Διυλιστήριο: “Χέρι-χέρι” τα “τρωκτικά” του ΚΕΕΛΠΝΟ με υπουργούς της κυβέρνησης Σαμαρά!

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

“Χέρι-χέρι” τα “τρωκτικά” του ΚΕΕΛΠΝΟ με υπουργούς της κυβέρνησης Σαμαρά!



Οι βαρόνοι συναλλάσσονταν σε όλα τα επίπεδα με τη διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ. Ήταν ενήμεροι για τις μίζες, τις χορηγίες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για ανύπαρκτες διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά και τις προσλήψεις τις οποίες μοίραζαν με ποσόστωση στα έμπιστα στελέχη της τότε κυβέρνησης.

Οι διάλογοι – φωτιά ανάμεσα σε πρώην υπουργό και κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ φωτίζουν τις σκοτεινές δραστηριότητες της μεγαλύτερης παρακρατικής συμμορίας που γνώρισε ο τόπος. Οι συναλλαγές, οι μίζες και το όργιο παρανομίας με πολιτική κάλυψη, παραπέμπουν σε οργανώσεις της Σικελικής μαφίας και δείχνουν την ποιότητα του πολιτικού προσωπικού, του παλιού πολιτικού συστήματος που έχει το θράσος να μιλάει για ήθος. Αυτοί που περιφέρονταν με τις βαλίτσες στο χέρι για να γεμίζουν τα μαύρα ταμεία του συστήματος Σαμαρά, οι υπουργοί που έδιναν οδηγίες στους μαφιόζους για το μοίρασμα των… κλοπιμαίων και σχέσεις αίματος που είχε διαμορφώσει η διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ με παράγοντες του υπουργείου Δικαιοσύνης και επίορκους δικαστές, συνθέτουν την εικόνα ενός γιγαντιαίου σκανδάλου η διερεύνηση του οποίου αναμένεται να προκαλέσει ισχυρούς κραδασμούς.

Ιδού οι διάλογοι – φωτιά που τεκμηριώνουν με απόλυτο τρόπο το γιγαντιαίο σκάνδαλο.

Oι διάλογοι που ακολουθούν είναι αποκαλυπτικοί, για το τι συνέβαινε στον αμαρτωλό οργανισμό του ΚΕΕΛΠΝΟ

Συνομιλία 1 (Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ με υπουργό)


Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Κοίταξε θα τσιμπουκλωθώ πολύ άσχημα με τον Παναγιώτη για τα θέματα των προσλήψεων. Του τους έκοψε όλους. Ξέρεις τι πάει να πει; Είχε μια λίστα και ο Γεωργιάδης και δικαιούται νομίζω έτσι δεν είναι; Και ο άλλος του έβαλε 2. Ακούς υπουργέ; Δύο!!! Και μου λέει να υπογράψω εγώ τέτοιο αυτό. Του λέω καλά τρελός παπάς σε βάφτισε. Είσαι καλά ρε μαλάκα; Έχω λέει κάποιους αμετακίνητους δικούς μου. 23 για πάρτη του. Και ξέρεις κάτι, μην νομίζεις ότι δεν υπάρχουνε πολιτικοί από πίσω. Κυρίως σου λέω ο Κακλαμάνης από πίσω. Θέλει να κάνει εξυπηρετήσεις για να αποκτάει δύναμη ο ίδιος… με πίεζε να υπογράψω. Μου έστειλε κατάλογο και θα τα αναρτήσω εγώ στο διαδίκτυο; Έτσι δεν είναι; Ναι ρε παιδί μου εσύ εντάξει, πόσους έχεις; 2 δεν έχεις; 2 διοικητικούς, 3 πόσους έχεις; Εσύ δεν έχεις τίποτα. Έχει 23 σου λέω το άτομο δεν θα κόψω από τον ίδιον;… Στον Μπέζα επειδή είχε λίγους δεν έκοψε. Στον άλλο τίποτα (Άδωνι). Βάλε 5 ανθρώπους, βάλε 7 ανθρώπους… Τώρα θα κάτσω να αναλύσω τι έκανε γιατί δεν έδωσα σημασία, κατάλαβες; Είχε βάλει εκεί 3 λεμέδες και τα φτιάχνανε και δεν έδωσα σημασία. Δεν περίμενα ότι θα κάνει τέτοια μπαγαποντιά. Πρέπει να κάτσω να αναλύσω τα βιογραφικά, να δω πως το έχει κάνει για να το ανατρέψω. Γιατί κατάλαβες έχει δώσει μόρια έχει κάνει διάφορες πουστιές. Έχει δώσει χαρτιά. Και μου την είχε στημένη και με εκθέτει. Εν τω μεταξύ ήθελε και 3, 4 άτομα ο Κανελλόπουλος. Ξέρεις ο Δημήτρης. Και πέταξε έξω όλο τον κόσμο… Μιλάμε για ΔΕ, εκεί είναι το ψωμί άμα βάλεις στους ΔΕ θα βάλεις. Σε εκλογές πάμε.

Αλλαγή κουβέντας, μιλάνε τώρα για τη γρίπη.

Ευτυχώς η Ισπανία έχει μεγάλο αριθμό. Το μόνο τώρα που θα βγάλω μπροστά. Και ξέρεις γιατί έχει μεγάλο αριθμό. Γιατί τους μετράνε και αυτούς που πεθαίνουν έξω. Εγώ δεν μετράω αυτούς που πεθαίνουν έξω. Δηλαδή στην Ισπανία μετράνε κάθε νεκρό από πνευμονία. Σε περίοδο γρίπης δεν κάθεσαι να κάνεις τεστ. Η μεγάλη πιθανότητα, όποιος πεθαίνει από πνευμονία, 80, 90%, είναι από γρίπη. Και έτσι πρέπει να γίνεται. Και έτσι μετράνε παντού δηλαδή. Όποιος πεθαίνει με πνευμονία σε περίοδο Η1Ν1 καταγράφεται.

Εν τω μεταξύ η κωλοεταιρεία που έχω πληρώσει τίποτα. Το βλέπεις εσύ πουθενά το σποτ; Έλα εντάξει τώρα τι είναι αυτό, δεν ξέρουμε από τηλεοπτικό χρόνο; Μιλάμε για κοντά 1.000.000. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά. Δεν ξέρω τι γίνεται εκεί. Θα τους τσακίσω…

Θα αρχίσω και το ίντερνετ. Εσύ ίντερνετ δεν μου έχεις δώσει. Δεν μου έχεις δώσει τίποτα. Δώσε μου και ίντερνετ. Παιδάκι μου εγώ θα τους δώσω. Θα βρω ευκαιρία τώρα με τα αντιβιοτικά και θα τους δώσω. Με το που γονάτισε ο Σταϊκούρας και θα μου δώσει χρήματα, θα τους φτιάξω εγώ μην σε νοιάζει… Τα διοχέτευσα εντέχνως. Αυτό το ξέρει όλος ο κόσμος έγινε της πουτάνας με τον Σταϊκούρα. Τα σκληρά μηνύματα δεν τα έχω διοχετεύσει. Ναι το έχω αυτό. Αυτό είναι με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο που σου λέω στην Ιταλία. Και αυτό έφυγε σε όλο τον κόσμο. Το έστειλε γνωστός κοινός μας φίλος δημοσιογράφος. Το έστειλε παντού. Τον έσκισα και ακόμα νομίζει ότι μπορεί να διαπραγματεύεται μαζί μου το γαϊδούρι. Με έχει 1,5 χρόνο με έχει ξεσκίσει. Αυτός ήταν πίσω από την Σκοπούλη να ξέρεις… Ε και εγώ του την έκανα με τα μηνύματα με την γκόμενα. Είμαι εκβιαστής; Με θεωρείς εκβιαστή για αυτό; Και την κρατάω τη γυναίκα και δεν έχει μιλήσει και την έχω 2, 3 χρόνια υπάλληλο και την πληρώνω για να μην μιλήσει. Που μου την έστειλε φίλος του. Για πάρτη του το γαϊδούρι.

Αλλάζει η κουβέντα, αναφορά σε άσχετο θέμα.

… Δεν ξέρω πόσο τα έχεις επικοινωνήσει όλα αυτά με την περιοχή σου. Για αυτό και τώρα με τους άλλους που θα τους ταΐσουμε, κατάλαβες; Όλα αυτά θα κάνουμε ένα προφίλ να εμφανίσουμε όλη σου την αυτή στο υπουργείο…

Κλείνει το τηλέφωνο με τον υπουργό και μιλά και πάλι με γυναίκα φίλη του.

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Είδες σχέση που έχω οικοδομήσει με αυτή. Δεν σχολιάζεις για πες μου πως την άκουσες την κουβέντα;

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Υπέροχη, μια χαρά.

Για αυτό με βοηθάνε δηλαδή… Με έχει βοηθήσει και σε αυτό το σημείο. Με ανώτατο, και θυμήσου να πάω να τον δω Τρίτη, Τετάρτη που είναι διαπλεκόμενος δικαστικός κλπ. Με βοηθάει και στο θέμα (στις δικαστικές του εκκρεμότητες), με έναν άλλον διαπλεκόμενο αρεοπαγίτη. Είναι φουλ διαπλεκόμενη στα θέματα της δικαιοσύνης (εννοεί την υπουργό που είχε την προηγούμενη συνομιλία).

Συνομιλία 2


Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Δεν ξέρω τι θα γίνει στο τέλος πάντως εγώ θα τον ζορίσω (εννοεί συνεργάτη του Ν. Κακλαμάνη).

Στο ορκίζομαι ότι θα τον ζορίσω. Ας κάνει ότι θέλει ο υπουργός, ας του χαριστεί, αλλά εγώ θα τον ζορίσω. Δεν το ξέρει ο Άδωνις για τον Κακλαμάνη, το ξέρει. Τώρα είσαι στο γραφείο μαζί του έτσι; Ωραία. Το ξέρει ότι είναι Κακλαμάνης από πίσω… Ξέρει ακριβώς ο Άδωνις, μου το έχει πει, ότι είναι Κακλαμάνης από πίσω. Τώρα θα βοηθήσουμε δηλαδή στην προεκλογική και τον Κακλαμάνη. Δεν είμαστε με τα καλά μας. Έτσι και μου κολλήσει πολύ θα τον δώσω κατευθείαν επάνω και θα τον πάρει ο Σαμαράς κατευθείαν τον Άδωνι και θα του πει πέταξε τον από εκεί. Ξέρεις τώρα τι λύσσα έχει με τον Κακλαμάνη…. Η λέξη Κακλαμάνης είναι απαγορευμένη στο Μαξίμου. Και θα του κάνω ρουσφέτια… Άκου με την ησυχία μας θα το φτιάξουμε μια χαρά ωραία και τα λοιπά, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Δηλαδή εγώ θα τον εκθέσω σε αυτό και ξέρεις γιατί; Γιατί εγώ είμαι εντάξει.

Συνομιλία 3

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Το ξέρεις ότι τα είχα με την Μ…..;

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Βεβαίως.

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Ξέρεις ότι φτιάχτηκε, ότι έκανε. Τα ξέρεις αυτά… Μου έπαιρνε το μισθό μου, το ξέρεις;

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Για κάτι βαλίτσες με λεφτά έχω ακούσει. Διάφορα οικονομικά, που σας έπαιρνε το μισθό όχι.

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Εγώ προκειμένου να μην παίρνει μίζες και επειδή είχε δυσκολίες της είπα παίρνε από το μισθό μου… Αλλά αυτή εν τω μεταξύ έπαιρνε βαλίτσες με λεφτά. Από τους ξέρεις ποιους, με έναν τύπο τον Π……….. τότε, έναν τύπο λογιστή που φτιάξανε το κτίριο.

Και έκλεβε μαζί με τον Λ…. και με όλους αυτούς. Και άλλα πολλά, πολλά.

Συνομιλία 4

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Η γυναίκα ενός από τους παράγοντες που με βοηθάει, του ΓΓ Δικαιοσύνης βάνει για περιφερειάρχης, μαζί με τον Κουμουτσάκο. Επομένως θα πρέπει να τη βοηθήσουμε. Κατάλαβες τι εννοώ; Με ψήφους ρε παιδί μου.

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Οκ.

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Είναι τύχη αυτό. Κατάλαβες, γιατί του το πουλάω, αυτό. Και από ότι βλέπω από την άλλη εβδομάδα θα αρχίσω να τη βοηθάω τρελά για να βοηθήσει και αυτός ο π..στης περισσότερο. Κατάλαβες;

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Οκ.

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Είναι καλό αυτό; Καλό δεν είναι;

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Ότι είναι για καλό είναι.

Κορυφαίο στέλεχος του ΚΕΕΛΠΝΟ: Η επιρροή η εξωθεσμική ρε παιδί μου.

Φίλη του στελέχους του ΚΕΕΛΠΝΟ: Πάντα, αυτό πάντα. Μόνο έτσι.


https://diulistirio.blogspot.gr/


Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus