Διυλιστήριο: Απίστευτες αποκαλύψεις : Η σύζυγος του Σκανδαλίδη, ο Αιμίλιος (Noor One) Κοτσώνης & ο Λούβαρης

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Απίστευτες αποκαλύψεις : Η σύζυγος του Σκανδαλίδη, ο Αιμίλιος (Noor One) Κοτσώνης & ο Λούβαρης

Kαυτή” συνομιλία της συζύγου τού πρώην υπουργού κ. Κώστα Σκανδαλίδημε τον προφυλακισμένο για το NOOR ONE κ. Αιμίλιο Κοτσώνη στις 8 Ιουλίου 2012.

Την αποκάλυψε ο Κυριάκος Θωμαίδης στην Δίκη του ΣΚΑΙ.

Γιατί τηλεφώνησε όμως η κ. Μπέττυ Σκανδαλίδη στον επιχειρηματία κ. Αιμίλιο Κοτσώνη;

(Να σημειώσουμε σ΄αυτό το σημείο ότι ο επιχειρηματίας μπήκε στην σύνθεση του Ολυμπιακού τον Σεπτέμβριο του 2010 -λίγους μήνες μετά την μη εκλογή του στο Δήμο Γλυφάδας με την παράταξη του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ήταν υπoυργός Εμπορικής Ναυτιλίας την περίοδο που έσκασε η υπόθεη του Noor One.)

Ο Αιμίλιος Κοτσώνης ήταν υπεύθυνος στο τμήμα προμηθειών του Ολυμπιακού. Ο λόγος που του τηλεφώνησε η κ. Μπέττυ Σκανδαλίδη ήταν ένα ρουσφέτι. Η κα του πρώην υπουργού ζήτησε να προσέξει ο Αιμίλιος Κοτσώνης ένα δικό της παιδί (στενό φίλο της οικογένειας Σκανδαλίδη ο οποίος ήταν επόπτης).

Με την σειρά του ο κ. Αιμίλιος Κοτσώνης τηλεφώνησε στον κ. Γιώργο Λούβαρη και τον ενημέρωσε για το τηλεφώνημα της κας Σκανδαλίδη.

Ιδού ο διάλογος Κοτσώνη-Λούβαρη:

– Κύριε Γιώργο…
– Ησαστε καλά;
– Μια χαρά είμαι…
– Εγώ δεν βγήκα έξω σήμερα γιατί είναι υψηλού κινδύνου η κατάσταση…
– Ε, βέβαια είναι…
– Ναι.. είναι τραγική η κατάσταση…
– Μπορώ να σας ρωτήσω κάτι;
– Ναι… ότι θέλεις…
– Για ρουσφέτι σας πήρα… Με το γιατρό τα λέτε;
– Ποιο γιατρό μου λέτε… δεν σας ακούω…
– Τον Οικονομίδη…
– Ναι… προχτές με πήρε… έχει πάρα πολλά εκεί… μου λέει…. Βρε χρυσέ μου άνθρωπε του λέω… μόνον με έναν άνθρωπο μπορώ… δεν του ανέφερα όνομα… μπορώ έμεσσα να.. (ακατάληπτο) να το κάνω… και είχα σκοπό να σας πάρω σήμερα αύριο… αλλά μ’ αυτή τη ζέστη και μ’ αυτό έμπλεξα… ναι τι θέλετε;
– Τι παράπονο έχει αυτός;
– Παράπονο… κοίταξε να δεις μου λέει… εγώ είμαι πρόθυμος για κείνον… να κάνω… ξέρεις…. Αλλά, μου λέει, δεν μου δίνει σημασία …(ακατάληπτα πολύ)… ξέρω γω δεν μου λέει.. κάτι τέτοια παράπονα… ξέρετε… γενικά…
– Μ…
– Και του ‘πα… λέω, κοίταξε… μην μου τ’ απαριθμείς, αυτό που μπορώ να κάνω με άνθρωπο… χωρίς να κατονομάσω… δικό μου, θα κάνω μια επικοινωνία και θα προσπαθήσω να του περάσω το μήνυμα για λογαριασμό σου… Εντάξει, μου λέει, ευχαριστώ πολύ… Χτες το βράδυ αυτά…

– Ναι…
– Ναι… Τι θες… Θες να του πω τίποτα;
– Εντάξει… Θα μιλήσω κι εγώ γι’ αυτό. Αυτός εκεί πέρα δεν είναι στα (ακατάληπτο) εκεί πέρα;
– Ναι… εκεί είναι…
– Και παραμένει εκεί…
– Ναι… είναι αναπληρωτής πρόεδρος… και είναι στην Πολωνία… ήταν εκεί μαζί…
– Με πήρε η γυναίκα του Σκανδαλίδη…
– Α… του Κώστα;
– Ναι.
– Και είπε γι’ αυτόν;
– Και μου λέει, έχω ένα δικό μου παιδί, το οποίο είναι επόπτης…
– Α, μάλιστα…
– Και θέλει.. μου λέει, …. δικό μου παιδί… όχι δικό μου παιδί, δηλαδή έχει τα κλειδιά του σπιτιού μας… μας ανοίγει … μας κάνει… κατάλαβες;
– Ναι, ναι…
– Είναι του σπιτιού μας…
– Του Κώστα του Σκανδαλίδη;
– Του Κώστα…
– Είναι φίλος μου πολύ αυτός; Μου ‘στειλε και το βιβλίο του προχτές…
– Ωραία… ότι θέλετε… Στείλτε μου το ονοματεπώνυμό του…
– Σας το λέω τώρα…
– Μπορεί να μου το στείλετε στο μήνυμα γιατί η γραμμή είναι κακή δεν σας ακούω … Στείλτε το με μήνυμα… τον λένε έτσι και είναι εκεί…
– … και θέλει να παραμείνει.
– Θέλει να παραμείνει… (ακατάληπτο)… τι να τον κάνουν δηλαδή, να τον διώξουνε δηλαδή…;
– Ναι….
– Ε… εντάξει στείλτε μου το ονοματεπώνυμο κι εγώ θα τον πάρω… θα σας ενημερώσω.
– Ωραία.. Ευχαριστώ…
– Να ‘στε καλά… γεια σας, γεια.


Πηγή:

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus