Διυλιστήριο: Και οι γερμανικές φρεγάτες γέρνουν!

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Και οι γερμανικές φρεγάτες γέρνουν!



«Ναυτία» στο Βερολίνο με τις ατέλειες. Επέστρεψαν στα ναυπηγεία


Οι Γερμανοί φαίνεται ότι είναι επιρρεπείς στις... κλίσεις - δεν λένε να κατασκευάσουν ένα πολεμικό πλοίο που να πηγαίνει ευθεία και να μην έχει προβλήματα εν πλω. Μετά τα υποβρύχια που παρέλαβε η Ελλάδα, τα οποία (αφού έγερναν σε σημείο που θα μπορούσαν να χυθούν τα υγρά της μπαταρίας, να καταστραφούν τα σκάφη και μαζί να χαθούν δισεκατομμύρια ευρώ) «είδαν κι έπαθαν» στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά για να τα φέρουν στα ίσια τους, τώρα γέρνουν και οι φρεγάτες που κατασκευάζουν. Αυτή τη φορά, ωστόσο, η «βόμβα» έσκασε στα δικά τους χέρια.

Συγκεκριμένα, η γερμανική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών φέρεται ότι επέστρεψε στα ναυπηγεία της κατασκευάστριας εταιρίας την νεοαποκτηθείσα φρεγάτα «FGS», την πρώτη της κλάσης F-125, ζητώντας να επιδιορθωθούν οι τεχνικές ατέλειες που παρουσίασε το σκάφος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ένταξής του στο ναυτικό της Γερμανίας. Είναι η πρώτη φορά, όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα defence-point.gr, που το γερμανικό υπουργείο Αμυνας επιστρέφει ένα πλοίο στο ναυπηγείο, έστω κι αν σε κάθε νέο οπλικό σύστημα μπορεί να υπάρχουν προβλήματα. Φαίνεται, όμως, ότι αυτά επηρέαζαν σημαντικά την επιχειρησιακή λειτουργία και ικανότητα μιας καινούργιας και πανάκριβης πλατφόρμας οπλικού συστήματος.

Οι ατέλειες αφορούν διάφορα συστήματα και ήταν η αιτία να μην ενταχθεί το πλοίο στον στόλο, όπως ήταν προγραμματισμένο το περασμένο καλοκαίρι. Αναφέρθηκαν προβλήματα με τον επιχειρησιακό έλεγχο του σκάφους, που είναι απολύτως αυτοματοποιημένος στο πλοίο των 7.000 τόνων, ώστε για τη λειτουργία του να απαιτείται το ήμισυ του πληρώματος των φρεγατών κλάσης Bremen. Ωστόσο, η νέου τύπου φρεγάτα «Baden-Württemberg» παρουσίασε προβλήματα και κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδοχής της, καθώς εμφάνισε πρόβλημα κλίσης. Το πλοίο έγερνε στο πλευρό κατά 1,3 μοίρες και είχε αυξημένο βάρος από το καθορισμένο.

Σημειώνεται ότι οι φρεγάτες κλάσης F-125 θεωρούνται το καμάρι της ναυπηγικής βιομηχανίας της Γερμανίας και σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα οκτώ εν υπηρεσία πλοία της κλάσης Bremen, με μεγαλύτερη ισχύ πυρός και αυξημένες δυνατότητες.


https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus