Διυλιστήριο: Γιατί ο Δαμαβολίτης δεν θέλει να ψηφίσει για τις ιδιωτικοποιήσεις των αεροδρομίων

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Γιατί ο Δαμαβολίτης δεν θέλει να ψηφίσει για τις ιδιωτικοποιήσεις των αεροδρομίων


Η κυβέρνηση μπορεί να εμφανίζεται ικανοποιημένη από την επίτευξη συμφωνίας με τους εταίρους, κάποιοι βουλευτές της συμπολίτευσης όμως συνεχίζουν να εγείρουν ενστάσεις σχετικά με αυτήν.

«Αυτό που πήρε η κυβέρνηση, δεν με ικανοποιεί, οπότε ασκώ κριτική.» τόνισε ο Κωστής Δαμαβολίτης, βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, μιλώντας στο «ΒΗΜΑ». Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορώ δηλαδή να πάω στους ανθρώπους που πήγα χθες, στην επιτροπή αγώνα κατά της πώλησης του Ελληνικού -που όλοι γνωρίζουμε το μέγα σκάνδαλο- στο αεροδρόμιο Χανίων που είναι μέσα στα δεκατέσσερα αεροδρόμια που είναι πίσω τους γερμανική εταιρεία και να τους πω σήμερα, ότι αυτό δεν ισχύει.

Μπορώ ενδεχομένως, στην Κ.Ο. που θα συζητήσουμε, να μου πουν κάνε λίγο υπομονή γιατί αυτό δεν θα το φέρουμε τώρα. Δεν θέλω να το ψηφίσω και εκεί θα έρθουμε σε ρήξη. Το πιο πιθανό είναι ότι θα έρθουμε σε ρήξη», σημείωσε.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι η γερμανική εταιρία διαχείρισης αεροδρομίων Fraport αναμένει ότι η νέα κυβέρνηση της Ελλάδας θα τηρήσει τη συμφωνία ύψους 1,4 δισεκ. δολαρίων για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας, τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο Reuters.

Σε συνέντευξή του στη γερμανική οικονομική εφημερίδαBoersen-Zeitung, ο Ματίας Τσάισανγκ δήλωσε επίσης ότι η Fraport πιστεύει ότι μία ενδεχόμενη έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ θα είναι επωφελής μακροπρόθεσμα για την ελληνική οικονομία, καθώς θα ενισχύσει τον τουρισμό.

Ο κ. Τσάισανγκ δήλωσε ότι η Fraport αναμένει να κλείσει τη συμφωνία της με την Αθήνα, όπως είχε σχεδιαστεί, τον Οκτώβριο. Η συμφωνία προβλέπει ότι η εταιρία θα διαχειρίζεται 14 περιφερειακά αεροδρόμια από κοινού με την ελληνική Κοπελούζος.

«Υπάρχει ένα σαφές χρονοδιάγραμμα με σκοπό να κλείσουμε τη συμφωνία τον Οκτώβριο αυτού του χρόνου», δήλωσε ο κ. Τσάισανγκ. «Αναμένουμε ότι θα κλείσουμε αυτό το συμβόλαιο».

Αν η Ελλάδα εγκαταλείψει το ευρώ, θα είναι δύσκολα στην αρχή, δήλωσε ο κ. Τσάισανγκ. Ωστόσο μακροπρόθεσμα, δεδομένου ότι το ελληνικό εθνικό νόμισμα θα υποτιμηθεί έναντι του ευρώ, η Ελλάδα θα μπορούσε να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τιμής, είπε.

Οι τελευταίες λεπτομέρειες του συμβολαίου για τα ελληνικά αεροδρόμια μένει ακόμη να συμφωνηθούν, είπε. Η Fraport αναμένει ότι θα έχει μερίδιο τουλάχιστον δύο τρίτων στο πρότζεκτ, συμπλήρωσε.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus