Διυλιστήριο: 01/31/16
ροη αναρτησεων

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2016

VIDEO - KORRES P4: ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ SUPER CARS

Στην Κατερίνη θα κατασκευαστούν τα πρώτα δύο καινοτόμα αυτοκίνητα παντός εδάφους που δημιούργησε ο μηχανολόγος μηχανικός Δημήτρης Κορρές. Στα 230.000 ευρώ η τιμή αγοράς του εντυπωσιακού P4.

της Αθανασίας Μπίδιου

Σε διαδικασία κατασκευής εισέρχεται το πρώτο ελληνικό super-car παντός εδάφους, που δημιούργησε ο μηχανολόγος μηχανικός Δημήτρης Κορρές. Το καινοτόμο αυτοκίνητο γνωστό ως Korres Project 4 είναι 6.300 κμ, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. και απευθύνεται σε πλούσια πορτοφόλια, καθώς κοστίζει περί τα 230.000 ευρώ.

Στη γραμμή της παραγωγής μπαίνουν πιλοτικά τέσσερα αυτοκίνητα, για τα οποία έχουν ήδη βρεθεί οι πρώτοι πελάτες. Όπως τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές στο πλαίσιο του Tedx Thessaloniki 2015, όπου ήταν ομιλητής τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν στην Κατερίνη από τη Replicar Hellas και τα άλλα δύο στην Αμερική από την εταιρεία Kirkham Motorsports, που επίσης εξειδικεύεται στην κατασκευή replica οχημάτων. Σύμφωνα με τον κ.Κορρέ ο χρόνος κατασκευής υπολογίζεται σε 6-7 μήνες.

«Οι πρώτοι που αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα είναι συνήθως συλλέκτες, οι οποίοι μπορεί και να μην τα κυκλοφορήσουν ποτέ. Σίγουρα, πάντως, είναι πολύ πλούσιοι», αναφέρει ο κ.Κορρές.

Η κατασκευή του Korres Project 4 αποτέλεσε ένα στοίχημα για τον πολυπράγμονα Έλληνα μηχανικό. Όπως λέει ο ίδιος, «όταν αναλαμβάνω κάτι, πρέπει να το φτιάξω και να δουλεύει».

Πώς γεννήθηκε το P4

Ο εφευρέτης, μηχανολόγος μηχανικός και ορειβάτης-αναρριχητής Δημήτρης Κορρές έχει πάθος με την επίλυση τεχνικών προβλημάτων. Ως μηχανολόγος μηχανικός έχει αναλάβει έως και 40 μετακινήσεις κτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και την επίβλεψη του ηλεκτρομηχανολογικού και υδραυλικού εξοπλισμού σε μεγάλα έργα. «Κάποια στιγμή, τη δεκαετία του ’90 άρχισα να μελετάω το πρόβλημα του τροχού εναντίον του εμποδίου της λακούβας. Άρχισα να παρατηρώ τις αναρτήσεις των οχημάτων, έκανα ένα σχέδιο και ξεκίνησα να σχεδιάζω τα εξαρτήματα για την κατασκευή ενός οχήματος 1.000 κυβικών», εξήγησε μιλώντας στο Tedx Thessaloniki.

To όχημα τράβηξε την προσοχή της ελληνικής εισηγμένης εταιρείας Mevako που πρότεινε να βγει το αμάξι στην παραγωγή και με τη δική της συνδρομή ολοκληρώθηκε ένα δεύτερο βελτιωμένο μοντέλο 1.300 κμ το 2004, το οποίο όμως δεν μπορούσε να βγει στην παραγωγή διότι ήταν πολύ ακριβό για τα κυβικά του. «Σκεφτήκαμε τότε να κάνουμε ένα super car που θα ανταποκρινόταν στο κόστος. Τότε, όμως, κατέρρευσε το Χρηματιστήριο και μείναμε χωρίς χρηματοδότηση», τόνισε ο κ.Κορρές.

Ο εφευρέτης, όμως, είναι επίμονος. Χρεώνεται και ξεκινάει ένα τρίτο μοντέλο, 3.500 κμ για το οποίο μάλιστα δέχθηκε πρόταση από στρατιωτική βιομηχανία του Άμπου Ντάμπι για να γίνει η παραγωγή εκεί, σε στρατιωτικού τύπου μη επανδρωμένο όχημα. «Η πρόταση δεν μας ενδιέφερε, το όχημα ολοκληρώθηκε, οι επιδόσεις ήταν καταπληκτικές, ενώ βρήκαμε και χρηματοδότηση. Ωστόσο, έπρεπε να πάμε σε όχημα παραγωγής και το 2009 με μία ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών ξεκινήσαμε τη δημιουργία του P4», σημείωσε ο κ.Κορρές.

Στο P4 ο κ.Κορρές και η ομάδα του σχεδίαζαν δύο ολόκληρα χρόνια. «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται», σημειώνει χαρακτηριστικά.


Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος λίγο νωρίτερα στη σκηνή του Tedx αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε.

Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 κμ, των 1.300 κμ, των 3.500 κμ και το τελευταίο των 6.300 κμ θα παρουσιαστούν στο τέλος Μαΐου στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα.

Πάντως, ο δημιουργός του P4 των 230.000 ευρώ εξομολογείται ότι ο ίδιος οδηγεί μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. «Προτιμώ τα μεταχειρισμένα Micra και τα παλιά Ντεσεβώ», τόνισε ο κ.Κορρές.


http://www.diulistirio.blogspot.gr/



Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Ποιοι υποστηρίζουν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ ;

Ευτυχώς η κατάληξη ήταν η ψήφιση της τροπολογίας στην Βουλή 

Εγκρίθηκε από την Βουλή η τροπολογία για τις τηλεοπτικές άδειες

Η Βουλή θα αποφασίσει τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών, μετά την ψήφιση της σχετικής τροπολογίας από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους Ανεξάρτητους 'Ελληνες,σε μια επεισοδιακή συνεδρίαση.

«Παρών» δήλωσε το ΚΚΕ, ενώ καταψήφισαν ΝΔ, Χρυσή Αυγή, Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ), Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων.

Συγκεκριμένα ψήφισαν συνολικά 256 βουλευτές εκ των οποίων οι 153 ψήφισαν ΝΑΙ, 101 ψήφισαν ΟΧΙ και 2 ψήφισαν ΠΑΡΩΝ, μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχαν ζητήσει ΝΔ και Δημοκρατική Συμπαράταξη.

Από τους πολιτικούς αρχηγούς μόνο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν παρόντες στην ψηφοφορία και ψήφισαν.

Ειδικότερα, από την ψηφοφορία απουσίαζαν:

– Από τη ΝΔ οι Αντώνης Σαμαράς, Κώστας Καραμανλής, Όλγα Κεφαλογιάνη, Κατερίνα Παπακώστα, Μάριος Σαλμάς, Κωνσταντίνος Βλάσης, Κωνσταντίνος Κοντογιώργης, Βασίλης Γιόγιακας, Θεόδωρος Καράογλου, Σάββας Αναστασιάδης, Αθανάσιος Δαβάκης, Βασίλης Οικονόμου και Γιώργος Βαγιωνάς.

– Από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη οι Φώφη Γεννηματά, Λεωνίδας Γρηγοράκος, Μιχάλης Τσελέπης.

– Από τη Χρυσή Αυγή οι Ηλίας Κασιδιάρης, Νικόλαος Μίχος, Χρήστος Χατζησάββας, Παναγιώτης Ηλιόπουλος, Δημήτρης Κουκούτσης, Γιάννης Λαγός.

– Από το ΚΚΕ οι Δημήτρης Κουτσούμπας, Θανάσης Παφίλης, Χρήστος Κατσώτης, Αλέκα Παπαρήγα, Λιάνα Κανέλη, Νικόλαος Μωραίτης, Γιάννης Γκιόκας, Μανώλης Συντυχάκης, Ιωάννης Δελής, Γιώργος Λαμπρούλης, Σταύρος Τάσσου, Κωνσταντίνος Στεργίου, Διαμάντω Μανωλάκου.

– Από το Ποτάμι οι Σταύρος Θεοδωράκης, Χάρης Θεοχάρης, Κατερίνα Μάρκου, Κωνσταντίνος Μπαργιωτάς.

– Από τους Ανεξάρτητους βουλευτές ο Στάθης Παναγούλης.

– Από τους ΑΝΕΛ ο Κώστας Ζουράρις.

– Από την Ένωση Κεντρώων ο Ιωάννης Σαρίδης.

Είχε προηγηθεί έντονη αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, με τα κυβερνητικά στελέχη να υπεραμύνονται της αναγκαιότητας της ρύθμισης, ώστε όπως υποστήριξαν, να μπουν κανόνες διαφάνειας αλλά και ένα τέλος στο άναρχο τηλεοπτικό τοπίο.

«Αυτή η κυβέρνηση έχει και την πολιτική βούληση και την αποφασιστικότητα, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα νομικά εργαλεία, να βάλει τάξη σε αυτό το καθεστώς ντροπής που δεν τιμά κανένα και να επιβάλει κανόνες απόλυτης διαφάνειας για την λειτουργία των τηλεοπτικών καναλιών», υπογράμμισε νωρίτερα, ο Νίκος Παππάς υπεραμυνόμενος της τροπολογίας.

Παράλληλα, μίλησε για ακρότητες και χυδαιότητες που ακούσθηκαν στην αίθουσα, όπως οι αναφορές περί «χουντικής ρύθμισης» ή «διάταξη που θα γίνει ο πολιτικός τάφος της κυβέρνησης».

«Κάποιοι, δεν θέλουν να γίνει ο διαγωνισμός. Θα γίνει, όμως… Αυτή η κυβέρνηση, είναι απολύτως αποφασισμένη», τόνισε ο υπουργός Επικρατείας και επιτέθηκε σε ΝΔ και Δημοκρατική Συμπαράταξη, κατηγορώντας τα δύο κόμματα ότι ποτέ δεν ήθελαν την διαφάνεια για αυτό και ποτέ δεν προχώρησαν σε διαγωνισμό, ενώ διαχώρισε την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, σημειώνοντας ότι «κάτι προσπάθησε να κάνει».

«Εσείς που ψηφίζατε τις περικοπές και το πετσόκομμα των συντάξεων με την ηρεμία του Βούδα, τώρα εξεγείρεστε με το πάθος του φανατικού επειδή είπαμε θα κάνουμε διαγωνισμό», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο Νίκος Παππάς.

Ο υπουργός Επικρατείας κάλεσε τέλος όλα τα κόμματα να υπερψηφίσουν την τροπολογία, και αν όχι όπως είπε, θα πρέπει να κάνουν κάτι, ώστε σύντομα, να προχωρήσει η συγκρότηση του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου.

Η αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης

Από την πλευρά τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης, κατηγόρησαν την κυβέρνηση για προσπάθεια χειραγώγησης της ενημέρωσης.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Νίκος Δένδιας, κάλεσε την κυβέρνηση να κάνει δεκτή την τροπολογία που κατέθεσε το κόμμα του, με την οποία όλες οι αρμοδιότητες για τις τηλεοπτικές άδειες μεταφέρονται στο ΕΣΡ.

«Δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση η ΝΔ να αφήσει τον υπουργό ή την κυβέρνηση να εκβιάσει την ελευθερία του λόγου στην Ελλάδα», υπογράμμισε από την πλευρά του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης χαρακτηρίζοντας πυροτέχνημα την απόφαση του υπουργού Επικρατείας να ψηφίζει η Βουλή μετά από δική του εισήγηση, για τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών.

Τα μικρά κόμματα

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, έκανε λόγο για «κενή λευκή νομοθετική ρύθμιση», τόνισε ότι ο νόμος ελέγχεται δικαστικά, ενώ σημείωσε ότι η κυβέρνηση είναι εγκλωβισμένη σε ένα φαύλο κύκλο που η ίδια άνοιξε.

«Η διαδικασία των δήθεν αδειών δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ. Και αν επιδιώξετε την ολοκλήρωση της αυτό θα είναι ο πολιτικός τάφος της κυβέρνησης σας», ανέφερε ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

«Στόχος της προσπάθειας μας είναι να υπάρξει στο ανώτατο επίπεδο διαφάνεια», επεσήμανε από την πλευρά του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελος, και κατηγόρησε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ότι υπερασπίζονται ένα καθεστώς ανομίας, αλλά και τους συνεργάτες καναλάρχες τους, αυτούς, όπως είπε, «που επί 20 χρόνια προσπαθούσαν να ελέγξουν».

Την έντονη αντίδραση του προέδρου της Βουλής προκάλεσε η πρόταση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Μάκη Βορίδη, να αναβληθεί η ψηφοφορία επί της τροπολογίας για τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών.

«Τρεις μήνες περιμένει και η κυβέρνηση και η Βουλή και οι αρμόδιες αρχές για να εφαρμοστεί ο νόμος. Αρκετά η καθυστέρηση», ανέφερε ο Νίκος Βούτσης.

«Δεν μπορεί να χωρέσει διψήφιος αριθμός αδειών. Το κρίσιμο ζήτημα είναι πιστοποιείται η βιωσιμότητα των τηλεοπτικών καναλιών», επεσήμανε ο πρόεδρος της Βουλής, και κάλεσε όλα τα κόμματα να στηρίξουν την νέα νομοθετική ρύθμιση, ώστε να στερεωθεί με απόλυτη διαφάνεια και πάνω σε άλλες βάσεις και θεμέλια το τηλεοπτικό τοπίο.

Ταυτόχρονα, δήλωσε ότι θα συνεχιστεί η προσπάθεια από κυβερνητικής πλευράς για να βρεθεί συναινετική λύση, προαναγγέλλοντας ότι την Δευτέρα στην Διάσκεψη των Προέδρων θα ανοίξει ο ίδιος το θέμα, ζητώντας από τα κόμματα της αντιπολίτευσης να καταθέσουν τις προτάσεις τους, ώστε όπως είπε, «να αποδείξουμε ότι η Βουλή δεν πρέπει να είναι σε εθελούσια ομηρία των ΜΜΕ».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης επέκρινε την στάση του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος, όπως είπε, επιμένει να μην θέλει να αποφασίσει το ΕΣΡ για τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών, αλλά η κυβέρνηση και, πρόσθεσε ότι, αυτό είναι θέμα λειτουργίας της Δημοκρατίας.

Νωρίτερα, και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Μάριος Γεωργιάδης, υποστήριξε ότι μόνο σε καθεστώτα ολοκληρωτισμού και αυταρχισμού παρεμβαίνει η κυβέρνηση στην ενημέρωση.

Το Ποτάμι, που δεν συντάχθηκε με την ένσταση αντισυνταγματικότητας της ΝΔ, καταψήφισε την τροπολογία, με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του κόμματος Χάρη Θεοχάρη, να υποστηρίζει ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η επικοινωνιακή διαχείριση του ζητήματος των τηλεοπτικών αδειών και των υπερεξουσιών του υπουργού.

«Η αδειοδότηση αποτελεί μία από τις μορφές ελέγχου. Έχουμε παράκαμψη του ΕΣΡ.

Τι θα γίνει αν οι άδειες αυτές ακυρωθούν από το ΣτΕ; Ποιός σοβαρός επιχειρηματίας θα επενδύσει χρήματα για μία άδεια που θα ακυρωθεί αύριο, μεθαύριο; Μήπως επιθυμείτε, να δημιουργήσετε κανάλια ομήρους ακυρωμένων αδειών(;), ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χάρης Θεοχάρης.

«Για ατέλειωτο πολιτικό και οικονομικό αλισβερίσι που γινόταν και συνεχίζεται και σήμερα», αλλά και για υποκρισία κυβέρνησης και αντιπολίτευσης έκανε λόγο ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος, και ξεκαθάρισε ότι το κόμμα του ψηφίζει παρών.

Δείτε το παρακάτω video για να πέσουν τελικά οι μάσκες της διαπλοκής



http://www.diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....