Το Διυλιστήριο λέει :'' ....
Κόστος κατασκευής : 150 εκατ. ευρώ
Κύκλος εργασιών : 120 εκατ. ευρώ/ χρόνο
Πουλήθηκε στην MIG : 16,7 εκατ. ευρώ
Ζήτησε αποζημίωση η MIG : 43,5 εκατ. ευρώ
Πήρε αποζημίωση η MIG : 3,5 εκατ.ευρώ
Πώληση μέρους από την MIG : 72 εκατ. ευρώ
SUPER DEALER !!!!'''
«Λουκέτο» στην Olympic Engineering, την Τεχνική Βάση της Ολυμπιακής, βάζει η MIG από την 1η Μαΐου, διεκδικώντας μάλιστα αποζημίωση ύψους 43,5 εκατομμυρίων ευρώ από το «Ελ. Βενιζέλος».
Η απόφαση για το σχεδιαζόμενο κλείσιμο της εταιρείας δημοσιεύεται στην ετήσια οικονομική έκθεση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ομίλου, ενώ ελήφθη εξαιτίας των ζημιών, ύψους 8,6 εκατομμυρίων, που κατέγραψε την περασμένη χρονιά.
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της OLYMPIC ENGINEERING με βάση την από 21/12/2012 συνεδρίασή του αποφάσισε να προβεί σε διακοπή των δραστηριοτήτων της από την 01/05/2013, λαμβανομένων υπόψη της εξέλιξης των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας και των προοπτικών της αγοράς», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Πριν την πώληση της από το Ελληνικό δημόσιο ,ήταν η μεγαλύτερη τεχνική βάση αεροσκαφών στην ΝΑ Ευρώπη και η πιο αξιόπιστη στον κόσμο.
Με μια απλή ανακοίνωση ο όμιλος της MIG ενημερώνει ότι την 1η Μαΐου 2013 θα προχωρήσει στο κλείσιμο της OLYMPIC ENGINEERING.
Πριν ακόμα στεγνώσει το μελάνι από...
τις υπογραφές, ηχούν ακόμη στα αυτιά μας τα μεγάλα λόγια του τέως και νυν υπουργού Μεταφορών ότι το κλείσιμο και η πώληση του ομίλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας θα είναι τεράστια επιτυχία για την Ελλάδα.
Με συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ελληνικής Κυβέρνησης, το 2009, ξεπούλησαν την Ολυμπιακή Αεροπορία, αφού προηγουμένως, επί ένα μήνα, με πληρωμένες ανακοινώσεις, σε όλες τις εφημερίδες της χώρας, διαλαλούσαν τα «χίλια καλά» αυτής της ιδιωτικοποίησης.
Η τεχνική βάση της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας είχε κύκλο εργασιών 120 εκατ. ευρώ το χρόνο, εξυπηρετούσε πάνω από 50 ξένες αεροπορικές εταιρείες και δούλευαν σ' αυτήν πάνω από 800 εργαζόμενοι στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όλοι Έλληνες.
Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η τεχνική βάση είχε εγκαταστάσεις 72.000 τ.μ. και το κόστος κατασκευής τους άγγιζε τα 150 εκατ. ευρώ, χρήματα που είχαν πληρώσει ο Ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή Αεροπορία.
Χάθηκαν θέσεις εργασίας, τεχνογνωσία, εξοπλισμός
Τρία χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της Ο.Α. και τη μη λειτουργία της OLYMPIC ENGINEERING, ο όμιλος της MIG ανακοινώνει το κλείσιμο της. Σήμερα, τρία χρόνια μετά, ο ελληνικός λαός πληρώνει με άμεσο και έμμεσο τρόπο πάνω από 200 εκατ. ευρώ το χρόνο, δηλαδή περισσότερο από μισό εκατομμύριο τη μέρα για τις ιδιωτικοποιημένες αερομεταφορές.
Ο εξοπλισμός της τεχνικής βάσης πουλήθηκε σε τούρκικη αεροπορική εταιρεία, τα εισιτήρια έχουν αυξηθεί κατά 30%, πάνω από 2.000 θέσεις εργασίας και τεχνογνωσία αιχμής έχουν χαθεί, τα τέσσερα (4) σύγχρονα αεροπλάνα Α340 πωλούνται για ανταλλακτικά και μέσα σε όλα αυτά, οι απολυμένοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας δεν έχουν πάρει ακόμα την αποζημίωση απόλυσής τους.
Απ' όλα τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι συνάδελφοι που εργάζονται στον ΟΣΕ και έρχεται η σειρά τους για ιδιωτικοποίηση, πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να μην εμπιστευτούν κανέναν και να μην παραδώσουν τις θέσεις εργασίας τους και την περιουσία του ελληνικού λαού σε κανέναν «ουρανοκατέβατο σωτήρα».
Η ειρωνεία της τύχης...
Ένα χρόνο μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας, στις 13/9/2010, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, με απόφασή του, αθώωνε την Ολυμπιακή Αεροπορία από κρατικές ενισχύσεις που είχε πάρει, λόγω ψευδών στοιχείων που του είχε δώσει το ελληνικό Δημόσιο.
Μάλιστα, τα διοικητικά συμβούλια της εταιρείας απαλλάχτηκαν από κάθε ευθύνη με νόμο που κατέθεσε η Κυβέρνηση και που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων.
Τελικά, απ' ότι φαίνεται, η ανάπτυξη της χώρας δεν έρχεται από τις αερομεταφορές και δεν «περνάει» από τα αεροδρόμια., παρά τα «μεγάλα λόγια» των κυβερνώντων.
Ανδρέας Καψάλης
(τέως διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών)
Με μια απλή ανακοίνωση ο όμιλος της MIG ενημερώνει ότι την 1η Μαΐου 2013 θα προχωρήσει στο κλείσιμο της OLYMPIC ENGINEERING.
Πριν ακόμα στεγνώσει το μελάνι από...
τις υπογραφές, ηχούν ακόμη στα αυτιά μας τα μεγάλα λόγια του τέως και νυν υπουργού Μεταφορών ότι το κλείσιμο και η πώληση του ομίλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας θα είναι τεράστια επιτυχία για την Ελλάδα.
Με συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ελληνικής Κυβέρνησης, το 2009, ξεπούλησαν την Ολυμπιακή Αεροπορία, αφού προηγουμένως, επί ένα μήνα, με πληρωμένες ανακοινώσεις, σε όλες τις εφημερίδες της χώρας, διαλαλούσαν τα «χίλια καλά» αυτής της ιδιωτικοποίησης.
Η τεχνική βάση της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας είχε κύκλο εργασιών 120 εκατ. ευρώ το χρόνο, εξυπηρετούσε πάνω από 50 ξένες αεροπορικές εταιρείες και δούλευαν σ' αυτήν πάνω από 800 εργαζόμενοι στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όλοι Έλληνες.
Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η τεχνική βάση είχε εγκαταστάσεις 72.000 τ.μ. και το κόστος κατασκευής τους άγγιζε τα 150 εκατ. ευρώ, χρήματα που είχαν πληρώσει ο Ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή Αεροπορία.
Χάθηκαν θέσεις εργασίας, τεχνογνωσία, εξοπλισμός
Τρία χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της Ο.Α. και τη μη λειτουργία της OLYMPIC ENGINEERING, ο όμιλος της MIG ανακοινώνει το κλείσιμο της. Σήμερα, τρία χρόνια μετά, ο ελληνικός λαός πληρώνει με άμεσο και έμμεσο τρόπο πάνω από 200 εκατ. ευρώ το χρόνο, δηλαδή περισσότερο από μισό εκατομμύριο τη μέρα για τις ιδιωτικοποιημένες αερομεταφορές.
Ο εξοπλισμός της τεχνικής βάσης πουλήθηκε σε τούρκικη αεροπορική εταιρεία, τα εισιτήρια έχουν αυξηθεί κατά 30%, πάνω από 2.000 θέσεις εργασίας και τεχνογνωσία αιχμής έχουν χαθεί, τα τέσσερα (4) σύγχρονα αεροπλάνα Α340 πωλούνται για ανταλλακτικά και μέσα σε όλα αυτά, οι απολυμένοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας δεν έχουν πάρει ακόμα την αποζημίωση απόλυσής τους.
Απ' όλα τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι συνάδελφοι που εργάζονται στον ΟΣΕ και έρχεται η σειρά τους για ιδιωτικοποίηση, πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να μην εμπιστευτούν κανέναν και να μην παραδώσουν τις θέσεις εργασίας τους και την περιουσία του ελληνικού λαού σε κανέναν «ουρανοκατέβατο σωτήρα».
Η ειρωνεία της τύχης...
Ένα χρόνο μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας, στις 13/9/2010, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, με απόφασή του, αθώωνε την Ολυμπιακή Αεροπορία από κρατικές ενισχύσεις που είχε πάρει, λόγω ψευδών στοιχείων που του είχε δώσει το ελληνικό Δημόσιο.
Μάλιστα, τα διοικητικά συμβούλια της εταιρείας απαλλάχτηκαν από κάθε ευθύνη με νόμο που κατέθεσε η Κυβέρνηση και που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων.
Τελικά, απ' ότι φαίνεται, η ανάπτυξη της χώρας δεν έρχεται από τις αερομεταφορές και δεν «περνάει» από τα αεροδρόμια., παρά τα «μεγάλα λόγια» των κυβερνώντων.
Ανδρέας Καψάλης
(τέως διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών)
https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου