Διυλιστήριο: ΒΙΝΤΕΟ-Η 16χρονη Ελληνίδα που κατακτά το Χόλιγουντ

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Η 16χρονη Ελληνίδα που κατακτά το Χόλιγουντ

Μία 16χρονη Ελληνίδα κατακτά το Χόλιγουντ με το ταλέντο αλλά και την εντυπωσιακή της εμφάνιση.

«Ο πατέρας μου, από όταν ήμουν μικρή, μου έμαθε να μένω πάντα πιστή στις ρίζες μου και την καταγωγή μου και οτιδήποτε κάνω, να το κάνω από την καρδιά μου, ως Ελληνίδα. Και είμαι υπερήφανη που είμαι από την Ελλάδα», δηλώνει η ίδια.

Δείτε το βίντεο από τον ALPHA



Πηγή
http://diulistirio.blogspot.gr/
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus