Διυλιστήριο: Παραίτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χ.Αλεξόπουλο - Αντίδραση της Χρυσής Αυγής.

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Παραίτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χ.Αλεξόπουλο - Αντίδραση της Χρυσής Αυγής.

Στην επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής ο Χ. Αλεξόπουλος δηλώνει την πρόθεσή του να είναι ανεξάρτητος, συνδέοντας την απόφασή του αυτή με τις απόκαλύψεις για την εγκληματική δράση της Χρυσής Αυγής, δηλώνοντας ουτε λίγο ούτε ούτε πολύ οτι δεν γνώριζε τη δράση της.
Η κίνηση αυτή κρύβει μία πολύ σημαντική ερμηνεία, πως δηλαδή ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής πιθανότατα φοβήθηκε βλέποντας πως ολόενα και δένεται η κατηγορία της εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής.

Σημειώνεται ότι για τον Χ. Αλεξόπουλο όπως και για άλλους βουλευτές της Χρυσής Αυγής έχει ζητηθεί η άρση ασυλίας του καθώς ελέγχονται από τη δικαιοσύνη για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.

Διαβάστε την επιστολή που έστειλε οπρώην πλέον βουλευτής της Χρυσής Αυγής στον Ευάγγελο Μεϊμαράκη.

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Ο υπογεγραμμένος Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, βουλευτής Λάρισας, με την παρούσα σας δηλώνω την αποχώρηση μου από την κοινοβουλευτική ομάδα «Λαϊκός σύνδεσμος Χρυσή Αυγή» και σας δηλώνω ότι παραμένω ανεξάρτητος βουλευτής.

Στην απόφαση μου αυτή κατέληξα μετά από σωρεία αποκαλύψεων για τη δράση μελών της, που χαρακτηρίστηκε ως εγκληματική, την οποία ασφαλώς δεν γνώριζα και μάλιστα λυπάμαι γιατί δεν ενήργησα νωρίτερα και δεν διαφοροποίησα τη στάση μου όταν έβλεπα σε ποιους δρόμους οδηγούνται μια πολιτική προσπάθεια που εγώ την πίστεψα ως πατριωτική, αντισυστημική, κοινωνική και κατέληξε να χαρακτηρίζεται από δράσεις και ενέργειες που εγώ, αλλά και πολλοί συναγωνιστές μου καταδικάζουμε απερίφραστα και μετανιώνω που έστω και άθελά μου συνδέθηκα πολιτικά με αυτές.

Στη σημερινή μου δήλωση θα ήθελα να είχα προβεί νωρίτερα, αλλά δεν το έκανα για λόγους που επιφυλάσσομαι να αναφέρω στο μέλλον. Το αποφάσισα όμως γιατί δεν μου επιτρέπει πλέον η συνείδηση μου να συνδέω τις πατριωτικές και εθνικιστικές μου ιδέες με τέτοιου είδους ενέργειες και πρακτικές.»

Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ 
Διαβάστε την ανακοίνωση με την οποία επιτίθεται η Χρυσή Αυγή στον πρώην βουλευτή της Χ. Αλεξόπουλο.

''Η τρομοκρατία του ανθελληνικού καθεστώτος κατά της Χρυσής Αυγής, οι δολοφονίες και οι απειλές φυλάκισης ΟΛΩΝ των βουλευτών, ήταν λογικό να μετατρέψουν έναν απλό άνθρωπο σε συκοφάντη και σε προδότη.

Ο εν λόγω βουλευτής, που ήταν ενεργό μέλος του κόμματος από το 1996, συνέπραξε με την εγκληματική οργάνωση του αντισυνταγματικού τόξου που δολοφονεί χιλιάδες Έλληνες και καταστρέφει το μέλλον της Πατρίδας μας.

Τον καλούμε να παραδώσει την έδρα του στον ελληνικό λαό, στα εκατομμύρια των πολιτών που στηρίζουν την Χρυσή Αυγή ως μοναδική ελπίδα αναγέννησης της Ελλάδος απέναντι σε ένα σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς.

Πριν την Ανάσταση πάντα υπάρχει ένας Ιούδας''.
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus