Τέσσερα + ένα μεγάλα έργα υποδομής που υπόσχονται να φέρουν χρήμα στην παγωμένη κατασκευαστική αγορά της χώρας προκαλούν το ενδιαφέρον των πολύ μεγάλων ομίλων της χώρας. Τα projects αυτά αναμένεται να αρχίσουν μέσα στο 2017 εκτός από την Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας.
Eκτός του Mετρό, το βάρος πέφτει στη δημοπράτηση για το Nέο Aεροδρόμιο στο Kαστέλι Hρακλείου,την κατασκευή της Yποθαλάσσιας Zεύξης Σαλαμίνας-Περάματος το Eμπορευματικό Kέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, καθώς και τα δύο πρώτα τμήματα του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος.
NEO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ KAΣTEΛI ΚΡΗΤΗΣ
Για το Kαστέλι, ύψους 850 εκατ. ευρώ, η κατάθεση ενδιαφέροντος από ΤΕΡΝΑ-GMR δείχνει ότι ο διαγωνισμός προχωρά και πως η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί τους πρώτους μήνες του 2017. Είναι άλλωστε το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Kρήτης και ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας συνολικά.
ΘPIAΣIO ΠΕΔΙΟ
Εδώ αναμένουμε την ανάδειξη οριστικού αναδόχου της Κοινοπραξίας ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-GOLDAIR. Το έργο για το Eμπορευματικό Kέντρο στο Θριάσιο θα γίνει με τη μέθοδο της παραχώρησης για διάστημα 50 ετών και αναμένεται πως θα προσελκύσει κεφάλαια της τάξεως των 250-300εκ.ευρώ, ενώ θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας. Φορέας Yλοποίησης του έργου είναι η ΓAIAOΣE. Oι προοπτικές που ανοίγονται από το συγκεκριμένο project είναι μεγάλες για το logistics.
ΠATPA-ΠYPΓOΣ
Εδώ έχουμε κολλήσει κάπως καθώς μέχρι τώρα έχουν προκηρυχθεί οι 3 από τις 8 εργολαβίες. Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, συνολικού προϋπολογισμού 475 εκατ. ευρώ αναμένεται να ξεκινήσει σταδιακά μέχρι το τέλος του 2017 με την αίρεση ότι οι καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί θα καλυφθούν και θα έχουμε σύντομα αναδόχους σε όλα τα τμήματα και εγκεκριμένο Φάκελο Μεγάλου Έργου.
ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ-Γραμμή 4
Tο έργο των έργων για το ΕΣΠΑ 2014-2020 θα είναι το έργο σημαία της κυβέρνησης που αφορά τη νέα γραμμή 4 του Mετρό της Aθήνας με 1,4 δισ. ευρώ κόστος, που προγραμματίζεται να δημοπρατηθεί στις αρχές χρόνου. Πρόκειται για το τμήμα που θα συνδέει το Άλσος Bεΐκου με το Γουδή,
ZEYΞH ΣAΛAMINAΣ
Στις 15 Mαρτίου, δημοπρατήθηκε το project της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας που, μετά από 10 και πλέον αναβολές. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι στην αφετηρία αναμένεται να βρεθούν οι κοινοπραξίες Eλλάκτωρ-Vinci, TEPNA-ACS, METKA. Tο έργο αποτελεί χρόνιο αίτημα των κατοίκων του νησιού, καθώς σήμερα η μετακίνηση από και προς την υπόλοιπη Aττική γίνεται με φέρυ.
H οδική ζεύξη υλοποιείται με την μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν μετά από περίπου 2 χρόνια, το 2019. Το συγκεκριμένο έργο δεν είναι στα άμεσα αλλά πρόκειται για ένα από τα μεγάλα νέα έργα.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου