Διυλιστήριο: αυτοκτονία
ροη αναρτησεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αυτοκτονία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αυτοκτονία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Καταδίκη της Ελλάδας για την υπόθεση τηλεφωνικών υποκλοπών του Καραμανλή, για την ''αυτοκτονία'' Τσαλικίδη


Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αποφάσισε ομόφωνα την καταδίκη της Ελλάδας για την ανεπαρκή διερεύνηση των αιτιών του θανάτου του Κώστα Τσαλικίδη, του στελέχους της Vodafone που «αυτοκτόνησε» το 2005, μια ημέρα πριν η τότε κυβέρνηση Καραμανλή ενημερωθεί για το σκάνδαλο των υποκλοπών.

Συγκεκριμένα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) καταδίκασε ομόφωνα την Ελλάδα, για παραβίαση του άρθρου 2 (Δικαίωμα στη ζωή/ έρευνα) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στην υπόθεση Τσαλικίδη, δικαιώνοντας τα μέλη της οικογένειας του που είχαν προσφύγει σε αυτό κι επιδικάζοντας τους αποζημίωση 50.000 ευρώ, συν 4.000 τα δικαστικά έξοδα.

Το δικαστήριο έκρινε ότι ότι οι ελληνικές αρχές δεν είχαν πραγματοποιήσει «επαρκή και αποτελεσματική έρευνα» για την διερεύνηση των αιτίων θανάτου του Τσαλικίδη και διαπίστωσε ότι, οι αρχές βιάσθηκαν να κλείσουν την συμπληρωματική έρευνα, αναφέροντας απλώς τα σχετικά βήματα που είχαν κάνει και παραπέμποντας σε νέες εκθέσεις, χωρίς να υπεισέλθουν σε σημαντικές λεπτομέρειες.

Ο Τσαλικίδης βρέθηκε κρεμασμένος στο σπίτι του, στις 9 Μαρτίου του 2005 και ο θάνατος του αποδόθηκε από τις ελληνικές αρχές (βιαστικά, όπως φαίνεται) σε αυτοκτονία. Ωστόσο, σχετικές εκθέσεις εμπειρογνωμόνων έδειξαν ότι αφενός ο δεν υπήρχε αυτοκτονικό κίνητρο, αφετέρου στο σώμα του δεν υπήρχαν τα συνήθη τραύματα που παρατηρούνται σε περιπτώσεις απαγχωνισμού (π.χ. σημάδια από το σκοινί στο λαιμό του θύματος). Το ΕΔΑΔ εντόπισε ασυνέπειες μεταξύ των ερευνεών για τα αίτια θανάτου του, που πραγματοποιήθηκαν το 2005 (η πρώτη) και το 2012-2014 δεύτερη, ενώ κατακρίνει την Ελλάδα για το γεγονός ότι δεν παρενέβη εισαγγελές και νέα διερεύνηση της υπόθεσης.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση:

«Δεν διερευνήθηκαν και άλλες ανακρίβειες, όπως η χτυπητή αντίθεση στα συμπεράσματα ανάμεσα στην ιατροδικαστική έκθεση στην προκαταρκτική και τη συμπληρωματική έρευνα, η έλλειψη κίνητρου για αυτοκτονία και το σπασμένο οζώδες οστό, εύρημα που παραπέμπει σε στραγγαλισμό. Δεν είναι ξεκάθαρο με βάση ποια λογική ο Εισαγγελέας δεν άσκησε δίωξη ούτε ζήτησε περεταίρω έρευνα καθώς και την απόφασή του να κλείσει την έρευνα.

Για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα, το δικαστήριο έλαβε κυρίως υπόψη ότι ο εισαγγελέας, κατά την αρχική έρευνα, είχε αναφέρει ότι ο θάνατος είχε συνδεθεί αιτιωδώς με την υπόθεση των υποκλοπών. Για το λόγο αυτό ήταν πολύ σημαντικό να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διερευνηθεί ο θάνατος του Κώστα Τσαλικίδη»


«Αυτοκτονία» μία μέρα πριν το σκάνδαλο

Ο Κώστας Τσαλικίδης εργαζόταν στη Vodafone επί 11 χρόνια και από το 2001 είχε προαχθεί σε υπεύθυνο δικτύου. Η «αυτοκτονία» του έχει συνδεθεί με το σκάνδαλο των υποκλοπών που απασχόλησε, λίγους μήνες μετά, την κοινή γνώμη, σύνδεση που έγινε ακόμα πιο έντονη, όταν αποκαλύφθηκε ότι μόλις μία μέρα μετά τον θάνατο του Τσαλικίδη, ο τότε πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής, ενημερώθηκε για πρώτη φορά για παρακολουθήσεις του ίδιου, στελεχών της κυβέρνησης του, πολιτικών δημοσιογράφων κι επειχειρηματιών, με όχημα ένα παράνομο λογισμικό στο σύστημα της Vodafone. Όπως αναφέρεται και στην απόφαση του ΕΔΑΔ, « προκαταρκτική εξέταση αποκάλυψε το 2006 ότι ο μηχανισμός των υποκλοπών είχε εμφυτευτεί σε λογισμικό που είχε προμηθευτεί ο τηλεφωνικός πάροχος για τον οποίον εργαζόταν ο Τσαλικίδης από άλλη εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Ο Τσαλικίδης ήταν υπεύθυνος για την αποδοχή του λογισμικού και συναντιόταν τακτικά με τους εκπροσώπους της άλλης εταιρείας.»

To παράνομο λογισμικό είχε αφαιρεθεί από τα συστήματα της Vodafone μία ημέρα πριν το θάνατο του Τσαλικίδη, στις 8 Μαρτίου του 2005, ενώ συν τοις άλλοις, ο Τσαλικίδης την ίδια μέρα είχε ενημερωθεί για την υπόθεση των υποκλοπών, σε μια συνεδρίαση στελεχών της Vodafone που δεν κρατήθηκαν πρακτικά.

Μάλιστα, όπως ανέφεραν εφημερίδες εκείνη την περίοδο, περίπου έναν μήνα πριν από τον θάνατό του, είχε αναφέρει στη σύντροφο του ότι πρέπει να φύγει από τη Vodafone γιατί «είναι ζήτημα ζωής και θανάτου». Λίγες εβδομάδες πριν από την 9η Μαρτίου τής είχε αναφέρει ότι «υπήρχε κίνδυνος να κλείσει η Vodafone»

Τον Φεβρουάριο του 2006 τρεις υπουργοί της κυβέρνησης Θ. Ρουσόπουλος, Γ. Βουλγαράκης και Αν. Παπαληγούρας σε συνέντευξη Τύπου ενημερώνουν την κοινή γνώμη για ένα «σοβαρό ζήτημα εθνικής ασφάλειας», την υπόθεση των υποκλοπών. Αποκαλύφθηκε πως μέσω ειδικού λογισμικού που είχε εγκατασταθεί στην εταιρία, παρακολουθούνταν την περίοδο 2004-05 περίπου 100 τηλέφωνα με τη χρήση 14-16 καρτοκινητών "τηλεφώνων-σκιών", τα οποία κατέγραφαν τις συνομιλίες γύρω από την αμερικανική πρεσβεία.

Η υπόθεση όμως πέρασε στο αρχείο το 2008. Ανασύρθηκε δύο χρόνια μετά, με την εμφάνιση νέων στοιχείων σχετικά με την εμπλοκή της Αμερικανικής Υπηρεσίας Ασφαλείας (NSA) και έκτοτε η υπόθεση παραμένει ανοιχτή, ενώ επίσης συνδέεται με την ανησυχία των ΗΠΑ για τις θερμές σχέσεις της κυβέρνησης Καραμανλή με τη Ρωσία.

Σύμφωνα με πρόσφατο βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελιοδικών παραπέμπεται σε δίκη για κατασκοπία και παραβίαση μυστικών της Πολιτείας ένας Ελληνοαμερικανός πράκτορα της CIA, ο William Basil για το αδίκημα της απόπειρας κατασκοπείας, που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος. Με το ίδιο βούλευμα αλλά για άλλο σκέλος της υπόθεσης, παραπέμπεται και ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Μιχ. Καρχιμάκης, κατηγορούμενος για ηθική αυτουργία στο αδίκημα της παραβίασης μυστικών της πολιτείας κατ' εξακολούθηση, πράξη για την οποία κατηγορούνται δύο υπάλληλοι της ΕΥΠ.

Πηγή www.thepressproject.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Manager Magazin: Αυτοκτόνησε ο πρώην οικονομικός διευθυντής της Siemens-εμπλεκόμενος στο σκάνδαλο

Αυτοκτόνησε ο πρώην οικονομικός διευθυντής της Siemens, Heinz-Joachim Neubürger. Ο Neubürger βρέθηκε νεκρός στο Μόναχο, όπου διέμενε, σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτορνικής έκδοσης του γερμανικού Manager Magazin.

Το πάλαι ποτέ κορυφαίο στέλεχος της γερμανικής εταιρείας είχε κατηγορηθεί για εμπλοκή στο σκάνδαλο με τα "μαύρα ταμεία" με τα οποία η Siemens δωροδοκούσε Έλληνες αξιωματούχους.

O πρώην οικονομικός διευθυντής της Siemens ενώ αρνούνταν την ενοχή του, είχε συμβιβαστεί με την καταβολή 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Μεταξύ των μαρτύρων κατηγορίας που είχαν δείξει τον Neubürger, ήταν και ο Μιχάλης Χριστοφοράκος.

Ο Heinz-Joachim Neubürger είχε διατελέσει οικονομικός διευθυντής του ομίλου Siemens από το 1998 έως τον Απρίλιο του 2006.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

«Κύριε Σαμαρά ο πατέρας μου αυτοκτόνησε, για ποιο πλεόνασμα μιλάτε;»

Συγκλονιστική επιστολή 19χρονου στον πρωθυπουργό. «Αν το κράτος έβαζε πάνω από όλα τους πολίτες του ο πατέρας μου θα ήταν μαζί μας», γράφει μεταξύ άλλων.
Πάταγο κάνει στο διαδίκτυο επιστολή που φέρεται να έστειλε 19χρονος μέσω blog στον Αντώνη Σαμαρά για τις δηλώσεις του περί πρωτογενούς πλεονάσματος. Ο νεαρός, όπως υποστηρίζει, έχασε τον πατέρα του πριν από περίπου 18 μήνες, όταν αυτοπουροβολήθηκε για χρέη που είχε ύψους 145.000 ευρώ. Διαβάστε την επιστολή του νεαρού.

«Είμαι 19 χρονών, φοιτητής & ανασφάλιστος εργαζόμενος σε 2 δουλειές που μου πίνουν το αίμα. Δεν παραπονιέμαι.
Στην Ελλάδα της κρίσης τους, το να έχω δύο δουλειές, έστω και αν μαζί αθροίζουν 750€ μηνιαίως με καθιστούν προνομιούχο. Από αυτές τις δουλειές εξάλλου έχει φαγητό η μητέρα μου και η 12χρονη αδερφή μου.

Δεν έχω και πολλές επιλογές. Όντας ανασφάλιστος είμαι και φοροφυγάς. Ναι ναι, αυτός που ψάχνει όλη μέρα η κυβέρνηση. Έχω εισοδήματα και δεν τα δηλώνω. (Γιάννη Στουρνάρα, ακούς;)

Δεν ήμουν πάντα φοροφυγάς όμως. Μόλις 1 χρόνο πριν ήμουν ένα χαμογελαστό παιδί με όρεξη και όνειρα. Προερχόμενος από οικογένεια της μεσαίας τάξης όπως μας αποκαλούσαν, είχα κάθε λόγο να πιστεύω πως έχω τη δυνατότητα να έχω μια ευτυχισμένη απλή ζωή. Ο πατέρας μου, ελεύθερος επαγγελματίας δεν ήταν ποτέ πολύ στο σπίτι. Δούλευε όλη μέρα για να μας προσφέρει το καλύτερο. Ποτέ δεν ήταν η ζωή τόσο εύκολη όσο θέλουν να την παρουσιάζουν.

Το κόστος ζωής ήταν πάντα υψηλότατο για τους απλούς ανθρώπους. Φροντιστήρια, αγγλικά, χαρτζιλίκι, ενοίκιο, φαγητό, ένδυση, λογαριασμοί, φόροι, δεν ήταν εύκολο να καλυφθούν. Ο πατέρας μου όμως δούλευε όλη ημέρα και τα κατάφερνε.

Στις αρχές του 2008 άρχισαν όμως τα πρώτα προβλήματα. Τα χρήματα δεν έφταναν. Ο πατέρας μου είχε δύο επιλογές. Είτε να στερήσει από το παιδί του βασικές παροχές για τη μόρφωση του και άλλα χρήματα από τον υπόλοιπο οικογενειακό προϋπολογισμό, είτε να το παλέψει μόνος του με δανεικά από τις τράπεζες. Επέλεξε να δανειστεί & να το παλέψει μόνος του.

Στα τέλη του 2012 τα χρέη του προς το δημόσιο & τις τράπεζες είχαν φτάσει κάπου στις 145.000€ . Η πίεση από τις εισπρακτικές εταιρείες & από την τηλεόραση μέσω των δημοσιογράφων-τρομοκρατών αφόρητη. Ο πατέρας μου ένα ωραίο μεσημέρι, βγήκε στην αυλή μας, κοίταξε τον ήλιο & αυτοπυροβολήθηκε με την κυνηγητική του καραμπίνα.
Η ζωή μας ανατράπηκε για πάντα. Δεν έπρεπε να το κάνει αυτό. Δεν έπρεπε να τους κάνει τη χάρη. Έπρεπε να αδιαφορήσει & να τους αφήσει να λένε ότι θέλουν.

Δεν χρεώνω την αδυναμία του πατέρα μου στον Σαμαρά. Ο πατέρας μου κρίνοντας εκ του αποτελέσματος ήταν αδύναμος. Όμως αν δεν κυνηγούσαμε το success story θα ήταν ακόμη μαζί μας. Αν το κράτος δεν κυνηγούσε τους απλούς πολίτες ο πατέρας μου θα ήταν μαζί μας…

Αν το κράτος έβαζε φυλακή όσους πολιτικούς & επιχειρηματίες έφαγαν δισσεκατομμύρια δημοσίου χρήματος ο πατέρας μου θα ήταν μαζί μας…

Αν το κράτος έβαζε πάνω από όλα τους πολίτες του & μετά τους τοκογλύφους ο πατέρας μου θα ήταν μαζί μας…

Αν το κράτος ενδιαφερόταν για τη γεννιά μου ο πατέρας μου θα ήταν μαζί μας & εγώ θα ήμουν ακόμη ένας νέος άνθρωπος με όνειρα & θα μπορούσα να χαμογελάσω.

Κύριε Σαμαρά ο πατέρας μου αυτοκτόνησε, για πιο πλεόνασμα μιλάτε;»
Διαβάστε περισσότερα.... »
....