Όπως εξάλλου αναφέρεται στο έγγραφο της κ. Κουντουρά, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο πληρωμών της Τράπεζας της Ελλάδος, για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2015, καταγράφει αύξηση κατά 5,6% των εισπράξεων από κατοίκους των χωρών της ευρωζώνης και κατά 54,3% των εκτός ευρωζώνης. Συγκεκριμένα, οι εισπράξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασαν αύξηση κατά 54%, από τη Γαλλία 60,9%, από τη Ρωσία 42,7%, από τις ΗΠΑ 53,9%, ενώ από τη Γερμανία παρέμειναν σχετικά σταθερές σε σχέση με πέρυσι. Σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο παρουσίασε αύξηση κατά 24,2% κατά τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2015 καθώς μετακινήθηκαν 4,4 εκατομμύρια ταξιδιώτες με αύξηση ειδικότερα της διεθνούς κίνησης της τάξης του 20,7%. Στο σημείο αυτό η αναπληρώτρια υπουργός επισημαίνει ότι η Ελλάδα περιλαμβάνεται φέτος στους 10 δημοφιλέστερους διεθνείς προορισμούς από την αμερικανική πλατφόρμα Sojern, που τροφοδοτεί ταξιδιωτικούς οργανισμούς.
«Από τα παραπάνω επίσημα στοιχεία, δεν καταγράφεται καμία μείωση στις αφίξεις ξένων τουριστών στις μέχρι τώρα τουριστικές εισπράξεις», τονίζει η κ. Κουντουρά και προσθέτει ότι προτεραιότητα του υπουργείου παραμένει η ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα με ενιαία και συγκροτημένη επικοινωνιακή στρατηγική αλλά και στοχευμένες δράσεις και συνέργειες με συναρμόδια υπουργεία και τους τουριστικούς φορείς με στόχο την προώθηση θετικής εικόνας διεθνώς, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της χώρας. Όπως εξηγεί, προς την κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν μέτρα όπως η στήριξη νέων επενδυτικών προτάσεων όπως τα Υδροπλάνα, η αύξηση αεροπορικών συνδέσεων με τα νησιά αλλά και οι νέες μειωμένες τιμές στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια.
Η κ. Κουντουρά σημειώνει ότι η Ελλάδα αποτελεί σήμερα έναν ελκυστικό και ασφαλή τουριστικό προορισμό με δημοφιλές brand name. Βρίσκεται δε, ανάμεσα στις 20 χώρες με τα μεγαλύτερα τουριστικά έσοδα. Η προσπάθεια ενίσχυσης της θετικής εικόνας της Χώρας είναι συνεχής και συντονισμένη σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, με συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλάνο και στρατηγικές μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ισχυρή παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού αλλά και μέσα από συνέργειες με τους τουριστικούς φορείς και τις αρχές Αυτοδιοίκησης. Στο πλαίσιο εξάλλου, της Εθνικής Στρατηγικής στον Τομέα του Τουρισμού, έχει εκπονηθεί «Σχέδιο Κατευθύνσεων Εθνικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής 2014-2020» το οποίο ενισχύει δράσεις για τη δημιουργία ψηφιακού περιβάλλοντος ανάδειξης βασικών συστατικών στοιχείων του ελληνικού πολιτισμού και του τουριστικού προϊόντος.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://diulistirio.blogspot.gr/
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου