Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας.
Έχουμε πλέον αναφερθεί άπειρες φορές από το 2009 μέχρι και σήμερα, στην ανάγκη της άμεσης διενέργειας Λογιστικού Ελέγχου του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους !!!
Και μάλιστα χρεώνουμε στη νέα Κυβέρνηση την ολιγωρία στη σύσταση της ειδικής για το σκοπό αυτό επιτροπής, αφού πιστεύουμε ότι αν Τσίπρας και Βαρουφάκης ξεκίναγαν τα ταξίδια των επαφών τους στην Ευρώπη, με την Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους να έχει ήδη συγκροτηθεί, τότε θα είχαν ενισχύσει κατά πολύ τη διαπραγματευτική τους θέση.
Σε κάθε όμως περίπτωση, πιστεύουμε ότι η επιτροπή πρέπει να έχει οριστεί το αργότερο μέχρι την 11η Φεβρουαρίου, ημερομηνία διεξαγωγής του Eurogroup που θα συζητήσει τα της Ελλάδος, προκειμένου να δώσουμε στον σκληρό πυρήνα της ευρωζώνης να καταλάβει ότι δεν παίζουμε και δεν μπλοφάρουμε.
Ο Λογιστικός Έλεγχος του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους, τον οποίο τόσο πολύ τρέμει η κατεστημένη ελληνική και ευρωπαϊκή πολιτικοοικονομική τάξη και, ιδιαίτερα, οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών, οι Γερμανοί και οι διαπλεκόμενοι business και corruption partners τους στην Ελλάδα, εκτός από την κατάδειξη του επαχθούς και του επονείδιστου χρέους και την δίκαιη, πλην όμως μονομερή ενέργεια της διαγραφής του, μπορεί να οδηγήσει και στην υιοθέτηση μιας ακόμη εναλλακτικής λύσης, προκειμένου αυτό να απομειωθεί και να καταστεί βιώσιμο.
Το χρέος μπορεί να απομειωθεί για την Ελλάδα ως υποχρέωση, χωρίς όμως να κουρευτεί για τους δανειστές ως απαίτηση !!!
Η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου θα καταδείξει, μεταξύ άλλων, το μέρος εκείνο του χρέους που χρηματοδότησε υπερτιμολογήσεις έργων, σκάνδαλα και μίζες.
Τα ποσά που θα προκύψουν μπορούν, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και, ειδικότερα, την φορολογική, να καταλογιστούν, δηλαδή να χρεωθούν, στα υπαίτια φυσικά και νομικά πρόσωπα που το δημιούργησαν, με πρώτες τις εταιρείες των νταβατζήδων και των πιστωτών που συμμετείχαν στο party, καταβροχθίζοντας έτσι το χρήμα που, ενώ φορτώθηκε στον ελληνικό λαό ως δημόσιο χρέος, στην πραγματικότητα επέστρεψε στις χώρες και τις τράπεζες των πιστωτών με την εξόφληση των αντιστοίχων τιμολογίων ή με τις πάσης φύσης λίστες Λαγκάρντ.
Ο καταλογισμός μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρέωση των αντιστοίχων ανά περίπτωση ποσών στα αντίστοιχα ελληνικά ΑΦΜ τους, με την άμεση έκδοση Ατομικών Ειδοποιήσεων Χρεών που θα φέρουν την ένδειξη <<προ κατασχέσεως και ποινικής διώξεως>>.
Σημειωτέο ότι όλες οι εμπλεκόμενες αλλοδαπες εταιρείες διαθέτουν ελληνικούς ΑΦΜ, είτε δια των ελληνικών θυγατρικών τους, είτε απ' ευθείας οι ίδιες οι μητρικές, επειδή έχουν προβεί σε αγορές παγίων περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα.
Στην συνέχεια, στα καταλογισθέντα αυτά ποσά, μπορούν να εφαρμοστούν κατ' αναλογία οι ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας που ισχύουν για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, ήτοι να καταλογιστούν προσαυξήσεις και πρόστιμα στην ανώτατη προβλεπόμενη κλίμακα του 100%, που θα έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αντιστοίχων βεβαιωθέντων ποσών.
Και τέλος, τα συνολικά κατά τα ανωτέρω βεβαιωθέντα ποσά, με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις τους, να επιβαρυνθούν και με τους αναλογούντες τόκους υπερημερίας.
Όπως ακριβώς γίνεται και με τους Έλληνες φορολογούμενους !!!
Στο σημείο αυτό, το Ελληνικό Δημόσιο θα έχει δημιουργήσει βεβαιωμένες φορολογικά απαιτήσεις κατά των ενεχομένων φυσικών και νομικών προσώπων, ελληνικών και αλλοδαπών, τις οποίες θα εγγράψει στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού κεντρικής κυβέρνησης, ενισχύοντας έτσι την ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική και την εθνική προσπάθεια δημιουργίας πρωτογενούς πλεονάσματος.
Σύμφωνα δε με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, οι απαιτήσεις αυτές μπορούν σε μεγάλο βαθμό να εξασφαλιστούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, με την ισόποση των ανωτέρω απαιτήσεων δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας και των τραπεζικών λογαριασμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλων των υπόχρεων και των συνυπόχρεων φυσικών και νομικών προσώπων.
Έτσι, οι εξασφαλισμένες πλέον αυτές απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου, μπορούν να εκχωρηθούν στις ελληνικές τράπεζες ως collateral του ελληνικού δημοσίου και, οι ελληνικές τράπεζες, με τη σειρά τους, να τις τιτλοποιήσουν με την έκδοση ειδικών για το σκοπό αυτό ομολόγων τύπου ABS, αφού αυτά θα έχουν, αφενός την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και, αφετέρου, θα είναι ταυτόχρονα εξασφαλισμένα από τις βεβαιωμένες στα έσοδα του προϋπολογισμού απαιτήσεις και τα δεσμευμένα περιουσιακά στοιχεία αξιόχρεων, πρώτης τάξης οφειλετών, όπως οι SIEMENS, HOCHTIEF, FERROSTAL, TYSEN, DEUTSCHE TELECOM, MAN, KMW, κλπ.
Αυτά λοιπόν τα νέα, εξασφαλισμένα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών, μπορούν είτε να ανταλλαχθούν απ' ευθείας με αντίστοιχα χαρτιά του πρώην EFSF και νυν ESM, έναντι ισόποσης διαγραφής ελληνικού δημοσίου χρέους, είτε να εκχωρηθούν κατά τη συνήθη διαδικασία ως ενέχυρα στην ΕΚΤ, η οποία θα είναι πλέον υποχρεωμένη να τα δεχθεί ως collateral, αφού αυτά θα είναι υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και αξιολόγησης και, στην συνέχεια, να χρηματοδοτήσει με τα συγκεκριμένα αυτά ενέχυρα τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, με τη ρευστότητα αυτή της ΕΚΤ, θα είναι σε θέση να αγοράσουν από τον ESM αντίστοιχα χαρτιά ελληνικού χρέους και, μάλιστα, σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους αξίας, αφού οι αντίστοιχες συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν στην παρούσα αξία τους, δηλαδή πριν την ωρίμανσή τους.
Το αποτέλεσμα είναι απλό !!!
Το επαχθές χρέος θα γίνει από δημόσιο, ιδιωτικό, και θα μεταφερθεί από τις πλάτες των φορολογουμένων, στις πλάτες εκείνων που το δημιούργησαν, χωρίς οι πιστωτές να χρειαστεί να διαγράψουν, να κουρέψουν και να χάσουν ούτε ένα ευρώ !!!
ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ !!!
Τόχουμε ξαναπεί.
Δεν θέλει κόπο !!!
Θέλει τρόπο !!!
Έχουμε πλέον αναφερθεί άπειρες φορές από το 2009 μέχρι και σήμερα, στην ανάγκη της άμεσης διενέργειας Λογιστικού Ελέγχου του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους !!!
Και μάλιστα χρεώνουμε στη νέα Κυβέρνηση την ολιγωρία στη σύσταση της ειδικής για το σκοπό αυτό επιτροπής, αφού πιστεύουμε ότι αν Τσίπρας και Βαρουφάκης ξεκίναγαν τα ταξίδια των επαφών τους στην Ευρώπη, με την Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους να έχει ήδη συγκροτηθεί, τότε θα είχαν ενισχύσει κατά πολύ τη διαπραγματευτική τους θέση.
Σε κάθε όμως περίπτωση, πιστεύουμε ότι η επιτροπή πρέπει να έχει οριστεί το αργότερο μέχρι την 11η Φεβρουαρίου, ημερομηνία διεξαγωγής του Eurogroup που θα συζητήσει τα της Ελλάδος, προκειμένου να δώσουμε στον σκληρό πυρήνα της ευρωζώνης να καταλάβει ότι δεν παίζουμε και δεν μπλοφάρουμε.
Ο Λογιστικός Έλεγχος του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους, τον οποίο τόσο πολύ τρέμει η κατεστημένη ελληνική και ευρωπαϊκή πολιτικοοικονομική τάξη και, ιδιαίτερα, οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών, οι Γερμανοί και οι διαπλεκόμενοι business και corruption partners τους στην Ελλάδα, εκτός από την κατάδειξη του επαχθούς και του επονείδιστου χρέους και την δίκαιη, πλην όμως μονομερή ενέργεια της διαγραφής του, μπορεί να οδηγήσει και στην υιοθέτηση μιας ακόμη εναλλακτικής λύσης, προκειμένου αυτό να απομειωθεί και να καταστεί βιώσιμο.
Το χρέος μπορεί να απομειωθεί για την Ελλάδα ως υποχρέωση, χωρίς όμως να κουρευτεί για τους δανειστές ως απαίτηση !!!
Η Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου θα καταδείξει, μεταξύ άλλων, το μέρος εκείνο του χρέους που χρηματοδότησε υπερτιμολογήσεις έργων, σκάνδαλα και μίζες.
Τα ποσά που θα προκύψουν μπορούν, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και, ειδικότερα, την φορολογική, να καταλογιστούν, δηλαδή να χρεωθούν, στα υπαίτια φυσικά και νομικά πρόσωπα που το δημιούργησαν, με πρώτες τις εταιρείες των νταβατζήδων και των πιστωτών που συμμετείχαν στο party, καταβροχθίζοντας έτσι το χρήμα που, ενώ φορτώθηκε στον ελληνικό λαό ως δημόσιο χρέος, στην πραγματικότητα επέστρεψε στις χώρες και τις τράπεζες των πιστωτών με την εξόφληση των αντιστοίχων τιμολογίων ή με τις πάσης φύσης λίστες Λαγκάρντ.
Ο καταλογισμός μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρέωση των αντιστοίχων ανά περίπτωση ποσών στα αντίστοιχα ελληνικά ΑΦΜ τους, με την άμεση έκδοση Ατομικών Ειδοποιήσεων Χρεών που θα φέρουν την ένδειξη <<προ κατασχέσεως και ποινικής διώξεως>>.
Σημειωτέο ότι όλες οι εμπλεκόμενες αλλοδαπες εταιρείες διαθέτουν ελληνικούς ΑΦΜ, είτε δια των ελληνικών θυγατρικών τους, είτε απ' ευθείας οι ίδιες οι μητρικές, επειδή έχουν προβεί σε αγορές παγίων περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα.
Στην συνέχεια, στα καταλογισθέντα αυτά ποσά, μπορούν να εφαρμοστούν κατ' αναλογία οι ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας που ισχύουν για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, ήτοι να καταλογιστούν προσαυξήσεις και πρόστιμα στην ανώτατη προβλεπόμενη κλίμακα του 100%, που θα έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αντιστοίχων βεβαιωθέντων ποσών.
Και τέλος, τα συνολικά κατά τα ανωτέρω βεβαιωθέντα ποσά, με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις τους, να επιβαρυνθούν και με τους αναλογούντες τόκους υπερημερίας.
Όπως ακριβώς γίνεται και με τους Έλληνες φορολογούμενους !!!
Στο σημείο αυτό, το Ελληνικό Δημόσιο θα έχει δημιουργήσει βεβαιωμένες φορολογικά απαιτήσεις κατά των ενεχομένων φυσικών και νομικών προσώπων, ελληνικών και αλλοδαπών, τις οποίες θα εγγράψει στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού κεντρικής κυβέρνησης, ενισχύοντας έτσι την ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική και την εθνική προσπάθεια δημιουργίας πρωτογενούς πλεονάσματος.
Σύμφωνα δε με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, οι απαιτήσεις αυτές μπορούν σε μεγάλο βαθμό να εξασφαλιστούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, με την ισόποση των ανωτέρω απαιτήσεων δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας και των τραπεζικών λογαριασμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλων των υπόχρεων και των συνυπόχρεων φυσικών και νομικών προσώπων.
Έτσι, οι εξασφαλισμένες πλέον αυτές απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου, μπορούν να εκχωρηθούν στις ελληνικές τράπεζες ως collateral του ελληνικού δημοσίου και, οι ελληνικές τράπεζες, με τη σειρά τους, να τις τιτλοποιήσουν με την έκδοση ειδικών για το σκοπό αυτό ομολόγων τύπου ABS, αφού αυτά θα έχουν, αφενός την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και, αφετέρου, θα είναι ταυτόχρονα εξασφαλισμένα από τις βεβαιωμένες στα έσοδα του προϋπολογισμού απαιτήσεις και τα δεσμευμένα περιουσιακά στοιχεία αξιόχρεων, πρώτης τάξης οφειλετών, όπως οι SIEMENS, HOCHTIEF, FERROSTAL, TYSEN, DEUTSCHE TELECOM, MAN, KMW, κλπ.
Αυτά λοιπόν τα νέα, εξασφαλισμένα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών, μπορούν είτε να ανταλλαχθούν απ' ευθείας με αντίστοιχα χαρτιά του πρώην EFSF και νυν ESM, έναντι ισόποσης διαγραφής ελληνικού δημοσίου χρέους, είτε να εκχωρηθούν κατά τη συνήθη διαδικασία ως ενέχυρα στην ΕΚΤ, η οποία θα είναι πλέον υποχρεωμένη να τα δεχθεί ως collateral, αφού αυτά θα είναι υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και αξιολόγησης και, στην συνέχεια, να χρηματοδοτήσει με τα συγκεκριμένα αυτά ενέχυρα τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, με τη ρευστότητα αυτή της ΕΚΤ, θα είναι σε θέση να αγοράσουν από τον ESM αντίστοιχα χαρτιά ελληνικού χρέους και, μάλιστα, σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους αξίας, αφού οι αντίστοιχες συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν στην παρούσα αξία τους, δηλαδή πριν την ωρίμανσή τους.
Το αποτέλεσμα είναι απλό !!!
Το επαχθές χρέος θα γίνει από δημόσιο, ιδιωτικό, και θα μεταφερθεί από τις πλάτες των φορολογουμένων, στις πλάτες εκείνων που το δημιούργησαν, χωρίς οι πιστωτές να χρειαστεί να διαγράψουν, να κουρέψουν και να χάσουν ούτε ένα ευρώ !!!
ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ !!!
Τόχουμε ξαναπεί.
Δεν θέλει κόπο !!!
Θέλει τρόπο !!!
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου