Καταιγιστική η Ζώη Γεωργαντά για την παραποίηση των στοιχείων από την ΕΛΣΤΑΤ το 2009 !!!
Ακούστε πως η χώρα μπήκε στο μνημόνιο από στοιχεία προβλέψεων.
Κατηγορεί ευθέως την κυβέρνηση Παπανδρέου και λέει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για το μαγείρεμα των στοιχείων.
Ο κύριος Λογοθέτης θεωρεί ότι το έλλειμμα ήταν λίγο κάτω από το 10%. Θεωρεί ότι το χειρότερο μνημόνιο ήταν το δεύτερο
Λόγω του ότι κάθε λεπτό της συνέντευξης είναι σημαντικό σας το παρουσιάζουμε αυτούσιο
https://diulistirio.blogspot.gr

