Διυλιστήριο: Ρέστα ζητά η Fraport από το Ελληνικό Δημόσιο

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Ρέστα ζητά η Fraport από το Ελληνικό Δημόσιο


Το Διυλιστήριο λέει :''... Για να δούμε πως έχει το πράγμα. Η Fraport νοίκιασε τα αεροδρόμια της χώρας για 99 χρόνια, με λεφτά από δάνεια των Ελληνικών Τραπεζών, που ανακεφαλαιοποιήθηκαν (και πλήρωσε ο κοσμάκης για αυτό) από ζημιές που είχαν πάθει από μίζες που έδιναν γερμανικές εταιρείες στους Έλληνες πολιτικούς τύπου Siemens, από γερμένα υποβρύχια,από αμυντικούς εξοπλισμούς που δεν δούλευαν κτλ.
Και έρχεται τώρα και ζητά και αποζημίωση από το Ελληνικό κράτος δηλαδή πάλι από εμάς, γιατί δεν ήταν στην κατάσταση που ήθελε . 
ΕΕΕ, ήμαρτον πια. Αυτές είναι οι πολυπόθητες επενδύσεις ; 
Αν δεν τους αρέσει, μπορούν να αποχωρήσουν. Αλλά τι λέω ; Σιγά μην αφήσει η Φράου Μέρκελ τέτοιο φιλέτο. 
Θα το βάλουν στα προαπαιτούμενα για να κλείσει η τρίτη αξιολόγηση και έτσι και τα 74 εκατ. ευρώ θα αναγκαστούμε να δώσουμε στους Γερμανούς και θα πληρώσουμε περισσότερους φόρους για να ξοφλήσουμε τα υψηλότοκα δάνεια που πήραμε πάλι από τους Γερμανούς. Με λίγα λόγια και κερατάς και γδαρμένος 
Πάντως να γνωρίζουν οι φίλοι μας οι Γερμανοί ότι μετά την απομάκρυνση από ταμείο ουδέν λάθος δεν αναγνωρίζεται ...''
 
Επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, από αυτά που κατέβαλε, επειδή τα παρέλαβε σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που ήταν όταν έγινε η συμφωνία

Δημήτρης Μπαλής
Σεπτεμβρίου 29 2017 07:12

Κι ενώ την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν επίσημα οι εργασίες ανακατασκευής των 4 περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία παρέλαβε με σύμβαση παραχώρησης η Fraport Greece από το Ελληνικό Δημόσιο, η «κόντρα» των δύο πλευρών δεν λέει να σταματήσει.

Προ ημερών, υπήρξε ένα ακόμα επεισόδιο, όταν ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ευρισκόμενος στη ΔΕΘ, μίλησε για κακή διαχείριση των αεροδρομίων από την Fraport, από τότε που τα ανέλαβε επίσημα στις 12 Απριλίου του 2017, με την καταβολή της επιταγής των 1,234 δις ευρώ.

Η απάντηση της Fraport ήταν άμεση, με αναλυτική καταγραφή των γεγονότων, επισημαίνοντας ότι στο διάστημα από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει χιλιάδες μικρές και μεγαλύτερες παρεμβάσεις, για τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων, μέχρι να ξεκινήσει σταδιακά η ριζική τους αναμόρφωση.

Τώρα, έχουμε ένα ακόμη επεισόδιο στο σήριαλ, διότι αυτή τη φορά η Fraport είναι που ανοίγει το θέμα επιστροφής ενός ποσού από τα 1,234 δις ευρώ που κατέβαλε εφάπαξ, αναλαμβάνοντας τα αεροδρόμια.

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα «τεχνικό» θέμα βάσει της σύμβασης των δύο πλευρών. Το τίμημα συμφωνήθηκε δυόμιση χρόνια πριν, ύστερα από τεχνική μελέτη των εμπειρογνωμόνων για την τότε κατάσταση των αεροδρομίων. Τώρα η εταιρεία θεωρεί ότι η κατάσταση που διαπίστωσε αναλαμβάνοντας τα αεροδρόμια δυόμιση χρόνια μετά τη συμφωνία (είχαμε αλλαγή κυβέρνησης και κωλυσιεργία με διαδικαστικά θέματα), είναι κάπως χειρότερη από αυτή που είχαν διαπιστώσει τα τεχνικά κλιμάκια αρχικά.

Κατά συνέπεια, ζητά να «καθίσει» στο τραπέζι με το Ελληνικό Δημόσιο, συζητώντας για πιθανή επιστροφή ενός μέρους των χρημάτων που κατέβαλε εφάπαξ (υπολογίζεται σε περίπου 74 εκατ. ευρώ) ή αυτό το ποσό να αφαιρεθεί από τα 22,9 εκατ. ευρώ που θα καταβάλει ετησίως η Fraport για τα επόμενα 40 χρόνια, στο Ελληνικό Δημόσιο.

Πηγή news247.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus