Διυλιστήριο: απόδοση κερδών
ροη αναρτησεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα απόδοση κερδών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα απόδοση κερδών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

L’ Echo : '' Το Βέλγιο θα αποδώσει 222 εκατ ευρώ από τόκους στην Ελλάδα''



Το Βέλγιο θα αποδώσει συνολικά 221,8 εκατ. ευρώ στην Αθήνα, στο πλαίσιο της διάθεσης των κερδών που αποκόμισαν οι κεντρικές τράπεζες από τα ελληνικά ομόλογα, γράφει η εφημερίδα L’ Echo.

«Εν μέσω κρίσης, η ΕΚΤ είχε προχωρήσει το 2010 σε επαναγορά ελληνικού δημόσιου χρέους, κάτι που επέτρεψε στο ευρωσύστημα (ΕΚΤ και εθνικές κεντρικές τράπεζες) να πραγματοποιήσουν κέρδη.

»Στις 22 Ιουνίου, τα κράτη – μέλη της ευρωζώνης συμφώνησαν να αποδώσουν αυτά τα κέρδη στην Ελλάδα, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του 3ου προγράμματος χρηματοδότησης της χώρας.

»Οι συναλλαγές θα λάβουν χώρα Δεκέμβριο και Ιούνιο, από αυτήν τη χρονιά και μέχρι το 2022. Τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για να μειώσουν τις ανάγκες χρηματοδότησης της Ελλάδας ή για τη χρηματοδότηση επενδύσεων που θα λάβουν το πράσινο φως των πιστωτών».

Τα ποσά ανά χώρα δεν έχουν ακόμα γνωστοποιηθεί, αλλά η L’ Echo αναφέρει ότι έλαβε την πληροφορία αυτή από το βελγικό υπουργείο Οικονομικών.

Πηγή www.tribune.gr

https://diulistirio.blogspot.com/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....