Διυλιστήριο: …χαμογέλα ρε! Τι σου ζητάνε ;;;

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

…χαμογέλα ρε! Τι σου ζητάνε ;;;



-Να πληρώνω όλο και πιο πολλούς φόρους,

κι από την άλλη να πληρώνομαι λιγότερο για τη δουλειά μου ..!

Να ψωνίζω ακριβότερα,

κάθε πρωί να ξυπνάω με το φόβο μη μήνω άνεργη ,

να νιώθω διεφθαρμένη,

να μην κάνω όνειρα για τα παιδιά μου,

να βλέπω αηδίες στην τηλεόραση (εκπομπές μαγειρικής κι επαναλήψεις )

να δουλεύω όσπου να πεθάνω ,

να με παρακολουθούν,

να με φακελώνουν,

να με δέρνουν,

να με κλεβουν,

να μου λένε ψέματα,

να με περιφρονούν,

να υποτιμούν καθημερινά τη νοημοσύνη μου,

να φοβάμαι τους Τούρκους μη μου παραβιάσουν τα..ύδατα,

να φοβάμαι την Ευρωπαική Ένωση,

να μην ακούει κανείς τις ανάγκες μου,

να με εκβιάζουν για την ψήφο μου ,

να μην έχω περίθαλψη,

να μη μπορώ να πληρώσω τους βασικούς λογαριασμούς μου

να μη μπορώ να βοηθήσω τους ηλικιωμένους γονείς μου,

να δανείζομαι κι άλλο ..κι άλλο

και αυτοί να συνεχίζουν να κατασπαταλούν γελώντας το δημόσιο πλούτο της χώρας μου

και εγώ να μη διαμαρτύρομαι!


Μου τη δίνει που γελάνε ..

- Δεν γελάνε…

- Γελάνε .. γελάνε ασύστολα εις βάρος μας και είναι και κλέφτες!

Αυτό είναι που με εξαγριώνει

κι άλλο!

Μα να μας ξεβρακώνουν ο …” ηλίθιος και ο πανηλίθιος και να μη διαμαρτυρόμαστε !

Τι λαός είμαστε πια?
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus