Διυλιστήριο: VIDEO - Βύρων Πολύδωρας: "Δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου και της διαπλοκής, γι'αυτό δεν με θέλει ο Μητσοτάκης!"

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

VIDEO - Βύρων Πολύδωρας: "Δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου και της διαπλοκής, γι'αυτό δεν με θέλει ο Μητσοτάκης!"


«Στενοχωρήθηκα από τη στάση της Νέας Δημοκρατίας. Τι θέλουν; Να με εξορίσουν; Να με σκοτώσουν δια φυσικού θανάτου; Ένιωσαν σαν να έπεσε πάνω μου σεισμός χειρότερος κι από αυτόν της Ιταλίας. Η άρνηση στο πρόσωπό μου δεν εκφράζει τη θέση όλης της ΝΔ» σχολίασε ο Βύρων Πολύδωρας στο ενημερωτικό δελτίο της ΕΡΤ, με αφορμή την πρόταση της κυβέρνησης να αναλάβει την προεδρία του ΕΣΡ.

«Θέλουν να απαξιώσουν την υποψηφιότητά μου στο ΕΣΡ. Προσωπικά, με ενέπνευσε η πρόταση και το έργο του ειρηνοποιού. Να πάψει η ένταση με την δικαιοσύνη» τόνισε ο κ. Πολύδωρας και συνέχισε λέγοντας ότι: «Δεν φοβάμαι τα ρίσκα. Ωστόσο, δεν θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση τον Πρωθυπουργό και να εκβιάσω καταστάσεις. Εγώ έχω την ετοιμότητα να παραιτηθώ».

Στη συνέχεια, υπογράμμισε ότι: «Δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου. Για αυτό δεν με θέλει ο Μητσοτάκης» ενώ χαρακτήρισε «σατράπη» αυτόν που τον διέγραψε από τη Νέα Δημοκρατία.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη:




Πηγή www.enikos.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus