Διυλιστήριο: 09/29/16
ροη αναρτησεων

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016

VIDEO - Ερντογάν: Επιζήμια για την Τουρκία η Συνθήκη της Λωζάνης



«Δώσαμε στους Έλληνες τα νησιά, που αν φωνάξεις από τις ακτές του Αιγαίου, θα ακουστείς απέναντι»

Θέμα για τη Συνθήκη της Λωζάνης θέτει ο Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος σε ομιλία του σε περιφερειακούς διοικητές της Τουρκίας άφησε να εννοηθεί ότι η χώρα του ζημιώθηκε από την συμφωνία του 1923 που θέτει τα όρια της σύγχρονης Τουρκίας.

«Το 1920 μας έδειξαν τη Συνθήκη των Σεβρών για να μας πείσουν το 1923 για τη Συνθήκη της Λωζάνης. Και κάποιοι προσπάθησαν να μας το παρουσιάσουν αυτό ως νίκη.

«Με τη Συνθήκη της Λωζάνης δώσαμε στους Έλληνες τα νησιά, που αν φωνάξεις από τις ακτές του Αιγαίου, θα ακουστείς απέναντι. Είναι αυτό νίκη;» , ανέφερε ο Ερντογάν, σύμφωνα με δημοσίευμα της hurriyet.

«Όσοι έκατσαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων στη Λωζάνη, δεν εκμεταλλεύτηκαν τη συνθήκη αυτή. Και επειδή αυτοί δεν την εκμεταλλεύτηκαν, δυσκολευόμαστε σήμερα εμείς», τόνισε χαρακτηριστικά ο τούρκος πρόεδρος.

Πηγή www.newsbeast.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

«Πράσινο φως» για τη δημιουργία Παιδιατρικού Νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη



Πράσινο φως για τη δημιουργία Παιδιατρικού Νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη ανάβει, καθώς, σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργού Εσωτερικών, Παναγιώτη Κουρουμπλή, αναμένεται μέχρι το τέλος του χρόνο να λυθεί το θέμα του οικοπέδου όπου θα κτιστεί.

Αλλά, πράσινο φως ανάβει και για την επίλυση ενός άλλου χρονίζοντος θέματος, που αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς του νοσοκομείου Άγιος Παύλος, καθώς, σύμφωνα με τον κ. Κουρουμπλή, εντός 10 ημερών αναμένεται να ψηφιστεί στη Βουλή σχετική τροπολογία που θα επιτρέψει την αναβάθμιση του νοσοκομείου.

«Πρέπει να έχουμε λύση μέχρι το τέλος του χρόνου, οπωσδήποτε, για το θέμα του Παιδιατρικού Νοσοκομείου, διότι εγώ τη χρηματοδότηση σχεδόν την έχω εξασφαλισμένη από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Δεν νομίζω ότι έχουμε πρόβλημα χρηματοδότησης. Η υπόθεση είναι να λύσουμε το θέμα του οικοπέδου», δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών, μετά από σύντομη συνάντηση που είχε με τους διοικητές της 3ης και 4ης ΥΠΕ, Γιώργο Κίρκο και Στρατή Πλωμαρίτη.

Ο κ. Κουρουμπλής ανέφερε ότι θα ασχοληθεί προσωπικά με το θέμα του οικοπέδου για τη δημιουργία του Παιδιατρικού Νοσοκομείου, ερχόμενος σε επαφή με την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου, προκειμένου να εξετάσει εάν μπορεί να βρεθεί νομοθετική ρύθμιση, σημειώνοντας ότι δεν έχει εγκαταλειφθεί η προσπάθεια να γίνει το Παιδιατρικό Νοσοκομείο στο πρώην στρατόπεδο Φαρμάκη.

«Μου λένε ότι είναι από τα ανταλλάξιμα οικόπεδα που διεκδικεί το υπουργείο Άμυνας, διάφοροι φορείς, δήμοι, κ.λπ., αλλά νομίζω ότι όλοι θα συναινέσουν από τη στιγμή που θα εκδηλωθεί επίσημα η πρωτοβουλία ότι θέλουμε να φτιάξουμε ένα τέτοιο ίδρυμα σε αυτήν την περιοχή. Υπάρχει επικοινωνία με όλους τους τους εμπλεκόμενους φορείς, πρώτον με την Κτηματική Εταιρεία για να πάρω εικόνα τι ακριβώς συμβαίνει και τι χρειάζεται, και δεύτερον με όλους τους υπολοίπους. Θα ασχοληθώ προσωπικά με την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου, να δω μήπως μπορεί με νομοθετική ρύθμιση να το λύσουμε για να έχουμε πλέον μία βάση καθαρή, ότι υπάρχει πλέον ένα οικόπεδο διαθέσιμο που μπορεί πραγματικά να χρησιμοποιηθεί γι' αυτήν την πολύ σημαντική, κατά την εκτίμησή μου, υπόθεση, που σημαίνει ένα σύγχρονο Παιδιατρικό Νοσοκομείο σε ολόκληρη την περιοχή της Μακεδονίας, της Θράκης, της Ηπείρου, ακόμη και της Θεσσαλίας», τόνισε ο κ. Κουρουμπλής.

Αναφερόμενος στο πρόβλημα ιδιοκτησιακού καθεστώτος του νοσοκομείου Άγιος Παύλος, ο υπουργός επεσήμανε ότι είναι κάτι που έπρεπε να έχει λυθεί εδώ και 25 χρόνια και ότι μπορεί να λυθεί σε 10 ημέρες.

«Εκείνο που συζητήσαμε με τους διοικητές της 3ης και 4ης ΥΠΕ είναι να οριστεί τροπολογία για να λύσουμε το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Αγίου Παύλου, για να μπορεί και αυτό το νοσοκομείο να αναβαθμιστεί και να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε έναν πολύ ευαίσθητο χώρο της περιοχής αυτής που βρίσκεται. Πιστεύω ότι σε 10 ημέρες θα έχει ψηφιστεί η τροπολογία, οπότε θα αρχίσουμε άλλη προσπάθεια να βρεθούν πόροι να αναβαθμιστεί αυτό το νοσοκομείο. Πρέπει να αναβαθμιστεί αυτό το νοσοκομείο, είναι σε πολύ κρίσιμη περιοχή από πλευράς ανθρωπογεωγραφίας», πρόσθεσε ο κ. υπουργός Εσωτερικών.

Πηγή www.ethnos.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Το ΣτΕ τα έλεγε από το 2010: Η λειτουργία τηλεοπτικών καναλιών χωρίς άδεια αντίκειται στο Σύνταγμα



«Η επ΄ αόριστον ανοχή της λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών, οι οποίοι ιδρύθηκαν και λειτούργησαν παρανόμως, αντίκειται προς το Σύνταγμα (..) αντιβαίνει προς την θεμελιώδη συνταγματική αρχή του Κράτους Δικαίου, από την οποία απορρέει η υποχρέωση του Κράτους να εγγυάται υπέρ των πολιτών των πιστή εφαρμογή του νόμου και να προασπίζει τα δημόσια αγαθά», ανέφερε μεταξύ άλλων απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας το 2010, μαζί με ένα πλήρες ιστορικό των παρεμβάσεων που διαιώνιζαν το καθεστώς ανομίας στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο από το 1989.

Η απόφαση 3578 εκδόθηκε το 2010 από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία απέρριψε αίτηση ακύρωσης τηλεοπτικού σταθμού κατά απόφασης του ΕΣΡ, με την οποία είχε επιβληθεί η διοικητική κύρωση της άμεσης διακοπής της λειτουργίας του εν λόγω σταθμού, για παράβαση της υποχρέωσής του να εκπέμπει ψυχαγωγικό πρόγραμμα, όπως είχε δηλώσει ότι θα εξέπεμπε.

Στη συγκεκριμένη απόφαση εκτίθεται αναλυτικά ο τρόπος με τον οποίο οι κυβερνήσεις του πάλαι ποτέ δικομματισμού ανέχονταν και περιέθαλπαν το καθεστώς ανομίας και «προσωρινής» νομιμότητας στην ίδρυση και λειτουργία των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών. Χρήσιμη προς μελέτη από διάφορους όψιμους υποστηρικτές της «νομμότητας», τώρα που η διαδικασία αδειοδότησης είναι σε πλήρη εξέλιξη και μπαίνει τέλος σε ένα αμαρτωλό σίριαλ 27 χρόνων.

Αναλυτικά:

Κατόπιν παραπομπής με την απόφαση 2784/2007 του Δ’ Τμήματος, κρίθηκε το ζήτημα της συνταγματικότητας των διατάξεων των άρθρων 17 παρ. 1 του ν. 2644/1998 και 19 παρ. 2 του ν. 3051/2002, κατά τις οποίες θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποίοι δεν είναι εφοδιασμένοι με άδεια ιδρύσεως και λειτουργίας, εφόσον πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις.


.... Ειδικότερα, η Ολομέλεια, αφού έκρινε ότι με το άρθρο 15 του Συντάγματος δεν θεσπίζεται ατομικό δικαίωμα ιδρύσεως ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σταθμού, αλλά η διαμόρφωση ενός τέτοιου δικαιώματος αφήνεται στον κοινό νομοθέτη, ο οποίος, κατά την ρύθμιση του εν λόγω θέματος, τελεί υπό τους όρους και περιορισμούς της παραγράφου 2 του άρθρου αυτού, εξέθεσε αναλυτικά το νομοθετικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών και τον τρόπο που αυτό εφαρμόστηκε:

Το κρατικό μονοπώλιο ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών καταργήθηκε με τους νόμους 1730/1987 και 1866/1989, με τους οποίους επετράπη η ίδρυση και λειτουργία τοπικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, αντιστοίχως, κατόπιν διοικητικής άδειαςχορηγουμένης αυτοτελώς (όχι δηλαδή στο πλαίσιο διαγωνιστικής διαδικασίας), βάσει προϋποθέσεων και κατ΄ εκτίμηση κριτηρίων, που έτασσε ο νόμος. Κατ΄ εφαρμογή των νόμων αυτών εκδόθηκαν περιορισμένος αριθμός αδειών τηλεοπτικών σταθμών και μεγάλος αριθμός αδειών ραδιοφωνικών σταθμών.

Παράλληλα, από το έτος 1989 και έπειτα άρχισαν να λειτουργούν πολλοί ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί αυθαιρέτως, χωρίς διοικητική άδεια. Κρίθηκε μάλιστα (Σ.τ.Ε. 3839/1997 Ολομ.) ότι η εν τοις πράγμασι ίδρυση και λειτουργία τηλεοπτικού σταθμού, χωρίς άδεια, δεν αποτελούν νόμιμο λόγο χορηγήσεως άδειας κατά τον ν. 1866/1989, έστω και αν η Διοίκηση, με την πρακτική που είχε τηρήσει, είχε ανεχθεί ή και υποβοηθήσει την λειτουργία χωρίς άδεια του συγκεκριμένου, καθώς και άλλων τηλεοπτικών σταθμών.

Την πραγματική αυτή κατάσταση επιχείρησε να αντιμετωπίσει ο ν. 2328/1995, που θέσπισε νέο λεπτομερές σύστημα ρυθμίσεως, προβλέπον την χορήγηση διοικητικών αδειών ιδρύσεως και λειτουργίας ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών με απόφαση του Υπουργού Τύπου και ΜΜΕ [ήδη του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης], βάσει διαγωνιστικής διαδικασίας που προέβλεπε την έκδοση προκήρυξης, κάθε Σεπτέμβριο, καθώς και όποτε άλλοτε υπάρξουν διαθέσιμες συχνότητες, για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων αδειών κατά κατηγορία σταθμών (σταθμοί εθνικής εμβέλειας, περιφερειακής εμβέλειας και τοπικής εμβέλειας), με απόφαση του Υπουργού Τύπου και ΜΜΕ [ήδη του Ε.Σ.Ρ.], με υποβολή αίτησης που συνοδεύεται από πλήρη και άρτια τεχνική μελέτη, κατόπιν εξέτασης, συγκριτικής αξιολόγησης και βαθμολόγησης με σύστημα μορίων από το Ε.Σ.Ρ.

Προκηρύξεις για την έκδοση αδειών λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών τοπικής και περιφερειακής εμβέλειας δημοσιεύθηκαν στις 11.3.1998 και στις 17.7.1998. Ακολούθως, στις 13.10.1998, δημοσιεύτηκε ο ν. 2644/1998, στο άρθρο 17 του οποίου ορίστηκε ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας που λειτουργούν κατά την έναρξη ισχύος του άρθρου αυτού και έχουν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με τη διαδικασία των ως άνω υπουργικών αποφάσεων θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες εντός της γεωγραφικής περιοχής που αντιστοιχεί στον αναγραφόμενο στην αίτησή τους Χάρτη Συχνοτήτων, μέχρι την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Τύπου και ΜΜΕ με την οποία θα χορηγηθούν άδειες λειτουργίας ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών για την αντίστοιχη περιοχή ή μέχρι την έκδοση απορριπτικής απόφασης μετά την ολοκλήρωση του προβλεπόμενου στο άρθρο 2 παρ. 5 περιπτώσεις γ΄ και δ΄ του ν. 2328/1995 ελέγχου συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων ή της επάρκειας της τεχνικής μελέτης.

Στην παρ. 2 του ίδιου άρθρου ορίστηκε ότι οι ως άνω τηλεοπτικοί σταθμοί οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της νομοθεσίας για την ραδιοτηλεόραση, η δε παραβίασή τους έχει ως συνέπεια την άμεση διακοπή λειτουργίας του τηλεοπτικού σταθμού, με απόφαση του Υπουργού Τύπου και ΜΜΕ. Οι διαγωνιστικές διαδικασίες, στις οποίες αναφέρεται το άρθρο 17 του ν. 2644/1998, δεν ολοκληρώθηκαν και καταργήθηκαν με το άρθρο 19 παρ. 2 του ν. 3051/2002, με το οποίο ορίστηκε ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας οι οποίοι, κατά την έναρξη της ισχύος του νόμου θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ. 1 του ν. 2644/1998, εξακολουθούν να θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες μέχρι την πρώτη εφαρμογή του άρθρου 2 παρ. 1 του Ν. 2328/1995 με την έκδοση αδειών λειτουργίας για την αντίστοιχη γεωγραφική περιοχή. Επακολούθησε η, κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 4 του ως άνω άρθρου, έκδοση του π.δ. 234/2003, καθώς και προκηρύξεων του Ε.Σ.Ρ.για την χορήγηση αδειών ιδρύσεως και λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής, περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας. Διατάξεις των εν λόγω διατάγματος και προκηρύξεων ακυρώθηκαν με τις αποφάσεις 2502, 2504 και 2508/2.8.2005 του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Οι διαδικασίες αδειοδοτήσεως, που κινήθηκαν με τις παραπάνω προκηρύξεις ήσαν εν εξελίξει κατά τον χρόνον συζητήσεως της κρινομένης υποθέσεως ενώπιον του Δ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας ήτοι την 17.5.2005, εν τέλει δε δεν ολοκληρώθηκαν. Επακολούθησε η δημοσίευση του ν. 3444/2006, το άρθρο 15 παρ. 7 περ. β του οποίου όρισε ότι οι προκηρύξεις για τη χορήγηση τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών αδειών θα εκδοθούν μέχρι τις 30.6.2006, το άρθρο 9 παρ. 2 του ν. 3548/2007, με το οποίο παρατάθηκε η παραπάνω προθεσμία μέχρι 30.6.2007. Επακολούθησε η θέσπιση του ν. 3592/2007, ο οποίος επέφερε σημαντικές τροποποιήσεις στο σύστημα αδειοδοτήσεως των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, όρισε δε ότι ως [νομίμως] λειτουργούντες τηλεοπτικοί περιφερειακοί σταθμοί νοούνται εκείνοι που θεωρείται ότι λειτουργούν νομίμως, σύμφωνα με τις διατάξεις των ν. 2644/1998, 3051/2002 και 3444/2006 (άρθρο 5 παρ. 7) και ότι η ίδια ως άνω προθεσμία κινήσεως της διαδικασίας αδειοδοτήσεως παρατείνεται μέχρι την 31.10.2007 (άρθρο 20 παρ. 5). Η ίδια πάντοτε προθεσμία παρατάθηκε μέχρι την 31.10.2008 με το άρθρο δεύτερο παρ. 1 του ν. 3640/2008, μέχρι την 30.6.2009 με το άρθρο 9 του ν. 3723/2008 και μέχρι την 31.12.2009 με το άρθρο 37 του ν. 3779/2009. Το Δικαστήριο έκρινε ότι η η διάταξη του άρθρου 17 παρ. 1 του ν. 2644/1998, σχετικά με την νομιμοποίηση της λειτουργίας ορισμένων παρανόμως λειτουργούντων τηλεοπτικών σταθμών, οι οποίοι θεωρούνται υπό προθεσμία ως «νομίμως λειτουργούντες», θεσπίστηκε σε χρόνο, κατά τον οποίο είχαν ήδη κινηθεί, με την έκδοση προκηρύξεων, και ήταν εν εξελίξει διαγωνιστικές διαδικασίες κατά τις πάγιες διατάξεις του ν. 2328/1995, ευλόγως δε αναμενόταν η ολοκλήρωσή τους σε σχετικά βραχύ χρονικό διάστημα, με την έκδοση των αντιστοίχων αδειών, και η συνακόλουθη λήξη της ισχύος της διατάξεως αυτής.

Αντιθέτως, με τις διατάξεις του άρθρου 19 του μεταγενέστερου ν. 3051/2002 παρατάθηκε το καθεστώς λειτουργίας των ίδιων τηλεοπτικών σταθμών επ΄ αόριστον, εφ΄ όσον με αυτές καταργήθηκαν οι αρξάμενεςδιαγωνιστικές διαδικασίες χωρίς να έχουν προκηρυχθεί νέες και χωρίς να τάσσεται στην Διοίκηση εύλογη προθεσμία, μέσα στην οποία θα έπρεπε να έχει ολοκληρώσει την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών περιφερειακής και τοπικής εμβάλειας.

Όμως, η υπό τις εκτεθείσες συνθήκες επ΄ αόριστον ανοχή της λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών, οι οποίοι ιδρύθηκαν και λειτούργησαν παρανόμως, αντίκειται προς το Σύνταγμα.

Πρώτον μεν αντιβαίνει προς την θεμελιώδη συνταγματική αρχή του Κράτους Δικαίου, από την οποία απορρέει η υποχρέωση του Κράτους να εγγυάται υπέρ των πολιτών των πιστή εφαρμογή του νόμου και να προασπίζει τα δημόσια αγαθά. Τούτο επιτυγχάνεται με την αποτελεσματική λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών εφαρμογής και επιβολής του νόμου. Έτσι διαφυλάσσεται το κύρος του νόμου και επιβεβαιώνεται η εμπιστοσύνη των πολιτών στην έννομη τάξη, που πρέπει να γίνεται από όλους σεβαστή.

Δημόσιο δε αγαθό αποτελούν οι αριθμητικά περιορισμένες ραδιοσυχνότητες για την πραγματοποίηση τηλεοπτικών εκπομπών αναλογικού σήματος. Tο δημόσιο αυτό αγαθό προσβάλλεται όταν η χρήση των ραδιοσυχνοτήτων γίνεται χωρίς την απαιτούμενη διοικητική άδεια, δηλαδή αυθαιρέτως και παρανόμως.

Δεύτερον δε, η επίμαχη ρύθμιση αντιβαίνει προς την συνταγματική αρχή της ισότητας. Διότι θέτει τα πρόσωπα εκείνα, τα οποία, ενώ είχαν την πραγματική δυνατότητα και την βούληση να ιδρύσουν τηλεοπτικό σταθμό, δεν το έπραξαν όμως αυθαιρέτως και δεν παρέβησαν τον νόμο, σε εξόχως μειονεκτική μοίρα σε σχέση με τα πρόσωπα, τα οποία, με την αυθαίρετη κατάληψη ραδιοσυχνότητας, ίδρυσαν παρανόμως, χωρίς δηλαδή άδεια, τηλεοπτικό σταθμό. Πράγματι, τα τελευταία αυτά πρόσωπα νέμονται τομέα της αγοράς τηλεοπτικών υπηρεσιών, η λειτουργία της οποίας μάλιστα συνδέεται με την, καίριας σημασίας σε μία δημοκρατική πολιτεία, άσκηση των δικαιωμάτων του πληροφορείν και του πληροφορείσθαι. Η ρύθμιση των επίμαχων διατάξεων θα ήταν, ενδεχομένως, συνταγματική εάν συνέτρεχαν εκ παραλλήλου και σωρευτικώς δυο προϋποθέσεις. Αφ’ ενός μεν εάν η διάταξη του άρθρου 19 παρ. 2 του ν. 3051/2002 δεν εξαρτούσε την εφαρμογή της κατά κύριο λόγο από το συμπτωματικό γεγονός της λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών σε δεδομένο χρόνο, αλλά και από κριτήρια συναπτόμενα προς την ύπαρξη πραγματικών καταστάσεων, οι οποίες, αν και δημιουργήθηκαν αυτογνωμόνως, χρήζουν, κατά την κρίση του νομοθέτη νομικής προστασίας, ανεκτής πάντως από το Σύνταγμα. Αφ’ ετέρου δε εάν η διάταξη αυτή ήταν περιορισμένης χρονικής ισχύος, εάν προέβλεπε δηλαδή έναν οπωσδήποτε οριστό καταληκτικό χρόνο ανοχής της λειτουργίας των νομιμοποιούμενων τηλεοπτικών σταθμών . O χρόνος δε αυτός θα έπρεπε να είναι εύλογος, ως απολύτως αναγκαίος, να αντιστοιχεί δηλαδή προς τον χρόνο, ο οποίος απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας το ταχύτερον δυνατόν κινουμένης διαδικασίας αδειοδοτήσεως και, πάντως, να μη υπερβαίνει ένα όριο, πέρα του οποίου, υπό οποιεσδήποτε περιστάσεις, η εξαίρεση, δηλαδή η προσωρινή ανοχή της λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών που ιδρύθηκαν και λειτούργησαν παρανόμως με την αυθαίρετη κατάληψη ραδιοσυχνότητας, καθίσταται πλέον κανόνας που παραμερίζει το πάγιο – και εναρμονιζόμενο προς το άρθρο 15 παρ. 2 του Συντάγματος – νομοθετικό καθεστώς. Η υπέρβαση αυτού του ορίου δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση να γίνει ανεκτή από την συνταγματική τάξη. Ανεξαρτήτως δε του ζητήματος αν κατά τον χρόνο θεσπίσεως της διατάξεως του άρθρου 19 παρ. 2 του ν. 3052/2002 συνέτρεχε η πρώτη από τις παραπάνω προϋποθέσεις, οπωσδήποτε δεν συνέτρεχε η δεύτερη, δεδομένου ότι η διάταξη αυτή δεν ήταν περιορισμένης χρονικής ισχύος, δεν όριζε δηλαδή συγκεκριμένο και εύλογο, κατά τ΄ ανωτέρω, χρόνο λήξεως της ισχύος της. Επομένως, η επίμαχη διάταξη ήταν ήδη κατά τον χρόνο θεσπίσεώς της αντισυνταγματική. Σε κάθε δε περίπτωση κατά τον χρόνο της πρώτης συζητήσεως της κρινομένης υποθέσεως (17.5.2005), ήτοι δέκα (10) περίπου έτη μετά τη θέσπιση του ν. 2328/1995, επτά (7) έτη μετά την δημοσίευση των πρώτων προκηρύξεων για την αδειοδότηση τηλεοπτικών σταθμών και τρία (3) έτη μετά την θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 19 παρ. 2 και 3 του ν. 3051/2002, τα χρονικά όρια της συνταγματικής ανοχής είχαν, πλέον, εξαντληθεί και η επίμαχη διάταξη είχε οπωσδήποτε καταστεί αντισυνταγματική και, ως εκ τούτου, αντίσχυρη, διότι η περαιτέρω διατήρησή της σε ισχύ θα ήταν, κατά τα ανωτέρω, αντίθετη προς το Σύνταγμα.

Με τις σκέψεις αυτές, έκρινε ότι η λειτουργία τηλεοπτικού σταθμού της αιτούσης εταιρίας κατά τον κρίσιμο εν προκειμένω χρόνο της συζητήσεως της κρινομένης αιτήσεως ενώπιον του Δ΄ Τμήματος δεν μπορούσε να στηριχτεί στην διάταξη του άρθρου 19 παρ. του ν. 3052/2002, ούτε εξ άλλου άλλη διάταξη νόμου ή διοικητική πράξη επέτρεπε την λειτουργία αυτή κατά τον παραπάνω χρόνο και, επομένως, η ακύρωση της προσβαλλομένης πράξεως, με την οποία επιβλήθηκε στην αιτούσα η κύρωση της αμέσου διακοπής λειτουργίας του σταθμού λόγω εκπομπής προγράμματος διαφορετικού από το δηλωθέν με την αίτησή του για λήψη άδειας λειτουργίας αυτού και, κατά το ΕΣΡ, μη διαθέτοντος την ποιοτική στάθμη που επιβάλλει το άρθρο 15 παρ. 2 του Συντάγματος, παρίσταται αλυσιτελής, εφόσον ακόμη και αν η πράξη αυτή εντοπιστεί από την έννομη τάξη, η λειτουργία του τηλεοπτικού σταθμού της αιτούσης δεν είναι επιτρεπτή.
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Οικονομικό σκάνδαλο κλονίζει τη Μασονική Στοά στην Ελλάδα


Η Στοά δεν κατέβαλε ΦΠΑ και δεν είχε εκδώσει ούτε καν ΑΦΜ - Ποινική δίωξη για κακουργήματα


Εξηγήσεις ενώπιον της δικαιοσύνης καλούνται να δώσουν ο λογιστής της μεγάλης Στοάς της Ελλάδος και συνεργάτες του οι οποίοι φέρονται να βρίσκονται στο επίκεντρο οικονομικού σκανδάλου εκατομμυρίων.

Ειδικότερα, η Εισαγγελία Πρωτοδικών άσκησε ποινική δίωξη για τα αδικήματα της κακουργηματικής υπεξαίρεσης, καθώς και για το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας σ’ αυτήν σε βάρος των συγκεκριμένων προσώπων μετά από έρευνα που διενήργησαν τόσο η Οικονομική Αστυνομία όσο και οι εισαγγελικές αρχές.

Η υπόθεση μπήκε στο μικροσκόπιο των αρχών όταν μέλος της Τεκτονικής Στοάς μίλησε για παρατυπίες στη διαχείριση των συνδρομών των μελών.

Η Οικονομική Αστυνομία που διενήργησε τον έλεγχο διαπίστωσε διαρροές δύο εκατομμυρίων ευρώ κατά τη διάρκεια των ετών 2006-2015. Σύμφωνα με πληροφορίες από την έρευνα προέκυψε ακόμα ότι η Στοά δεν κατέβαλε ΦΠΑ και ότι δεν είχε εκδώσει ούτε καν ΑΦΜ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ήδη το ΣΔΟΕ προχώρησε στον άμεσο καταλογισμός απόδοσης ΦΠΑ ύψους 28.000 ευρώ

Πηγή www.newsbeast.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Στο «σκαμνί» για κακούργημα ο Σπυρόπουλος για τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ



Ποινική δίωξη για κακουργηματική απάτη και απιστία κατά του πρώην υπεύθυνου για τα οικονομικά του ΠαΣοΚ Ροβέρτου Σπυρόπουλου, άσκησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών για τα οικονομικά της Χαριλάου Τρικούπη.

Η υπόθεση παραπέμφθηκε για περαιτέρω ανάκριση σε τακτικό ανακριτή του Πρωτοδικείου Αθηνών και βασίστηκε κυρίως στο πόρισμα των έξι ελεγκτικών οίκων το οποίο είχε παραδώσει ο πρώην πρόεδρος του κόμματος κ. Ευ. Βενιζέλος στην εισαγγελία πρωτοδικών Αθηνών, ο οποίος και είχε προκαλέσει την έρευνα για τα οικονομικά του κόμματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το tovima.gr η κατηγορία της απιστίας βασίζεται στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν παραστατικά για το ποσό των 15 εκατ. ευρώ παρότι ζητήθηκαν από τον εισαγγελέα που διενεργούσε την έρευνα.

Επίσης την περίοδο 2007 – 2009 εμφανίζεται να φυλάσσεται το ποσόν αυτό στο ταμείο του κόμματος, παρότι προερχόταν κυρίως από δάνειο 9,5 εκατ. ευρώ που είχε λάβει το κόμμα από 4 τράπεζες.

Η κατηγορία της απάτης βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι ο κ. Σπυρόπουλος ζητώντας και λαμβάνοντας δάνειο 5 εκατ. ευρώ από την Τράπεζα Αττικής, εγγράφως έδωσε ως εγγύηση για το δάνειο την κρατική επιδότηση στο κόμμα, παρότι την ίδια εγγύηση είχε δώσει σε άλλες τρεις τράπεζες από τις οποίες επίσης είχε δανειοδοτηθεί το συγκεκριμένο κόμμα.

Σύμφωνα με το εισαγγελικό πόρισμα και τη δίωξη το ποσό της επιδότησης, το οποίο δόθηκε ως εγγύηση σε 4 τράπεζες ήταν μικρότερο από τα δάνεια που έλαβε τελικά το κόμμα.

Πηγή www.tribune.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Στην Αθήνα για την Κατασκευή «Μεγάλου» Αγωγού για Εξαγωγή Αερίου Από Ισραήλ προς Ελλάδα-Κύπρο και Ευρώπη ο Steinitz


Το Ισραήλ, μετά τη συμφωνία, ύψους 10 δισεκ. δολαρίων, των εταίρων του Λεβιάθαν με την Ιορδανία, προσβλέπει στην κατασκευή αγωγού προς την Κύπρο και την Ελλάδα, ώστε να εξαχθεί προς τις χώρες αυτές αλλά και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη το ισραηλινό αέριο. Αυτό δήλωσε χθες, Τρίτη, ο υπουργός Εθνικών Υποδομών, Ενέργειας και Υδάτων του Ισραήλ Yuval Steinitz, ο οποίος θα βρεθεί σήμερα στην Αθήνα για να συμμετάσχει, το απόγευμα, στην τριμερή συνάντηση με τους ομολόγους του, κ. Πάνο Σκουρλέτη, από ελλαδικής πλευράς, και κ. Γιώργο Λακκοτρύπη, από κυπριακής, ενώ θα έχει και ξεχωριστές συναντήσεις με τον καθένα εξ αυτών.

Επίσης, σήμερα το πρωί, ο Ισραηλινός Υπουργός Ενέργειας θα απευθύνει ομιλία στο2οΣυνέδριοGlobal Oil & Gas South East Europe and Mediterranean Conference & Exhibition, που πραγματοποιείται στην Αθήνα, με συνδιοργανωτές την ελληνική ROTA A.E. καθώς και τον διεθνούς κύρους βρετανικό οργανισμού ITE GROUP PLC, και σε συνεργασία με ΙΕΝΕ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Χαιρετισμό στο συνέδριο θα απευθύνει και ο Υπουργός ΠΕΝ κ. Πάνος Σκουρλέτης.

Ο κ. Steinitz, μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους πριν την εβδομαδιαία συνεδρίαση του Ισραηλινού Υπουργικού Συμβουλίου, που μεταφέρθηκε εκτάκτως από την Κυριακή την Τρίτη λόγω της επίσκεψης του πρωθυπουργού Νετανιάχου στις ΗΠΑ, χαρακτήρισε «ιστορική» την χθεσινή ημέρα για τη χώρα, καθώς, για πρώτη φορά στην ιστορία της, αποτελεί εξαγωγό ενέργειας.

Αναφερόμενος στη σημερινή του επίσκεψη στην Αθήνα, τόνισε ότι θα συναντηθεί με τους ομολόγους του σε Ελλάδα και Κύπρο για να συζητήσουν την κατασκευή ενός «μεγάλου» αγωγού προς την Κύπρο και στη συνέχεια προς την Ελλάδα και από εκεί και προς άλλα μέρη της Ευρώπης. Υπενθυμίζεται ότι η ατζέντα των σημερινών συζητήσεων των τριών Υπουργών Ενέργειας στην Αθήνα περιλαμβάνει το ενδεχόμενο κατασκευής του υποθαλάσσιου αγωγού φυσικού αερίου EastMed και το ζήτημα της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κύπρου και Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω Ελλάδας, με τον Euro Asia Interconnector, έργα που αμφότερα έχουν ενταχθεί στον κατάλογο των έργων κοινού ενδιαφέροντος (Projects of Common Interest) της Κομισιόν.

«Θα εξαγάγουμε φυσικό αέριο σε άλλες χώρες της περιοχής, αλλά και στην Ευρώπη», δήλωσε ο Steinitz. «Αυτό θα μας μετατρέψει σε έναν παγκόσμιο ενεργειακό ενέργειας παίκτη και θα μας δώσει τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε και να αναπτύξουμε και άλλα μεγάλα κοιτάσματα φυσικού αερίου», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΥΠΕΝ, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Ελλάδας, κ. Πάνος Σκουρλέτης, ο υπουργός Εθνικών Υποδομών, Ενέργειας και Υδάτων του Ισραήλ, κ. Yuval Steinitz, και ο υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού της Κύπρου Γιώργος Λακκοτρύπης, θα συναντηθούν σήμερα , στις 16:30 στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, ενώ θα ακολουθήσουν δηλώσεις των τριών υπουργών.


Πηγή http://www.energia.gr/article.asp?art_id=109103
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Καμμένος ο Φίλης - Συζήτηση με την Εκκλησία και οριστικοποίηση μετά από ένα χρόνο


Με μια μακρά, ιδιαιτέρως τονισμένη αναφορά του στην ανάγκη αποφυγής συγκρούσεων, ο πρωθυπουργός επιχείρησε χθες να δώσει ένα τέλος στην πυροδοτηθείσα από το υπουργείο Παιδείας αντιπαράθεση με την Εκκλησία και για το κρίσιμο θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Ταυτόχρονα, έστειλε σαφές μήνυμα ότι τίποτε δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο και πως όχι μόνο ο διάλογος θα συνεχιστεί, αλλά και ότι οι θέσεις της Εκκλησίας θα ληφθούν υπ’ όψιν ύστερα από ένα χρόνο, όταν δηλαδή θα οριστικοποιηθεί το νέο σύγγραμμα.

«Είναι δοκιμαστική η φετινή χρονιά. Εάν δεν αρκούσε η μία συνεδρία με την παρουσία της επιτροπής της Εκκλησίας, θα υπάρξουν και άλλες. Θα ακούσουμε τις απόψεις. Ούτως ή άλλως, στο τέλος της χρονιάς θα αξιολογηθεί το μάθημα. Και πιστεύω ότι θα έχουν τη δυνατότητα οι επιστήμονες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής να καταγράψουν και να ενσωματώσουν τις παρατηρήσεις –γόνιμες παρατηρήσεις, ουσιαστικές παρατηρήσεις– και από την πλευρά της Εκκλησίας. Και σύγγραμμα θα έρθει την επόμενη χρονιά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε: «Είναι απαραίτητος και ο γόνιμος διάλογος και όχι οι συγκρούσεις σε μια κρίσιμη εποχή για τον τόπο, για τη χώρα συνολικά. Χρειαζόμαστε πνευματική ενότητα και χρειάζεται να προλαβαίνουμε τις συγκρούσεις και όχι να ρίχνουμε λάδι στη φωτιά μελλοντικών συγκρούσεων».

Καμμένος: Ναι μεν, αλλά... για το θέμα Φίλη!

Με την επίκληση του Συντάγματος, αλλά και του λαϊκού αισθήματος, ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ, Πάνος Καμμένος, απέρριψε κάθε συζήτηση για διαχωρισμό Εκκλησίας - Κράτους.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για την Παιδεία στη Βουλή, ο κ. Καμμένος τόνισε: «Εμείς θεωρούμε ότι το Σύνταγμα της Ελλάδος είναι συγκεκριμένο. Αναφέρεται στους άρρηκτους δεσμούς της Ορθοδοξίας με την Πολιτεία και από τη στιγμή που παραμένει αυτό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αρχίσει οποιαδήποτε συζήτηση για διαχωρισμό Εκκλησίας - Κράτους».

Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ πρόσθεσε ότι η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός βάδισαν πολλά χρόνια μαζί και τέτοιου είδους αλλαγές είναι που δεν προβλέπονται από το Σύνταγμα, με τις οποίες δεν συμφωνεί και το αίσθημα του ελληνικού λαού.

Επίσης, ο κ. Καμμένος αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε νωρίτερα με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, λέγοντας ότι ο κ. Ιερώνυμος δέχθηκε με χαρά την πρόταση του πρωθυπουργού, από το βήμα της Βουλής, να γίνει διάλογος με την Εκκλησία από την αρχή, «προκειμένου να αποφασιστεί από κοινού η συγγραφή των νέων βιβλίων και οι πιθανές αλλαγές στα Θρησκευτικά».

«Κι αυτό είναι μία πολύ σημαντική εξέλιξη και πράγματι απέδειξε και ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση αλλά και ο μακαριότατος, όπως πιστεύω θα είναι και απόφαση της Ιεραρχίας, ότι με τον διάλογο όλα λύνονται», εκτίμησε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ.

«Οφείλουμε όλοι να συζητήσουμε με την Εκκλησία», συμπλήρωσε.

Πάντως, δεν έκρυψε τη διαφωνία του με τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, για το ζήτημα των Θρησκευτικών, σημειώνοντας ωστόσο πως «διαφωνούμε μεν και μάλιστα δημοσίως πολλές φορές, αυτό άλλωστε επιτάσσει η Δημοκρατία», αλλά «δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι για πρώτη φορά φέτος, στη δική του θητεία και μετά από πολλά χρόνια, τα σχολεία άνοιξαν χωρίς προβλήματα».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:



Πηγή www.kathimerini.gr και www.newsbomb.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Το πρωί μαθήτρια το βράδυ καθηγήτρια!..

    Νομίζουν οι θεομπαίχτες του θεού και οι απατεώνες του λαού πως ξεχνάμε τόσο εύκολα.
Όχι δεν ξεχνάμε, και δεν σας ξεχνάμε.
Απλώς τώρα άλλοι είναι στην κυβέρνηση κι εκείνους βάζουμε στόχο,
..χωρίς ούτε μιά στιγμή να παραβλέπουμε πως αν βρεθούν σε δύσκολη θέση,
εσείς και πάλι θα τους στηρίξετε!

Ήταν πέρσι παραμονή Δεκαπενταύγουστου (οι θεομπαίχτες!) που ΟΛΟΙ μαζί,
..και το κόμμα του θηλυκού ροφού, η "Δημοκρατική Παράταξη", όπως μετονόμασαν το ΠαΣοΚ γιατί ντρέπονται ακόμη και να το αναφέρουν, και γιατί θέλουν να ξεχάσουμε τα εγκλήματά τους ως ΠαΣοΚ,
..και το κόμμα του ζαβού,
..ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (οι απατεώνες!) ΤΟ 3ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ, το μακρύτερο.

( ακόμα όμως κι εκείνοι που τότε δεν το ψήφισαν και βρίσκονται σήμερα στην Βουλή, δεν το ψήφισαν υπολογίζοντας πως κάποιοι άλλοι θα το ψηφίσουν. Αν έβλεπαν πως για τον άλφα ή βήτα λόγο θα κινδύνευε να καταψηφιστεί, ΚΙ ΑΥΤΟΙ θα έβρισκαν μία γελοία δικαιολογία - "για το καλό της πατρίδας", "αδιέξοδο", "τί να κάναμε;" - όπως οι υπόλοιποι, και θα το ψήφιζαν. )

Τώρα γιατί τανιέστε και ζορίζεστε; Για να σας πιστέψουμε;
Ότι τί; Ότι είσαστε οι προασπιστές των συμφερόντων, οι σωματοφύλακες του λαού;
Αφού ΜΑΖΙ ΤΑ ΨΗΦΙΣΑΤΕ. Όλα! Γιατί όλα έχουν ήδη υπογραφεί από πέρσι,
..και οι τάχα διαπραγματεύσεις είναι ακριβώς αυτό: "τάχα". Για το ξεκάρφωμα, και για να σας δωθεί η ευκαιρία να λυσσάξετε στην Βουλή,
..για να δείξετε πως -πάλι τάχα- ο ένας διαφέρει απ' τον άλλο,
..να ξεγελαστεί ο λαός,
..και αντί να σας πετάξει συλλήβδην στα σκουπίδια, να διαλέξει πάλι έναν από σάς ως επόμενο Τσολάκογλου,
..και να διασωθεί το σύστημα.

Ας μην τανιέται λοιπόν η συνταξιούχος από τα σαρανταπέντε της και παντελώς άχρηστη και ανίκανη ακόμη και να μιλάει, πρόεδρος της "Δημοκρατικής Παράταξης".
Ας μη ζορίζεται ο πρωτοδιορισμένος ως "Ανώτατο Στέλεχος Επενδύσεων" (τέτοια σπάνια ευφυία ο γιός του πατέρα του!), πρόεδρος της ουράς και απομίμησης του ΠαΣοΚ.

Όταν θάρθει η ώρα δεν θα σας ξεχάσουμε.
Δεξιά κι αριστερά απ' την κεντρική κρεμάλα της τότε κυβέρνησης,
..θα στήσουμε και τις δικές σας!..


Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....