Διυλιστήριο: 02/25/18
ροη αναρτησεων

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Γεγονός η Tesla Greece



Tου Γιάννη Κανουπάκη
jkan@naftemporiki.gr

H έλευση της Tesla στην Ελλάδα είναι γεγονός. Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που είχαμε δημοσιεύσει στη «Ν», τον Ιούνιο του 2017, ότι η πιο προηγμένη αυτοκινητοβιομηχανία στην κατασκευή αποκλειστικά ηλεκτρικών μοντέλων έρχεται επισήμως, το 2018, στην Ελλάδα.

Μαζί επρόκειτο να «στηθεί» και η επίσης αμερικάνικη εταιρία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Zero Motorcycles (συνεργαζόμενη με την Tesla), κάτι που, τελικώς, δεν θα συμβεί λόγω του μικρού μεγέθους της εγχώριας αγοράς. Από τις 22/02/2018 η Tesla Greece, το ελληνικό παράρτημα της αμερικάνικης εταιρείας που αποτελεί θυγατρική της Tesla Ολλανδίας, έχει εγγραφεί στο ΓΕΜΗ ως μονοπρόσωπη ΙΚΕ με έδρα της εταιρείας στην Αγία Παρασκευή, στην Αθήνα, κεφάλαιο 740.000 ευρώ και διαχειριστή τον Bέρκμαν Στέφαν Βίλλιαμ Βιλχέλμους.

Πέρα από τα αυτοκίνητα, η Tesla Greece θα ασχοληθεί και με την ενέργεια καθώς και με την έρευνα. Επί του παρόντος, δεν φαίνεται συμμετοχή ελληνικού επιχειρηματικού ομίλου στο project, παρ’ ότι η ελληνική αγορά και λόγω κρίσης χαρακτηρίζεται από ιδιαιτερότητες, συνεπώς, οι γνωστοί «παίκτες» στον κλάδο του αυτοκινήτου δίνουν συχνά τις απαιτούμενες λύσεις, στις δυσκολίες που παρουσιάζονται. Βεβαίως, η όποια προσπάθεια για κατάκτηση μεριδίου στις πωλήσεις αυτοκινήτων Tesla, εξαρτάται από το πώς η ελληνική πολιτεία θα ανταποκριθεί στις βασικές υποχρεώσεις της, έναντι της ΕΕ, για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα, με δημιουργία των κατάλληλων δημόσιων ή ημιδημόσιων υποδομών. Εκτιμάται πως στις εκπεφρασμένες προθέσεις από το αρμόδιο υπουργείο για δημιουργία δικτύου σταθμών φόρτισης, η Tesla Greece είναι πιθανό να «πάρει θέση», προκαλώντας τον ανταγωνισμό μεγάλων εταιριών στον ενεργειακό κλάδο, που, δείχνουν να ενδιαφέρονται και μέσω πιλοτικών έως τώρα συμπράξεων με εισαγωγείς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σημειώνεται πως η είσοδος της ΤΜ στο ελληνικό επιχειρηματικό γίγνεσθαι, πραγματοποιείται σε μια περίοδο μεγάλων «υποσχέσεων» από την κεντρική εξουσία, αλλά, και ισχυρών προβλέψεων από διεθνείς παράγοντες όπως ο Πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Αθήνα, Τζ.Πάϊατ, για αμερικανικό επενδυτικό boom εντός του τρέχοντος έτους. Βεβαίως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, πρόσφατα, το «τρομερό παιδί» του κολοσσού Tesla-SpaseX, ο Έλον Μάσκ, είχε επισκεφθεί την Τουρκία και είχε συζητήσει με τον Ρ.Τ. Ερντογάν για συνεργασία με επιχειρηματικά σχήματα της γείτονος, άρα και η Ελλάδα εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική του για επέκταση των επενδυτικών σχεδίων του στην περιοχή της Ν-Α Ευρώπης (ήδη, έχει προχωρήσει σε Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία), με τις ευλογίες, φυσικά, της Ουάσιγκτον. Σε μια περιοχή, δε, στην οποία το ενεργειακό τοπίο αλλάζει ραγδαία, επηρεάζοντας έντονα το γεωπολιτικό παιχνίδι…

Σε ό,τι αφορά, ειδικότερα, την Tesla Greece, μαθαίνουμε ότι καθοριστικό ρόλο στους σχεδιασμούς της, όπως επισήμως δηλώνεται, παίζουν τρεις κορυφαίοι μηχανικοί στον τομέα των ηλεκτροκινητήρων, ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης, ο Κωνσταντίνος Μπούρκας και ο Βασίλης Παπανικολάου, όλοι προερχόμενοι από το ΕΜΠ.

Από το 2003 οπότε ιδρύθηκε, η Tesla Motors έχει γίνει συνώνυμο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αφού ήταν από τις πρώτες εταιρείες που διέθεσαν στην αγορά μοντέλα τα οποία κινούνταν αποκλειστικά με ρεύμα. Στην Ελλάδα η μόνη επαφή που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια με τα αυτοκίνητα της Tesla ήταν μέσω του internet και από τα σπάνια «περάσματα» στο δρόμο κάποιου από τα περίπου 10 μοντέλα της που κυκλοφορούν στη χώρα μας, ως ελεύθερης εισαγωγής, δηλαδή, από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες τους.


https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Κυριάκος Μητσοτάκης "Οι Ελληνες έχουν χάσει τις αξίες τους. Την εργατικότητα, το φιλότιμο, την προκοπή''


Μητσοτάκης : ''Και να ανακαλύψουμε ξέρετε, τις χαμένες αξίες του Έλληνα.

Την εργατικότητα !!!

Δηλαδή τι θέλει να μας πει ο Κυριάκος. Ότι υπάρχουν δουλειές, αλλά οι Έλληνες δεν δουλεύουν. Δηλαδή είναι τεμπέληδες ; Να σας υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΟΟΣΑ, οι Έλληνες είναι ο πιο εργατικός λαός της Ευρώπης και τέταρτος παγκοσμίως, ενώ οι Γερμανοί στην παγκόσμια κατάταξη βρίσκονται στην 36η θέση . Για περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ και ΕΔΩ


Το φιλότιμο !!!

Η μόνη λέξη που δεν υπάρχει σε ξένο λεξιλόγιο είναι το φιλότιμο. Το ότι έχουμε επιζήσει, από τα μνημόνια που εσείς φέρατε και επιβάλλατε είναι ότι υπάρχει φιλότιμο. Μαλλον δεν γνωρίζετε καν τι σημαίνει η λέξη

Την προκοπή !!!

Παρόλο που όλα αυτά τα χρόνια, το κράτος δεν βοήθησε στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με την γραφειοκρατεία, τους υψηλούς φόρους, την έλλειψη υποδομών κτλ οι Έλληνες κατάφεραν να είναι η πρώτη ναυτική δύναμη παγκοσμίως, να θεωρείται ότι κατέχει τον υψηλότερο δείκτη επιστημοσύνης, και πολλές εταιρείες μας να είναι πρωτοπόρες. Αν δεν το γνωρίζετε δείτε κάποιες από τις λίγες ΕΔΩ 
Είναι λυπηρό, ένας άνθρωπος που υπάρχει περίπτωση να κυβερνήσει να έχει τέτοια κακή αντίληψη για αυτούς που πρόκειται να κυβερνήσει, και να τους θεωρεί τεμπέληδες και ανεπρόκοπους.  Μάλλον κάνετε πολύ παρέα με τον Γιωργάκη. 



https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τρεις νεκροί στον δρόμο της Novartis


  • Τρεις άνθρωποι οι οποίοι κινήθηκαν μέσα στους δρόμους της μαφίας του φαρμάκου που αποκαλύπτεται στη χώρα είναι νεκροί
  • Εκτός από τον εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκο και τον θάνατο από καρδιακή προσβολή του Μιχάλη Πιτσιλίδη είναι αναγκαίο να ερευνηθεί εκ νέου τον ο θάνατος του Γιώργου Χατζηδάκη, προσωπικού οδηγού του διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ
  • Για ανεξήγητους λόγους το ΚΕΕΛΠΝΟ είχε προχωρήσει στην προμήθεια υπερπολυτελών τζιπ και της συγκεκριμένης μηχανής που οδηγούσε ο Γ. Χατζηδάκης
  • Ο Γ. Χατζηδάκης δεν ήταν ένας απλός και άτυπος μεταφορέας του ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά κάποιος που γνώριζε λεπτομέρειες για ραντεβού, συναλλαγές και πρόσωπα

Το Documento φέρνει στο φως έναν μυστήριο θάνατο που -σύμφωνα με το ρεπορτάζ της- συνδέεται με το σκάνδαλο Novartis.

Μαζί με έγγραφα και μαρτυρίες, φωτογραφίες και υλικό που δεν έχει βγει στο φως, η εφημερίδα μετρά ήδη 3 θύματα του μεγαλύτερου σκανδάλου στο χώρο του φαρμάκου που έχει δει ποτέ η δημοσιότητα.

Στο ρεπορτάζ αναφέρεται συγκεκριμένα:

Τρεις άνθρωποι οι οποίοι αναμφίβολα κινήθηκαν μέσα στους δρόμους της μαφίας του φαρμάκου που αποκαλύπτεται στη χώρα είναι ήδη νεκροί.

Οι δυο από αυτούς είχαν άμεση σχέση με το κύκλωμα του ξεπλύματος του μαύρου χρήματος της Novartis, ενώ ο τρίτος υπήρξε εν αγνοία του μεταφορέας και οδηγός προσώπων που αποτελούσαν τα κοινά σημεία της Novartis και του ΚΕΕΛΠΝΟ το οποίο σύμφωνα με τους προστατευόμενους μάρτυρες στην υπόθεση δάνεισε την τεχνογνωσία και τα κυκλώματα ξεπλύματος μαύρου χρήματος στην πολυεθνική φαρμακοβιομηχανία. Η υπόθεση Novartis όλο και περισσότερο μοιάζει με την υπόθεση του ναρκόπλοιου Noor 1 στην οποία οι μάρτυρες πέθαιναν με φυσικό ή βίαιο θάνατο, σίγουρα πάντως με τρόπο βολικό για τους κατηγορούμενους.

Εκτός από τον εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκο ο οποίος σύμφωνα με τις εκθέσεις του FBI και τις καταθέσεις των μαρτύρων ξέπλενε χρήμα της Novartis και σκοτώθηκε από περίεργη ανάφλεξη του αυτοκινήτου του και τον θάνατο από καρδιακή προσβολή του Μιχάλη Πιτσιλίδη συμβούλου του Αδωνη Γεωργιάδη και επίσης μέλους του συστήματος ξεπλύματος, ένας νέος άνθρωπος σκοτώθηκε το 2010 όταν η μηχανή που οδηγούσε ανεφλέγη.
Πρόκειται για πανομοιότυπο δυστύχημα με αυτό του Μαυρίκου δηλαδή ακαριαία ανάφλεξη με την οποία η φωτιά διαδόθηκε πολύ γρήγορα. Και στις δύο περιπτώσεις τα οχήματα που αναφλέγονται είναι ασφαλή και ακριβά, ένα τζιπ Porsche και μια μοτοσικλέτα BMW μεγάλου κυβισμού.

Ο τρίτος θάνατος αν και προκάλεσε πληθώρα ερωτημάτων στην οικογένεια του νεαρού οδηγού αντιμετωπίστηκε ως τυπικό δυστύχημα για το οποίο ποτέ δεν έγινε εμπεριστατωμένη έρευνα.
Η αποκάλυψη του Documentο, η οποία αφορά Θεόδωρου Παπαδημητρίου, είναι αναγκαίο να ερευνηθεί εκ νέου.

Αν ο Παπαδημητρίου ήταν ο συνεργός του Φρουζή στις μεγάλες προμήθειες του ΚΕΕΛΠΝΟ από τις οποίες ο υπουργός Δημήτρης Αβραμόπουλος φέρεται να πήρε 40 εκατ ευρώ, τότε ο άτυχος νεαρός ήταν αυτός που γνώριζε πολλά από όσα συνέβαιναν.

Το 2010 η Novartis είχε εξασφαλίσει εκατοντάδες εκατομμύρια από συμβάσεις με το ελληνικό δημόσιο με τη μεσολάβηση του ΚΕΕΛΠΝΟ. Η μία σύμβαση αφορούσε την προμήθεια αντιδραστηρίων για τον μοριακό έλεγχο του αίματος (έλεγχος για AIDS ηπατίτιδες κ.λπ) και η άλλη την προμήθεια εμβολίων για τον ιό Η1Ν1.
Και οι δύο υποθέσεις είχαν απασχολήσει τον Τύπο (σίγουρα το Κουτί της Πανδώρας) αλλά όχι τις εισαγγελικές αρχές. Η Ελλάδα πλήρωσε γύρω στα 500 εκατ ευρώ χωρίς διαγωνισμό, με μεγάλο κερδισμένο τη Novartis, αφού πρώτα σύμφωνα με τους μάρτυρες δημιουργήθηκε κλίμα πανικού από MME και τον επίσημο φορέα τους κράτους το ΚΕΕΛΠΝΟ για να δείχνουν οι προμήθειες αναγκαίες.
Ο αντιπρόεδρος της Novartis Ελλάς, Κώστας Φρουζης πιστώνεται την εταιρική επιτυχία η οποία προκύπτει, σύμφωνα με τις μαρτυρίες, διά χρηματισμού του Δημήτρη Αβραμόπουλου, του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υγείας Αριστείδη Καλογερόπουλου και του διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θεόδωρου Παπαδημητρίου. Καταθέτει ο προστατευόμενος μάρτυρας Μάξιμος Σαράφης στην Εισαγγελία Διαφθοράς στις 12 Ιανουαρίου 2018: «Επί υπουργίας του (Αβραμόπουλου) υπήρξε στενή συνεργασία της Novartis και του υπουργείου μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ και του γενικού διευθυντή Παπαδημητρίου Θεόδωρου, που σε συνεργασία με τον Φρουζή διαχειρίστηκαν το ζήτημα της πανδημίας Η1Ν1. Η Novartis την περίοδο 2008-2009 είχε εμβόλια για το Η1Ν1 τα οποία παραγγέλθηκαν από το υπουργείο Υγείας μετά την αναβάθμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ του κινδύνου της πανδημίας στη μέγιστη βαθμίδα. Για το ξέπλυμα των χρημάτων που δόθηκαν (στους Αβραμόπουλο, Καλογερόπουλο, Παπαδημητρίου) χρησιμοποιήθηκε ο μηχανισμός υπερτιμολόγησης εκδηλώσεων και φαρμακοοικονομικών μελετών της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας εκπροσωπούμενη τότε από τον κοσμήτορα Ιωάννη Κυριόπουλο… Ομοίως το ξέπλυμα έγινε από τον όμιλο Γριβέα».

Την εποχή εκείνη το ΚΕΕΛΠΝΟ εμφανίζεται να παρέχει τεχνογνωσία και το κύκλωμα του ξεπλύματος του μαύρου χρήματος στη Novartis. Ανάμεσα σε αυτούς που ξεπλένουν το μαύρο χρήμα της Novartis και του ΚΕΕΛΠΝΟ είναι σύμφωνα με τις μαρτυρίες και τις εκθέσεις του FBI ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος.

Ξέρει πολλά και τελικά πεθαίνει

Στις 29 Αυγούστου 2010, η μηχανή που οδηγεί ο νεαρός Γιώργος Χατζηδάκης, 28 ετών, παίρνει ξαφνικά φωτιά ενώ διατρέχει την παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος. Μάρτυρες, ανάμεσά τους και οι αστυνομικοί Γεώργιος Παπαποστόλου και Ιωάννης Βασιλείου, οι οποίοι βρέθηκαν τυχαία στο σημείο κατέθεσαν ότι είδαν ξαφνικά τη μηχανή να αναφλέγεται.

Η μηχανή μάρκας BMW 1200 κυβικών σύρθηκε για πενήντα μέτρα πάνω στην άσφαλτο ενώ ο αναβάτης τυλιγμένος στις φλόγες προσπαθούσε απεγνωσμένα να σωθεί. Ο Γ. Χατζηδάκης διακομίστηκε στο ΚΑΤ με εγκαύματα στο 40% του σώματος του. Απεβίωσε στις 6 Σεπτεμβρίου όταν κατέρρευσαν όλα τα όργανά του. Η αστυνομία σχημάτισε μια τυπική δικογραφία. Υπήρξαν μαρτυρίες που ανέφεραν ανάφλεξη από υπερχείλιση καυσίμου και πρόσκρουση, αλλά τελικά δεν επιβεβαιώθηκαν από τις μετρήσεις και την έρευνα της Τροχαίας. Ολα συνέτειναν ότι η μηχανή του νεαρού ανεφλέγη ξαφνικά ενώ ήταν σε κίνηση. Οι λεπτομέρειες που αφορούσαν την επαγγελματική δραστηριότητα του Γ. Χατζηδάκη δεν είχαν τότε καμιά σημασία.
Σήμερα όμως συνδυασμένες με τις εξελίξεις του σκανδάλου Novartis και το πανομοιότυπο περιστατικό περίεργης ανάφλεξης της Porsche του εκδότη Π. Μαυρίκου θέτουν διάφορα ερωτήματα. Ο Γ. Χατζηδάκης ήταν οδηγός του διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θ. Παπαδημητρίου.
Για ανεξήγητους λόγους το ΚΕΕΛΠΝΟ είχε προχωρήσει στην προμήθεια υπερπολυτελών τζιπ και της συγκεκριμένης μηχανής που οδηγούσε ο Γ. Χατζηδάκης. Η μηχανή είχε αγοραστεί από την αντιπροσωπεία της BMW Α. Παναγιωτόπουλος Α.Ε. στις 30 Ιουλίου 2009, μόλις έναν χρόνο νωρίτερα δηλαδή, αντί 16.318 ευρώ.
Η συγκεκριμένη μηχανή και ο οδηγός της ήταν στην υπηρεσία του Θ. Παπαδημητρίου όλο το 24ωρο. Ενώ όμως η μηχανή ανήκε στο ΚΕΕΛΠΝΟ, ο Γιώργος Χατζηδάκης ανήκε στο δυναμικό της εταιρείας security του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Στις 30 Νοεμβρίου 2017 ο Θ. Παπαδημητρίου καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για την αγορά της συγκεκριμένης μηχανής αρνήθηκε ότι ήταν στη δική του υπηρεσία και είπε πως απλώς χρησιμοποιήθηκε για διάφορες εξυπηρετήσεις. Το ίδιο ισχυρίστηκε μιλώντας στο Documentο λέγοντας συγκεκριμένα: «Την χρησιμοποιούσαμε όταν βιαζόμασταν για κάποιες δουλειές. Ισως είχα ανέβει και εγώ μερικές φορές».

Ερώτηση δημοσιογράφου: «Χρήματα μετέφερε;» Απάντηση: «Οχι, ποτέ. Εμείς τα χρήματα τα στέλναμε μέσω τράπεζας». Η άρνηση του Θ. Παπαδημητρίου για τη σχέση του με τον Γ. Χατζηδάκη και τη χρησιμοποίηση του ως προσωπικού οδηγού δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα. Πολλοί εργαζόμενοι στο ΚΕΕΛΠΝΟ δήλωσαν στο Documentο ότι ο Γ. Χατζηδάκης εκτελούσε χρέη προσωπικού οδηγού του Παπαδημητρίου, κάτι που επιβεβαιώνει ο πατέρας του άτυχου νεαρού, Μιχάλης Χατζηδάκης. Δήλωσε συγκεκριμένα στο Documentο: «Ολοι ξέρουν και κανένας δεν αμφισβητεί ότι ο Γιώργος δούλευε ως οδηγός του Παπαδημητρίου. Ηταν 24 ώρες το 24ωρο στην υπηρεσία του. Πήγαινε όποτε τον καλούσε». Στην ερώτηση αν συνδέει τον θάνατό του, που τότε αντιμετωπίστηκε ως ατύχημα, με τις εξελίξεις σε σχέση με τη Novartis και όσα μπορεί να γνώριζε ο M. Χατζηδάκης απάντησε: «Το σίγουρο είναι ότι ο Γιώργος, από τη δουλειά που έκανε, τη σχέση που είχε με τον Παπαδημητρίου και τη συνεχή επαφή, γνώριζε πολλά».
Η μητέρα του Γιώργου Χατζηδάκη, Ελένη Χατζηδάκη, συμπληρώνει: «Ηταν συνέχεια στο πόδι για να κάνει αυτό που του ζητούσαν. Σίγουρα ήξερε πράγματα, αλλά ήταν πάντα παιδί σοβαρό, που δεν μιλούσε και δεν έλεγε τι έκανε».
Παράξενη ανάφλεξη αλλά τυπική αντιμετώπιση. Στις 7 Σεπτεμβρίου 2010 n ιατροδικαστής Σουλτάνα Μαριάνου κάνει νεκροτομή στο σώμα του νεαρού. Οπως προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση, το σώμα του Γιώργου Χατζηδάκη δεν έχει άλλες ιδιαίτερες κακώσεις εκτός από εγκαύματα. Η τραχεία επίσης εμφανίζει εγκαύματα και οι πνεύμονες οιδήματα. Στις γενικές πληροφορίες της έκθεσης αναγράφεται ότι «ενεπλάκη την 29/8/2010 σε τροχαίο ατύχημα με δίκυκλη μοτοσικλέτα φορώντας κράνος. Η μοτοσικλέτα ανεφλέγη συνεπεία εκτροπής και διεκομίσθη στο Νοσοκομείο ΚΑΤ με εγκαύματα σώματος».

Οι πληροφορίες όμως αυτές, που οδηγούν τελικά στην αντιμετώπιση του δυστυχήματος ως συμβατικού και συνηθισμένου ατυχήματος, δεν ισχύουν. Οι γονείς του Γιώργου Χατζηδάκη μεταφέρουν ότι ο γιος τους προτού πεθάνει είχε πει στους αστυνομικούς ξεκάθαρα πως η μηχανή ανεφλέγη αστραπιαία και δεν υπήρξε ατύχημα. Στο ίδιο το έγγραφο αναγγελίας θανάτου ο εντατικολόγος Νίκος Μουρελάτος σημειώνει ότι υπήρξε «αναφερόμενη έκρηξη», την οποία ωστόσο, όπως είναι λογικό, αποδίδει στη βενζίνη. Το είδος του ατυχήματος, στο οποίο υπεισέρχονται παράγοντες όπως φωτιά και -πολύ περισσότερο- πιθανή έκρηξη, έπρεπε να είχε οδηγήσει σε εγκληματολογική έρευνα. Αλλωστε ο ανθυποπυραγός Απόστολος Παρασκευάς, ο οποίος συντάσσει δελτίο πυρκαγιάς μετά το δυστύχημα, αναφέρει ότι «το δίκυκλο κάηκε ολοσχερώς από άγνωστη αιτία» (εμπρησμός, αμέλεια, φυσική κ.λπ.). Καμία έρευνα δεν έγινε για να αποκλειστεί η δολιοφθορά.
Σήμερα ωστόσο μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει ένα δεδομένο άγνωστο την περίοδο εκείνη. Η ανάφλεξη της πανάκριβης μοτοσικλέτας του Γ. Χατζηδάκη εν κινήσει μοιάζει με δυστύχημα-καρμπόν με αυτό που συνέβη στην Αττική Οδό με θύμα τον Παναγιώτη Μαυρίκο.
Δύο ακριβά, καινούργια οχήματα αναφλέγονται με τον ίδιο τρόπο και έχουν θύματα ανθρώπους που γνώριζαν πολλά σχετικά με τη μαφία του φαρμάκου και όσα σήμερα γίνονται γνωστά. Αν όσα καταθέτουν οι μάρτυρες για τον διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θ. Παπαδημητρίου ισχύουν, τότε ο Γ. Χατζηδάκης δεν ήταν ένας απλός και άτυπος μεταφορέας του ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά κάποιος που γνώριζε λεπτομέρειες για ραντεβού, συναλλαγές και πρόσωπα.

(Πηγή: Documento)

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....