Διυλιστήριο: VIDEO - Μαρκογιαννάκης : ''Ο Μητσοτάκης μου προσέφερε αντάλλαγμα ως διοικητής σε οποιαδήποτε ΔΕΚΟ προκειμένου να μην κατέβω στις εκλογές''

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

VIDEO - Μαρκογιαννάκης : ''Ο Μητσοτάκης μου προσέφερε αντάλλαγμα ως διοικητής σε οποιαδήποτε ΔΕΚΟ προκειμένου να μην κατέβω στις εκλογές''



Σε αποκαλύψεις για την πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, προχώρησε ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, μιλώντας στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης.

Ο πρώην βουλευτής και υπουργός, μίλησε για το αντάλλαγμα που του προσέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ προκειμένου να μην τον συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια του κόμματος.

Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στη συνάντηση που είχε στα Χανιά στις 19 Αυγούστου με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είπε:

«Στο ραντεβού ο πρόεδρος μου είπε ότι ήθελε να κάνει ανανέωση και έτσι εγώ δεν είχα θέση στο ψηφοδέλτιο.

»Μου πρότεινε θέσεις διοικητή σε ΔΕΚΟ ή άλλους οργανισμούς.

»Μου πρότεινε όποια ΔΕΚΟ θέλω ή οποία Ανεξάρτητη Αρχή θέλω.

»Του είπα πως έχω δουλειά και δεν θέλω επαγγελματική αποκατάσταση. Εκεί σταμάτησε η κουβέντα».

Μάλιστα, ο κ. Μαρκογιαννάκης σημείωσε μεταξύ άλλων πως δέχτηκε πιέσεις για να είναι υποψήφιος δήμαρχος Χανίων, ενώ όπως είπε την πρόταση του την έκανε η Ντόρα Μπακογιάννη.

«Δέχτηκα πιέσεις να κατέβω υποψήφιος δήμαρχος… Δεν το δέχτηκα γιατί ο Νόμος του ΣΥΡΙΖΑ είναι καταστροφικός… Μου το πρότεινε η Ντόρα Μπακογιάννη», είπε χαρακτηριστικά, ενώ τόνισε πως έχει δεχθεί κρούσεις από άλλα κόμματα αλλά δεν συζητά με κανέναν.



Πηγή www.periodista.gr

https://diulistirio.blogspot.com/
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus