Διυλιστήριο: Ο Αντώναρος προαναγγέλλει το ξεγύμνωμα Σαμαρά για το Μνημόνιο

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Ο Αντώναρος προαναγγέλλει το ξεγύμνωμα Σαμαρά για το Μνημόνιο



Με ένα «αθώο» συβιλλικό post στο Facebook ο Ευάγγελος Αντώναροςπροαναγγέλλει συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τα εσωτερικά της Νέας Δημοκρατίας και το ρόλο του Αντώνη Σαμαρά όταν η χώρα μπήκε στα μνημόνια.

Ο «πόλεμος» στο εσωτερικό της ΝΔ καλά κρατεί, με το καραμανλικό στρατόπεδο να ακονίζει τα μαχαίρια του απέναντι από το σαμαρικό, την ώρα που η ηγεσία του κόμματος απομονωμένη αναζητά στήριγμα και προσπαθεί να κλείσει τα εσωκομματικά μέτωπα.

Δείτε τι έγραψε στο Facebook ο Ευάγγελος Αντώναρος

Απο νεαρός δημοσιογράφος έχω αποκτήσει μια συνήθεια την οποία τηρώ απαρεγκλιτα μέχρι σήμερα. Να καταγράφω, και μάλιστα λεπτομερειακά, το περιέχομενο όλων των συνομιλιών που έχω. Επίσημων, ιδιωτικών κο εμπιστευτικών. Έχω γεμίσει εκατοντάδες από σημειωματάρια που τώρα βέβαια πια έχουν σκαναρισθεί κι έχουν μεταφερθεί σ ένα στικάκι. Για την ακρίβεια αε τέσσερα πανομοιοτυπα στικάκια. Το ένα είναι φυσικά στην κατοχή μου. Τα άλλα τρία σε χέρια τριων φίλων μου απο τους οποίους ο ενας στο εξωτερικό. Τα στοιχεία συναρπαστικά ιστορικά αλλά και αυχνά γελοία….Απο το τι μου ειπε ο Ερντογάν πριν εκλεγεί πρωθυπουργός…μέχρι τι ειπώθηκε στο γραφείο του τότε αρχηγού της αξιωμ. αντιπολίτευσης Σαμαρά τον Μάιο του 2010 τη βραδιά της ψήφισης του πρώτου μνημονίου. Ποιοι ηταν υπέρ και ποιοι κατά…Ενδιαφέροντα πράγματα σας λέω…Υλη για πέντε έξη βιβλία απο τα οποία έχω τελειώσει τα δυο και βρίσκονται σε χςρια φίλων. Σε στικακια φυσικά. θα εκδοθούν ατην …ωρα τους…



Πηγή www.tribune.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus