Διυλιστήριο: ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ....

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ....

ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ.

Αυτή δεν είναι η Ελλάδα ΜΟΥ.

Αυτή είναι η Νέα Ελλάδα της Νέας Ευρώπης της Νέας Αταξίας Όλων.

Όλα χύμα στα μούτρα.

Το σοκ συνεχίζεται.

Αντέχεις Έλληνα δύσμοιρε.... αντέχεις ακόμη.

Που είναι η Ελλάδα ΜΟΥ;

Γιατί ρε Σαμαρά μου διαλύεις την Πατρίδα ;

Γιατί ρε Βενιζέλο μου αλέθεις τα ήθη και τα έθιμα ;

Γιατί ρε Τσίπρα είσαι τόσο ευλύγιστος και ανεκτικός με όλους αυτούς ;

Γιατί ρε Έλληνα πήγες μπροστά στα κουνιστά μελομακάρονα και χάζευες σαν ιθαγενής ; Εσύ ρε Έλληνα εκεί μπροστά στο πάλκο του κουνιστού λουκουμά, πόσο μαλάκας μπορεί να είσαι ;

Ντρέπομαι για όλους και για όλα. Ντρέπομαι.

Εκεί μπροστά στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου και στην περήφανη Ελληνική Σημαία, οι ευλύγιστοι στα 4 διακυβέρνωντες, επιτρέπουν αυτό το απεχθές θέαμα !!!

Ντρέπομαι και για τους 300, διότι κανείς δεν τόλμησε να σχολιάσει τα αδέρφωτα έκτροπα μπροστά στην Βουλή.....

Εμάς ως Αγανακτισμένους μας σχολίασαν....προσβλητικά και χυδαία. Εμάς που κατεβήκαμε για να τιμήσουμε αυτή τη Σημαία που ο ΓΑΠ κατέβασε στο ΔΝΤ.

Ντρέπομαι για όλους τους δημοσιογράφους, αθλητές, ολυμπιονίκες, καλλιτέχνες, δασκάλους, παππάδες,...όλους. Δεν μιλά κανείς.

Πάμε ολοταχώς και αμετάκλητα κατά διαόλου.

Νίκησαν οι εθνομηδενιστές.

Μας μετέτρεψαν την Χώρα σε Χώρο.

Εσύ Ελληνάρα ξέρεις....χειροκροτάς και ψηφίζεις όλα τα ΓΙΔΙΑ !


Δημήτρης Καμμένος - Πόρτα - Πόρτα
http://diulistirio.blogspot.gr/
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus