Διυλιστήριο: Ο Τραγάκης αποχωρεί από την πολιτική αλλά διορίζει αντικαταστάτη τον γιο του

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Τραγάκης αποχωρεί από την πολιτική αλλά διορίζει αντικαταστάτη τον γιο του


Το Διυλιστήριο λέει : ''.. Δεν υπάρχει πιο τρανή απόδειξη για το πως σκέφτονται οι πολιτικοί μας, από την φράση αυτή του κυρ. Τραγάκη. Θεωρούν ότι είναι μια δική τους καρέκλα που ανήκει στην οικογένειά τους, και οφείλουν να την παραδώσουν στην επόμενη γενιά. Και έτσι οικογενειοκρατία καλά κρατεί. Φυσικά, ευθύνη φέρουμε και εμείς που δεν κοιτάμε να ψηφίσουμε τον καλύτερο αλλά αυτόν που έχει τις περισσότερες διασυνδέσεις. Και έτσι έχουμε, τον Κυριάκο, τον Κωστάκη, τον Γιωργάκη, την Φώφη κτλ ''
  
«Εχω πάρει ήδη την απόφασή µου, την οποία έχω γνωστοποιήσει στον πρόεδρο του κόμματος και την έχει αποδεχτεί, είπε ο βουλευτής της ΝΔ.

O βουλευτής της Νέας ∆ηµοκρατίας στη Β’ Πειραιά Γιάννης Τραγάκης αποκάλυψε για πρώτη φορά γιατί δεν θα ξανακατέβει υποψήφιος αλλά θα… κατέβει στη θέση του ο γιος του, Παναγιώτης.

«Εχω πάρει ήδη την απόφασή µου, την οποία έχω γνωστοποιήσει στον πρόεδρο του κόμματος και την έχει αποδεχτεί. Στις επόμενες εκλογές, υποψήφιος, αντί για μένα, στη Β’ περιφέρεια Πειραιά -που με τίμησε από το 1974 και έτσι είμαι ο αρχαιότερος βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου, έχοντας εκλεγεί 13 φορές - θα είναι ο γιος μου, Παναγιώτης, ο οποίος είναι διδάκτωρ πολιτικός μηχανικός και έχει πέντε παιδιά. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη επιτυχία μου σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν ήταν μέσω της πολιτικής, αλλά μέσω της οικογένειάς μου. Έχω μια οικογένεια πολύ δεμένη. Έχω και μια κόρη που έχει δύο παιδάκια» δήλωσε χαρακτηριστικά, μιλώντας στα Παραπολιτικά, ο κ. Τραγάκης.
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus