Γαλλία, είχε παρέμβει στις γαλλικές αρχές και είχε ζητήσει να γίνει η παράδοση και η διαβίβαση των πληροφοριών και των στοιχείων προσωπικώς στον ίδιο, μέσω του ανωτέρω πρεσβευτή, τον οποίο ενημέρωσε τον χρόνο αυτό, χωρίς ειδικότερες διευκρινίσεις και πληροφορίες γι’αυτήν τη διαβίβαση του φακέλου και του απαίτησε την άμεση προς αυτόν, μετά την παραλαβή, αποστολή του. Ο Κωνσταντίνος Χαλαστάνης, πράγματι, μερίμνησε και με υπάλληλο της ελληνικής πρεσβείας, που αποκλειστικά για το σκοπό αυτό ταξίδευσε, την ίδια μέρα, αεροπορικώς, από το Παρίσι στην Αθήνα και προσήλθε στο Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδος την 19.00 ώρα της ιδίας 29-9-2010, παρέδωσε το φάκελο αυτό, ενυπογράφως, στη διευθύντρια του γραφείου του κατηγορουμένου υπουργού, που και
αυτήν προηγουμένως είχε ενημερώσει ο ίδιος για την αποστολή του φακέλου και της είχε ζητήσει να τον παραλάβει και να του τον παραδώσει κατά την επάνοδό του στο γραφείο, όπως και επισυνέβη, τις τελευταίες νυκτερινές ώρες της ιδίας, στις 29-9-2010 δηλαδή, που για το λόγο αυτό, παρά την προχωρημένη ώρα, επανήλθε στο γραφείο του. Η διαβίβαση των στοιχείων από τις γαλλικές αρχές δεν μπορεί, υπό τα δεδομένα αυτά, να θεωρηθεί άτυπη. Συνοδευόταν από σχετικό διαβιβαστικό έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Οικονομικών της Γαλλίας, έγινε στα πλαίσια ενεργοποίησης διοικητικής συνδρομής προβλεπόμενης από σύμβαση μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, καθώς και από ευρωπαϊκή οδηγία και μετά από έγγραφο αίτημα της χώρας μας».

Συνεπώς η Ελλάδα παρέλαβε επίσημα τη λίστα Λαγκάρντ ως επίσημο έγγραφο με σκοπό την αξιοποίησή του. Όπως επίσης σημειώνει το βούλευμα, ο ψηφιακός δίσκος που παραδόθηκε είναι έγγραφο αφού :

«Έγγραφο είναι και κάθε μέσο το οποίο χρησιμοποιείται από υπολογιστή ή περιφερειακή μνήμη υπολογιστή, με ηλεκτρονικό, μαγνητικό ή άλλο τρόπο, για εγγραφή, αποθήκευση, παραγωγή ή αναπαραγωγή στοιχείων, που δεν μπορούν να
διαβαστούν άμεσα, όπως επίσης και κάθε μαγνητικό, ηλεκτρονικό ή άλλο υλικό στο οποίο εγγράφεται οποιαδήποτε πληροφορία, εικόνα, σύμβολο ή ήχος, αυτοτελώς ή σε συνδυασμό, εφ’ όσον τα μέσα και τα υλικά αυτά προορίζονται ή είναι πρόσφορα να αποδείξουν γεγονότα που έχουν έννομη σημασία».

Ο πρώην υπουργός Γεώργιος Παπακωνσταντίνου πρόκειται να δικαστεί με απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου του Ειδικού Δικαστηρίου, για πράξεις που αφορούν τους χειρισμούς του για ένα δημόσιο έγγραφο, δηλαδή τη λίστα Λαγκάρντ. Αυτό το επίσημο έγγραφο το οποίο η Ελλάδα παρέλαβε για να το αξιοποιήσει, στη συνέχεια δόθηκε από τον γενικό γραμματέα του ΣΔΟΕ Ιωάννη Διώτη στον μετέπειτα υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο. Όπως σημειώνει το βούλευμα:

«το παρέδωσε (σ.σ. ο Διώτης) στον Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος ήταν ήδη Υπουργός Οικονομικών και, με την ιδιότητα αυτή , πολιτικός προιστάμενός του. Ο τελευταίος το διατήρησε στην κατοχή του για περίπου 15 μήνες, οπότε, μετά από δημοσιογραφικό θόρυβο, που δημιουργήθηκε κατά το Σεπτέμβριο του επόμενου έτους, παρέδωσε το «Π1-USΒ» στο γραφείο του Πρωθυπουργού. Αυτό συνέβη την 2-10-2012 και την ίδια μέρα, με επίσημη, σχετική αλληλογραφία, το «Π1-USB» απεστάλη από το γραφείο του Πρωθυπουργού στο Στυλιανό Στασινόπουλο, που είχε τοποθετηθεί ήση στη θέση του Ειδικού Γραμματέα του ΣΔΟΕ, «για τις δικές του ενέργειες»»

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατείχε τη λίστα Λαγκάρντ ως υπουργός Οικονομικών από 17 Ιουνίου 2011 -21 Μαρτίου 2012 και από 22 Μαρτίου 2012 – 2 Σεπτεμβρίου 2012 χωρίς να έχει την υπουργική ιδιότητα. Για το χειρισμό της λίστας από τον κύριο Βενιζέλο το πρώτο διάστημα όταν ήταν υπουργός, υπεύθυνη να διερευνήσει τις πιθανές ποινικές του ευθύνες είναι η Ελληνική Βουλή με βάση το νόμο περί Ευθύνης Υπουργών.
Προκύπτει ωστόσο πως ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατείχε τη λίστα για 6 μήνες, χωρίς να έχει την υπουργική ιδιότητα και χωρίς να έχει κανένα δικαίωμα να την κατέχει. Φεύγοντας από το υπουργείο, πήρε μαζί του ένα δημόσιο έγγραφο μεγάλης σημασίας, το οποίο μάλιστα περιείχε απόρρητα προσωπικά και τραπεζικά δεδομένα 2059 τουλάχιστον καταθετών.

Η αποκάλυψη της κατοχής της λίστας παρανόμως από τον Ευάγγελο Βενιζέλο, δημιούργησε στην Ελληνική Βουλή σχόλια από την Αντιπολίτευση και ερωτήματα όπως το «τι κάνατε 6 μήνες με τη λίστα στην τσέπη κύριε Βενιζέλο;» Ξένα Μέσα Ενημέρωσης διακωμωδούσαν το γεγονός πως ο υπουργός που ήταν υπεύθυνος για τον έλεγχο της λίστας Λαγκάρντ, έφυγε από το υπουργείο παίρνοντας μαζί του το ντοκουμέντο.

Ο πολιτικός και δημοσιογραφικός θόρυβος όμως, δεν ακολουθήθηκε από κανένα νομικό έλεγχο. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος πρέπει να ελεγχθεί γιατί χωρίς να έχει υπουργική ιδιότητα ή άλλη σχετιζόμενη με το φορολογικό έλεγχο, έκανε υπεξαγωγή δημοσίου εγγράφου. Το έγγραφο αυτό επιπλέον περιείχε προσωπικά δεδομένα και δεδομένα που καλύπτονται από το τραπεζικό απόρρητο. Η κατοχή αυτών των δεδομένων δεν συνοδεύτηκε από κάποια λειτουργία που αφορούσε την υπεράσπιση του Δημοσίου συμφέροντος όπως συνέβη με τη δημοσιοποίηση μέρους αυτών των στοιχείων από το περιοδικό HOT DOC. Αντιθέτως υπήρξαν σοβαροί υπαινιγμοί μέσα στη Βουλή πως αυτή η λίστα μπορεί να χρησιμοποιήθηκε για άνομη χρήση. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος δεν απάντησε ποτέ σε αυτές τις αιτιάσεις.

Σε κάθε περίπτωση, ο Ευάγγελος Βενιζέλος πρέπει να ελεγχθεί ποινικά γιατί ως απλός έλληνας πολίτης, απέσπασε από το υπουργείο δημόσιο έγγραφο ύψιστης σημασίας και το κατείχε χωρίς η κατοχή αυτή να δικαιολογείται από ρόλο που είχε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο ή την πολιτική του ιδιότητα. Πρέπει να ελεγχθεί γιατί επί 6 μήνες κατείχε προσωπικά και απόρρητα τραπεζικά δεδομένα, όπως επίσης και για το αν χρησιμοποίησε αυτά τα δεδομένα για άλλους σκοπούς πέρα από αυτόν για τον οποίο του παραδόθηκε η επίσημη λίστα.

Ακόμη και αν ο Ευάγγελος Βενιζέλος προφασίζεται πως η λίστα ήταν ανεπίσημη και προιόν υποκλοπής, παραμένει υπόλογος γιατί κατείχε εις γνώση του προιόντα εγκληματικής ενέργειας τα οποία μάλιστα κοινοποίησε με καθυστέρηση στο πρωθυπουργικό γραφείο. Ο ισχυρισμός αυτός εξάλλου δεν αναιρεί το περιεχόμενο της λίστας, δηλαδή το είδος και τη σημαντικότητα των δεδομένων.

Πιστεύω πως η Εισαγγελία πρέπει να ερευνήσει τις ευθύνες του Ευάγγελου Βενιζέλου την περίοδο που υπήρξε απλός βουλευτής και κατείχε τη λίστα. Είναι μια υποχρέωση όχι μόνο απέναντι στην απονομή Δικαιοσύνης αλλά στο κοινό περί δικαίου αίσθημα και την κοινωνία η οποία παρακολουθεί συνεχώς την ατιμωρησία Υπουργών για όσα εγκληματικά πράττουν. Δεν μπορεί η ατιμωρησία να επεκτείνεται και στις περιόδους που δεν καλύπτονται από το νόμο περί Ευθύνης Υπουργών γιατί υπόλογοι δεν θα είναι οι νομοθετούντες αδίκως, αλλά αυτοί που μπορούν να αποδώσουν Δικαιοσύνη και δεν την αποδίδουν.»

Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΙΩΤΗ ΚΑΙΕΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

Τέλος αξίζει δε να αναφερθεί ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος βρίσκεται σε δύσκολη θέση και από την μαρτυρία του Ιωάννη Διώτη στην Προανακριτική Επιτροπή για τη Λίστα Λαγκάρντ, σύμφωνα με την οποία παρέδωσε «κατά πάσα πιθανότητα» στον τότε υπουργό Οικονομικών το επίμαχο USB στη Βουλή, στις 8 Ιουλίου 2011. Υπενθυμίζουμε ότι ο σημερινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε καταθέσει στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής πως το στικάκι παραδόθηκε στον ίδιο τον Αύγουστο του 2011. «Το απόγευμα μεταξύ 4 και 4:30 νομίζω, ήρθα σε κάποιο γραφείο της Βουλής και συνάντησα τον κ. Βενιζέλο. Του παρέδωσα και κάποιες εκτυπώσεις. Είχα ρίξει μια ματιά σε αυτό το στικάκι και για αυτό προκύπτει στην πραγματογνωμοσύνη ότι αυτή την χρονική περίοδο άνοιξαν δύο αρχεία».

Ο Εισαγγελέας έχει ζητήσει τα πρακτικά από την δίκη της Λίστας Λαγκάρντ από τα οποία προκύτπουν στοιχεία για την εμπλοκή.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Μιά απόφαση!..

     Ας το πάρουμε πιά απόφαση. Δεν υπάρχει σωτηρία της χώρας μέσα στο Ευρώ, άρα και μέσα στην ''Ένωση''.

Και δεν υπάρχει σωτηρία όχι γιατί δεν θέλουμε ή δεν μπορούμε ή δεν έχουμε κάνει τα πάντα (και χειρότερα) ως τώρα,
..αλλά γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ!
Και ''αυτοί'' είναι το ''διευθυντήριο'' της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με χοροστάτες, κορυφαίους το γερμανικό οικονομικό επιτελείο.

Αυτό δείχνουν οι αλλεπάλληλες, αντιφατικές, ένα βήμα μπρός και τρία πίσω, άλλοτε ελαφρώς καθυσηχαστικές και τις περισσότερες φορές βαριά καταστροφολογικές, εκφοβιστικές και εκβιαστικές δηλώσεις τους!
Δεν θέλουν να σωθούμε! Δεν θα μας αφήσουν να σωθούμε.
Είμαστε το μισοπεθαμένο ποντίκι που παίζει η γάτα στα νύχια της.
Αυτό που αυτοί εννοούν λέγοντας ''σωτηρία'' δεν είναι παρά η οιονεί υποδούλωση της χώρας επ' αόριστον!

Πρέπει να πάρουμε απόφαση ότι ο μόνος δρόμος που έχουμε πιά μπροστά μας, ο ''μονόδρομος'' όπως έλεγαν τόσα χρόνια οι Κατοχικές κυβερνήσεις των δωσιλόγων, είναι ο δρόμος του πόνου, της έντασης, και της ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΡΗΞΗΣ με την κατ' όνομα ''Ένωση''.
Και πρέπει να το φωνάξουμε σαν λαός και σαν κυβέρνηση δυνατά και καθαρά προς τους ''εταίρους'',
..πως πιά δεν παίζουμε, πως είμαστε αποφασισμένοι για τα χειρότερα, που θα γεννήσουν την πραγματική σωτηρία της χώρας και του λαού.
Πρέπει να δείξουμε καθαρά πως είμαστε κυρίαρχο κράτος και πως θα καταφέρουμε να επιβιώσουμε χωρίς επικυρίαρχους και χωρίς ''Ενώσεις'' προστατών-νταβατζήδων!

Το blog πιστεύει ότι πολλοί, οι περισσότεροι ίσως μέσα σ' αυτή την κυβέρνηση το ξέρουν.
Είναι υποχρεωμένη όμως τούτη η κυβέρνηση να κάνει τις προσπάθειες που κάνει. Υποχρεωμένη απέναντι στις πιθανότητες, αλλά κυρίως απέναντι στην Ιστορία.
Ο ιστορικός του μέλλοντος που θα περιγράφει την βρώμικη αυτή περίοδο, την πιό μαύρη σελίδα της σύγχρονης ευρωπαϊκής ιστορίας, θα καταμερίσει σωστά τις ευθύνες του νεοναζιστικού Δ' Ράϊχ,
..στην συστηματική προσπάθεια εξουθένωσης των λαών του Νότου, και ενσωμάτωσης σε αυτό (το Δ' Ράϊχ) όλων των οικονομικών πόρων των χωρών αυτών,
..προσπάθειες που θα οδηγήσουν νομοτελειακά στην διάλυση της Ευρωπαϊκής αυτής κατ' όνομα Ένωσης!

Ας αποχωρήσουμε οικειοθελώς και πρώτοι, καταγγέλοντας συνάμα παγκοσμίως με ονόματα και ντοκουμέντα το βρώμικο παιχνίδι που αυτή την στιγμή παίζεται εις βάρος της χώρας μας.
Αυτό έπρεπε να είχε γίνει από το 2010. Τώρα θα υποφέρουμε περισσότερο.
Καλύτερα όμως να υποφέρουμε προσπαθώντας και με ελπίδα αναγέννησης,
..παρά να περιμένουμε γλείφοντας ψίχουλα και μπότες να μας τσακίσουν εντελώς!

Έξοδος τώρα!
Ας απειλήσουμε μιά φορά κι εμείς!
Στα σοβαρά όμως!..


Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

FT: Πρόβλημα χρέους έχει και η... Γερμανία. 145% του ΑΕΠ !!!

«Οι μεγαλύτερες κρατικές υποχρεώσεις στην ΕΕ αφορούν τη Γερμανία, όπου ανέρχονται στο υπέρογκο 145% του ΑΕΠ. Ολλανδία και Σλοβενία βρίσκονται με απόσταση στη δεύτερη και τρίτη θέση με 115% και 111%, αντιστοίχως», αναφέρει σε σημερινό του άρθρο στους Financial Times o Ferdinando Giuliano, αναδεικνύοντας μέσα από τα στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat μία άλλη παράμετρο.

Αναλυτικά όλο το άρθρο:

«Η ευρωζώνη έχει βυθιστεί σε μία έντονη αντιπαράθεση αναφορικά με το δημόσιο χρέος της Ελλάδας, που αντιστοιχεί περίπου στο 175% του ΑΕΠ της χώρας και είναι το υψηλότερο στη νομισματική ένωση. Τα νέα στοιχεία που ανακοινώθηκαν την Τρίτη, όμως, δημιουργούν προβληματισμό ως προς το εάν τα κράτη-μέλη θα πρέπει να σταματήσουν να ανησυχούν για τα δημοσιονομικά προβλήματα της Αθήνας και να αρχίσουν να ανησυχούν περισσότερο για εκείνα του Βερολίνου.

Τα στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat αφορούν τις ενδεχόμενες κρατικές υποχρεώσεις (contingecy liabilities). Πρόκειται για χρέη τα οποία ο δημόσιος τομέας δεν είναι ακόμη επισήμως υποχρεωμένος να αποπληρώσει, αλλά θα πρέπει να τιμήσει στο μέλλον.

Η λίστα περιλαμβάνει κρατικές εγγυήσεις προς φορείς του ιδιωτικού τομέα, όπως τράπεζες και επενδυτικές συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτών όπου η κυβέρνηση δεσμεύεται να αγοράσει μελλοντικές υπηρεσίες σε αντάλλαγμα για την κατασκευή και τη λειτουργία υποδομών (ΡΡΡ).

Για πρώτη φορά στην ιστορία, η Eurostat συνέλεξε αυτά τα στοιχεία από τις εθνικές στατιστικές υπηρεσίες και τα δημοσίευσε στη δική της ιστοσελίδα. Με μία πρώτη ματιά, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: Οι μεγαλύτερες κρατικές υποχρεώσεις στην ΕΕ αφορούν τη Γερμανία, όπου ανέρχονται στο υπέρογκο 145% του ΑΕΠ. Ολλανδία και Σλοβενία βρίσκονται με απόσταση στη δεύτερη και τρίτη θέση με 115% και 111%, αντιστοίχως.

Ως προς την Ελλάδα, βρίσκεται πολύ πίσω στην κατάταξη με το ελάχιστο 17%. Εάν αθροίσει κανείς τις συνολικές ενδεχόμενες υποχρεώσεις και το επίσημο κρατικό χρέος, τότε το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο.

Το μεγαλύτερο βάρος χρέους βρίσκεται στην Ιρλανδία (234% του ΑΕΠ). Στη δεύτερη θέση, αλλά σε μικρή απόσταση, βρίσκεται η Γερμανία, με 222% του ΑΕΠ. Οι υποχρεώσεις του γερμανικού δημοσίου είναι κατά 24 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερες των πορτογαλικών και κατά 30 ποσοστιαίες μονάδες μεγαλύτερες των ελληνικών.

Μπορεί να σκέφτεστε: «Αποκλείεται αυτό να είναι σωστό». Η αλήθεια, όμως, είναι λίγο πιο περίπλοκη. Η πλειονότητα των ενδεχόμενων υποχρεώσεων της Γερμανίας αντιστοιχούν σε αυτό που η Eurostat αποκαλεί «μονάδες που ελέγχονται από το Δημόσιο και ταξινομούνται εκτός γενικής κυβέρνησης».

Οι Ευρωπαίοι στατιστικοί δεν παρέχουν περισσότερες εξηγήσεις ως προς το τι ακριβώς κρύβεται πίσω από αυτούς τους αριθμούς. Η Destatis, όμως, η ομοσπονδιακή στατιστική αρχή της Γερμανίας, δήλωσε στους FT πως αυτός ο επιβλητικός όγκος ενδεχόμενων χρεών αποδίδεται, κυρίως, σε υποχρεώσεις προς τις τράπεζες. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνεται σε ομοσπονδιακό επίπεδο η KfW και οι τράπεζες κρατιδίων (Landensbanken), όπως και οι τοπικές αποταμιευτικές τράπεζες (Sparkassen).

Αυτό σημαίνει πως τα ευρωπαϊκά στοιχεία γι' αυτού του τύπου τις υποχρεώσεις περιλαμβάνουν χρήματα τα οποία οι Γερμανοί καταθέτες κρατούν στον τραπεζικό τομέα και τα οποία εμφανίζονται από την πλευρά του παθητικού στον ισολογισμό των κρατικά ελεγχόμενων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Δεδομένου, όμως ότι τα στοιχεία της Eurostat είναι μεικτά, αγνοούν τις αντίστοιχες τοποθετήσεις και στοιχεία ενεργητικού που έχουν οι τράπεζες, με αποτέλεσμα να δίνεται μία αμφισβητήσιμη εικόνα αδυναμίας για τα δημοσιονομικά της Γερμανίας.

Τα στοιχεία της Eurostat, λένε ότι το Βερολίνο είναι βαριά εμπλεκόμενο στο γερμανικό τραπεζικό κλάδο: Κάτι που ήδη γνωρίζαμε.

Είναι, λοιπόν, αυτή η άσκηση άχρηστη; Καθόλου. Όπως επισημαίνει και ο David Heald, καθηγητής Λογιστικής στο University of Aberdeen, υπάρχουν δύο ακόμη στοιχεία στην ανακοίνωση της Eurostat που είναι ενδεχομένως πολύ πιο ενδιαφέροντα. Αναφέρεται στις «κρατικές εγγυήσεις» και στις «εκκρεμείς υποχρεώσεις που συνδέονται με ΡΡΡ».

Εάν αθροίσει κανείς αυτά τα δύο στοιχεία, τότε το νούμερο για τις περισσότερες χώρες είναι σχετικά. Αυστρία και Ιρλανδία βρίσκονται στην κορυφή με υποχρεώσεις που αντιστοιχούν περίπου στο 35% του ΑΕΠ. Το 18% της Γερμανίας παραμένει υψηλότερο από το 10% της Ελλάδας, αλλά δείχνει μικρότερο από το συνολικό νούμερο.

Ο κ. Heald θεωρεί πως τα στοιχεία αυτά έχουν σημασία, καθώς αποτελούν ένδειξη για το είδος των οικονομικών μαγικών που ανέπτυξαν οι κυβερνήσεις, καθώς προσπαθούν να βελτιώσουν τους προϋπολογισμούς τους και να σεβαστούν τα όρια για έλλειμμα και χρέος.

«Καθώς οι κυβερνήσεις πιέζονται όλο και περισσότερο οικονομικά, παρατηρείται αυξανόμενη χρήση στοιχείων εκτός προϋπολογισμού, συμπεριλαμβανομένων των εγγυήσεων και των ΡΡΡ», εξηγεί.

Αναφέρει, επίσης ότι, ενώ οι πολιτικοί αποκτούν όλο και μεγαλύτερη επίγνωση για τους κινδύνους που σχετίζονται με τα ΡΡΡ, δεν έχουν γίνει ακόμη πλήρως κατανοητοί οι κίνδυνοι από τις κρατικές εγγυήσεις. Όπως αναφέρει και σε πρόσφατη έρευνα:

«Οι υποχρεώσεις μπορεί να αυξάνονται σημαντικά, καθώς δημιουργούνται όλο και περισσότερα τέτοια σχέδια εγγυήσεων, στο βαθμό που δεν θεωρείται ότι αυξάνουν τις άμεσες δαπάνες, οπότε μπορεί ακόμη και να περάσουν απαρατήρητα. Η δομή της οικονομικής πληροφόρησης είναι τέτοια που μπορεί να αυξάνεται ο κίνδυνος, ενώ δεν αυξάνονται οι δαπάνες, επειδή αυτές οι υποχρεώσεις είναι κυρίως ή αποκλειστικά, εκτός προϋπολογισμών».

Η προειδοποίηση αυτή αφορά όλες τις κυβερνήσεις της ευρωζώνης–όχι μόνο τη Γερμανία ούτε βεβαίως μόνο την Ελλάδα».


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ! Εξέδιδαν εικονικά επισκευαστικά δάνεια – δισεκατομμύρια ο τζίρος


Ποιος είπε ότι τον καιρό του μνημονίου δεν υπήρχαν κάποιοι που έκαναν χρυσές μπίζνες; Μα ποιοί άλλοι, από τους εντιμότατους τραπεζιτες, για τους οποίους γονάτισε ολόκληρη η κοινωνία!
Το σκάνδαλο που έρχεται στην δημοσιότητα είναι πραγματικά ασύλληπτο καθώς μόνον η εισαγγελική έρευνα θα μπορέσει να αποτιμήσει το πραγματικό ποσό που διακινήθηκε με αυτόν τον τρόπο. Προκαλεί βεβαιως οργή η συνεχιζόμενη ατιμωρησία της «ελεγκτικής αρχής», δηλαδή του Προβόπουλου και του Στουρνάρα που «δεν κατάλαβαν τίποτα», ως συνήθως.
Η μεθόδευση ειναι πραγματικά απίστευτη: Οι τράπεζες εξέδιδαν μαϊμού επισκευαστικά δάνεια, έναντι καταναλωτικών, από πιστωτικές κάρτες κλπ. Έτσι γυρνούσαν ιλιγγιώδη ποσά από επισφαλή, μη εισπράξιμα κλπ σε ενυπόθηκα με εγγύηση το ακίνητο που υποτίθεται είχε επισκευαστεί!
Φυσικά για όλα αυτά δεν υπάρχουν ουτε τιμολόγια επισκευών, ούτε ΦΠΑ, ούτε εργοδοτικές εισφορές για τους μάστορες, ουτε τίποτα. Μιλάμε για αλυσιδωτό σκάνδαλο που μαγειρευόταν από τις διοικήσεις των τραπεζών και επηρέαζε το σύνολο της κοινωνίας.
Αυτό επηρέαζε και τα αποτελέσματα των τραπεζών, παραπλανώντας και τον μεγαλομέτοχο, το δημόσιο. Ναι, οι ιδιωτικές τράπεζες βλέπετε, έχουν μεγαλομέτοχο το δημόσιο.
Υπάρχει όμως και άλλη διάσταση: Οι δυστυχοι δανειολήπτες που γίνονταν άθελα τους συνεργοί σε αυτή την απάτη, υποχρεώνονταν να κάνουν και ασφάλεια ζωής καθ’ υπόδειξη της τράπεζας, με υπέρογκο κόστος εισφοράς!
Ο αρμόδιος υπουργός, Παναγιώτης Νικολούδης είναι βέβαιο ότι δεν θα σταματήσει απλώς στις ευθύνες των διοικήσεων, αλλά θα χτυπήσει και την ρίζα του κακού: Το άσυλο της ΤτΕ!


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....