Διυλιστήριο: Αντισυστημικό κόμμα η Χρυσή Αυγή ;;; Μπα δεν νομίζω ….

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Αντισυστημικό κόμμα η Χρυσή Αυγή ;;; Μπα δεν νομίζω ….

«Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το "σεις και με το σας"» είπε η Ντόρα Μπακογιάννη θέλοντας να δικαιολογήσει το «πηγαδάκι» που έστησε με τον χρυσαυγίτη βουλευτή Ηλία Παναγιώταρο στη διάρκεια της πολύ σοβαρής συζήτησης στην Επιτροπή Οικονομικών για το πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με τον Βηματοδότη.
«Διατηρούν φιλικές σχέσεις μαζί μου, όταν μου μιλούν έχουν μια ευγένεια απέναντί μου. Τι θέλετε δηλαδή, να παίζω ξύλο; Εγώ ομιλώ με όλους στη Βουλή» είπε.
Σημειώνεται ότι δύο φορές που συνάντησε τυχαία ο Νίκος Μιχαλολιάκος την κ. Μπακογιάννη στη Βουλή, μετά τη χειραψία, ακολούθησε υπόκλιση και... χειροφίλημα.
tovima.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus