Διυλιστήριο: Οι μίζες των Γερμανών βύθισαν το υποβρύχιο

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Οι μίζες των Γερμανών βύθισαν το υποβρύχιο



Σκάνδαλο διαφθοράς με την εμπλοκή εταιριών από το Βερολίνο (που εφάρμοσαν την τακτική της Siemens) κόστισε 44 ανθρώπινες ζωές!

Aπίστευτο και όμως γερμανικό: Το αργεντίνικο υποβρύχιο «San Juan», που εξαφανίστηκε στον νότιο Ειρηνικό παίρνοντας μαζί του 44 ζωές, το βύθισαν οι μίζες και η κακή συντήρηση από γερμανικές εταιρίες, που για να κάνουν... οικονομία και να βγάλουν περισσότερα κέρδη φαίνεται ότι χρησιμοποίησαν ανταλλακτικά «μαϊμού» ή δεύτερης ποιότητας.

Εφόσον αποδειχτούν και το λάδωμα και η κακής ποιότητας συντήρηση, τότε θα μιλάμε για ακόμα μία υπόθεση-κόλαφος στα θεμέλια της γερμανικής βιομηχανίας. Από τα τέσσερα υποβρύχια που έγερναν (άγιο είχαν οι Ελληνες αξιωματικοί και σώθηκε σαν από θαύμα η ζωή τους!) και για τα οποία χρειάστηκαν χρόνια ουσιαστικής αναβάθμισης, ως τη μίζα 7.000.000 ευρώ που φέρεται ότι πλήρωσε ο γίγαντας της πληροφορικής SAP για να κάνει δουλειές στη Νότιο Αφρική, η Γερμανία έχει χτίσει παράδοση στο μαύρο χρήμα (βλ. φυσικά και Siemens) και στα σκάνδαλα.

Ο Oscar Aguad, υπουργός Αμυνας της Αργεντινής, είχε ήδη υπαινιχθεί από τον περασμένο μήνα ότι πιθανόν να πρόκειται για περίπτωση διαφθοράς, κάτι για το οποίο τώρα υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις: Υστερα από έρευνα της δημόσιας βαυαρικής ραδιοφωνίας δύο γερμανικές εταιρίες, η Ferrostaal και η EnerSys-Hawker, φέρεται ότι έχουν δωροδοκήσει πολιτικούς (όπως κάνουν και στην Ελλάδα γερμανικές εταιρίες) για να κλείσουν το επικερδές συμβόλαιο της αλλαγής μπαταριών του υποβρυχίου που έγινε τελικά ο υγρός τάφος για 44 ανθρώπους.

Αυτή δεν είναι όμως η μοναδική ούτε η πιο σοβαρή κατηγορία: Κατά τις εργασίες από τις εταιρίες πρέπει να χρησιμοποιήθηκαν ανταλλακτικά κακής ποιότητας. Πρόκειται ακριβώς γι' αυτά που θα μπορούσαν να έχουν προκαλέσει την καταστροφή, διότι ο καπετάνιος του υποβρυχίου διαβίβασε μέσω ασυρμάτου ότι υπήρχε πυρκαγιά στον χώρο των μπαταριών της πλώρης.

Ειδικότερα, το «San Juan», που κατασκευάστηκε σε γερμανικό ναυπηγείο το 1983 από μία τότε θυγατρική της ThyssenKrupp, αναβαθμίστηκε το 2011, ώστε να πάρει άλλα 30 χρόνια ζωής. Στις εργασίες που έγιναν περιλαμβανόταν η αντικατάσταση 964 μπαταριών. Η Ferrostaal και η EnerSys-Hawker κέρδισαν το συμβόλαιο ύψους 5.100.000 ευρώ για να πραγματοποιήσουν την εν λόγω εργασία, αφού είχαν πρώτα λαδώσει τους αρμοδίους.

Ηδη το 2010 υπήρχε η υποψία ότι έχουν γίνει παρατυπίες. Κατατέθηκε μάλιστα αγωγή, αλλά οι κατηγορίες δεν ερευνήθηκαν, πιθανόν διότι οι ανακριτές προσεγγίστηκαν από συμφέροντα. «Ολες οι υποψίες οδηγούν στην υπόθεση ότι πρόκειται για περίπτωση διαφθοράς» είπε στη βαυαρική ραδιοφωνία ο κ. Aguad. Εκπρόσωπος της εταιρίας Ferrostaal απέρριψε κάθε ευθύνη, ενώ η εταιρία EnerSys-Hawker, η οποία προμήθευσε τις μπαταρίες, δεν έχει μέχρι στιγμής προβεί σε ανακοίνωση.

Πάντως, για να συγκεντρωθούν επαρκείς αποδείξεις θα πρέπει να βρεθούν τα συντρίμμια του υποβρυχίου, τα οποία αναζητούν εμπειρογνώμονες από 13 χώρες, ενώ δραστηριοποιούνται για τον σκοπό αυτό στην περιοχή του ναυαγίου αεροπλάνα, πλοία, αμερικανικά υποβρύχια και το ναυτικό, αλλά και ένα ρωσικό υποβρύχιο ρομπότ.

Εδώ βλέπετε από τα δικά μας υποβρύχια που παραλάβαμε από τους Γερμανούς το 2013



Πηγή www.dimokratianews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus