Διυλιστήριο: Οθωμανική αυτοκρατορία
ροη αναρτησεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οθωμανική αυτοκρατορία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οθωμανική αυτοκρατορία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

VIDEO - Ο Ερντογάν ονειρεύεται νέα Οθωμανική Αυτοκρατορία!

Σε νέες επικίνδυνες και προκλητικές δηλώσεις για τη Συνθήκη της Λωζάννης προχώρησε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε συνάντηση που είχε με κοινοτάρχες και δημάρχους στην Άγκυρα.

«Φέραμε στην επικαιρότητα τη Λωζάννη και το Εθνικό Συμβόλαιο. Φαίνεται πως κάποιες αλήθειες μας τις έμαθαν λάθος», είπε χαρακτηριστικά ο Ερντογάν σύμφωνα με την A Haber.

«Θέλω από τη νεολαία μας να εξετάσει τη Λωζάννη κι ας ενοχληθούν κάποιοι. Τα λάθη αυτά πρέπει να τα ξέρουμε», συμπλήρωσε ο Τούρκος Πρόεδρος.
«Το 2016 δεν μπορούμε να κινούμαστε με τη λογική του 1923», υπογράμμισε.

«Αυτό είναι άδικο και δεν μπορούμε να το δεχθούμε», υπογράμμισε σύμφωνα με το Akasyam haber και κατέληξε: «Όταν αλλάζουν τα πάντα στον κόσμο δεν μπορούμε να βρισκόμαστε στο σημείο που βρεθήκαμε τότε».

«Από το 1914 που φτάσαμε από τα 2 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα, μέσα σε 9 χρόνια στη Λωζάννη μαζί και με το Χατάϊ πέσαμε στα 780.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Σε μικρό χρονικό διάστημα. Στόχος μας στον απελευθερωτικό αγώνα ήταν το Εθνικο Συμβόλαιο. Δυστυχώς και στα δυτικά και στα ανατολικά σύνορα μας δεν προστατεύσαμε τα εδάφη μας».

«Μια κατάσταση που προέκυψε από ανάγκη την αποδεχθήκαμε και εγκλωβιστήκαμε. Αυτό εμείς το αρνούμαστε. Η Τουρκία ήταν του 1923 και όσοι την εγκλώβισαν είχαν ως στόχο να ξεχαστεί το παρελθόν της που είναι χιλίων ετών με Οθωμανική Αυτοκρατορία και με τους Σελτζούκους», διεμήνυσε.



Πηγή www.real.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Εκπρόσωπος του ΥΠΕΞ Ρωσίας : «Όλοι ξέρουμε το τέλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»


Για προσπάθεια επαναφοράς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και για συμπεριφορά που δεν επιτρέπει την αποκατάσταση των σχέσεων με τη Ρωσία κατηγορεί την Άγκυρα η Μόσχα. Ταυτόχρονα εκφράζει ανησυχίες για τις νέες προσπάθειες της Τουρκίας για στρατιωτική εμπλοκή της στη βόρειο Συρία και προειδοποιεί για το «τέλος» που είχε η Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Συγκεκριμένα, η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, σε συνέντευξη της στην «Ισβέστια», τόνισε ότι η ρωσική πλευρά έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για την επίλυση των διαφορών με την Τουρκία μέσω διαπραγματεύσεων, όμως όλες οι προσπάθειες προσέκρουσαν στην τουρκική κυβέρνηση.

«Δείξαμε μεγάλη υπομονή για μεγάλο διάστημα, αλλά πλέον γνωρίζουμε πολύ καλά τις πολιτικές που ακολουθεί η τουρκική κυβέρνηση», είπε.

Σχολιάζοντας περαιτέρω την εξωτερική πολιτική τής τουρκικής κυβέρνησης, την οποία χαρακτήρισε καταστροφική, και η οποία -όπως είπε- πυροδοτεί την κατάσταση, η κ. Ζαχάροβα σημείωσε ότι η εντύπωση που αποκομίζει κάποιος είναι ότι η Άγκυρα προσπαθεί να αναβιώσει την «παλαιάς ισχύος της Οθωμανική Αυτοκρατορία».

«Όλοι γνωρίζουμε ποιο ήταν το τέλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» προσέθεσε η κ. Ζαχάροβα, σημειώνοντας ότι αυτό που φαίνεται είναι ένας απολύτως καταστροφικός ρόλος της τουρκικής κυβέρνησης σε κάθε πεδίο, την Κριμαία, τη Συρία, το προσφυγικό, την τρομοκρατία, τα εθνικά προβλήματα κ.ά.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....