Διυλιστήριο: 09/14/17
ροη αναρτησεων

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Απόφαση-σταθμός από το Εφετείο Λάρισας για δάνειο σε ελβετικό φράγκο!



Απόλυτη δικαίωση για τον δανειολήπτη αποτελεί η πρώτη απόφαση Εφετείου για στεγαστικό δάνειο σε ελβετικό φράγκο.

Συγκεκριμένα, το Εφετείο Λάρισας «έριξε» διαταγή πληρωμής 520.000 ευρώ, σε ιδιαίτερα κρίσιμη χρονική στιγμή, καθώς σε λίγες ημέρες θα συζητηθεί και η πρώτη έφεση τράπεζας, στην Αθήνα, για απόφαση επί συλλογικής αγωγής, που επίσης δικαιώνει απόλυτα τους δανειολήπτες.

Πρόκειται για την πρώτη περίπτωση, όπου εξετάζεται από Εφετείο πρωτόδικη απόφαση με την οποία είχε ακυρωθεί διαταγή πληρωμής της τράπεζας (Eurobank). Το Εφετείο Λάρισας, με μια μακροσκελή και εμπεριστατωμένη απόφαση, απορρίπτει την έφεση της τράπεζας, κάτι που σημαίνει ότι ο δανειολήπτης σώζει το ακίνητό του από τον πλειστηριασμό.

Το σκεπτικό

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σκεπτικό της απόφασης δεν διαφέρει από προηγούμενες δικαστικές αποφάσεις που δικαιώνουν δανειολήπτες, καθώς ο κύριος λόγος ακύρωσης της διαταγής πληρωμής είναι ότι κρίνεται καταχρηστικός ο όρος που υποχρεώνει τον δανειολήπτη να εξοφλεί το δάνειο με βάση την εκάστοτε ισοτιμία ελβετικού φράγκου - ευρώ, επειδή ο δανειολήπτης δεν ενημερώθηκε σωστά από την τράπεζα για τους κινδύνους. Σύμφωνα με τον δικηγόρο του δανειολήπτη Αντώνη Πράτα, ένα σημαντικό παρεμπίπτον ζήτημα που κρίνεται με την απόφαση αυτή -με δύναμη δεδικασμένου- είναι ότι δεν εφαρμόζεται σε αυτά τα δάνεια ελβετικού φράγκου το άρθρο 291 του Αστικού Κώδικα, δηλαδή ο δανειολήπτης δεν είναι υποχρεωμένος να τα εξοφλεί με την τρέχουσα ισοτιμία. Και τούτο διότι ναι μεν συνάγεται με βάση το παραστατικό εκταμίευσης ότι συμφωνήθηκε το δάνειο σε ελβετικά φράγκα (CHF), πλην όμως ο δανειολήπτης το έλαβε αυτό σε ευρώ.


Πηγή www.dimokratianews.gr


https://diulistirio.blogspot.gr

Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Δίνουν πίσω τα κλεμμένα των συνταξιούχων • ΑΦΟΡΑ 1.000.000 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ

Ο Πετρόπουλος δεσμεύτηκε για την άμεση αποκατάσταση της αδικίας και έδωσε ήδη εντολή στις υπηρεσίες να υπολογίσουν πόσα χρήματα πρέπει να πάρει καθένας και με ποιον τρόπο • Θα επιστραφούν οι παρακρατήσεις του ΕΟΠΥΥ που είχαν υπολογιστεί με λάθος τρόπο

Από την
Αγγελική Μαρίνου

Στην αποκατάσταση μιας μεγάλης αδικίας, που συντελέστηκε σε βάρος ενός εκατομμυρίου συνταξιούχων, προχωρά η κυβέρνηση, επιστρέφοντας σε αυτούς παράνομες κρατήσεις υπέρ ΕΟΠΥΥ ύψους 250.000.000 ευρώ.

Σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του αρμόδιου υφυπουργού Εργασίας Τάσου Πετρόπουλου, θα επιστραφούν μέσα στο 2018 τα επιπλέον ποσά που παρακρατήθηκαν ως εισφορά υπέρ ασθενείας από 1/1/2012 έως 30/6/2016, επί πλασματικών και όχι επί των πράγματι καταβαλλόμενων συντάξεων.

Το θέμα είχε αναδείξει η «δημοκρατία» στο φύλλο της 29ης Ιουνίου, όταν αποκάλυψε ότι τα ασφαλιστικά ταμεία, παρερμηνεύοντας μια ασάφεια του ν. 2084/1992 για το πώς πρέπει να γίνεται η παρακράτηση 4% (αργότερα 6%) στις συντάξεις υπέρ του ΕΟΠΥΥ, παρακρατούσαν μεγαλύτερα ποσά από ό,τι έπρεπε.

Συγκεκριμένα, η εισφορά υπολογιζόταν (για 4,5 χρόνια) επί του ονομαστικού ποσού της συνταξιοδοτικής απόφασης και όχι επί του καταβαλλόμενου ποσού (δηλαδή, των συντάξεων μετά τις περικοπές του Μνημονίου), όπως ορίζεται στη νομοθεσία. Αυτό σήμαινε μεγάλες απώλειες για τους συνταξιούχους δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, που κυμαίνονται από 1.000 έως 3.000 ευρώ.

Υστερα από χιλιάδες προσφυγές συνταξιούχων μέσω των συλλόγων τους όλο αυτό το διάστημα και με αφορμή χθεσινή κινητοποίηση του Ενιαίου Δικτύου Συνταξιούχων, ο κ. Πετρόπουλος δεσμεύτηκε για μια δίκαιη λύση στο ζήτημα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ανέθεσε στην ΗΔΙΚΑ να υπολογίσει πόσα χρήματα κρατήθηκαν παρανόμως όλα αυτά τα χρόνια και πόσα είναι τα οφειλόμενα για κάθε συνταξιούχο, και να του παραδώσει το πόρισμα στις αρχές του 2018, προκειμένου να δρομολογηθεί η διαδικασία των επιστροφών.

Φυσικά, για μια τέτοια ενέργεια θα πρέπει να προηγηθεί η σύμφωνη γνώμη των δανειστών, οι οποίοι -ως είθισται- αντιδρούν σε πρωτοβουλίες που έχουν να κάνουν με εκροές χρημάτων, και ειδικά υπέρ των συνταξιούχων. Το ζήτημα θα τεθεί στο ραντεβού με το κουαρτέτο τον Οκτώβριο, εν όψει της τρίτης αξιολόγησης και, εφόσον αποσπάσει το «πράσινο φως», τότε το υπουργείο θα επεξεργαστεί το σενάριο επιστροφής τους ως αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.

Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο τα ποσά να επιστραφούν σε δόσεις, αφού συμψηφιστούν με παλαιά χρέη ή μελλοντικές υποχρεώσεις των δικαιούχων τους.

«Ο αγώνας μας έφερε αποτέλεσμα, καθώς ο υπουργός αναγνώρισε ότι τα χρήματα κρατήθηκαν παράνομα. Ωστόσο, δεν δεσμεύτηκε για την καταβολή τους, οπότε κι εμείς αναμένουμε τις ενέργειές του για να πράξουμε αναλόγως» τονίζει ο πρόεδρος του ΕΝΔΙΣΥ Νίκος Χατζόπουλος.

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ

Λεφτά υπάρχουν;


Κάποτε ήταν τα περήφανα γηρατειά. Τα μνημονιακά χρόνια, όμως, είδαν τη ζωή τους να αλλάζει σε μια νύχτα (όπως και των περισσότερων Ελλήνων) και πλέον οι συντάξεις που λαμβάνουν έχουν καταντήσει επιδόματα επιβίωσης. Χθες ο υφυπουργός Εργασίας Τάσος Πετρόπουλος δεσμεύτηκε ότι η κυβέρνηση θα γυρίσει πίσω τα κλεμμένα από τις λάθος εισφορές χρήματα στους συνταξιούχους. Το ποσό, σύμφωνα με τους υπολογισμούς, ξεπερνά τα 250.000.000 ευρώ και αφορά περίπου 1.000.000 συνταξιούχους.

Πρόκειται για τη διόρθωση μιας αδικίας, που, αν πράγματι γίνει πράξη, θα δώσει σε αυτούς τους ανθρώπους το αίσθημα ενός κράτους δικαίου. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι τα λεφτά που υποσχέθηκε ο κ. Πετρόπουλος υπάρχουν. Και, κυρίως, ότι οι θεσμοί δεν θα τα κόψουν, όπως έγινε στο παρελθόν. Σε αυτήν την περίπτωση η οργή των συνταξιούχων θα είναι μεγάλη, γι’ αυτό ρωτάμε ξανά: Τα λεφτά υπάρχουν;

Πηγή www.dimokratianews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Μπλόκο της Πειραιώς για τα 96 εκατομμύρια της Sciens



Πολλοί οι πονοκέφαλοι για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστο Μεγάλου. Δεν είναι μόνο οι διοικητικές αλλαγές και το πώς θα ενσωματωθούν τα νέα στελέχη και θα δουλέψουν αρμονικά με τα παλιά (όσα μείνουν), αλλά και το πώς θα συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα στην τράπεζα, δηλαδή καταστάσεις που προκάλεσαν πράξεις ή παραλείψεις των προηγούμενων διοικήσεων καθώς και η κρίση. Ναι, η κρίση στην οποία αρκετοί αποδίδουν όλα τα δεινά.

Ενας τέτοιος πονοκέφαλος είναι τα δάνεια που έδωσε η Τράπεζα Πειραιώς επί των ημερών του Μιχάλη Σάλλα στην εταιρεία Sciens Διεθνής Ανώνυμη Εταιρεία Επενδύσεων και Συμμετοχών, η οποία διοικείται από τον Ελληνοαμερικανό επιχειρηματία Ιωάννη Ρήγα και τον αδελφό του Θεόδωρο. Το πρόβλημα για την τράπεζα δεν είναι μόνο ότι έχει δώσει δάνεια εκατομμυρίων στη Sciens, αλλά και ότι είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος: κατέχει το 28,1% των μετοχών. Οι λοιπές μετοχές κατέχονται από διάφορες εταιρείες συμφερόντων των αδελφών Ρήγα, εκ των οποίων ορισμένες εδρεύουν σε φορολογικούς παραδείσους – ενδεικτικά: Sciens International Acquisition I Ltd, Sciens Hellenic Capital Ltd, Z.MAN (Cyprus) Ltd, SCP Share Exchange Co, SCP Exchange Management Ltd, NIKH LLC (Delaware), SSSMF Cayman SI Guarantor Ltd, SSSMF Cayman SI Holding Ltd, SSI (Athens) Holdings I LLC, SSI (Athens) Holdings III LLC, Plainfield Luxembourg SARL και SSI (Athens) Holdings II LLC.

Το ποσό που οφείλει η Sciens στην Τράπεζα Πειραιώς ανέρχεται στα 96 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας Χρήστο Τσάμη, με τον οποίο επικοινώνησε το Documento. Το αρχικό ποσό που δανείστηκε η εταιρεία, όπως μας διευκρίνισε ο κ. Τσάμης, ήταν 83,7 εκατ. ευρώ. Μαζί με τους τόκους και τους τόκους υπερημερίας έχει αυξηθεί στα 96 εκατ. ευρώ. Η Sciens χρωστάει επίσης περίπου 20 εκατ. ευρώ στη Eurobank, επικεφαλής της οποίας είναι ο Φωκίων Καραβίας, ο οποίος θα πρέπει επίσης να αναζητήσει τρόπους εξυπηρέτησης και ανάκτησης του ποσού.

Στην ερώτηση εάν τα δάνεια καλύπτονται από εγγυήσεις ο κ. Τσάμης απάντησε ότι καλύπτονται αλλά η αξία των εγγυήσεων έχει μειωθεί. Σε αυτό οφείλεται και η αδυναμία της εταιρείας να εξυπηρετήσει κανονικά τις υποχρεώσεις της, όπως είπε.

Σύμφωνα με τον κ. Τσάμη, η εταιρεία περιήλθε σε αυτή την κατάσταση λόγω της κακής πορείας ορισμένων βασικών περιουσιακών στοιχείων. Ενδεικτικά ανέφερε τη συμμετοχή στο καζίνο Λουτρακίου, η αποτίμηση της οποίας παλαιότερα ήταν 115 εκατ. ευρώ, ενώ τώρα η αξία της εκτιμάται σε περίπου 10 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία Sciens δεν παράγει κάποιο προϊόν ούτε έχει εμπορική δραστηριότητα. Εχει συμμετοχές σε άλλες επιχειρήσεις και κάνει συναλλαγές (αγορές και πωλήσεις με στόχο το κέρδος) επί κινητών αξιών (ομόλογα, μετοχές) και άλλων χρηματοοικονομικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τον κ. Τσάμη, η Τράπεζα Πειραιώς πιέζει για την εξυπηρέτηση του δανεισμού αλλά αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο μέσα από την κατάσχεση κάποιων περιουσιακών στοιχείων. Εκτός από το καζίνο η εταιρεία έχει μια αξιόλογη συμμετοχή στην Apollo Aviation Holdings LLC, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των αγοραπωλησιών και μισθώσεων μεταχειρισμένων αεροσκαφών και συναφών ανταλλακτικών – αγόρασε για ανταλλακτικά τα δύο Airbus της πρώην Ολυμπιακής. Η αξία της εταιρείας εκτιμάται σε περίπου 90 εκατ. ευρώ.

Συνεπώς, σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Τσάμη, οι τράπεζες μπορούν να πάρουν τα χρήματά τους με μεταβίβαση ή ρευστοποίηση αυτών των στοιχείων. Για το ενδεχόμενο αύξησης κεφαλαίου με μετρητά, δηλαδή να βάλουν νέο χρήμα οι μέτοχοι και να πάρουν τα λεφτά τους οι τράπεζες, δεν έγινε κάποια αναφορά.

Οι business και η μήνυση κατά Λαυρεντιάδη


Χαρακτηριστικό γνώρισμα της Sciens είναι η πολύπλοκη δομή της, καθώς αποτελείται από διάφορες επιμέρους εταιρείες και διαχειρίζεται δεκάδες επενδυτικά κεφάλαια, που είναι είτε αυτοτελείς εταιρείες είτε απλώς επενδυτικά σχήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν συσταθεί σε φορολογικούς παραδείσους. Σύμφωνα με παλιότερο δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας», ο όμιλος Sciens περιελάμβανε 33 νομικά πρόσωπα (κυρίως εξωτερικού) και συνδεόταν άμεσα ή έμμεσα με περισσότερα από 150 άλλα σχήματα. Τα ονόματα εταιρειών, επενδυτικών κεφαλαίων ή εταιρειών διαχείρισης επενδυτικών κεφαλαίων που σχετίζονται με τη Sciens και τους αδελφούς Ρήγα αναφέρονται σε πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος για την Proton Bank.

Αναφέρεται ότι ο υπόδικος επιχειρηματίας Λαυρέντης Λαυρεντιάδης,που κατηγορείται για απάτη και υπεξαιρέσεις εκατομμυρίων από την Proton Bank, είχε αγοράσει μετοχές της Sciens αντί 2,607 εκατ. ευρώ. Επίσης υπήρξαν δύο μεγάλα δάνεια 81,4 εκατ. και 30 εκατ. ευρώ προς διάφορες εταιρείες του ομίλου Sciens και εταιρείες που διαχειριζόταν ο επιχειρηματίας Ι. Ρήγας, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για διαφορετικούς σκοπούς από αυτούς για τους οποίους χορηγήθηκαν.

Η Sciens και οι αδελφοί Ρήγα έχουν προσφύγει στη Δικαιοσύνη και έχουν κάνει μήνυση γι’ αυτές τις υποθέσεις κατά του Λ. Λαυρεντιάδη υποστηρίζοντας ότι εξαπατήθηκαν. Η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης και εκδικάζεται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, με τη Sciens να έχει και ρόλο πολιτικώς ενάγουσας (εκτός του μηνυτή) μαζί με το ελληνικό δημόσιο. Η δίκη θα συνεχιστεί στις 15 Σεπτεμβρίου έπειτα από διακοπή.

Ποιος είναι ο κύριος Ρήγας 

Ο κ. Ρήγας, 54 ετών σήμερα, θεωρείται ένας πετυχημένος διαχειριστής επενδυτικών κεφαλαίων και επιχειρηματικών συμμετοχών. Γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά λόγω προβλημάτων του πατέρα του με τη Δικαιοσύνη, μεγάλωσε στο εξωτερικό, όπου έβγαλε χρήματα στην εταιρεία του επιχειρηματία Ντόναλντ Ζίλκα με την οποία συνεργαζόταν και συστεγαζόταν μέχρι πρόσφατα στη Νέα Υόρκη. Εκεί διαθέτει και άλλες προσωπικές συμμετοχές εκτός της εισηγμένης στο Χ.Α. Sciens, μέσω της Sciens Capital Management, LLC. Κατά δήλωσή του, διαχειρίζεται 6 δισ. δολάρια σε εναλλακτικές επενδύσεις (hedge funds, δομημένα προϊόντα), επιχειρηματικές συμμετοχές (βιομηχανία όπλων Colt, Καζίνο Λουτρακίου, Ηλιόσφαιρα Α.Ε. κ.λπ.) και εταιρείες ακινήτων. Η πιο πετυχημένη επένδυση, κατά τον ίδιο, είναι στη βιομηχανία όπλων Colt, μέρος της οποίας εισέφερε στη Sciens το 2010 (την εταιρεία Colt είχε εξαγοράσει από το 1994 ο Ντόναλντ Ζίλκα). Η φήμη του από τη Νέα Υόρκη φθάνει στο Λονδίνο. Στη βρετανική πρωτεύουσα εξαγόρασε μαζί με την Plainfield τον οίκο μόδας και αρωμάτων Asprey το 2006.

Ομως στην Αθήνα η μόνη φήμη που τον συνοδεύει είναι οι στενές σχέσεις με την Τράπεζα Πειραιώς, αφού οι αποδόσεις και η πορεία της εταιρείας που διοικεί δεν στάθηκαν ικανές να διαμορφώσουν θετικό αντίκτυπο, όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς.

Ο κ. Ρήγας ασχολήθηκε στην Ελλάδα αρχικά με τα εκδοτικά. Το 2002 εξαγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της εταιρείας Μακεδονική Εκδοτική Εκτυπωτική Α.Ε., που εκδίδει την εφημερίδα «Μακεδονία». Στο διοικητικό συμβούλιο της εκδοτικής επιχείρησης ήταν μαζί με την κόρη του Νικ. Ρεμαντά, πρώην μέλους και μετόχου της Τράπεζας Πειραιώς. Στην ίδια εταιρεία, ο κ. Ρήγας συνάντησε αρχικά τον Γιώργο Σαχπατζίδη, πριν ο τελευταίος παραιτηθεί, γνωστό επιχειρηματία από τη Θεσσαλονίκη, το όνομα του οποίου ανέκυψε προ τριετίας σε αγοραπωλησίες ακινήτων τόσο στην υπόθεση της μονής Βατοπεδίου όσο και στην αντίστοιχη του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Ακη Τσοχατζόπουλου.

Ο κ. Ρήγας το 2003, μαζί με τον επιχειρηματία Ντόναλντ Ζίλκα, συμμετείχαν στην εφημερίδα ο «Κόσμος του Επενδυτή» με την οικογένεια Αλαφούζου. Ο ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας είχε αγοράσει το 35% συν μία μετοχή, ενώ τις υπόλοιπες μετοχές 15% είχε ο εκδότης-διευθυντής της εφημερίδας Ν. Φελέκης. Η Sciens με τη σημερινή της μορφή προέκυψε το 2006, έπειτα από εταιρικούς μετασχηματισμούς νομικών προσώπων, που συνδέονταν ή ανήκαν στον όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς (πρώην Ηλέκτρα, πρώην Πειραιώς Real Estate, πρώην Solvency). Σήμερα, τόσο η Sciens όσο και η Τράπεζα Πειραιώς είναι μέτοχοι στην Πειραιώς Επενδύσεων Ακινήτων. Ο σημερινός οικονομικός διευθυντής της Sciens, κ. Τσάμης, ήταν στέλεχος του ομίλου Πειραιώς.

Ο κ. Γιάννης Ρήγας είναι μία ιδιαίτερη προσωπικότητα. Δεν είναι υπερβολή ότι σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα, εκτός ή εντός Sciens με πάνω από 156 μικρές ή μεγάλες εταιρείες, επενδυτικά οχήματα, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων έχει συσταθεί σε χώρες όπως Cayman Islands, Delaware, Guernsey, Panama, Κύπρος κ.ά. Το σημαντικότερο είναι ότι καταφέρνει να βγάζει χρήματα όταν οι άλλοι χάνουν. Εκτός από μέτοχος και επικεφαλής της διοίκησης στη Sciens έχει και μία τρίτη ιδιότητα, του συμβούλου. Ετσι, αμείβεται για την παροχή επενδυτικών συμβουλών και την παρακολούθηση των επενδύσεων της εταιρείας. 


https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Θεόδωρος Κουντούρης: Αυτός είναι ο πλοιοκτήτης του μοιραίου πλοίου που μαύρισε τον Σαρωνικό - Τι λέει η ΠΕΠΕΝ



Μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση του Θεόδωρου Κουντούρη που υπογράφει ως πρόεδρος με αντιπρόεδρο τον γιο του, Φίλιππο, Member οf Board Directors την Ευαγγελία Κουντούρη, και γραμματέα την Ασπασία Κουντούρη βρίσκεται πίσω από το μοιραίο "Αγία Ζώνη ΙΙ".

Το πλοίο που προκάλεσε τη μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή στην Αττική - μετά την μεγάλη πυρκαγιά της Πάρνηθας - και έχει γεμίσει μαζούτ την Σαλαμίνα και όλο το παραλιακό μέτωπο από τον Περαιά μέχρι τη Γλυφάδα ήταν το ένα από τα τρία του μικρού στόλου της εταιρείας FOS, και ήταν του 1972 (τα άλλα δύο είναι του 1970 και 1976).



"ΠΟΙΟΤΗΤΑ - ΣΥΝΕΠΕΙΑ - ΕΥΘΥΝΗ" - Το σλόγκαν της εταιρείας


Σύμφωνα με το "βιογραφικό" της εταιρείας, που επίσης βρίσκουμε στην ιστοσελίδα της, η FOS Petroleum "είναι μια ελληνική ανώνυμη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην επιχείρηση ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων. Ενεργούμε ως o φυσικός προμηθευτής καυσίμων πλοίων και σε πλήρη συντονισμό με τις τρεις πλοιοκτήτριες εταιρίες υπό την επωνυμία «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ», αποτελούμε ένα ολοκληρωμένο πάροχο ποιοτικών υπηρεσιών που καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών μας. Η πλούσια εμπειρία μας ξεκινά από το 1990, όταν μέσω των πλοιοκτητριών εταιρειών μας, ενεργούσαμε ως μεταφορείς για την προμήθεια ναυτιλιακών καυσίμων και εξυπηρετούσαμε κυρίως τη δυτική ακτή της Αττικής και την Κρήτη".

Ο Θέοδωρος Κουντούρης ήταν παράγοντας της τοπικής κοινωνίας του Περάματος - που βρίσκεται και η εταιρεία του. Μάλιστα είχε διατελέσει και πρόεδρος της τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου του Περαμαϊκού από την οποία αποχώρησε εκτοξεύοντας κατηγορίες προς πάσα κατεύθυνση για την κατάσταση και το μέλλον της ομάδας.

Στο παρακάτω βίντεο του 2012 μπορείτε να δείτε τον επικεφαλής της FOS Petroleum, Θεόδωρο Κουντούρη, που τύγχανε τότε και πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας του Περαμαϊκού, να δίνει συγχαρητήρια μετά από μία νίκη επί του Άρη Αμφιάλης:




Συνέχισε λοιπόν την επιχειρηματική του δράση με την δική του ομάδα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην ιστοσελίδα της εταιρείας του

Ρίχνει αλλού τις ευθύνες


Ο Θεόδωρος Κουντούρης, μιλώντας στο Live News και τον Νίκο Ευαγγελάτο, στο κανάλι "Εψιλον" δήλωσε πως για την πετρελαιοκηλίδα φταίει το Blue Star Patmos, το οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου, και την Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του περάματος για επισκευές.

«Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις».

Ο ίδιος, πάντως, διαψεύδει πως οι εικόνες με το απέραντο «μαύρο» στην Πειραϊκή και την Γλυφάδα οφείλονται στο «Αγ. Ζώνη»! Συγκεκριμένα τονίζει: «Δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά. Το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι. Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το «Blue Star Πάτμος», πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».

«Το δικό σας δηλαδή δεν το παρέσυρε ο αέρας;», ερωτάται στην συνέχεια. Για να απαντήσει: «Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…«.






«Βόμβα» της ΠΕΝΕΝ: Υπερήλικο και γεμάτο μπαλώματα το «Αγία Ζώνη ΙΙ» - Έλειπαν 9 μέλη του πληρώματος!

Σε καταγγελίες-φωτιά αναφορικά με την κατάσταση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», το οποίο βυθίστηκε τα ξημερώματα της Κυριακής σκορπίζοντας περισσότερους από 2.500 τόνους πετρελαιοειδών στον Σαρωνικό, προχωρά η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού.

Σύμφωνα με τη σχετική καταγγελία το πλοίο ήταν υπερήλικο, κατασκευής του 1972, και ως εκ τούτου εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας, «ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων, έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!».

Η ΠΕΝΕΝ θεωρεί ύποπτη τη βιασύνη της πλοιοκτήτριας εταιρείας να διαβεβαιώσει ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου ήταν εντάξει:

«Η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!».

Εξάλλου, από τα 11 άτομα πλήρωμα που προβλέπονταν στο πλοίο τη στιγμή της βύθισης βρίσκονταν μόνο 2:

«Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!»

«Οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος», καταγγέλλει η ΠΕΝΕΝ.

«Ολιγωρία του Υπουργείου»
Αναφορικά με την αντίδραση των αρχών η ΠΕΝΕΝ αναφέρει:

«Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ’ επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.

Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεατύδα κ.λπ.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!!!

Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο Υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.»

«Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους», καταλήγει η ΠΕΝΕΝ, η οποία «απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή».

"Αξιόπλοο το Αγία Ζώνη 2" απαντά η εταιρεία και απειλεί με μηνύσεις


Τη λύπη της για την αδόκητη πρόκληση του ναυαγίου του δεξαμενόπλοιου «Αγ. Ζώνη ΙΙ» και την εξ αυτού ακόλουθη μόλυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της παράκτιας περιοχής της Σαλαμίνας εκφράζει σε ανακοίνωσή της η πλοιοκτήτρια εταιρεία «Αγία Ζώνη ναυτική εταιρεία», η οποία συνδέεται με την Fos Petroleum.

«Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους κατοίκους, τους επιχειρηματίες της περιοχής και τις τοπικές αρχές. Από την πλευρά μας, αμέσως μετά την βύθιση του πλοίου, που είναι τεράστιο πλήγμα για εμάς, το προσωπικό και τις οικογένειές μας, δόθηκαν εντολές στην ιδιωτική εταιρεία που ανέλαβε το έργο της απορρύπανσης, να πράξει ό,τι είναι ανθρωπίνως και τεχνικώς δυνατό, ώστε να καθαριστεί πλήρως η πληγείσα περιοχή. Έχουμε τις διαβεβαιώσεις ότι αυτό θα γίνει», προστίθεται στην ανακοίνωση.

Η εταιρεία δηλώνει εξάλλου ότι η διαρροή καυσίμων από το πλοίο έχει σταματήσει και συνεχίζονται οι προσπάθειες άντλησης του φορτίου, που θα μεταφορτωθεί σε άλλο πλοίο το οποίο ναύλωσε η εταιρεία για το σκοπό αυτό, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει καμία πιθανότητα μελλοντικής διαρροής.

«Σε κάθε περίπτωση είμαστε και θα παραμείνουμε σε διαρκή επαφή με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως το περιβάλλον» αναφέρει ενώ σχετικά με τα αίτια του ναυαγίου, ενημερώνει ότι «οι αυτοψίες των δυτών και οι πραγματογνωμοσύνες από τις αρμόδιες αρχές και οργανισμούς είναι σε εξέλιξη και όταν ολοκληρωθούν», θα είναι σε θέση να γνωρίζει.

Επισημαίνει ότι το πλοίο ήταν αξιόπλοο, τα πιστοποιητικά του ήταν εν ισχύι και είχε υποβληθεί σε όλους τους ελέγχους, όπως η κείμενη νομοθεσία απαιτεί.

Απειλεί δε με μηνύσεις όσους διατυπώνουν αμφιβολίες για το αξιόπλοο του σκάφους:

«Η “υποψία” που εκφράζεται από οιονδήποτε σχετικά με υποτιθέμενη μη καταλληλότητα του πλοίου να εκτελεί το έργο για το οποίο προοριζόταν είναι ψευδής, συκοφαντική και η εταιρεία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της».


https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....