Ετοιμο νομοσχέδιο για τον Σεπτέμβριο
Τέλος στο σημερινό καθεστώς ασύδοτης λειτουργίας εταιριών, όπως η πολυεθνική Uber, που ανταγωνίζονται τα ταξί με χρήση τεχνολογικών εφαρμογών και με ιδιώτες οδηγούς (χωρίς άδεια, χωρίς δυνατότητα για απόδειξη κ.λπ.) βάζει σχέδιο νόμου που προωθεί το υπουργείο Υποδομών και αναμένεται να ψηφιστεί τον Σεπτέμβριο.
Σημεία του σχεδίου νόμου παρουσίασε χθες ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο οποίος επιτέθηκε με βαρύτατους χαρακτηρισμούς τόσο κατά της Uber όσο και κατά της ηγεσίας της Ν.Δ. Ο κ. Λυμπερόπουλος μίλησε για διαπλοκή και για τεράστια φοροδιαφυγή, ενώ εξαπέλυσε βέλη στην ηγεσία της Ν.Δ. με αφορμή «νομοθετικά δώρα» προς την Uber επί υπουργικής θητείας του Κωστή Χατζηδάκη και δηλώσεις των Κυριάκου Μητσοτάκη και Ντόρας Μπακογιάννη υπέρ της πολυεθνικής.
Το σχέδιο νόμου που εγκρίθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από το υπουργικό συμβούλιο προβλέπει ότι υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μπορούν να παρέχουν μόνο αδειοδοτημένες εταιρίες και μόνο με δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα (δηλαδή μόνο με ταξί).
Ποια είναι η επίσημη θέση της ΝΔ για τα ΤΑΧΙ (αναδημοσίευση από ΕΔΩ)
Να που υπάρχουν και πολιτικοί που δεν κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους. Η Ντόρα Μπακογιάννη ήταν ξεκάθαρη σε ότι αφορά την Uber και πως την αντιμετωπίζει η αξιωματική αντιπολίτευση. Και το δήλωσε ευθαρσώς στην εκπομπή ‘’Εν καμίνω’’ του Πάνου Παναγιωτόπουλου.
Ιδού η αποψή της :
« Μπακογιάννη: Στο Λονδίνο υπάρχουν αυτά τα ταξί. Τα Uber. Τα οποία τα ξέρει όλος ο κόσμος. Είναι ένας μικρός άνθρωπος, που παίρνει ένα μικρό αυτοκινητάκι και μπαίνει μέσα σε μία επαγγελματική κατηγορία και προφανώς είναι φτηνότερος από το ταξί. Οι ταξιτζήδες είναι έξαλλοι. Διότι σου λέει αυτός γιατί;… Δραστηριοποιείται μέσω διαδικτύου και έρχεται και μου παίρνει εμένα τη δουλειά. Αλλάζουνε λοιπόν οι συσχετισμοί τόσο πολύ, που είναι πάρα πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν οι κοινωνίες. Ε! αυτό λοιπόν μαζί με όλα τα υπόλοιπα …
Παναγιωτόπουλος: Θέλετε να μπει ο κύριος Λυμπερόπουλος στο στούντιο και να μας τα σπάσει;
Μπακογιάννη: Εγώ παραταύτα τον κύριο Λυμπερόπουλο τον συμπαθώ αν και με πολέμησε σε όλη μου τη ζωή.
Παναγιωτόπουλος: Εκπροσωπεί κόσμο. Παίρνει 70%.
Μπακογιάννη: Σύμφωνοι, αλλά η πραγματικότητα δεν πολεμιέται. Σας έχω πει ότι ο μακαρίτης ο Λένιν έχει πει «ότι η πραγματικότητα είναι πεισματάρα».
Μίλησε για ‘’πεισματάρα πραγματικότητα’’. Όχι για παράνομη πραγματικότητα. Νομιμοποίησε τον αθέμιτο ανταγωνισμό και τον αθώωσε στα μάτια του καταναλωτή.
— Ξέχασε να πει ότι η Uber δεν συνεισφέρει ούτε με ένα ευρώ στην ελληνική οικονομία.
–Απέφυγε να πει ότι είναι μια εταιρία που δεν πλήρωσε ποτέ , κανένα φόρο ούτε στην Ελλάδα, ούτε σε καμιά από τις χώρες που δραστηριοποιείται. Κι ότι έχουν κριθεί παράνομες οι υπηρεσίες (μεταφορές με ΙΧ) που παρέχει και στη Βρετανία και σε όλες τις χώρες του κόσμου.
— Από άγνοια ή από πρόθεση , δεν έκανε κανένα διαχωρισμό ανάμεσα στο όχημα δημοσίας χρήσεως που από το νόμο πραγματοποιεί μεταφορές (ταξί) και στο πειρατικό όχημα ΙΧ που απαγορεύεται να κάνει επιβατική μεταφορά και παρανομεί.
–Αν η παρανομία θεωρείται πραγματικότητα και μάλιστα πεισματάρα, ας το ανακοινώσει και επισήμως η Νέα Δημοκρατία για να ξέρει κι ο κόσμος και οι επαγγελματίες και οι αυτοαπασχολούμενοι, ότι υπάρχει και ευκολότερος δρόμος που οδηγεί στην ανταγωνιστικότητα και στον εύκολο πλουτισμό.
–Ξέχασε να πει, ότι η Uber γράφει στα παλιά της τα παπούτσια τους νόμους του ελληνικού κράτους που και η ίδια η κ. Μπακογιάννη ψήφισε.
–Ξέχασε να πει ότι η Uber παράνομα και καταχρηστικά κατήργησε από μόνη της την εξάωρη σύμβαση που ορίζει ο νόμος και έφτιαξε τον δικό της τιμοκατάλογο αγνοώντας επιδεικτικά όσα έχει θεσπίσει η πολιτεία.
Για όλους αυτούς τους λόγους, οι ταξιτζήδες είναι έξαλλοι. Και για έναν ακόμη. Επειδή η παρανομία βρίσκει υποστηρικτές σε ένα κόμμα που φιλοδοξεί να κυβερνήσει τη χώρα. Γι αυτό και κατεβήκαμε από το τρένο του νεοφιλελευθερισμού που σήμερα ‘’πατάει’’ τους ταξιτζήδες ,αύριο κάποιους άλλους και μεθαύριο όλες τις επαγγελματικές ομάδες. Αυτός είναι ο νόμος της παγκοσμιοποίησης που συνοδεύεται πάντα από διαπλοκή και οικονομικό στραγκαλισμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Τουλάχιστον δεν θα είμαστε συνεπιβάτες όταν φτάσει στον τελικό του προορισμό. Στον σταθμό των καρτέλ και των πολυεθνικών. Γιατί εκεί το οδηγεί η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, συνειδητά και προγραμματισμένα.
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου