Διυλιστήριο: Δικάζεται κατηγορούμενος για τοκογλυφία κορυφαίος υπουργός του Σημίτη, αλλά δεν είναι είδηση για τα ΜΜ»Ε»

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Δικάζεται κατηγορούμενος για τοκογλυφία κορυφαίος υπουργός του Σημίτη, αλλά δεν είναι είδηση για τα ΜΜ»Ε»


ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ!

Ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας βρέθηκε την Παρασκευή ο πρώην υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Ανθόπουλος.

Ο πρώην πολιτικός δικάζεται μετά από καταγγελία ιδιοκτήτριας εταιρείας Καπνεμπορίου με έδρα την Καβάλα.

Η ιδιοκτήτρια της καπνεμπορικής εταιρίας φέρεται να απευθύνθηκε στον κ. Ανθόπουλο, καθώς είχε πρόβλημα ρευστότητας και αντιμετώπιζε δυσκολία χρηματοδότησης.

Ο πρώην υφυπουργός, όπως φαίνεται από τα στοιχεία της δικογραφίας, υποσχέθηκε βοήθεια και εμφανίζεται να μεσολαβεί σε επτά συμβάσεις πώλησης καπνού, από το 2002 ως το 2005.

Έτσι, η εταιρεία παρουσιαζόταν να πουλάει ακατέργαστο καπνό σε άλλη εταιρεία, ενώ την ίδια ημέρα εμφανίζονταν πωλήσεις κατεργασμένων καπνών σε μονοπρόσωπη επιχείρηση ΕΠΕ, με ποσοστό 10% πάνω από την τιμή αγοράς.

Στη δικογραφία εμπεριέχονται στοιχεία από άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών του κατηγορούμενου και των οικείων του, από τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, προκύπτουν εμβάσματα τουλάχιστον 700.000 ευρώ σε λογαριασμούς τους.

Τι υποστήριξε στην απολογία του ο Γιάννης Ανθόπουλος

Ο κ. Ανθόπουλος αρνήθηκε πως εισέπραξε χρήματα από παράνομη δραστηριότητα. Υποστήριξε πως έλαβε μόνο τη νόμιμη αμοιβή του από το 2004 και μετά που ήταν νομικός σύμβουλος της καπνεμπόρου Οδέττης Πετρίδου, αλλά και ένα δάνειο συνολικού ύψους 650.000 ευρώ.

«Πριν το 2004 απλά πήγαινα μαζί της σε συναντήσεις. Ήμουν η ασπίδα της, ένιωθε ασφάλεια. Πήγαινα ως »γλάστρα». Ήθελε δίπλα της τον υπουργό, το βουλευτή για να ενισχύσει το κύρος της για τη σταδιακή αύξηση των συναλλαγών της.

Αφού έπαψα να είμαι βουλευτής, το 2004 έγινα ο επικεφαλής της δικηγορικής της ομάδας» υποστήριξε και πρόσθεσε πως όλα έβαιναν μια χαρά μέχρι το 2005 όταν η καταγγέλουσα καπνέμπορος τού ανέφερε πως είχε οικονομική αδυναμία και δεν μπορούσε να αποπληρώσει διάφορες επιταγές.

Κατηγορούμενος:Ξαφνικά μου είπε ότι δεν θα πληρώσει δεκάρα, χωρίς να μου δώσει κάποια άλλη εξήγηση. Με ένα σκαιό ύφος, είπε “δεν τους πληρώνουμε, της είπα ότι έτσι έχασα την αξιοπρέπειά μου.

Πρόεδρος: γιατί το πήρατε προσωπικά; Δικηγόρος ήσασταν. Ό,τι σας έλεγε ο εντολέας σας κάνατε.

Κατηγ: Είναι θέμα τιμής. Παραιτήθηκα αμέσως γιατί με εκμεταλλεύθηκε. Ήταν το χειρότερο που μπορεί να συμβεί. Ο Τσουκαλιδης (συγκατηγορούμενος) εύλογο ήταν ότι θεώρησε πως τη βοήθησα να τον κοροϊδέψω. Ντράπηκα».

Πρόεδρος: Σαν πολύ προσωπικά το είχατε πάρει. Νομικός σύμβουλος ήσασταν.

Κατηγ: Έχω το καθήκον της αλήθειας…

Πρ: Τι σχέση έχει; Βλέπω μια προσωπική εμπλοκή. Καταρρακώνεται η αξιοπρέπεια του δικηγόρου επειδή είναι ο εντολέας μπαταξής;

Κατηγ: Έχω ευαισθησία. Την είχα πάντα. Στο δικό μου το λόγο στηριζόντουσαν όλα.

Επίσης, ο κατηγορούμενος αναφέρθηκε σε δάνειο που έλαβε το 2003 από την Οδέττη Πετρίδου, συνολικό ύψος 650.000 ευρώ, για την αγορά και κατασκευή σπιτιού.

«Με πίεσε η Πετρίδου, λέγοντας «εγώ είμαι εδώ». Πήρα ένα τραπεζικό δάνειο 200 χιλιάδες, και εκείνη προσφέρθηκε αρχικά να του δώσει 50.000 σαν δώρο. Της είπα όχι, αλλά εκείνη επέμενε.

Μετά χρειάστηκα να πάρω ένα απλό δάνειο, αλλά πάλι μου είπε ότι θα μου τα δώσει εκείνη. Την άλλη μέρα είχα στο λογαριασμό μου 44.100 ευρώ” είπε, προσθέτοντας πως όλα τα χρήματα επιστράφηκαν, άτοκα με εξόφληση το 2007.

Πηγή olympia.gr

https://diulistirio.blogspot.com
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus