Διυλιστήριο: ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΚΡΙΣΗ…

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΚΡΙΣΗ…

Που ζουμε που παμε Χριστε μου…

Ανθρωποι πεινανε κρυωνουν παιδια δεν εχουν τα απαραιτητα….

Εγω κλαιω …ποναω … Ποναω σαν να πεινανε τα δικα μου παιδια… Σαν να κρυωνουν τα δικα μου παιδια…

Δεν μπορω να χαιρομαι που τα δικα μου παιδια εχουν να φανε οταν ξερω πως υπαρχουν παιδια που ζητανε απο τη μαμα τους φαγητο …

Καθε μερα μας βομβαρδιζουν με διαφορες μπαρουφες….
Μας τρομοκρατουν μεσω της τηλεορασης… Θελουν να μας μελαγχολησουν για να μουδιασουμε…. Να μην μπορουμε να κουνησουμε οχι μονο το σωμα μας αλλα ουτε ενα εγκεφαλικο κυτταρο …Ετσι ωστε να μην καταφερουμε ουτε να σκεφτουμε…..

Μην τους κανετε τη χαρη…
Ξυπνηστε!!!

Τι θα γινει αν σταματησουμε να εισαγουμε….? Μονοι μας δεν μπορουμε?

Ενωμενοι θα τα καταφερουμε ολα!!!

Μας εχουν κανει να μην μπορουμε να ζησουμε … γιατι εγω ετσι δεν ζω… ετσι αργοσβηνω καθε μερα…

Αν δεν εχετε χωραφι να καλλιεργησετε θα εχει ο διπλανος σας… Αν δεν εχετε γαλα καποιος αλλος θα εχει…
Η ανθρωπια δεν χαθηκε και εμεις δεν ειμαστε αναπηροι….

Το μυαλο μας μονο μπορει να μας εμποδισει και αυτο ειναι που προσπαθουν να κανουν… Να μας το σερβιρουν σαν αναγκαστικο….

Βρε αει σιχτηρ….

Μπακοδημο ….Τραβα δες στην γωνια αν ερχομαι…

Πηγή
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus