Η ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Σκληρή κριτική στην προηγούμενη κυβέρνηση για τους χειρισμούς της στο ζήτημα της «ιχνηθέτησης» των καυσίμων άσκησε ο υφυπουργός Επικρατείας, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Καυσίμων δεσμεύτηκε να παραδώσει σχετική έκθεση στον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας για την πάταξη της διαφθοράς Παναγιώτη Νικολούδη, με αντίγραφο σε όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς.
Όπως αποκαλύφθηκε στη συνάντηση που είχε ο Τέρενς Κουίκ με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Καυσίμων, τον Ιούνιο του 2014 η προηγούμενη Κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου σταμάτησε την διαδικασία «ιχνηθέτησης» των καυσίμων, που είναι κορυφαία ενέργεια για τη πάταξη του λαθρεμπορίου στα καύσιμα παράλληλα με την εφαρμογή των GPS και την καθολική ενεργοποίηση του συστήματος «εισροών - εκροών».
Το λαθρεμπόριο καυσίμων αποτελεί μία από τις βασικές πληγές της ελληνικής οικονομίας και πλέον, μετά τις υπογραφές για τα νέα σκληρά και άδικα μέτρα που φέρνει το τρίτο μνημόνιο , η αντιμετώπιση της διαφθοράς και της φοροδιαφυγής αποτελεί το ελάχιστο που οφείλει να κάνει η κυβέρνηση για να «χτυπήσει» τα μεγάλα συμφέροντα που έχουν ρημάξει τον τόπο αυτό.
Η συνάντηση έγινε στα γραφεία της Ομοσπονδίας, με τον πρόεδρό της Γιώργο Ασμάτογλου και τον πρώην πρόεδρο Δημήτρη Μακριβέλιο. Παρούσα ήταν και το στέλεχος της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Δρ. Ιωάννα Γκέργκη.
Ειδικότερα ο κ. Ασμάτογλου έθεσε το θέμα της επιβολής της «ιχνηθέτησης» που θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην πάταξη της λαθρεμπορίας και του ναυτιλιακού καυσίμου, αλλά και της μεταφορά λαθραίου καυσίμου από βυτιοφόρα οχήματα σε συνδυασμό με το σύστημα GPS.
Όπως αποκαλύφθηκε στη συζήτηση, αυτό το κρίσιμο θέμα της «ιχνηθέτησης» εφαρμόζεται με επιτυχία στη Βρετανία και την Ιρλανδία.
Και ενώ ήταν έτοιμη, ή να προκηρύξει σχετικό διεθνή διαγωνισμό η Ελλάδα ή να απευθυνθεί στη Βρετανική πλευρά, το σταμάτησε η προηγούμενη κυβέρνηση το καλοκαίρι του 2014.
Οι εκπρόσωποι της ΠΟΠΕΚ ζήτησαν επίσης από τον υφυπουργό Τέρενς Κουίκ, η κυβέρνηση να προχωρήσει τάχιστα στη λειτουργία του συστήματος «εισροών - εκροών», όχι μόνο στα πρατήρια (όπου και εκεί δεν το εφαρμόζουν όλα), αλλά ιδιαίτερα σε όλες τις υπάρχουσες δεξαμενές των μικρών, μεσαίων ή μεγάλων εταιρειών εμπορίας καυσίμων, όπως και στις δεξαμενές ιδιωτικών επιχειρήσεων ή εργοστασίων, καθώς επίσης και εργοταξίων.
Ο Τέρενς Κουίκ δεσμεύτηκε, ότι τα συγκεκριμένα θέματα που του τέθηκαν θα τα συμπεριλάβει σε έκθεση, που θα παραδώσει στον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας για την πάταξη της διαφθοράς Παναγιώτη Νικολούδη, με αντίγραφο σε όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς.
Σκληρή κριτική στην προηγούμενη κυβέρνηση για τους χειρισμούς της στο ζήτημα της «ιχνηθέτησης» των καυσίμων άσκησε ο υφυπουργός Επικρατείας, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Καυσίμων δεσμεύτηκε να παραδώσει σχετική έκθεση στον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας για την πάταξη της διαφθοράς Παναγιώτη Νικολούδη, με αντίγραφο σε όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς.
Όπως αποκαλύφθηκε στη συνάντηση που είχε ο Τέρενς Κουίκ με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Καυσίμων, τον Ιούνιο του 2014 η προηγούμενη Κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου σταμάτησε την διαδικασία «ιχνηθέτησης» των καυσίμων, που είναι κορυφαία ενέργεια για τη πάταξη του λαθρεμπορίου στα καύσιμα παράλληλα με την εφαρμογή των GPS και την καθολική ενεργοποίηση του συστήματος «εισροών - εκροών».
Το λαθρεμπόριο καυσίμων αποτελεί μία από τις βασικές πληγές της ελληνικής οικονομίας και πλέον, μετά τις υπογραφές για τα νέα σκληρά και άδικα μέτρα που φέρνει το τρίτο μνημόνιο , η αντιμετώπιση της διαφθοράς και της φοροδιαφυγής αποτελεί το ελάχιστο που οφείλει να κάνει η κυβέρνηση για να «χτυπήσει» τα μεγάλα συμφέροντα που έχουν ρημάξει τον τόπο αυτό.
Ειδικότερα ο κ. Ασμάτογλου έθεσε το θέμα της επιβολής της «ιχνηθέτησης» που θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην πάταξη της λαθρεμπορίας και του ναυτιλιακού καυσίμου, αλλά και της μεταφορά λαθραίου καυσίμου από βυτιοφόρα οχήματα σε συνδυασμό με το σύστημα GPS.
Όπως αποκαλύφθηκε στη συζήτηση, αυτό το κρίσιμο θέμα της «ιχνηθέτησης» εφαρμόζεται με επιτυχία στη Βρετανία και την Ιρλανδία.
Και ενώ ήταν έτοιμη, ή να προκηρύξει σχετικό διεθνή διαγωνισμό η Ελλάδα ή να απευθυνθεί στη Βρετανική πλευρά, το σταμάτησε η προηγούμενη κυβέρνηση το καλοκαίρι του 2014.
Οι εκπρόσωποι της ΠΟΠΕΚ ζήτησαν επίσης από τον υφυπουργό Τέρενς Κουίκ, η κυβέρνηση να προχωρήσει τάχιστα στη λειτουργία του συστήματος «εισροών - εκροών», όχι μόνο στα πρατήρια (όπου και εκεί δεν το εφαρμόζουν όλα), αλλά ιδιαίτερα σε όλες τις υπάρχουσες δεξαμενές των μικρών, μεσαίων ή μεγάλων εταιρειών εμπορίας καυσίμων, όπως και στις δεξαμενές ιδιωτικών επιχειρήσεων ή εργοστασίων, καθώς επίσης και εργοταξίων.
Ο Τέρενς Κουίκ δεσμεύτηκε, ότι τα συγκεκριμένα θέματα που του τέθηκαν θα τα συμπεριλάβει σε έκθεση, που θα παραδώσει στον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας για την πάταξη της διαφθοράς Παναγιώτη Νικολούδη, με αντίγραφο σε όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς.
http://diulistirio.blogspot.gr/
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου