Από το 1975 που ξεκίνησε τη λειτουργία της έχοντας ως κύριο αντικείμενο την παραγωγή μπατονέτας, η SEPTONA έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε «σημαία» του ελληνικού επιχειρείν. Με εξαγωγές σε 70 χώρες κατάφερε και συνεχίζει να ανταγωνίζεται τις μεγάλες πολυεθνικές. Κάτι που δεν ήρθε τυχαία αλλά είναι αποτέλεσμα του οράματος και της στρατηγικής ενός ανθρώπου που πάντα έβλεπε μπροστά.
Ο κ. Θωμάς Ευαγγελίου κατάφερε να εξελίξει αυτή την οικογενειακή επιχείρηση σε ένα παγκόσμιο brand, παράγοντας πλέον στα εργοστάσια της μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής φροντίδας όπως, μωρομάντηλα, βρεφικά καλλυντικά & απορρυπαντικά, βαμβάκι, δίσκους, γαλακτώματα και μαντήλια ντεμακιγιάζ, δροσομάντηλα, μπατονέτες, υποσέντονα, σερβιέτες, κ.τ.λ.
Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των προϊόντων εξάγονται φθάνοντας να αναλογούν στο 68% του συνολικού τζίρου της επιχείρησης. Η προσπάθεια αυτή απέδωσε καρπούς καθώς ακόμη και μέσα στην κρίση που ταλανίζει τη χώρα μας τα τελευταία 7 χρόνια, η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε σε επενδύσεις 36 εκατ. ευρώ για νέες εγκαταστάσεις και εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού της.
Ερ. Τι έχετε καταφέρει σε αυτά τα 41 χρόνια λειτουργίας;
Απ. Καταφέραμε να εξελιχτούμε σε μια κατ' εξοχήν εξαγωγική εταιρεία, η οποία πρέπει να σας πω ότι είναι και η μοναδική στο χώρο της στην ευρωπαϊκή αγορά με 100% καθετοποίηση στην παραγωγή των προϊόντων βάμβακος. Αυτή τη στιγμή η SEPTONA έχει δικά της κέντρα διανομών σε 5 χώρες και εξάγει το 68% του κύκλου εργασιών της σε 70 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έχει πραγματικά ενδιαφέρον να αναφέρω ότι το 40% των εξαγωγών πραγματοποιείται στις πολύ ανταγωνιστικές αγορές της Μ. Βρετανίας, Γαλλίας & Γερμανίας. Συνολικά εξάγονται 1.100 κωδικοί προϊόντων και κάποιες αγορές στις οποίες φτάνουν τα προϊόντα μας, εκτός φυσικά από τις Ευρωπαϊκές και τα Βαλκάνια είναι: Μογγολία, Καμερούν, Κένυα, Αραβικές Χώρες, Χιλή, Κουρασάο, αλλά και Καναδάς, Αυστραλία, Ζιμπάμπουε και πολύ πρόσφατα η Κίνα. Οι μεγαλύτεροι λιανέμποροι παγκοσμίως μας εμπιστεύονται για την παραγωγή των προϊόντων τους κάτω από την προσωπική τους ετικέτα, ενώ τα προϊόντα με την επωνυμία SEPTONA, μπαίνουν στα σπίτια καταναλωτών σε 49 χώρες στις 5 ηπείρους. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι τα εργοστάσια της εταιρείας είναι πιστοποιημένα κατά IFS-HPC, το υψηλότερο πιστοποιητικό που απονέμεται σε εταιρείες του κλάδου. Μία επιβεβαίωση της άψογης λειτουργίας της παραγωγής που διασφαλίζει στον καταναλωτή σταθερά άριστης ποιότητας προϊόντα, και εντάσσει την SEPTONA ανάμεσα στις Top 63 εταιρείες προσωπικής υγιεινής παγκοσμίως. Είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία στο κλάδο μας που έχει πιστοποιηθεί με το εν λόγω πρότυπο ως αποτέλεσμα της συνεχούς επιδίωξης για απαράμιλλη ποιότητα στα προϊόντα μας.
Ερ. Πώς έχετε καταφέρει να ξεπεράσει την κρίση που μαστίζει τη χώρα μας;
Απ. Η εταιρεία μας διάλεξε να εμβαθύνει ακόμα περισσότερο στις βασικές αξίες της που είναι το πάθος, ο ενθουσιασμός και η ενεργητική στάση έναντι της παθογένειας, καθώς και στην αποφασιστικότητα και συνέπεια σε ότι κάνουμε.
Όντας μια βιομηχανική επιχείρηση με πολύ έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, από την αρχή ακόμα της κρίσης, επιλέξαμε τη «δύσκολη» οδό. Αντί να γίνουμε εσωστρεφείς και συντηρητικοί στην ανάπτυξή μας, αποφασίσαμε να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο την εξωστρέφειά μας. Η εταιρεία, τα τελευταία 7 χρόνια έχει επενδύσει 36 εκ. ευρώ σε νέες παραγωγικές εγκαταστάσεις, σε εκσυγχρονισμό των μηχανημάτων της και σε προσθήκες νέων γραμμών παραγωγής. Ως συνέπεια όλων αυτών των επενδύσεων, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι σε όλα τα εργοστάσια μας, σήμερα παράγονται 420 προϊόντα κάθε λεπτό.
Εκτός αυτού, η SEPTONA, επένδυσε στην έρευνα και ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων καθώς και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική οικονομία. Επενδύσαμε στην ενδυνάμωση της μάρκας μας στην εγχώρια αγορά αλλά και σε νέες αγορές του εξωτερικού μέσω νέων προϊόντων, εξειδικευμένων ενεργειών μάρκετινγκ αλλά και διαφήμισης.
Βασικός παράγοντας επιτυχίας ήταν και θα συνεχίσει να είναι το όραμα της οικογένειάς μας να δημιουργήσει μια μεγάλη επιχείρηση που να μπορεί να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής.
Ερ. Ποια είναι τα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας για το 2017;
Απ. Όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας, είναι μόνιμα σε εγρήγορση ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη ανάπτυξη. Ήδη είναι σχεδιασμένη για την επόμενη τριετία, η παραγωγή νέων διαφοροποιημένων προϊόντων μέσω του εξειδικευμένου τμήματος μας έρευνας και ανάπτυξης ώστε να καλύψουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς. Παράλληλα έχουμε ήδη προγραμματίσει επενδύσεις οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2017 για αύξηση της παραγωγικότητας των υπαρχόντων προϊόντων, ενώ μέσω συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις προγραμματίζεται η διείσδυση σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Ερ. Είστε μια εταιρεία που όχι μόνο στάθηκε στα πόδια της αλλά συνεχίζει να αναπτύσσεται με σταθερά αυξανόμενους ρυθμούς; Θα μας ενδιέφερε να μας πείτε ποιο είναι το focus σας στην κοινωνία;
Απ. Η SEPTONA, ως 100% ελληνική εταιρία, είναι εδώ και 41 χρόνια άρρηκτα συνδεδεμένη με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται. Αναγνωρίζοντας την ευθύνη που της αναλογεί απέναντι στην κοινωνία, στηρίζει έμπρακτα το παιδί, τη γυναίκα, τον ηλικιωμένο και την οικογένεια, υλοποιώντας πράξεις αλληλεγγύης που σκοπό έχουν να προάγουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Μόνο την τελευταία 3ετία προχωρήσαμε σε σημαντικές πράξεις αλληλεγγύης, διαθέτοντας πάνω από 383.000 προϊόντα σε πάνω από 56 Κοινωνικούς Φορείς και Φιλανθρωπικούς Οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό δεν θα μπορούσαμε να μην ανταποκριθούμε, στις αρχές της περσινής χρονιάς, στο κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης με πρωταγωνιστές μωρά και μικρά παιδιά. Για τον λόγο αυτό, διαθέσαμε 50.000 πακέτα μωρομάντηλα για την ατομική τους υγιεινή.
Για το 2017, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις πιο ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες θα εστιάσουμε σε ένα εκτεταμένο πλάνο σημαντικών δράσεων όπου μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει, την κάλυψη των αναγκών σε αναλώσιμα του νέου ιατρείου του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Ειδικής Μέριμνας & Προστασίας Μητέρας και Παιδιού «ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ», την δωρεά ενός αυτόματου αναπνευστικού υγραντήρα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας παιδιών του Νοσοκομείου Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» σε συνεργασία με το σωματείο «ΠΝΟΗ» και πολλά ακόμη.
Κοιτάζοντας μπροστά πιστεύουμε ότι η οικονομική ανάπτυξη και ο σεβασμός για τη φύση πρέπει να συμπίπτουν και να μην συγκρούονται. Με βάση αυτό, η ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων είναι μια άλλη πρωτοβουλία που επιδιώκουμε. Έχουμε και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε εξελιγμένα συστήματα που ανακυκλώνουν τις πρώτες ύλες μας και μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας.
Πηγή www.newmoney.gr
https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου