Διυλιστήριο: 02/20/14
ροη αναρτησεων

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Kλοπή 86.000 νομιμοποιητικών εγγράφων μεταναστών από δημόσιες υπηρεσίες !!!

Ευρεία συναίνεση επί της αρχής, στο νομοσχέδιο για τον μεταναστευτικό κώδικα
Με την ευρεία συναίνεση των κομμάτων και μέσα σε θετικό κλίμα ολοκληρώθηκε, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η πρώτη συζήτηση επί της αρχής του νομοσχεδίου για τον μεταναστευτικό κώδικα.
Υπέρ της αρχής τάχθηκαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, η ΔΗΜΑΡ εξέφρασε επιφυλάξεις, ενώ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή και ΚΚΕ δήλωσαν ότι το καταψηφίζουν.
Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Λεωνίδας Γρηγοράκος, μίλησε για νομοσχέδιο με το οποίο η ελληνική πολιτεία δείχνει την ευαισθησία της και ταυτόχρονα δίνει λύση στο μεταναστευτικό πρόβλημα, τονίζοντας ότι η ηγεσία του υπουργείου είναι ανοικτή σε προτάσεις ώστε «από θετικό, να γίνει θετικότερο». Παράλληλα, ο κ. Γρηγοράκος διαβεβαίωσε ότι είναι έτοιμο, και πολύ σύντομα θα έρθει στη Βουλή, το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια. Μάλιστα, όπως είπε, βρίσκεται, ήδη, στα χέρια του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Ευάγγελου Βενιζέλου.
Αίσθηση, πάντως, προκάλεσε η αναφορά του εισηγητή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Κωνσταντίνου Γιοβανόπουλου, περί κλοπής 86.000 νομιμοποιητικών εγγράφων μεταναστών από δημόσιες υπηρεσίες, αριθμό τον οποίο επιβεβαίωσε και ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών.

http://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Εκτοξεύτηκε το δημόσιο χρέος – Αδειάζουν τα ταμεία του κράτους

-Στο 175,7% του ΑΕΠ το 2013 - Μειώθηκαν τα διαθέσιμα καθώς καθυστερεί η δόση των 4,9 δισ. -Τουλάχιστον μέχρι το 2040 θα πληρώνουμε χρεολύσια

Τη δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία αποτυπώνουν τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών για το δημόσιο χρέος.

Παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις του οικονομικού επιτελείου, τα νούμερα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάθε άλλο παρά ένα καλύτερο μέλλον προοιωνίζουν.

Σε σχέση με το 2012, το δημόσιο χρέος παρουσίασε σημαντική αύξηση κατά 15,9 δισ. ευρώ, λόγω του δανεισμού από τον μηχανισμό στήριξης, αλλά και την απουσία πρωτογενούς πλεονάσματος και αξιόλογων εισπράξεων από ιδιωτικοποιήσεις, που θα μείωναν το ύψος του.

Ταχύτερη ήταν η επιδείνωση του χρέους ως ποσοστού του ΑΕΠ, λόγω της ταυτόχρονης συρρίκνωσης του εθνικού εισοδήματος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, το δημόσιο χρέος Κεντρικής Διοίκησης, στο τέλος του Δεκεμβρίου 2013, ανήλθε στο ποσό των 321.478 εκατ. ευρώ, έναντι 305.537 εκατ. ευρώ που ήταν το Δεκέμβριο του 2012.

Σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο του 2013, το δημόσιο χρέος παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητο, εμφανίζοντας μείωση κατά 400 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, σύμφωνα με τον στόχο του υπουργείου Οικονομικών το δημόσιο χρέος στο τέλος του 2013 επρόκειτο να αυξηθεί σε 325.600 εκατ. ευρώ, καθώς η πρόβλεψη περιείχε και την εκτίμηση πως μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου θα εκταμιευόταν η δόση των 4,9 δισ. ευρώ από το δάνειο του μηχανισμού στήριξης.

Τελικά εκταμιεύτηκε μόνο η δόση του 1 δισ. ευρώ, ενώ η δόση των 4,9 δισ. ευρώ καθυστερεί ακόμη και το χρέος του 2013 είναι μικρότερο.

Εκτοξεύτηκε το χρέος

Δραματική ήταν η αύξηση κατά 18 εκατοστιαίες μονάδες του χρέους ως ποσοστού του ΑΕΠ το περασμένο έτος.

Ειδικότερα, στο τέλος του 2013, ο λόγος του χρέους προς το ΑΕΠ ανήλθε στο 175,7%, έναντι 157,7% που ήταν στο τέλος του 2012.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται αφενός στην αύξηση του χρέους κατά 15,9 δισ. ευρώ, αφετέρου στη μείωση του ΑΕΠ το 2013 κατά 12 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με το επίπεδο του 2012.

Από τα στοιχεία του ΓΛΚ προκύπτει επίσης πως τα διαθέσιμα του Δημοσίου στο τέλος του Δεκεμβρίου μειώθηκαν στο ποσό των 4,03 δισ. ευρώ, από 7,55 δισ. ευρώ το Σεπτέμβριο, εξέλιξη που οφείλεται στη μη λήψη της δόσης των 4,9 δισ. ευρώ, αλλά και στην πληρωμή τοκοχρεολυσίων και άλλων κρατικών δαπανών, στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Υψηλά τα χρεολύσια

Αυξημένες είναι οι άμεσες και οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις πληρωμών χρεολυσίων, όπως προκύπτει από τα αναλυτικά στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Ειδικά οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις, μέχρι το 2016, ευθύνονται για τη δημιουργία του αποκαλούμενου χρηματοδοτικού κενού, το οποίο δεν καλύπτεται από τα ήδη εγκεκριμένα δάνεια του Μηχανισμού, και προκαλεί σενάρια για νέο δάνειο, επιμήκυνση λήξεων δανείων, καθώς και για νέο «κούρεμα» του χρέους.

Εντός του 2014 οι λήξεις ανέρχονται σε 39,9 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 15 δισ. ευρώ είναι έντοκα γραμμάτια, τα οποία αναχρηματοδοτούνται επιτυχώς από τις ελληνικές τράπεζες, και τα υπόλοιπα 24,9 δισ. είναι λήξεις ομολόγων (της ΕΚΤ, κεντρικών τραπεζών και hedge funds) και δανείων (του ΔΝΤ).

Το 2015 τα χρεολύσια ομολόγων που πρέπει να εξοφληθούν είναι 16,1 δισ. ευρώ και το 2016 εκτιμώνται σε 7,1 δισ. ευρώ, ενώ σε 7,5 δισ. ευρώ ανέρχονται οι λήξεις το 2017. Συνολικά, στην πενταετία 2014 - 2018, οι λήξεις ομολόγων και δανείων (πλην εντόκων) φτάνουν σε 59,8 δισ. ευρώ.

Με την επιμήκυνση των δανείων του μηχανισμού που αποφασίστηκε το Νοέμβριο του 2012, οι αυξημένες λήξεις χρεολυσίων θα πληρωθούν από την επόμενη γενιά. Ειδικότερα, στην τετραετία 2037 - 2040 η Ελλάδα θα πρέπει να αποπληρώσει σημαντικό μέρος των δανείων που έλαβε από τις χώρες της Ευρωζώνης και είναι συνολικού ύψους 56,2 δισ. ευρώ.

Το μεγαλύτερο τμήμα του χρέους, ύψους 246,64 δισ. ευρώ (76,7% του συνόλου), λήγει από το 2019 και μετά και αποτελείται βασικά από δάνεια του επίσημου τομέα χωρών της Ευρωζώνης, του EFSF και του ΔΝΤ.

Από το συνολικό ποσό του χρέους, όπως αποτιμήθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2013, δηλαδή 321,48 δισ. ευρώ, τα 91,3 δισ. ευρώ προέρχονται από εκδόσεις εντόκων γραμματίων και ομολόγων που κατέχονται από ιδιώτες επενδυτές, την ΕΚΤ και εθνικές κεντρικές τράπεζες της Ευρωζώνης.

Αναλυτικότερα, η αξία των ομολόγων που απέμειναν σε ιδιώτες, ασφαλιστικά ταμεία, ΕΚΤ περιορίστηκε σε 73,4 δισ. ευρώ. Επίσης τα ομόλογα αλλοδαπού δικαίου μειώθηκαν από 18,52 δισ. , το 2011, σε 2,72 δισ. ευρώ το Δεκέμβριο.

Τα δάνεια του Μηχανισμού Στήριξης Ε.Ε. και ΔΝΤ αυξήθηκαν στο τέλος Δεκεμβρίου στο ποσό των 213,15 δισ. ευρώ. Επίσης, στο σκέλος των δανείων υπάρχει και η κατηγορία «ειδικά διακρατικά δάνεια», το ύψος των οποίων ήταν 7 δισ. ευρώ στο τέλος Δεκεμβρίου, ενώ μια άλλη κατηγορία είναι τα «λοιπά δάνεια εξωτερικού», το ύψος των οποίων είναι 5,2 δισ. ευρώ.

Εξάλλου, από το σύνολο του χρέους, το 28,5% αφορά δάνεια και ομόλογα σταθερού επιτοκίου και το 71,5% είναι κυμαινόμενου επιτοκίου. Διαπραγματεύσιμο είναι το 28,4% του χρέους, ενώ μη διαπραγματεύσιμο είναι το 71,6%.

Τέλος, οι εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου προς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ανήλθαν στο τέλος Δεκεμβρίου σε 17,89 δισ. ευρώ, μειωμένες σε σχέση με το Σεπτέμβριο που ήταν 18,66 δισ. ευρώ.

http://diulistirio.blogspot.gr/



Διαβάστε περισσότερα.... »
....

200 κιλά αγυρτεία..

''Βοήθημα'' διακοσίων ευρώ, για το Πάσχα, (και τις εκλογές που έρχονται), έταξε η κυβέρνηση ότι θα δοθεί σε ορισμένες κοινωνικές ομάδες!

Με εντολή Ψευταρά λοιπόν, θα δοθεί σε κάθε ιθαγενή ένστολο, σωμάτων ασφαλείας και συνταξιούχο, βοήθημα 200 καθρεφτάκια και χάντρες,
..ελπίζοντας ότι το ''βοήθημα'' αυτό θα βοηθήσει την κυβέρνηση αγυρτών να κοροϊδέψει τους συγκεκριμένους ιθαγενείς, και να τους πάρει την ψήφο-χρυσάφι στις εκλογές που έρχονται.

Δηλαδή,
..Η ΑΠΑΤΗ, Η ΑΓΥΡΤΕΙΑ, Η ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!
Δηλαδή,
..πρώτα σας κόβουμε μισθούς και συντάξεις, βάζουμε φόρους υπέρβαρους, σας αφήνουμε να ξυλιάσετε τον χειμώνα, σας κατάσχουμε σπίτια, μαγαζιά κι επιχειρήσεις..
..και μετά σας πετάμε στα μούτρα 200 φτυσιές, νάχετε να γλύφετε, να μας ευγνωμονείτε, και να μας ξαναψηφίσετε!

Κυβέρνηση αγυρτών!
Κι είναι οι ίδιοι αγύρτες, των οποίων οι προηγούμενες κυβερνήσεις των παρατάξεών τους έφεραν την χώρα στην χρεοκωπία.
Αλλά δεν τιμωρήθηκε κανείς απ' αυτούς! Δεν δικάστηκε κανείς τους,
..παρά κυβερνούν ακόμα,
..γιατί ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ!!
Ψεύδονται και καμαρώνουν!
Κοροϊδεύουν και επαίρονται!
Κλ@νουν και κορδόνωνται!

Γιατί ξέρουν ότι υπάρχουν ακόμα ιθαγενείς που αλλάζουν καθρεφτάκια με χρυσάφι.
Αλλά προπαντός, γιατί ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ!

Η οποία ψευδαίσθηση όμως, όπως όλες οι ψευδαισθήσεις, κάποτε (σύντομα) θα διαλυθεί..
Και τότε, ούτε η υπέρβαρη αγυρτεία τους,
..ούτε το υπερχειλίζον θράσος τους,
..ούτε οι πιθηκάνθρωποι των καναλιών,
..θα είναι ικανά να σταθούν εμπόδιο στην παραδειγματική τιμωρία τους!..

Και τότε, θα ''στήσουμε'' μία Μ.Κ.Ο. για την ''Βοήθεια στους Ισόβια Φυλακισμένους'', που θα την χρηματοδοτούμε απ' την τσέπη μας, για το κέφι μας,
..για να 'ρχόμαστε να σας βλέπουμε μέσα απ' τα κάγκελα, και να σας πετάμε καθρεφτάκια!

Εσείς να βλέπετε τα χάλια σας..
Κι εμείς να ''κάνουμε Πάσχα''!..



Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Έκλεβαν τουλάχιστον 300.000.000 τον χρόνο!!!

«Σταγόνα στον ωκεανό» θεωρούν στο υπουργείο Οικονομικών την αποκάλυψη πως το παράνομο κύκλωμα που εντοπίστηκε είχε διακινήσει λαθραία 4,5 εκατ. λίτρα ναυτιλιακού πετρελαίου σε δύο χρόνια και ότι από την υπόθεση αυτή το ελληνικό δημόσιο έχει χάσει 3,5 εκατ. ευρώ από φόρους καυσίμων. Εκτιμούν ότι δεν αντιστοιχεί ούτε στο 1% της ετήσιας κλοπής φόρων από τα ναυτιλιακά καύσιμα στη χώρα μας.

Η πραγματική έκταση του λαθρεμπορίου στα καύσιμα εκτιμάται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ανάλογα με το πότε και ποιος κάνει την εκτίμηση, τα ποσά ανεβοκατεβαίνουν από 300 εκατ. έως 2 δισ. ευρώ το χρόνο. Το 2012 ο τότε πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος μιλούσε για παράνομους «τζίρους» 2,5 δισ.ευρώ στα λαθραία καύσιμα και φοροδιαφυγή ύψους 1 δισ. ευρώ το χρόνο.

Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών παραδέχεται ότι το δημόσιο χάνει το χρόνο τουλάχιστον 150-200 εκατ. ευρώ το χρόνο, που καταλήγουν αφορολόγητα στα παράνομα κυκλώματα. Και αυτό παρά τις αυξήσεις φόρων στο πετρέλαιο θέρμανσης, με τις οποίες θεωρεί ότι καταπολεμήθηκε σε μεγάλο βαθμό η νοθεία (περίπου 300 από τα 600 εκατ.ευρώ το χρόνο), αλλά έστρεψε τους λαθρέμπορους στην ανάμειξη φθηνού ναυτιλιακού καυσίμου (που δεν ανατιμήθηκε) με πετρέλαιο θέρμανσης, κίνησης κ.ά.

Αυτό γνώριζε προφανώς και ο υπουργός Οικονομικών κ. Στουρνάρας όταν δήλωνε προ μηνός ότι «εάν μπορέσουμε να καταπολεμήσουμε το λαθρεμπόριο στο ναυτιλιακό καύσιμο, τότε θα μπορέσουμε να μειώσουμε τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης»! Δεν θα μπορούσε να ισχυριστεί κάτι τέτοιο αν οι απώλειες ήταν μόλις 3 ή 6 εκατ. ευρώ, όπως υποστηρίζουν παράγοντες των εταιριών εμπορίας καυσίμων.

Ειδική μελέτη μάλιστα που έχει στα χέρια του ο υπουργός Οικονομικών δείχνει ότι το 1/3 της πτώσης κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης το 2013, οφειλόταν σε νοθεία ναυτιλιακού πετρελαίου. Με άλλα λόγια διακινήθηκαν τουλάχιστον 400 εκατ. λίτρα ναυτιλιακού πετρελαίου σαν πετρέλαιο θέρμανσης και το δημόσιο πάνω από 150 εκατ. ευρώ την περσινή χειμερινή σαιζόν.
«Εκτιμήσεις» αντί για ελέγχους

Και αυτές οι εκτιμήσεις όμως φαντάζουν συντηρητικές, για έμπειρα στελέχη του υπουργείου Οικονομικώνπου έχουν εγγράφως καταγγείλει στην υπηρεσία τους ότι από το λαθρεμπόριο εμπορευμάτων συνολικά το δημόσιο χάνει πάνω από 1 δισ. ευρώ κάθε μήνα!

Για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο το ΣΔΟΕ τοποθέτησε και GPS στα σλέπια ώστε να ελέγχονται διαρκώς σε πραγματικό χρόνο πού βρίσκονται και εάν παραδίδουν καύσιμα σε πλοία ή αν ξεφορτώνουν παρανόμως καύσιμα στην ξηρά, που καταλήγουν στα στη βιομηχανία, στη γεωργία, στα αυτοκίνητα και στα σπίτια μας. Από 1/11/2013 όμως και αυτοί οι έλεγχοι σταμάτησαν, όπως οι περισσότεροι έλεγχοι του ΣΔΟΕ.

Μπροστά στην κατάσταση αυτή, μόνο «χαμόγελα» προκαλεί η αποκάλυψη της Αστυνομίας ότι στο πλαίσιο των ερευνών για το παράνομο κύκλωμα που εντοπίστηκε, κατασχέθηκαν 8.000 λίτρα ναυτιλιακού καυσίμου(marine diesel), πέντε βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς καυσίμων και 18.400 ευρώ.
Πώς στήνουν την κομπίνα

Σύμφωνα με την Αστυνομία, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης παρακρατούσαν ναυτιλιακό πετρέλαιο έπειτα από ανεφοδιασμό πλοίων ναυτιλιακών εταιρειών και στη συνέχεια το διοχέτευαν σε πρατήρια υγρών καυσίμων, όπου, έπειτα από πρόσμειξη με πετρέλαιο κίνησης, το διέθεταν και πάλι στην αγορά.

Πιο αναλυτικά, όπως προέκυψε από την έρευνα, αρχικά οι οδηγοί βυτιοφόρων-υπάλληλοι της εταιρείας, κατά τη μετάβασή τους στα σημεία ελλιμενισμού διαφόρων πλοίων, ανά την επικράτεια (πλοία ακτοπλοϊκών γραμμών, επαγγελματικά και ποντοπόρα), δεν παρέδιδαν ολόκληρη την ποσότητα του πετρελαίου, η οποία αναγραφόταν στα παραστατικά.

Ακολούθως, το υπόλοιπο του πετρελαίου το επέστρεφαν στην εταιρεία και στη συνέχεια οι αρχηγοί τηςεγκληματικής οργάνωσης το διέθεταν εκ νέου στο εμπόριο, μέσω «συνεργαζόμενων» πρατηρίων υγρών καυσίμων, ενώ σε πολλές περιπτώσεις το επαναδιέθεταν αυτούσιο στους πλοιοκτήτες.

Μέχρι στιγμής έχει προκύψει ότι η εγκληματική οργάνωση «συνεργαζόταν» με 12 πρατήρια υγρών καυσίμων στην Αττική.

Επιπλέον, προέκυψε ότι, σε πολλές περιπτώσεις, άτομα που εμπλέκονταν στη διαδικασία μεταφοράς, διακίνησης, παράδοσης και παραλαβής των καυσίμων, ενεργούσαν και για λογαριασμό τους.

Ειδικότερα, υπάλληλοι-οδηγοί των βυτιοφόρων, κατά την επιστροφή του παράνομα παρακρατηθέντος ναυτιλιακού καυσίμου, δεν το επέστρεφαν στο σύνολό του, αλλά παρακρατούσαν και για ίδιο όφελος μεγάλες ποσότητες, τις οποίες διέθεταν με χαμηλότερη τιμή σε συγκεκριμένους πρατηριούχους, αποκομίζοντας έτσι μεγάλα χρηματικά ποσά.

Σε άλλη περίπτωση μηχανικός πλοίου, ο οποίος συνελήφθη, είχε παρακρατήσει για ίδιο όφελος 11 τόνους ναυτιλιακό καύσιμο και προσπαθούσε να βρει τρόπο να το διαθέσει στους οδηγούς των βυτιοφόρων, με διαγραφόμενη την προοπτική για συνεχή ανεφοδιασμό του συγκεκριμένου πλοίου και παράνομη παρακράτηση τριών έως τεσσάρων τόνων καυσίμων εβδομαδιαίως.

Τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, για να ξεπερνούν τις διαδικασίες ελέγχου κατά την παράδοση στα ελλιμενισμένα πλοία των ποσοτήτων που είχαν παραγγελθεί (πετρέλευση) και να παραπλανούν τους αρμόδιους τελωνειακούς υπαλλήλους ελεγκτές ή τους υπεύθυνους των πληρωμάτων για την παραλαβή του καυσίμου, χρησιμοποιούσαν ιδιαίτερα τεχνάσματα.

Ενδεικτικά, σε προσυνεννόηση με συγκεκριμένο χειριστή γεφυροπλάστιγγας για βαριά οχήματα στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, εμφάνιζαν πλασματικές μετρήσεις κατά την ζύγιση του βυτιοφόρου.

Οι πλασματικές μετρήσεις πραγματοποιούνταν με παρέμβαση από πριν στο λογισμικό των ηλεκτρονικών συστημάτων της γεφυροπλάστιγγας, έτσι ώστε να διασφαλίζεται το «κατά παραγγελία» επιδιωκόμενο κάθε φορά αποτέλεσμα.

Για την άμεση συνέργεια στη διαδικασία αυτή ο χειριστής γεφυροπλάστιγγας, ελάμβανε ως αμοιβή για κάθε μετρικό τόνο 150 ευρώ (ένας μετρικός τόνος πετρελαίου ισούται με 1.200 λίτρα).

Στην περίπτωση όμως που ο αρμόδιος για την παραλαβή του καυσίμου συνεργούσε στην απάτη, στο να παραλάβει δηλαδή λιγότερη από την ποσότητα που αναγράφονταν στα παραστατικά, δεν πραγματοποιούσαν ζύγιση ή κατέστρεφαν τα ζυγολόγια.

Σε άλλες περιπτώσεις γέμιζαν με νερό κάποιο από τα διαμερίσματα της δεξαμενής του βυτιοφόρου, αυξάνοντας έτσι τεχνηέντως το μικτό βάρος του οχήματος, το οποίο μετά την αφαίρεση του απόβαρου, προσμετρούνταν ως μεταφερόμενο καύσιμο.
Ο ρόλος του τελωνειακού και του υπαλλήλου του ΥΠΕΚΑ

Σύμφωνα πάντα με την Αστυνομία, στην εγκληματική οργάνωση είχε ενταχθεί υπάλληλος του Α” ΤελωνείουΠειραιά, ο οποίος, έναντι οικονομικών ανταλλαγμάτων, ενημέρωνε για επικείμενους ελέγχους στα πλωτά μέσα που διέθετε η εταιρεία για την διακίνηση του ναυτιλιακού καυσίμου, αποφεύγοντας έτσι ενδεχόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Για τον ίδιο λόγο, η εγκληματική οργάνωση ενημερωνόταν για επικείμενους ελέγχους από ανώτερο υπάλληλο του ΥΠΕΚΑ, ο οποίος, λόγω της ιδιότητάς του, είχε πρόσβαση σε στοιχεία για προγραμματισμένους ελέγχους της Υπηρεσίας του ή άλλων συναρμόδιων Υπηρεσιών (εντολές ελέγχου) και γνώριζε εκ των προτέρων λεπτομέρειες για το χρόνο και τις περιοχές όπου επρόκειτο να κινηθούν τα αρμόδια συνεργεία ελέγχου.
Προθεσμία για να απολογηθούν

Οι 15 συλληφθέντες πήραν προθεσμία από τον ανακριτή Πειραιά για να απολογηθούν κατά ομάδες, τοΣάββατο 22, την Κυριακή 23 και τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου. Όλοι τους αναμένεται να οδηγηθούν εκ νέου στα κρατητήρια στη ΓΑΔΑ.

http://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....